Post by blasincarpuffstoug on Feb 17, 2022 3:46:44 GMT 1
------------------------------------------
▶▶▶▶ Mini World: CREATA ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Mini World: CREATA IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ fuskkod många tokens ▞▞▞
▞▞▞ Mini World: CREATA 2022 version ▞▞▞
Mini World: CREATA Petualangan hgrn
Ingen aning om vad som hände, jag spelade bara det här i några dagar tills jag uppdaterade det till den här nya versionen, sedan BAM, för en bråkdels sekund dyker ett felmeddelande upp när jag försöker gå in i spelet, sedan går det till det normala jätteträd och bybakgrund tills det bara blir svart och sparkar ut mig, kan du fixa detta tack?
Jag gillar creata-uppdateringen så mycket att den förtjänar 5 stjärnor
kunde vara bättre. varför behöver vi ha mynt för att anpassa vår karaktär? var det inte gratis förut?, släpar ibland mycket men det kan bara vara min surfplatta.
Hatade det nu eftersom det nya fönstret för hantverksrecept (varje gång jag använder skapande hammare) inte kommer att försvinna när jag trycker på X-knappen, det fortsätter bara att blockera min skärm och låter mig inte spela. KAN NI INTE GÖRA NÅGOT BÄTTRE!? 😡 JAG HAR BARA BETYVAT DETTA OCH KOMMENTERAT FÖR NÅGRA MÅNADER SEDAN OCH ÄNDÅ HAR DU INTE MÄRKT TILL MITT PROBLEM? NI KOMMER ALDRIG BLI ETT FRAMGÅNGSRIKT LAG!
Åh, jag gillar Misra! Så Mini World är bra! jag vet inte är nini och kaka! Hmm... jag gillar Mini World!😊😊😊
Mini World: CREATA (미니월드 크리에타) 어드벤처 jpgv
När jag började spela minivärlden kan jag inte tala om för mig att detta är en bugg (ok så här är vad som hände) jag började precis logga in i spelet men kan inte laddningsfältet försvinna. Kan du fixa det?
Blocket APK Free Download Version 7.29. ... something you like to save the ad or create a watch on the search. ... Mini World: Block Art.
Jag är ledsen utvecklaren, men en av objekten i detta spel fungerar inte, den objektnamnanslutningen är inte som ett år för ett år sedan den objekten fungerar fortfarande men när uppdateringen inte fungerar längre, vänligen fixa.
Jag såg precis det här spelet på tt och jag var så nyfiken så jag kollade i kommentarsektionen och jag såg namnet på spelet och jag tog så lång tid att ladda ner det och när jag öppnar appen är det så laggy och det kommer inte låt mig spela.
Det finns en kopia av minivärlden men faker. Det kallas block man go och spela inte block man go.
Jag och mina syskon älskar verkligen det här spelet men vi måste klaga något på den här nya uppdateringen. Vi gillar inte riktigt den här nya startskärmen. Hemskärmen är lite rörig (vår åsikt). Om vi kan välja föredrar vi den gamla startskärmen, speciellt trädgården. Jag är ledsen om jag sa något oförskämt eller dåligt. Älskar det här spelet ändå ❤
varför fortsätter det att säga "rummet har stängts" om jag försöker gå med i min väns värld
Mini World is a 3D free-to-play sandbox game about adventure, exploration, and creating your dream worlds. There is no grinding or leveling up.
Det här spelet är riktigt roligt, men av någon anledning, efter att ha spelat för första gången, kunde jag inte spela i en värld längre. Spelet sa alltid till mig att min internetanslutning är instabil eller långsam även om mitt wifi är väldigt snabbt. Vänligen åtgärda det här problemet.
