|
Post by Marie on Jan 19, 2015 14:38:10 GMT 1
Erik lo højlydt, da hun sådan sagde det på en skinger måde. "Åhh jo du er så", han nappede hende i siden, og smitle til hende. "Men stadig en drillepind - og det er vidst bonus, så vidt jeg har lært", han blinkede kækt til hende. "Så, hvad skal vi lave?" Spurgte han drillende, da han fandt det ganske morsomt.
|
|
Toria
Junior kriminel
You have to go on and be crazy. Craziness is like heaven.
|
Post by Toria on Jan 19, 2015 18:57:17 GMT 1
"Neiii!" kom det surmulende fra hende. Hun var slet ikke kær. "Jeg er ikke kær. Jeg er farlig. Raawrh," hun rullede kraftigt på r'et, nogle kaldte det en sexet lyd, andre kaldte den sød. Hun fortrak sexet.. Et hvin forlod hende igen ved hans nappen, og hun trak sig væk fra ham. "Aja, så siger vi det," mumlede hun ligegyldigt, og kiggede flabet ned mod ham. "Det ved jeg ikke. Men jeg ved hvad vi IKKE skal lave." hun sendte ham et lettere strengt blik, men det så nok bare mere barnligt end voksent ud.. "Du skal ikke kilde mig,"
|
|
|
Post by Marie on Jan 19, 2015 21:03:16 GMT 1
"Joooo!" Effterligner jeg hende i tonen for at være irriterende. "Farlig missekat?" Småler jeg og ser på hende. Jeg morer mig vældig over alt det her. "Jeg holder stadig mest på sød og kær", han blinkede drillende til hende. Inden hun hven op . Han rystede på hovedet. "Og hvad er det så vi IKKE skal lave?" Spurgte han og lænede sig frem for at drillende hende. "Ahh .. Det ved jeg ikke om jeg kan være med på", pointerede han.
|
|
Toria
Junior kriminel
|
Post by Toria on Jan 20, 2015 11:24:47 GMT 1
Ved hans lamme efterligning daskede hun ham på armen, og lod svagt af ham. "Hvor er du nedern lige nu at du ved det!" Smilet blev 'farligt' og legesygt. "Rigtig farlig missekat.." Hun satte sig brat op ved hans andre ord. "Jeg er da bare overhoved ikke sød eller kær! Jeg er en farlig mis.. Katte og søde og kære. FUCK!" hun skød surmulende underlæben frem, da hun vidste hun havde tabt. Lort på lort. "Du holder dig fra mig!" kom det hurtigt fra hende, og hun trak sig længere tilbage, sp hun nu sad op af væggen, med et stort smil om læberne. "Det skal du!" hvinede hun og trak sine ben beskyttende op til sig.
|
|
|
Post by Marie on Jan 20, 2015 23:27:31 GMT 1
"Er jeg nederen? Åh, nu sårer du mig", han tog en påtaget skuffelse over sine læber, og kunne ikke lade være med at le af hendes næste ord. Han rystede let på hovedet. Da hun så pludseligt satte sig bradt op og surmulede, tiltede hans hoved på skrå. "Nemlig - katte er søde og kære, ligesom dig", sagde han drillende og trak hnden frem. Inden hun pludseligt kom med et udbrud og trak sig væk. "Skal jeg det? Jeg troede ellers vi skulle lave ballade?" Sagde han drillende og havde den største lyst til at give hende en kildetur.
|
|
Toria
Junior kriminel
|
Post by Toria on Jan 21, 2015 12:32:25 GMT 1
"Pffffft, som om!" hun kiggede noget mistroisk på ham, men det store, livlige smil lå endnu om hendes bløde, røde læber. "Hvorfor skal du også altid have ret! Argh, det er ikke fair.." hun skar kort tænder, dog blev blikket straks mere vågent da han nævnte ballade. "Sig mig, hentyder du til noget vi ikke må? Hvad har du i tankerne Ginger?" hun kiggede spændt på ham, hun var næsten altid med på ballade, i det her humør, med mindre det kunne total ødelægge hendes 'forhold' til vagterne. Hun ville ikke have dem på nakken, de ville eder bankme være belastende..
|
|
|
Post by Marie on Jan 22, 2015 0:59:06 GMT 1
"Mig rar? Vil du hellere have, at jeg er en muggen gammel nisse, der er sur hele tiden og skælder dig ud? Sådan er jeg bare ikke lille du", sagde han og prikkede hende drillende på næsen, inden han lo af hendes ord. "Jeg hentyder altid til noget vi ikke må. Fx. kunne vi undersøge rummene i den forbudte afdeling, men det kan jo gå galt", understregede han. Han kunne ikke lade være med at undersøge. Han elskede det.
