|
Post by Marie on Nov 23, 2014 22:00:57 GMT 1
Fingeren fortsatte, men han stoppede bevægelse - dog uden at trække fingren tilbage, da hendes ord lød. Øjnene glimtede en anelse. Hvad var det lige hun sagde? Han måtte glimte med øjnene noget mere og stadig var hasn fokus så langt væk, at han ikke kunne helt få styr på sig selv. "Sikker?" Hans stemme var ikke ligefrem begejstret, og han måtte rømme sig, da han virkelig ville tage det som et knæk, hvis hun stod af nu? Altså lige nu?
|
|
|
Post by Cecilia on Nov 23, 2014 22:04:58 GMT 1
Bevægelsen stoppede, men hun kunne stadig mærke, at han ikke havde trukket den tilbage. Det gjorde det næsten værre og hun begyndte at stivne mere og mere, mens hendes vejrtrækning stadig var heftig, da hendes krop levede højt på hans forrige bevægelser. Hun brød sig dog ikke om hans skuffede tone og kneb derfor øjnene sammen. "Få... Det... Til at blive... Lige så godt... Som før", sagde hun mellem,de uregelmæssige indåndinger. Hun fandt hans frie Hånd og pressede den let ned mod hendes bryst. Hun ville ikke skuffe ham.
|
|
|
Post by Marie on Nov 23, 2014 22:08:21 GMT 1
Han så forvirret på hende og kunne ligefrem syne at noget var galt, da hun tale sådan. Han tøvede. Bed sig i underlæben og så på hende. Tog en dyb indånding og pustede ud. Fandens, nu vidste han hvorfor, hun var jo jomfru, det var derfor det gjorde ondt, hvorfor havde han ikke overvejet det?. For fanden da også. Han bandede indvendigt af sin egen stupide tankegang. "Så skal du slappe af. Slappe fuldstændig af", hviskede han og greb fat om hendes bryst. Mens han igen lod fingrene bevæge sig ved underlivet. Hun strammede sig mere og mere sammen og han havde ikke rigtigt mulighed for at berolige hende yderligere.
|
|
|
Post by Cecilia on Nov 23, 2014 22:12:26 GMT 1
Det var virkelig ubehageligt, og på en anden måde end alt det andet, han ellers havde introduceret hende til. Det andet blev bedre hen af vejen, men det her kunne hun virkelig ikke klare. Han prøvede at berolige hende, men det hjalp ikke. "Please. Ikke endnu, ikke så langt", sagde hun bedende og stønnede alligevel kort, da han begyndte at røre hendes ene bryst. Halvt var hun overdænget af ubehag og på den anden side var nydelsen stadig lige under.
|
|
|
Post by Marie on Nov 23, 2014 22:15:52 GMT 1
Han trak sig, da hun blev ved med at finde det ubehageligt. Fingrene forlod hendes nedre område, og han slap hendes bryst oven i med et suk. Let sank han ned ved siden af hende og endte med at ligge sig på ryggen, med blikket mod loftet i stedet for. "Det er bare et punkt, der lige skal overståes for jer piger, inden et bliver behageligt" mumlede han så med et suk, da han ville forsøge at forklare hende, at det vidst var meningen at det skulle gøre ondt? Sådan havde han i hvert fald forstået det. Men nu lyttede han også kun halvt med, dengang der var snak om alt sådan noget for et par år siden.
|
|
|
Post by Cecilia on Nov 23, 2014 22:21:19 GMT 1
Han trak sig og på den ene side var der utrolig lettende, men på den anden også skuffende. Hun ville ikke have ham til at trække sig helt, han skulle bare trække fingeren til sig, så kunne det godt have været godt. Hun vendte hovedet mod ham og betragtede ham, mens hun endnu en gang prøvede at få vejrtrækningen i ro igen, men denne gang var det ikke lige så let, da hendes krop stadig summede. "Virkelig? Er det sådan, det er? Hvorfor?" spurgte hun ham og førte let en hånd op for at stryge ham over den muskuløse brystkasse.
|
|
|
Post by Marie on Nov 23, 2014 22:24:11 GMT 1
Øjnene havde fanget et par pletter i loftet og derfor lod han blikket glide over det. Fuck, det var sku da meningen, at de skulle have flygtet denne aften! For fanden da også! Han sukkede tungt og tog sig til hovedet, inden han drejede blikket mod hende, sammen med, at han mærkede hendes fingre der gled over hans muskuløse brystkasse. "Du er pige, burde du ikke vide sådan noget?" Han rynkede i panden og så på hende. "Lad mig gætte, du valgte at undlade at lytte med i seksualundervisningen, dengang man havde det?" Spurgte han og skævede til hende. "Jomfruhinden", han så spørgende på hende. Det her skulle hun vide, det måtte hun gøre? Ikk?
