|
Post by Marie on Nov 17, 2014 21:36:30 GMT 1
Smilet bredte sig ud over hans læber ved hendes ord. Veltilpas slap han hendes talje og lod hende snurre rundt i en let bue, inden han trak hende ind til sig igen, og placerede hånden ved taljen igen. Fingrene bevægede sig blidt ved hendes kjolesstof, mens han svajede til musikken og bare lod sig rive med af rytmen og dansen ved hende. Hans blik lå mod hendes nøddebrune. Opslugt og fanget i det. Hun ramte let hans læber og han gengældte bevægelsen blidt. "Ved at sørge for, at alle andre ved det", sagde han og placerede sine læber mod hendes, mens han trykkede hende ind til sig.
|
|
|
Post by Cecilia on Nov 17, 2014 21:54:53 GMT 1
Selvom hans gestus kom bag på hende, så snurrede hun elegant om sig selv i de høje sko, inden hun igen var inde ved ham. Hendes blik gled med det samme mod hans og den ene hånd placerede sig på hans bare brystkasse, udelukkende fordi hun kunne gøre det. Ved hans ord kom der ingen indvendinger, oog da hans læber ramte hendes snoede hun sine fingre op i hans hår og trak ham tæt på. De kunne ikke stå for tæt på hinanden. Det var på ingen måde muligt. Lykken strømmede igennem hende, da kysset blev opret holdt.
|
|
|
Post by Marie on Nov 17, 2014 21:58:45 GMT 1
Hendes hånd var varm mod den lettere svedige bare overkrop. Han var sikker på, at de fik mange blikke fordi han gik med en åben skjorte. En af vagterne havde også strukket hals en enkelt gang, men måske havde de regnet ud at knapperne var i stykker? Eller måske havde de draget paralleler til deres manglende tilstedeværelse i rummet og tænkt i forkerte baner. Okay, det var noget i den dur, men stadig. Han lod hendes læber blive kærtegnt af hans egne, mens han pressede hende ind til sig og lykken formede sig i hasn krop. Let slap han hendes og så på hende. "Stadig uenig?" Spurgte han.
|
|
|
Post by Cecilia on Nov 17, 2014 22:05:16 GMT 1
Hun tænkte på ingen måde over, hvordan det måtte se ud for andre, det eneste, hun fokuserede på var at få al denne lykke, som hun aldrig havde regnet med at kunne få. Hun havde faktisk næsten regnet med, at alt lykke forsvandt sammen med moren, men det havde han lige modbevist. Flere gange. Da han brød kysset sukkede hun tungt og et lykke ligt smil lå over hendes læber, da hendes blik skød op på ham. "Det går an på, hvad der sker, hvis jeg stadig er uenig?" spurgte hun han drillende. Hvis han ville kysse hende igen for at over bevise hende, ville det jo være perfekt.
|
|
|
Post by Marie on Nov 17, 2014 22:08:25 GMT 1
Han nød virkelig, hvordan hun rørte ham og hvordan hun var lige her ved ham. Han trak let på skulderne. "Hvis du stadig er uenig, må jeg jo sørge for, at du bliver enig eller bare", han slap let hendes talje og slog hånden ud mod en flot tøser der sad og stirrede ud på dansegulvet. "Finde en eller anden random chick, som er enig", sagde han drillende og lod sin næsetip let ramme hendes i en drillende gestus, mens han satte hånden mod hendes side og let prikkede til hende sammen med.
|
|
|
Post by Cecilia on Nov 17, 2014 22:12:00 GMT 1
Selvfølgelig skulle han vælge at drille, men lige nu tog hun sig ikke sådan af det. Hun daskede ham bare let på bryatkassen. "Der ville jeg klart foretrække den første. For du er min", sagde hun lavt med et skævt smil og gav ham et blot kys. Hun håbede stærkt på, at hans ord blot var drilleri, for ellers ville hun virkelig blive såret. Men han kunne da ikke mene det, vel? Ikke efter det, de gjorde tidligere? Men selvfølgelig kunne han også bare have gjort det for... Nej. Hun måtte ikke tænke sådan, sådan var Erik ikke. Hun var bare ikke vant til at blive behandlet sådan, som han behandlede hende.
