Post by marbvofontrestker on Mar 8, 2022 5:16:07 GMT 1
------------------------------------------
▶▶▶▶ Attack the Block: Shoot\u0027em Up ANDROID ◀◀◀◀
▶▶▶▶ Attack the Block: Shoot\u0027em Up IOS ◀◀◀◀
▞▞▞ jukser ubegrenset med nøkler ▞▞▞
▞▞▞ Attack the Block: Shoot\u0027em Up 2022 version ▞▞▞
Morsomt spill, men det lar deg ikke fortsette uten å kjøpe. Jeg liker ikke det med et spill med så mange annonser
Bra spill! Godt nivå mens du går system. Den eneste ulempen er de jævla reklamene. Hvis jeg kjøper spillet, må jeg lide reklamene lenger???
Attack the Block: Shoot'em Up આર્કેડ xpjr
et annet spill for å fryse og stjele data helt søppel
elsker kontrollene, spillet fortsetter å kaste nye, men enkle ting. Rått
for mange annonser til å være det minste underholdende
OK
veldig bra spill hvis du oppgraderer våpnene dine, blir nivåene enkle å krysse
Jeg synes dette er det verste spillet noensinne! Jeg kan ikke fullføre oppdrag 10 fordi det er umulig, jeg kan ikke komme til sjefen, det er feil, laseren på ravnsjefen er irriterende og også ravnsjefens lazerfeil inn i samsung-telefonen min, så når jeg klikker på knappen begynte det å lage en skrikende lyd, og nå kommer jeg aldri til å spille dette forferdelige spillet igjen!!!! Nå skal jeg fortelle vennene mine at de ikke skal spille den. Hvis du vil at folk skal spille det, er det bedre å fikse det!!!!!!😠😠😠😠😠😠
Attack the Block: Shoot'em Up アーケード uezi
morsomt spill, men min erfaring er som mange andre... sjefer slutter å dukke opp!
Unik, men komfortabelt kjent skytespill. Som en rollespillfamilie er ikke dette den typen spill jeg vanligvis laster ned, men på første runde spilte jeg fpr en time i strekk!
har likt dette spillet en stund nå. Men nå er jeg på nivå 66 med skipet "Pitcher" maks ut! Klarer ikke å bestå dette nivået uansett hva jeg gjør!? første to fasene er farbare, men tredje bølge, umulig å passere for å komme til sjefen. Neste lvl opp for skip er å passere nivå 70. så ja, som mange andre har sagt, spillet er ubalansert!! Jeg antar at de gjør det slik at du vil bruke $$ for å kjøpe bedre skip en gang på høyere nivåer. Skam fordi spillet var en god gangpasser da jeg var på pause på jobben.
Bra spill! høyt tempo, hold deg på tærne!!
Jeg pleide å elske dette spillet. Vanligvis kan kjøpe neste skip hvis oppgradere siste skip til maks. Men vil ikke nå. Satt fast på nivå 145 med undermotorisert skip..f***
Full oppgradert Artemis er svakere enn lavere Warbringer. Fortsatt ikke mulig å slå 143Level uten å kjøpe skip
Siste oppdatering er verst. Vennligst gå tilbake dette nye brukergrensesnittet av baller er dårlig
Jeg var SÅ nær ved å slå sjefen da jeg døde og fikk muligheten til å se en video for spesiell vekkelse. Så på videoen, men når jeg kom tilbake til spillet lot det meg ikke spille, gjorde det samme da jeg prøvde å doble opp myntene mine 😡 Så mye for "fiksede feil"...Jeg liker spillet, og forstår behovet for annonser, men disse 30 sek. "Fair" annonser hver gang jeg ønsker å gjøre noe, dreper spillet for meg. Jeg har ikke noe imot de 15 sek, bare disse virkelig lange annonsene om og om igjen suger. Trist fordi spillet i seg selv er morsomt.
fantastisk spill, men mine daglige oppdrag gir meg ikke myntene jeg har vunnet... fiks det og jeg vil gi 5 stjerner!
mange feil og hvis du ikke fortsetter å "kjøpe" ildkraft, ender du opp med å være treg og svak for å lykkes eller ha det gøy.
