|
Post by EK on Oct 5, 2014 19:27:04 GMT 1
Flipper
Hverken Spider eller jeg vil pakke ud, men jeg har tvunget Spider til at blive på værelset indtil jeg kommer tilbage. Jeg tror dog ikke at han bliver der, men det er en anden sag. Vi har aftalt ikke at følges i tykt og tyndt herinde endu. Det ville nok ikke gavne nogen. Hverken os eller nogen andre. Jeg er faktisk bare ude for at se mig lidt omkring, men jeg vil da ikke benægte at det kunne være fint at møde nogle andre. Væggene er hvide og alt er indrettet som i en lille bobbel for sig selv.
|
|
Toria
Junior kriminel
You have to go on and be crazy. Craziness is like heaven.
|
Post by Toria on Oct 10, 2014 12:03:34 GMT 1
Celestia
Cafeteriet er tomt, bortset fra mig selv. Jeg sidder med min stofbeklædte ryg op imod den kolde, koksgrå væg, benene trukket op til min overkrop, og armene beskyttende viklet rundt om. Humøret er lavt idag, men jeg savner selvskab mere end noget andet. Jeg har sider her, alene i lidt over en time, tror jeg. Langsomt har jeg mistet tidsfornemmelse, nu sidder jeg blot og stirre tomt, dødt ud i den kolde luft, men mit krystalklare, isblå blik, som fremhæves af min blege porcelæn farvede hud, og mine rosenrøde, fyldige læber. Et tungt suk forlader dem, og jeg lukker langsomt af for mit syn, lader mine øjenlåg glide i, og dække for det blå blik.
|
|
|
Post by Cane on Oct 10, 2014 18:26:20 GMT 1
Scarlett Hawkins
Hun gik ned af gangen væk fra værelserne og gik forbi et par enkelte personer der var på vej den modsatte vej. Hun havde sat håret op i en lav hestehale og kun i joggingbukserne og T-shirt, gummiskoende knirker lidt mod det slidte gulv. Hun gik videre og drejede ned og ind i kantines område. Der sad kun en anden pige der inde, ikke en hun lige kendte, men det kunne man jo altid komme til. Et let smil gled over hendes læber og hun gik roligt over mod pigen, indtil hun lagde mærke til t hun sad med lukkede øjne. Så måtte hun nok hellere lade hende være. Hun gik lidt videre inden hun satte sig på en af de andre stole ved bordet.
|
|
|
Post by EK on Oct 10, 2014 19:50:56 GMT 1
Flipper havde, uden at ane hvordan, fundet vej til noget der mindede og en spisesal, eller et cafeterie. Der var tomt rundt på gangene, men herinde var der to andre piger. Ikke nogle han kendte, men det kunne han jo komme til. Desuden så kendte han slet ikke nogen, så han ville ikke engang kunne sige, at han kunne tilføje en mere til 'kender listen'. Han var kune kommet ind i rummet, men lagde ikke skjul på, at han ville sære kurs mod dem.
|
|
Toria
Junior kriminel
|
Post by Toria on Oct 11, 2014 21:37:43 GMT 1
Da Celestia svagt kunne høre den knirkende lyd af gummisko, hen over cafeteriet kolde gulv, slog hun langsomt sit isgrå blik op, og det første blikket landte på var en mandig skikkelse med kurs mod hende. Men den knirkende gummisko lyd tilhørte ikke ham, derfor lod hun vagtsomt blikket køre rundt i det dunkle lokale, hvor det fæstnede sig på en pige som sad få meter fra hende. Det dukkelignende ansigt der bestod af store, skinnende, isblå øjne med lange, mørke øjenvipper, et par fyldige, rosenrøde læber, mørke, perfekte øjenbryn og platinblond hår som sad på hendes helt egen rodede måde, lå stadig i neutrale folder, lettere kølige, trods den svage lyst til at åbne munden og sige noget forblev de perfekte læber sammenknebet.
|
|
|
Post by Cane on Oct 12, 2014 11:35:08 GMT 1
Scarlett betragtede pigen med de irgrønne øjne og et let smil lå over de fyldige læber. "Hej." hilste hun da pigen ikke selv sagde noget, men nu kiggede på hende. Hun havde skam bemærket drengen der kom nærmere i deres retning men så i første omgang på pigen foran hende. Ventede lidt på svar, inden hun vendte hovedet mod dem fremmede mørkhårede dreng. Forsat lå det let skæve smil over de røde læber der kun gjorde det let solbrune ansigt kønnere.
|
|
|
Post by EK on Oct 13, 2014 13:11:30 GMT 1
Flipper nåede hen til de to piger, lige som den ene sagde Hej til den anden. Selvom at det nok ikke var til ham, så svarede han alligevel. "Hej" havde han sagt og så satte han sig ned sammen med de to piger. Hans mørke lastanjebrune øjne var rolige og varme. Hans smil var mildt, og gennerelt så han fredelig og rar ud.
|
|
Toria
Junior kriminel
|
Post by Toria on Oct 13, 2014 14:41:37 GMT 1
Det tog langtid for hende at fatte den fremmede piges Hej var til hende, og lige så langsomt fik hun sig taget sig sammen til at svare. "Hey.." Stemmen var hæs og svag, og hurtigt rømmede hun sig, fik klaret sin stemme let op, og prøvede igen: "Hej," denne gang var det med en klar og fin stemme, dog stadig med en lettere hæs undertone, fra den lange tid hvor ingen lyd havde forladt hendes læber. Hun kørte sin højre hånd op for at fjerne en vildfaren tot blond hår om bag sit øre, mens blikket hvilede på den nyankomne dreng der havde sat sig tæt på hende og den anden pige.