|
|
|
Post by Marie on Nov 17, 2014 22:18:11 GMT 1
"SÅ jeg er din, men du vil ikke give mig eneret over dig? Der er noget der ikke stemmer overens og det lugt lidt væk af .. kæresteri?" Sagde han og hævede det ene øjenbryn til hende, inden han så på hende med et smil over læben. Han kunne ikke helt finde ud af, hvad der var på hjernen af hende, men det skulle ahn nok finde ud af på det tidspunkt. Der var masser af tid, han regnede i hvert fald med, at hun ikke rendte rundt med andre drenge!
|
|
|
Post by Cecilia on Nov 17, 2014 22:28:18 GMT 1
Hun hævede øjenbrynet af hans ord og betragtede ham opmærksomt. "Kæresteri? På hvilken måde?" spurgte hun ham, da hun ikke havde regnet med, at der kunne lyde sådan. Lød det sådan? Hun vidste det virkelig ikke. Det eneste hun vidste var, at hun på ingen måde ville se ham med andre piger, det ville simpelthen være uudholdeligt. Og hun ville på ingen måde kunne se på andre drenge, pga. det simple faktum, at der aldrig nogensinde i hendes 17 leveår havde været nogen anden dreng, som hun havde følt sig bare en smule tiltrukket af. Hun var uden tvivl tiltrukket af Erik.
|
|
|
Post by Marie on Nov 17, 2014 22:31:02 GMT 1
Han hævede et øjenbryn af hendes ord. "Det mener du ikke seriøst vel?" Han så på hende og kneb let øjnene sammen i et forsøg på at finde ud af om hu ntog pis på ham, eller hvad hun havde gang i. "Det at man er dedikeret til hinanden og ikke vil have at andre er sammen med en end en selv? Og man kysser offentlig? Alt det der?" Han så lidt skeptisk på hende. Kunne hun ikke se det?
|
|
|
Post by Cecilia on Nov 17, 2014 22:34:49 GMT 1
Han ord fik hende til at krympe sig en smule, da hun hadede at føle sig dum og det gjorde hans tone hende til. Hun holdt dog blikket mod ham og forventede en forklaring, og da den kom fik hun med det samme røde kinder. "Så... Siger du, at vi indirekte er blevet kærester?" spurgte hun han lige ud og pillede let ved hans skjorte. Den havde hun ikke lige opfanget. Godt nok vidste hun, at de nok var på vej dertil, men var de virkelig allerede der? Hun vidste der ikke helt.
|
|
|
Post by Marie on Nov 17, 2014 22:40:42 GMT 1
Han rømmede sig, da han mærkede sin hals snørre sig en anelse sammen ved de ord. "Ømh .. Nej, det .. Nej.. Skulle vi ikke danse?" Spurgte han i et forsøg på at sno sig udenom den konflikt igen. Hun ville ikke, og det var fair nok. Han ville ikke presse på, det var tydelgivis noget som hun ikke brød sig om, havde han fundet ud af med tiden. Han skævede let til hende og nikkede imod de andre, der var begyndt at danse vildere, da musikken var blevet mere aktiv og de stadig stod og vuggede til rytmen.
|
|
|
Post by Cecilia on Nov 17, 2014 22:43:56 GMT 1
Hab slog det hen og hun endte med at bide sig i læben, inden hun tog sig sammen til at holde et normalt ansigtsustryk. Han lød ligefrem skræmt over tanken. Var den virkelig så forfærdelig? "Hvis du fører", endte hun derfor med at sige og gribe fat i hans ene hånd, så de stod i danseposition. Hun havde ingen anelse om, hvad han havde tænkt sig at danse, så det måtte han vise hende.
|
|
|
Post by Marie on Nov 17, 2014 22:49:37 GMT 1
Det virkede som om, at hun også ville slippe for samtalen, og derfor fulgte han med hende. "Er du ikke ved at være stabil nok i det til at det er din tur?" Spurgte han drillende. "Eller må jeg virkelig blive ved med at have din kontrol?" Han så på hende med et tilfredst glimt i øjet over at det rent faktisk fungere det her. Han begynder at danse til musikken, mens hænderne gled en smule af hende og i stedet greb han hendes hånd og snurrede hende intenst rundt.
