|
Post by Marie on Nov 9, 2014 14:24:34 GMT 1
Erik Zachary Damonhill's Meninger AnnabellSkøre pigebarn. Hvordan du er kommet så nært så hurtigt er mig en gåde, men jeg holder af dig. Du har en underlig effekt på mig, som ingen andre piger har haft før? Selvom vi tit ender med at diskutere og tage fejl af hinanden, så nyder jeg virkelig dit selskab og vil helst ikke være foruden det!Scarlett HawkinsVi klinger skide godt med hinanden og har mange gode stunder sammen. Du er en af dem jeg allerede betragter som en god ven og jeg håber det fortsætter! Jeg nyder i hvert fald at være i dit selskab virkelig megetFlipperDu er genial! Seriøst! Vi må virkelig hænge ud sammen noget oftere!LimJeg forstår dig ikke? Sådan helt seriøst, jeg forstår ikke, hvordan du er skruet sammen. Det lærer jeg nok aldrig.N. AlexDet må virkelig være besværligt at være blind, men du klarer det utrolig godt må jeg sige. Du virker okay og som en man kan have det sjovt med, når man lige kommer ind under huden på dig.CelestiaDet var virkelig hyggeligt at møde dig, og jeg har helt sikkert tænkt mig at tale med dig igen. Du virker til at have mange ting, som du gemmer på og ikke tør komme ud med? Men det skal vi nok finde ud af hen af vejen. Jeg havde det i hvert fald skønt i dit selskab
|
|