(Android/iOS) Apple Knight: Action Platformer snyde kode generator tokens
Feb 17, 2022 3:16:16 GMT 1
Post by blasincarpuffstoug on Feb 17, 2022 3:16:16 GMT 1
------------------------------------------
▶▶▶▶ Apple Knight: Action Platformer ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Apple Knight: Action Platformer IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ snyde kode generator tokens ▞▞▞
▞▞▞ Apple Knight: Action Platformer 2022 version ▞▞▞
Refunder venligst mit køb eller giv mig de skins, jeg har købt. Der er trukket penge fra min konto, men jeg har ikke modtaget mine skins. Edit: Jeg har fået min refusion. Min nuværende vurdering afspejler nu mit syn på spillet.
Apple Knight: Action Platformer Acción aodz
Godt hårdt til tider, men det skal bare være dedikeret
Virkelig ikke fantastisk. Blatant løn for at spille. Meget bedre spil gratis.
Selvom de flyvende troldmænd og stenkastende fyre er irriterende, er spillet generelt fantastisk! Jeg ønsker også, at der også er flere våben og rustninger og evner.
to mange annoncer kender det gratis, men annoncer nogensinde 2 til gratis minutter
Selvfølgelig er det.....SUPER SVÆRT og "annoncebokse" du skal se 5 ADS gør det i det mindste en lille smule nemmere eller gør noget jøss det er bare en rip off af skovlridder
Annoncer, der ikke kan springes over, og deaktivering af wifi forhindrer ikke annoncer i at dukke op.
Nåede et superhemmeligt område og så styrtede spillet ned, jeg kunne ikke spille noget andet niveau i historie eller eventyr, og jeg mistede også hele fremskridtet, inklusive skind og våben, også da jeg endelig låste issværdet op
den er fyldt med annoncer
Slip af med annoncerne og konstant anmeldelse tiggeri for folk, der støttede med køb for at slippe af med annoncer og konstant tigger om anmeldelser.
Jeg har nydt, at spillet indtil videre har et fantastisk koncept, og jeg elsker mørket, men jeg kan ikke få ekstra mønter ved at se annoncer. Mærkeligt at klage over. Dem på udstyrsmenuen virker ikke, den til at smadre kassen til en annonce virker heller ikke.
bedste spil for alle aldre. minder mig om gamle tider med mario
Spillet er generelt ok, men kræver meget arbejde. Som en anden spiludvikler, tillad mig at forklare. 1: først og fremmest butikssystemet. Det er MEGET irriterende at man skal købe et vist antal våben eller evner før man kan købe andre. Jeg forstår, at du prøver ikke at gøre spilleren overdreven, men hvis de har pengene, skal de have lov til at købe sværdet. Alternativt kan du prøve at belønne den adfærd, du ønsker, i stedet for at straffe den adfærd, du ikke gør. Og jeg mangler ord.
Apple Knight: Action Platformer Laga hdk
Spillet starter ikke. hænger efter google spilkonto login-skærm. Hvad med denne idé. Du indlæser først spillet og lader brugeren spille. Efter et stykke tid spørger du, om du vil tilknytte din konto, eller kan vi bruge dit Google-drev til at gemme konfigurationen.
Apple Knight: Action Platformer פעולה ofo
Annoncer annoncer annoncer, alt for mange annoncer, når du skifter til en anden menu. Også annoncer giver mere bytte end at fuldføre et niveau, så du skal se dem for at komme videre.
Det var sjovt, indtil jeg styrtede, og jeg kan ikke angribe, før stregen sluttede. Det er der, det ikke er sjovt længere. For det er der, jeg taber hjerter. Angrebsknappen har forsinkelser, når det kommer til bestemte angreb eller af bestemte fjender. F.eks. spam normalt angreb for at hacke deres ildkugler. Det virker aldrig, hvis du spammer det. 2., hvorfor sætter du vinkel ildkugle i evnen, hvis spillerne ikke kan kontrollere vinklerne. Det er den mest skuffede færdighed, jeg stødte på.
Appen går ned med det samme ved opstart...Android version 9 på en Galaxy A10e...
Dårligt, ærligt talt ser dette spil godt ud og sikker på, at mekanikken virker, men fjenderne og farerne giver ingen mening, jordforbundne fjender tager et stort tilbageslag fra alt, men de svage flagermus tager ikke noget som helst tilbageslag? Og ildkuglerne kan ikke blokeres, medmindre du er fuldstændig opmærksom på kun ildkuglen, og mængden af guld, der er nødvendig for flere opgraderinger, er ærlig talt dum. Lad mig ikke engang komme i gang med annoncerne, der afspilles, når du dør, dem for at få visse kister og halvdelen af rustningen er betalingsmur
download Dan the Man: Action Platformer Game apk til android, Kan du lide action- og platformspil? dette er dit ... Apple Knight: Action Platformer APK
Maps for Minecraft PE Alətlər xdli
FlatpanelsDK - Om et TV-marked i forandring
Apple Knight: Action Platformer 動作 fvez
Tabte mig på trin 3. Fjender er kedelige. Spilmekanik er trætte troper. Intet nyt eller interessant at se her. Endnu et actionspil, der poserer som en rpg med annoncer og betalt indhold.