|
|
|
Post by Cecilia on Nov 17, 2014 22:53:53 GMT 1
Emnet blev hurtigt fejet af vejen og hun lod ham gøre det. Det var ikke tidspunktet endnu. Ved hans ord hævede hun dog øjenbrynet af ham, da hun ikke brød sig om, at han så på det på den måde. "Så nu siger du, at jeg skal tage kontrollen igen?" spurgte hun ham med et skævt smil og lod sig glide let væk fra ham, inden han snurrede hende omkring. Hun fik grebet fat i begge hans hænder igen, inden hun prøvede at følge musikken og dermed bestemme dansen.
|
|
|
Post by Marie on Nov 17, 2014 22:55:59 GMT 1
"Ja det siger jeg - Men ikke, at du får lov til det. For det gør du ikke, så længe jeg er her", sagde han drillende, da hun greb fat i hans hænder med begge sine, lod han sig snurre rundt, og endte med at fange hendes mellem sine egne snoede, så hun stod med ryggen mod hans brystparti. "Eller hvad siger du?" Hviskede han ved hednes øre og placerede et vildfarent kys imod hendes sårbare og blottede hals, mens det legesyge glimt begyndte at hobe sig op i hans øjne igen.
|
|
|
Post by Cecilia on Nov 17, 2014 23:00:46 GMT 1
Hun nåede ikke en gang at komme med en rap kommentar, inden han havde snurret hende rundt, så hun endte med ryggen imod ham. Kort gled hendes blik rundt og hun fik øje på nogle stirrende blikke, som hun ikke brød sig om. Ved hans kys mod hendes hals kunne et suk dog ikke lade være med at forlade hende og hun følte med det samme en trang til at være tæt på ham igen. Årh, hvorfor var han også så forvirrende? "Jeg siger, at folk stirrer... Enten lader du mig bestemme, eller også tager vi tilbage til værelset", svarede hun ham hviskende og prøvede at vende hovedet for at se på ham.
|
|
|
Post by Marie on Nov 17, 2014 23:04:09 GMT 1
Han hævede et øjenbryn af hendes ord og lod blikket glide rundt, og trak på skulderne. "Så lad dem stirre, vi er åbenbart lækre at se på, så lad os give dem noget at se på", sagde han i en drillende og lettere lumsk tone, han strøg en hånd ned af hende side og slap hende let, da hun hviskede sådan og han lænede sit hoved ind mod hende. "Så tager vi tilbage til værelset", brummede han lavt ved hendes øre og placerede endnu et kys imod hendes udhulning ved halsen.
|
|
|
Post by Cecilia on Nov 17, 2014 23:09:27 GMT 1
Hun kunne ikke lade være med at fnise af ham. "Hvis bare du ikke smider skjorten helt eller river kjolen af mig kan jeg gå med til det", sagde hun med et skævt smil, selvom hun egentlig ikke beæs sig om at være beskuet. Det var ikke rart i store mængder. Ved hans besvarelse og kys af hendes hals undslap et suk endnu en gang hendes læber, inden hun trak sig ud af trancen og hans greb og greb i stedet fat i hans hånd for at trække ham med.
|
|
|
Post by Marie on Nov 17, 2014 23:12:23 GMT 1
"Det kan jeg så ikke love", sagde han drillende. Han ville dog aldrig gøre det, ikke herude, hvor der var andre. For han ønskede ikke at dele den fornøjelse med de andre, det var da klart. Hvorfor skulle nadre se det, som han skulle have fornøjelsen af? nej de kunne tro nej. han fulgte villigt med hende, da hun trak ham med sig. han bevægede sig med et drenget smil over sine læber afsted med hende og lod også sine fødder bevæge sig noget i takt til musikken, da den som altid talte lidt til ham. De nåede udenfor og han hev hende ind til sig og placerede endnu et kys mod hendes sårbare hals.
|
|
|
Post by Cecilia on Nov 17, 2014 23:17:44 GMT 1
Hun rullede med øjnene af ham, men et smil lå stadig om hendes læber, da hun vidste, at han ikke mente det. Hun stolede fuldt ud på, at han aldrig ville gøre sådan noget imod hende, for det ville simpelthen være for grænseoverakridende. Og var det ikke også noget med, at han ville have hende for sig selv? Da han endnu en gang kyssede hende på halsen, kunne hun endnu tydeligere mærke, hvordan der blev sat gang i det hele i hende og som hun skævede til ham var han bare alt for langt væk. "Vent med det, til værelset", sagde hun noget påvirket af det hele og trak ham med videre. De skulle være helt alene.
|
|