|
|
|
Post by Cecilia on Nov 23, 2014 22:31:47 GMT 1
Hun kunne mærke, hvordan hun bare blev mere og mere rød i kinderne og er hans spørgsmål, da det virkelig ikke var fair at skyde sådan nogle efter hende. "Jaer... Men jeg var også kun tolv år!" sagde hun til sit forsvar og holdt sit blik fokuseret mod sin hånd, der kørte hun i cirkler mod hans brystkasse. Den anden hånd rakte ned og rettede på hendes trusser, så de sad ordenligr igen, selvom hendes krop virkelig godt kunne tænke sig at få han tær igen. Hun tænkte sig lidt over hans ord, inden hun kom i tanke om det. "Jo... Har hørt. Men... Behøver vi gå så,langt nu?", spurgte hun ham lavt og lænede sig let ind over ham. Hun ville virkelig,gerne have ham til at røre hende igen, og ville virkelig gerne nå op på samme stadie som i inden, han gik for langt.
|
|
|
Post by Marie on Nov 23, 2014 22:35:30 GMT 1
Hans blik flyttede sig mod hende, da hun gik helt i forsvar. Det ene øjenbryn skød derfor undrende i vejret. "Så når man er tolv, så lytter man ikke efter, hvad lærerne siger, er det det du påstå?" Spurgte han drillende og lænede sig frem. Han nåede dog ikke mere, inden hun talte igen, og han sank hovedet ned i puden igen. Han sukkede tungt og skævede mod hende. "Nej nej," afviste han, selvom han ikke var enig, han gad bare ikke diskutere det lige nu. "Så lad os sove, inden vi bliver opdaget," sagde han i stedet for, selvom han kunne fornemme så mange andre tegn fra hende. Mest af alt lysten, som han havde håbet hun ville mere med? Hvorfor ville hun ikke mere med ham?
|
|
|
Post by Cecilia on Nov 23, 2014 22:40:51 GMT 1
Hun rakte tunge af ham, da han selvfølgelig skulle være flabet. "Lyttede du til lærerne?" spurgte hun ham direkte, da det ikke var, hvad hun regnede med. Den eneste grund til, at han vidste apsan noget var nok, fordi han havde prøvet det så mange... Nej, stod dog selv. Hun ville ikke tænke på, hvor mange han egentlig havde befundet sig i lignede situationer med. Det var højst ubehageligt. "Sove? Så du giver bare helt op?" spurgte hun han kg for god ordens skyld rejste hun let overkroppen og strakte et kort øjeblik barmen frem mod ham. Hun vikke gerne have, at han rørte hende. Bare ikke helt så meget som før.
|
|
|
Post by Marie on Nov 23, 2014 22:45:36 GMT 1
"Selvfølgelig, nogen skulle jo gøre det .. Og helt seriøst, det var omkring sex, selvfølgelig lyttede jeg", brummede han og så på hende med et helt ærligt blik. Selvfølgleig lyttede han ikke efter, det var da for dumt, man kunne jo bare finde ud af det selv. Og ... Læse om det, for at få de snuskede detaljer senere. "Du ville gerne have jeg stoppede, så ja .. Det gør jeg." Sagde han og så på hende. Det var jo det hun ville have, hun ville have han stoppede og det gjorde han. Så simpelt var det. Hun kunne ikke bare vælge og vrage mellem delene, sådan foregik sådan noget her bare ikke. Ikke i hans hoved.
|
|
|
Post by Cecilia on Nov 23, 2014 22:48:59 GMT 1
Hun hævede øjnene af ham, da hun ikke helt kunne tro på det. Det mente han vel ikke seriøst? På hendes skold var der ingen, der havde lyttet efter, hvilket sagde en del, da de alligevel havde være rimelig mange elever. Ved hans næste ord sukkede hun tungt og endte med at lægge sig ned ved siden ad ham på ryggen. "Men... Kan vi prøve igen? Jeg skal nok sige, når jeg føler mig klar?" spurgte hun ham hviskende.
|
|
|
Post by Marie on Nov 24, 2014 20:38:49 GMT 1
Et smil hang over hans læber, men alligevel blev det drenget og mere kækt, end det smil osm han ville have sendt hende. Han var for tændt til at gøre andet. "Lige nu? Du er ikke klar, Annabell. Lig dig til at sove i stedet for", brummede han og trak hende ind til sig. For han ønskede ikke at blive mere forvirret, og hun afviste ham tydeligt gang på gang, så nu måtte hun sove i stedet for.