DET ER SYKT GØY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
fantastisk tid morder, elsker spillet, veldig vanedannende spill, et must for 2019!
Er det noen måte å gjenopprette kjøp til en ny enhet.
Stuck Level 26. Dumt hardt. Vært på samme nivå i dagerssss....
Spillet sluttet å virke og måtte installeres på nytt én gang, men det var et bra spill rundt.
bare treff nivå 50. spillet begynner å feile her. fikk et varsel om at jeg var blant 0,01 prosent av spillerne for å slå nivået. Når jeg slår en sjef, fortsetter tiden, og belønningen fryser til 0 for alt. Jeg kan ikke fortsette på noen måte. for å komme videre må jeg starte spillet på nytt. bonusnivået var imidlertid veldig kult. Jeg vil gjerne se flere bonusnivåer lagt til, kanskje litt tidligere i spillet.
Ganske bra så langt ville elske å oppgradere bare spilt det mens du gikk.
Morsomt spill. ble sittende fast på lvl28 i flere uker og deretter avinstallert
Du vil bli hekta og spille i timevis og ikke engang innse hvor mye tid som har gått
Jeg kan ikke doble belønningene mine ved å bruke annonser lenger fordi spillet ikke ser ut til å finne noen annonser av en eller annen grunn, og det har gått dager siden sist jeg så en annonse i dette spillet for å doble belønningene mine. Det stoppet plutselig uten noen åpenbar grunn trenger akutt hjelp så fort som mulig, da det er vanskelig å få oppgraderinger nå uten å se annonser for å doble belønningene mine
Vel, dette spillet var morsomt helt til de rotet til noe med den siste oppgraderingen. Nå når jeg får vingene, som skal øke kraften til våpenet ditt, endres ingenting. gjør nivåene umulige å slå..ellers flott så lenge det varte
Jo mer jeg spiller, merker jeg problemer med dette spillet. Den spør om du vil se en reklamefilm for å fortsette, du ser reklamen og i stedet for å la deg fortsette, avslutter den spillet. I utgangspunktet lurer det deg til å se en reklame for ingenting. Jeg senket én stjerne til dette er fikset. Spillet har problemer. Det er ikke et spill hvis det med vilje ikke lar deg vinne med mindre du ser reklame. Den er falsk! Ned til én stjerne og nesten i ferd med å slette. sletter i dag! er det ingen som har tid til denne bs.
kjøpte et skip kan ikke bruke det, så ikke kast bort pengene dine på det du kjøper sier at du har kjøpt det, men det er fortsatt låst og kan ikke bruke det
Det er en fin versjon av shoot em up-temaet. Inntil senere nivåer når det blir alt for dyrt å nivå opp til neste skip.
det er gøy b
Det var flott til nivå 51. Sjefen dukker aldri opp, og du sitter bare der og flyr og venter på at den skal vises. Jeg kommer ikke videre før dette er fikset.
dette er bare generelt sett et dårlig spill.
Morsomt og vanedannende!!! Ikke en overdreven mengde annonser heller.
Jeg elsker å skyte, og jeg liker figurene om er satt sammen til store bilder. For eksempel en fugl eller et smil. Hvorfor kan vi ikke se løpende hvor mye helse det er igjen på skipet, og hvor mye skade det har tatt i mot❓ Det bør være en enkel sak å fikse. Jeg har fjernet en stjerne til det er fikset, slik at jeg underveis kan følge med på hvor mye skade ballene har gjort på skipet mitt. Jeg gir 5 stjerner igjen når det er gjort. ⭐⭐⭐⭐ ➡️ 🌟🌟🌟🌟🌟
Mad Dex Arkády lmwt
Veldig annerledes enn andre romskytespill, helt fantastisk, men nå er det vanskelig som ekstra hardt, så det er ganske umulig å gjøre noe... hvorfor gjør dere det?