Highway Drifter Sacīkstes zjth
När jag öppnar spelet efter ett tag fastnar det och knuffar mig ur spelet måste jag ladda om det igen, det är ungefär 1 minuts speltid. Förut var det inte så jag spelade miniworld bara i den här enheten. I mitten avinstallerade jag det och installerade det igen nu står jag inför problemet, vänligen fixa detta. De andra sakerna är bra (fixa även att gå med i vänners värld)
det är coolt men jag klickar på appen den blir svart :< snälla fixa detta och gå tillbaka till den normala versionen snälla lägg till ett nytt block och fler möbler och fixa felet och buggarna snälla :<
Kära skapare av det här spelet, jag har varit borta för länge i det här spelet eftersom jag inte kan logga in det sa alltid nätverksfel, anslutningen förlorad, men min anslutning är mycket stark och jag har upplevt det här problemet i 2 år. Jag har varit borta i 2 år eftersom jag inte kan spela det. Jag hoppas fortfarande tills nu att du kanske kan lösa det här problemet, jag vill spela det här spelet, det här är det bästa spelet för mig.. men jag kan inte spela det. Vänligen åtgärda problemet. Edit: 4 år hade gått kan fortfarande inte spela samma nummer ○_○
Kraschar alltid när jag kommer in i spelet och ibland tappade jag min 10acc
Mest förvirrande spel jag har spelat. Systemgränssnittet är inte heller nybörjarvänligt, jag vet inte ens hur man gör servrar ibland. Och multiplayer med vänner fungerar inte. Försökte spela med min flickvän och det står hela tiden "Room has been shut down" eller "Currently Mining through Mini world in single player mode" när jag uppenbarligen är i multiplayer och försöker bjuda in folk.
Är det här spelet även för engelsmän eftersom det bara finns många människor som du inte kan förstå och det var bara svårt att spela det jag älskar hur du kan göra dina egna saker som stövlar vapen och mycket mer om du inte kan tala en viss språk det här spelet är inte för dig!😡😡😡
det är ett fantastiskt spel, jag och min son älskar att spela det här. Jag önskar bara att det finns en by och några bybor precis som minecraft.. snälla.. också, jag kan inte spela det offline nu.. jag gillar att spela det offline eftersom det inte finns några fördröjningar, men nu är det inte offline.. vad tråkigt.. gör det offline igen
Det här var det bästa spelet men den nya uppdateringen förstörde det. Spelet förlorade sin ursprungliga känsla. Vattenhinken är trasig och diamantbepansringen syns inte när den bärs. Jag förväntade mig att uppdateringen skulle vara cool men den dödade den ursprungliga minivärlden, snälla ta tillbaka spelets ursprungliga stil.
Alla spelare är så irriterande..
Mini World: Block Art – Steams nyhetshubb
Vad jag rekommenderar att du bör lägga till och förbättra: -lägg till katter -PLS JAG BER OM ATT DU LÄGGER TILL ÄVEN BARA 50 MUNT, FÖR JAG GILLAR VERKLIGEN ANPASSA KARAKTÄREN ÄVEN BARA EN LITE -Snälla lägg till fler texturpaket, för det finns bokstavligen bara 3 förpackningar och det finns mer jag skulle vilja lägga till men jag är lite lat sååååååååååå
DET HÄR SPELET VISAR ANSLUTNING TILL INTERNETT ÄVEN JAG REDAN HAR ÖPPAT MIN INTERNETANSLUTNING OCH DET HAR HELA sagt åt mig ATT ANSLUTA, VAR god åtgärda DETTA PROBLEM
Först i några månader var miniworld ganska trevligt. Det finns många gratis kosumiseringar, till skillnad från med minecraft, måste du ladda ner flera appar för att det INTE skulle fungera. men de senaste dagarna har jag inte ens kunnat spela minivärlden i 2 MINUTTER, det slår alltid ut mig från spelet. Jag har försökt installera om det om och om igen men det fungerar bara inte och VARFÖR ÄR ATT GÅ MED EN VÄN SÅ SVÅRT. IM INTE DEN ENDA PERSONEN SOM UPPLEVER DETTA. Det finns flera andra recensioner med samma exakta dilemma. Fixa det SNÄLLA
Telihte
Det här är ett roligt spel men det enda varför jag gav denna 4-stjärna är för att spelet är lite laggy när du ansluter till ordet så länge så jag måste sluta och spela spelet igen. Vänligen fixa denna bugg, det är den enda anledningen till att jag ger det 4-stjärnigt och tack för det underbara spelet. 4/5🌟