|
|
|
Post by Cecilia on Nov 24, 2014 20:47:41 GMT 1
Hun sukkede af ham. Det kunne han simpelthen ikke være bekendt. "Men jeg vil ikke sove", hviskede hun ved hans øre og overvejede, hvordan hun kunne få ham til at ændre mening. Hun valgte en ret så drastisk udvej og lod sin hånd glide ned af hans maveskind og ned til buksekanten, som hun let begyndte at pille ved. Han kunne ikke være bekendt at afvise hende sådan, når han lige havde fået hende helt op. Hendes krop sitrede stadig let efter det, han gjorde før.
|
|
|
Post by Marie on Nov 24, 2014 20:59:29 GMT 1
Muskulaturen spændte straks op og han spærrede sine øjne op og så på hende, inden han greb fat i hendes hånd. "Nu ikke glem vores aftale, vel?" Pointerede han. Alligevel var der et drillende og drenget glimt over hans øjne. "Det skulle du nok have tænkt på noget før, så ved du hvordan jeg havde det" - Har det, rettede han det i sit indre, for det havde han stadig, men hun skulle ikke tro, at alt gik efter hendes hoved hele tiden.
|
|
|
Post by Cecilia on Nov 24, 2014 21:03:45 GMT 1
Han greb hendes hånd og det fik et frustreret suk til at forlade hende. Nu måtte han virkelig tage sig sammen. "Jo... Men please Erik!" endte hun med at bede ham og let klemme hans hånd. Hele hendes krop ville bare have ham til at få alle de behage lige følelser frem. Han kunne ikke være bekendt at afvise hende sådan. "Det er ikke fair. Du kan ikke bare stoppe sådan", sagde hun en anelse surmulende, da hun virkelig ikke var tilpas med hans håndtering af det her.
|
|
|
Post by Marie on Nov 24, 2014 21:10:49 GMT 1
"Så nu er det ikke fair?" Spurgte han og så på hende "Sådan der, har jeg haft det hele tiden, så det er vidst fuldstændig fair", sagde han og hviskede det tæt ind til hende, inden han placerede et kys. "Lig dig ned Annabell", endte han med at sige, inden han trak hende med helt ned. Eller forsøgte på det i hvert fald. Han ønskede hendes krop mod sig. "Det var dig der ville stoppe det, skal jeg pointere det igen?" Spurgte han drillende og blinkede til hende.
|
|
|
Post by Cecilia on Nov 24, 2014 21:13:48 GMT 1
Hhun sukkede af ham, han var virkelig træls lige nu! "Det er ikke min skyld. Du kan ikke bare efterlade mig sådan her. Jeg ved ikke, hvad du gør, men det er fantastisk." Hendes stemme var faldet til en hvisken ved det sidste og hun betragtede ham med de nøddebrune øjne. For at tirre ham til at begynde igen, lod hun den anden hånd glide ned og pille ved huden lige ved buksekanten. Hun nægtede at sove lige nu. Han havde fået lov til at bestemme meget, men det her fik han ikke lov til. Hun pressede sin bare barm ind mod ham og sukkede tungt.
|
|
|
Post by Marie on Nov 24, 2014 21:16:51 GMT 1
"Det kan du se, at jeg kan, specielt når du ikke vil mere", han lagde tryk på det sidste, for at understrege, at det var for hendes egen skyld, at de var stoppet. Han ville ikke holde sig tilbage, hvis hun blev ved. "Hvis vi fortsætter, så er det hele vejen", han så indgående på hende. Det kunne han gå med til. Meget endda. Det næste var direkte uretfærdigt. Det spændte straks op i underlivet og fik bukserne til at stramme vidlt ved både hendes hånd og de bryster hun pressede ned over ham, så de først hang så fint i hans syn også ramte hans hud. Fuck hende. Han trak vejret besværet ved synet og fornemmelserne.
|
|
|
Post by Cecilia on Nov 24, 2014 21:23:57 GMT 1
Hun bed sig i læben. "Det er fordi jeg først skal vænne mig til det her. Ellers når vi aldrig videre", svarede hun ham ærligt. De måtte tage er skridt af gangen, og hun ville med glæde blive på dette skridt noget tid endnu. "Det... Kan jeg ikke", endte hun med at sukke, da hun vidste, at hun aldrig ville kunne gå så langt. Ikke endnu. Ikke når de stadig var i gang med at lære hinanden at kende. Hun fortsatte dog alligevel det lette og tirrende bevægelser med bukseåbningen, mens hun let rykkede øå sig, så barmen let slap ham og ramte ind mod hans bare overkrop igen. Han lød allerede eil at blive påvirket af det, og derfor stoppede hun ikke. Hun ville have, hvad hun bad om.
|
|