|
Post by Cane on Oct 9, 2014 12:38:36 GMT 1
Scarlett Hawkins
Det var aften, men ikke alt for sent endnu, mørket var faldet på uden foran de tilgitrede vinduer og regnen silede mod dem stødt og tunggt som det havde gjord det meste af dagen. Det irgrønne blik var rettet mod bordet hvor kortene lå foran hende. Hun lagde de sidste kort ud og så lidt på kabalen inden hun samlede det hele sammen igen i en hurtig bevægelse, den var ikke gået op. Hun blandede dem nogle gange inden hun igen begyndte at lægge dem ud. Der var snak i krogende hvor andre indsatte sad og fortalte hinanden ting og sager, men for en gangs skyld havde Scarlett det faktisk fint for sig selv.
|
|
|
Post by Louise on Oct 9, 2014 19:02:04 GMT 1
Rainy night
Jeg havde bevæget mig udenfor her i den mørknende aften. Heldigvis var det endnu ikke så mørkt at man intet kunne se og personalet havde ikke været her og smide os alle sammen indenfor med den irriterende fløjten. Lidt for mig selv stod jeg lænet op og betragtede en køn pige med kobberfarvet hår. Hun var stærkere end den gennemsnittelige, men jeg kunne faktisk godt lide hendes udseende. Det var en smal talje og formerne så kønne ud selvom jeg så dem bagfra. Jeg glædede mig faktisk til at se om hun mon vendte sig om og fik øje på mig. Hvis ikke så ville jeg da se om man ikke kunne få kontakt til hende. Mod min vilje var jeg allerede begyndt at savne lidt varme fra en pige selvom jeg kun havde været her et kort stykke tid. Det irriterede mig en smule at jeg var så svag, men på den anden side så var det en god grund til at indlede en samtale med den smukke pige. Hendes kabale var åbenbart ikke gået op, så måske det var nu jeg skulel begive mig derover?
Words: 187
|
|
|
Post by Cane on Oct 9, 2014 20:03:56 GMT 1
Hun forsatte med at lægge kortene ned et efter et, et smil tegnede sig over hendes formede læber ikke lang tid efter halvdelen af kortene var lagt, ret hurtigt blev de sidste lagt og kabalen gik op. Hun nikkede tilfreds og skubbede så stolen ud under sig, kom på benene og gik med lette skridt over og smed kortene ned i skuffen hvor de hørte til. Så vendte hun sig ud i rummet og betragtede det lidt mens hun strakte armene op over hovedet og greb fat i hænderne. Den grå T-shirt gled op og blottede en del af det endnu solbrændte maveskind. Hun lod armene falde og lod blikket glide rundt. Kort fangede det en sorthåret fyr, men uden at bemærke ham i første omgang. Først lidt efter gik det op for hende at han kiggede på hende... nok nærmere stirrede. Hun lod de løvgrønne øjne glide tilbage og møde hans blålige, og hævede spørgende øjenbrynene. Ville han bare stirre eller kunne han snakke? Hun bevægede sig med roligt skridt over imod ham.
|
|