miniworldcreata_th Video, 319 Spela, 38 Kudos - Tikhunter
Det låter mig inte ladda ner det även om jag har tillräckligt med utrymme 1 stjärna är också på lilla telefonen när jag raderade andra saker låter mig fortfarande inte göra det så det här spelet är dumt, jag sa till och med till min mamma att göra det hon kunde inte heller dåligt spel pappa kunde inte gör det antingen det är därför jag betygsätter det med 1 stjärna förutom att jag försökte göra det med andra appar har aldrig fungerat IM STICKTADE MED INGA SPEL NU detta är utvecklarens fel inte mitt jag är hos mormor jag vill åka hem mormor låter mig inte när jag frågar henne hon säger "nej" jag vill bara gå hem
Det här spelet är roligt men det finns ett ENORMT problem när jag försöker bygga min karta släpar det alltid och jag har en stark anslutning men spelets wifi säger att jag har svag anslutning snälla fixa det det är riktigt irriterande
Ärligt talat, jag gillar det här spelet. Jag byggde en stor fästning ensam. Jag planerade att lämna in den för att kurragömma sommarevenemanget. Men gissa vad, efter att jag uppdaterat spelet kunde jag inte komma åt mina egna kartor. Jag har använt alla metoder på Google, och det fungerar fortfarande inte. det är en stor karta men den använder inte ens hälften av min telefons RAM-minne, jag har inga problem med att släpa heller. Vänligen fixa denna bugg, jag ber dig
Det här är som minecraft, eller hur? Men det är bara att du behöver spendera mycket riktiga pengar, RIKTIGT bara för att låsa upp andra block? Verkligen? För att bygga de saker du föreställer dig som är fantastiska, måste du köpa det från butiken. Dum.
Mini World: CREATA Adventure vaox
Jag gillar verkligen att spela det här spelet men mitt första problem är att det är svårt att skapa andra saker eftersom du behöver någon del för att skapa det, allt jag vill är att se allt det hantverkbara föremålet även om du inte har föremålet. Och andra saker är efter uppdateringen några problem som orsakar problem efter att ha tittat på videor och nu lager i lutad smuts du behöver hoppa för att komma igenom det är ingen mening. Jag hoppas att det löser sig snart.
Discover hours of creative, interactive play with 40+ award-winning games in one app! Little ones aged 2-5 play, build, create, and pretend with
Justus Kammerer - Nils Holgerssons wunderbare Reise (2011
Det enda problemet jag har med det här spelet är att bina automatiskt är fientliga. A) det är inte realistiskt, B) det finns för många av dem, och C) de dödar mig varje gång jag försöker få något av uppdragen gjorda. Ändra detta så att bina är neutrala och enda attacken är att du attackerar dem eller bromsar deras bikupa. Tack.
Jag kan inte spela det i min Samsung A30s. Den visar alltid timeout-data. Men det fungerar bra på min andra telefon (Samsung J7 plus). Vänligen fixa det. Jag älskar verkligen det här spelet. Jag måste bygga om min skapelse igen för tredje gången. ╥﹏╥ .
Köp WorldCraft Premium: 3D Build & Craft with Skins Export to ...
Spelet är roligt för tidsdödare men övertid önskar jag att du fixade buggen med Villager som buggades ut ur väggen och staketet. Jag låste min vilager ett tag så att de inte gör något som slutar med att döda dem. Jag önskar också att du lägger till något så att vi kan söka igenom vår bybors döda kropp eftersom jag inte kunde hitta min bybors döda kropp någon gång och föremålet jag gav dem försvann. Jag hoppas att du tar hänsyn till det, tack
☆Welcome to WorldCraft – Best Crafting and Building 2020 Game Played by Thousands of Players ☆ ... Build a mini world 3D and share to multiplayer.
Du måste logga in varje gång du öppnar spelet
Riktigt riktigt riktigt dåligt spel...... Jag hatar det. Mitt hus 🏡 har utmärkt kvalitet på internet !! Men spelet säger kontrollera din internetanslutning. Kontrollera din internetanslutning. Om och om igen ... Jag avinstallerar det just nu ... Snälla fixa det här ...