|
|
Toria
Junior kriminel
|
Post by Toria on Jan 23, 2015 16:45:23 GMT 1
"Neeej, du siger noget. Jeg kan meget godt lide dig rar," - "OG JEG ER IKKE LILLE! Jeg er fyldt 15, og er ret høj!" hun skød barnligt underlæben ud og kiggede fornærmet på ham. Da han pårikkede hende på næsen, rynkede hun let på den og trak sig tilbage. Han var godt nok irriterende lige nu! "Det kunne vi, ja. Men er det det værd? Det lyder som om du har været der før?" hun hævede let et perfekt plukket øjen bryn og sendte ham et udfodrende, bedrevidende smil.
|
|
|
Post by Marie on Jan 24, 2015 20:45:04 GMT 1
Han smålo ved hendes ord, inden hendes barnlige udtryk kom til udtryk og han ikke kunne holde latteren nede på nogen måde. "Og dermed er du lille", sagde han dirllende og nappede hende i siden, inden han bemærkede hendes barlighed og det morede ham. "Det koste nogle dage i hullet, men det var nu sjovt anyways - altså det jeg oplevede af det", sagde han og trak på skulderne. "Men hvis du ikke tør, så er det jo sådan det er",
|
|
Toria
Junior kriminel
|
Post by Toria on Jan 28, 2015 19:33:35 GMT 1
Da han lo, tog det fornærmede udtryk sig bare i styrke, og hun vendte blikket og næsen i sky, med en hmmf lyd. "Jeg er ikke liiiiiiiille! Og stop så med det der! Det er ikke sjovt," hun hentød til hans fortsættende nappen. "Hmm, hvordan er hullet enlig?" Hun hævede let et øjenbryn ved det næste. "Jeg tør godt. Gider bare måske ikke," Hun sendte ham et lettere mystisk smil, og lænede sin ryg op af væggen bag hende.
|
|
|
Post by Marie on Jan 28, 2015 22:58:43 GMT 1
"Jeg finder det ellers meget sjovt - specielt fordi du opfører dig en anelse barnligt lige nu", sagde han og prikkede til hende. Inden han fik et smil over læben. "Det er hvad jeg kalder fornægtelse og at du ikke tør. Du er vist en bangebuks", forsøgte han at provokere hende og lavede kyllingelyde ofr at få hende med på idéen.
|
|
Toria
Junior kriminel
|
Post by Toria on Feb 1, 2015 18:25:52 GMT 1
"Det er ikke sødt, og nej jeg gør da bare overhoved, adelsels ikke!!" stemmen er fornærmet, og det samme med hendes blik. Hun synes virkelig ikke han var fair lige nu, overhoved! Faktisk på kanten til uhøflig.. Men hun morede sig, i skjul. Han måtte for alt i verden ikke vide det! "Jeg tør godt, din skid! Og det der er noget så ondt! For nu prøver du bare at få mig til at sige ja.. Og jeg er da slet ikke en kylling!" hun daskede til ham, og hævede let øjenbrynene.
|
|
|
Post by Marie on Feb 9, 2015 19:26:52 GMT 1
"Helt helt helt sikker? Bombe sikker?" Spørger jeg lusket og ser på hende, da jeg ikke er helt sikker på det. Men jeg morer mig gevaldigt over hende i dette øjeblik. "Hvad skulle jeg ellers prøve på? At få dig til at sige nej? Det ville være helt trist, hvis det var tilfældet",
|
|
Toria
Junior kriminel
|
Post by Toria on Feb 11, 2015 22:05:16 GMT 1
"Ja, helt helt helt sikker. Men ikke bombe sikker! Du får mig ikke!" lo hun og daskede ud efter ham. Flabede fister. "Nej, men du kunne da godtage mit svar, istedet for at fortsætte!" selvom hun ville have gjort det samme, men det vidste han jo ikke, så det var sikkert at sige.. For nu. Han var ret så klog, desvrre.
|
|
|
Post by Marie on Feb 20, 2015 18:38:39 GMT 1
"Ahh kom nu, ikke så kedelig", sagde han drillende og nappede hende i bagdelen, da hun sådan daskede ud efter ham. Det måtte hun jo tage med. "Ahh ... Der tager du vidst fejl", sagde han drillende og blinkede kækt til hende. Sådan gik det ikke.
|
|
Toria
Junior kriminel
|
Post by Toria on Feb 28, 2015 20:05:14 GMT 1
"Jeg er ikke kedelig," mumlede hun let, og skød underlæben frem. Dog spærrede hun sine øjne op, da han valgte at nappe i hendes numse, og hun kiggede koldt ned på ham, men med svag kulør i hendes kinder. "Min. Numse." Stemmen var lav, klar og hendes tænder fandt frem til hendes fyldige underlæbe, som de svagt nappede i. "Jeg tager aldrig fejl,"
|
|