30 sekunders tvungne annoncevægge. Afinstalleret
Sjov enkel god progression ser meget flot ud
Mindre af en platformer og mere af en AD-former.
Jeg ville have spillet spillet til slutningen og ville også have ønsket det, men spoiler mit humør var annoncerne....
Spartan Knight In The Forest APK - Seneste Version 1.1
Apple Knight er et ret godt 2D platformspil til mobil. Du kan købe opgraderinger til din karakter med guld i spillet. Den har en mulighed for at sænke grafikkvalitetsindstillingen for svagere telefoner. Jeg kan ikke lide, at det er det samme soundtrack i hver verden. Lige kommet til World 2, og det er det samme soundtrack som i World 1. Det bliver bare for gentagne og intetsigende. Menuens lydspor er dog ret fint. Det ligner Sword of Xolan, et andet fantastisk 2D platformspil til mobil, som jeg anbefaler.
Build Cross-Platform Mobile Apps med Googles fladder
Ikke fantastisk til mobil Virker faktisk ret cool, men hader simulerede knapper. Prøvede at spille den hårdeste sværhedsgrad og blev ved med at trykke på den forkerte knap, så jeg styrtede ind i fjender. Heller ingen historie eller incitament til at blive ved.
Frygteligt spil, kontroller fungerer ikke korrekt, alt for mange annoncer
Dette spil er ret bare knogler med hensyn til gameplay og niveaudesign. Det er højst sandsynligt nogens første, måske andet forsøg på at lave et træningsspil, så de kan blive bedre med kodning. Det, der tiltrak mig, var pixelkunsten, som er smuk og godt udført de fleste steder.Hvis skaberen/skaberne vil fortsætte med at arbejde på dette spil og gøre det til noget mere, end det er, vil jeg klart anbefale at diversificere musikken. Du vil høre den samme sang MEGET. Håber de laver noget godt senere.
Tryk hvor som helst for at spille... Siger grænseløst Lige meget hvor jeg trykker, vil spillet ikke starte, jeg ser kun fyren kaste æbler under hovedmenuens musik
Jeg synes, at det faktum, at du bliver beskadiget af at røre fjender på afstand, er ret irriterende. Bortset fra at du bør tilføje en slags endeløs arena-tilstand.. Jeg ved, at dette er en platformer, men det vil være en rigtig god måde at dyrke guld på
Ok, lad os sige, at historien ikke er vigtig. Gameplayet er vigtigt ikke? Kontrollerne ctrl,alt,space,shift og højre venstre pile er svære at kontrollere det, jeg siger, hvis det var til bevægelse a og d Og for at hoppe w Og for at ramme J Og bindestregen L Og æble k Oh yeah fjender jeg føler det som en spam Efter at have spillet 9 niveauer følte jeg, at jeg spillede et langt niveau, jeg hader også, hvordan jeg skal spille det samme niveau. For at samle nogle mønter Bruh, jeg ser, om det var efter niveau, der ville være sjovere.
Spidersaurs is out now, only on @applearcade! t.co/43YanOz4vW ... they take a bite out of humanity in our brand-new, 2D, run-'n'-gun action game!
Måske går jeg glip af noget, men efterhånden som jeg spiller gennem niveauerne, får jeg at vide, at jeg har opnået nye våben eller færdigheder, men når jeg prøver at udstyre de nævnte genstande, bliver jeg bedt om at betale med spilvaluta for at få adgang til genstandene. Jeg nyder spillet, men med dets old school 8-bit pixel layout, skal jeg bare have adgang til mit lager.
106 subscribers. Subscribe. Tak fordi at i så min nye video vil blive glad hvis du abonnere. Apple Knight ...
Sjovt platformspil! Spillet er solidt med retro-grafik, mulighed for at låse op for forskellige våben, skins og evner uden at skulle betale. Den eneste grund til, at jeg ikke gav den fem stjerner, var kontrollerne. Jeg løber konstant den forkerte retning på grund af tilfældigt at trykke på den forkerte piletast. Glad for at lære, at spillet nu er på Switch, hvilket ville eliminere dette problem.
Billedhastigheden er langsom. Pixelkunsten består af karakterer, der er tegnet i en pixelkunststil, men sammenkoblet, når de er animeret. Du mister hjerter, selv når du blot rører ved en karakter, hvilket virker en smule unødvendigt. Når du "låser op" et våben eller noget andet, du låser det faktisk slet ikke op, du har bare mulighed for at betale for det med de mønter, du indsamler. Der er steder, hvor du kan klippe kortet igennem eller angribe fjender, hvor du ikke engang er tæt på dem. Men kunsten er i det mindste anstændig.