|
|
|
Post by Cane on Oct 13, 2014 14:49:22 GMT 1
Fyren der kom over til dem svarede også, men det var helt ok, hun betragtede ham lidt, men ingen af dem sagde andet end hej. "Scarlett Hawkins." præsenterede hun sig så med let feminin stemme og så skiftevis på de to andre. "Hvad hedder I?" hvem ville svare hende? Hun lænede sig lidt tilbage på den hårde træstol og så lidt på pigen.
|
|
|
Post by EK on Oct 14, 2014 15:50:08 GMT 1
Scarlett. Navnet var han ikke bekendt med. Flipper havde ikke snakket med så mange, men nu havde han jo heller ikke været her længe. "Flipper" sagde han med et smil. Hans mørke øjne var venlige og rare, og han sad stille på stolen. Han betragtede de to piger, uden at stirre på dem på den der ubehagelige måde.
|
|
Toria
Junior kriminel
|
Post by Toria on Oct 24, 2014 21:18:23 GMT 1
De havde nu begge to præsenteret sig selv, og Celestia sad stille tilbage. Flipper? Er det overhoved et navn..? Hun lod sin nysgerrighed forsvinde, og vendte blikket mod pigen som kaldte sig Scarlett. Et navn hun troede på, det lød da i det mindste som et navn. "Celest..." Hun stoppede midt i navnet, rømmede sig kort da hendes stemme var lettere hæs og ødelagt. "Celestia," prøvede hun igen, denne gang ked hendes normale stemme, bare en smule hæsere. Hun sagde ikke mere, betragtede dem blot lydløst.
|
|
|
Post by Cane on Oct 25, 2014 14:29:15 GMT 1
Scarlett så på 'Flipper' med let hævede øjenbryn. "Flipper? Okay Wicket name." Sagde hun med et let grin og lod så blikket glide over mod pigen der efter at have rømmet sig præsenterede sig som Celestia, det var mere et navn, end det andet, men hvis han havde lyst til at kalde sig det så ville hun ikke stå i vejen for det, nogle havde brug for deres aliaser.
|
|
|
Post by EK on Oct 26, 2014 14:11:34 GMT 1
Flipper smilte, og kørte en hånd gennem håret. Han så på Celestia. Endnu et specielt navn. Han synes nu ikke at hans navn var så underligt. Flipper? Nej, han kunne ikke se det. "Har i været her længe?" Spurgte han så.
|
|
Toria
Junior kriminel
|
Post by Toria on Nov 6, 2014 6:39:09 GMT 1
Hun holdte skiftevis øjnene på dem begge, og langsomt besluttede hun sig for at svare på 'Flipper's' spørgsmål. "Nej, eller.. Det kommer an på hvordan du tolker langtid. Jeg har været her en måneds tid, tror jeg.." Svarede hun langsomt, tøvende og skævede mod Scarlett, afventede hendes svar, med et venligt, lillebitte smil om sine rosenrøde, fyldige læber.
|
|
|
Post by EK on Nov 11, 2014 18:07:30 GMT 1
Flipper nikkede blot med et roligt smil. Hans varme brune øjne så skiftevis på dem. Han havde faktisk selv glemt tiden lidt. Hvor lang tid havde han været her?
|
|
|
Post by Cane on Nov 17, 2014 13:42:09 GMT 1
Scarlett nikkede til Celestias ord, "Ca det samme her... nej vent, nok over halvanden.. to nu? Dagende er sgu for ens her inde." svarede hun med den lette og roligt muntre stemme. Blikket hvilede kort mod den ene inden det blev vent mod den anden.
|
|
|
Post by EK on Nov 24, 2014 7:37:04 GMT 1
Flipper nikkede. Han ville ikke selv komme med et svar på hans eget spørgsmål. Hvis de ville vide noget, måtte de selv spørge. Desuden så var det Spider der skulle holde styr på det praktiske herinde. Det havde de aftalt. Men hvis du spurgte Spider, så ville han sige at det bar omvendt.
|
|
Toria
Junior kriminel
|
Post by Toria on Dec 4, 2014 19:34:56 GMT 1
"Hvad med dig? Hvor langt tid har du været inde? Du er ret ny, er du ikke? Jeg synes ikke jeg har set dig før," hendes øjne lå på manden og hovedet vippet let på skrå. Det var rigtig nok, hun havde ikke set ham før, så ny måtte han være. Det svage, rolige smil lå endnu om de bløde, koralfarvede læber, og blikket var venligt.
|
|
|
Post by EK on Dec 4, 2014 20:31:14 GMT 1
Flipper trak på skuldrene. Et skud i tågen "en måned. Lidt mere" lød hans svar. Ham smilte stadigvæk. Det kom sig faktisk ikke så nøje, da han jo bare var her.
|
|
|
Post by Cane on Dec 6, 2014 21:29:05 GMT 1
Hawkins fulgte spøgsmålet der blev givet tilbage til 'Flipper' "Der er ret mange der går ubemærket omkring her omkring." Sagde hun med satte en albue i bordet og hviler hagen lidt i håndfladen.
|
|