|
Post by Saso on Oct 18, 2014 22:22:31 GMT 1
Nate nikkede anerkendene til Alex. Selvom han har bind for øjnene nu, betyder det ikke at han altid har haft det, det ville også være sært. Nate Lænede sig igen op ad væggen, og lod hans blik vende imod døren. "Har du nogle hobbier eller intereser?" spørger han fjernt.
|
|
|
Post by Cecilia on Oct 31, 2014 10:31:37 GMT 1
Alex trak på skuldrene. "Træning? Jeg sejler", svarede han, da det var det, det meste af hans liv havde kredset om. "Hvad med dig?" Andre havde sikkert andre interesser, men han kunne nu ikke tro, at ingen ville have ingenting. Det ville jo bare være underligt.
|
|
|
Post by Saso on Nov 2, 2014 21:09:40 GMT 1
Nate lænede hovedet tilbage, og lyttede til hans svar. Han sejler? hver sin smag, " Jeg er mere til kampsport, jeg kan akaido, jiu jitsu og sådan noget, det er for det meste bare for at holde mig skarp, og en slags medicinering af en art," Sagde han og smilede selvtilfreds. Det var noget han havde styr på, "Sejler du kun? er det overhovedet spændende?" spurgte Nate med et naturligt tonefald.
|
|
|
Post by Cecilia on Nov 3, 2014 20:22:25 GMT 1
Alex nikkede, selvom han tænkte sig om. "Er det sådan noget karate noget?" spurgte han, da han virkelig ikke havde forstand på det. Det lød CA. som sådan noget. Det eneste kamp sport han kendte til var boksning og det var jo fordi han var blevet trænet i der, inden han valgte seljsport. "Nej, bestemt ikke. Jeg har været til DM de sidste par år", forklarede han med et smil. Sejlssport var på ingen måde kedeligt.
|
|
|
Post by Saso on Nov 5, 2014 8:01:43 GMT 1
Nate kiggede på Alex, "Sikkert, det er fedt at være i stand til at udøve det. Man taber ikke kampe," griner Nate. Alex var lidt underlig, og Nate vidste ikke om han stolede på hans historie. Alligevel, var han den første dreng har har mødt herinde. Alex virkede som om han havde potientiale. "Okay, så du er en af dem som får noget ud af det," svarer Nate ham.
|
|
|
Post by Cecilia on Nov 5, 2014 12:31:07 GMT 1
"Det lyder som en god ting. Hvis man altså roder sig ud i kampe", påpegede Alex med et roligt smil. Han havde ikke bevist rodet sig ud i kampe før, i hvert fald ikke i denne sindstilstand. Det havde aldrig sagt ham noget. Han ville bare ikke komme i problemer. Men det var han jo så kommet alligevel. "Det kan man vist godt sige. Men det er nok også mine forældres fortjeneste. de er begge professionelle sportsfolk, så ja." Han var vokset op med ideen om at blive bedst.
|
|
|
Post by Saso on Nov 15, 2014 22:43:56 GMT 1
Nate smilede kækt af Alex's (på en måde) ros, og lænede sig mere selvsikkert op ad væggen, selvom Alex ikke kunne se det, ville det stadig give ham den følelse. "Så dine forældre er professionelle? lyder interessant, hvilke sportsgrene?" Spurgte Nate, nu mere nysgerrig på hans nye værelses kammerats historie og fortid. Måske er han ikke så kedelig alligevel. "Hvor gammel er du egentlig?" Sluttede Nate til sidst.
|
|