|
Post by Marie on Sept 27, 2014 20:46:56 GMT 1
Hun rynkede i panden over hans ord. "U-uskyldige?" Hun så tøvende på ham. Inden hun rystede på hovedet ved tanken om det, var hun uskyldig? Næppe, og dog? Hun var ikke ligefrem skyldig i andet end at følge Herrens ordre og reglement. Det gav et sæt i hende, da hun mærkede hans varme hånd gribe fat om hendes håndled, og hun stivnede i hele kroppen ved det. Kort bed hun sig i underlæben. "jeg .." Hendes øjne flakkede ned på hans hånd, men hun turde ikke trække den til sig, selvom hun gerne ville fri. Hun nikkede derfor i stedet og skød blikket væk, så det karamelbrune hår fladt ned foran hendes ansigt.
|
|
|
Post by Saso on Sept 27, 2014 20:54:59 GMT 1
// du svarer mega hurtigt x'D Nate kiggede på hende med løftede øjenbryn. Hun reagere på samme indelukkede måde, " Ja uskyldig," brummede han. Hans tvangstanker gav man lysten til at tage hendes hånd. Nu holdte han hendes hånd, hvad nu? Han kiggede på hendes arm. Der var ar over hele hendes håndled. "Hvad, cutter du dig selv?" Spurgte han med et grin i stemmen. Hun cuttede sig selv, endda på synlige steder. Han hev hende lidt nærmere til ham. "Du er virkelig speciel," Sagde han mørkt med et drenget smil på hans læber. Han havde pludselig en meget stor interesse for hendes forbrydelse.
|
|
|
Post by Marie on Sept 27, 2014 21:18:16 GMT 1
// Sorrryyy xD Hun rystede instinktivt på hovedet af hans ord. Det var altså ikke sådan det var! Denne gang forsøgte hun at trække hånden til sig og samtidigt at komme væk. Hun genhørte ordene i sit hoved, inden de flød over læberne - fuldstændig ude af kontekst. "Herren er min hyrde," mumlede hun lavmælt, inden hun trak hånden til sig. "Jeg .. En smule .. Vil du ikke nok slippe mig?" Hendes stemme sænkede sig en del, mens hun undgik hans blik. Hun rystede på hovedet af hans ord. "Jeg er bare Lim. Kun Lim," forsøgte hun at rette ham. Det eneste specielle ved hende var at hun var Guds budbringer.
|
|
|
Post by Saso on Sept 27, 2014 21:35:51 GMT 1
// det er helt fint! x'D Nate grinede sympatisk til hende. Hvilken gud ville sende en pige som hende herind? "gud? jeg tror kun på det logiske med regler og beviser, der er ingen gud." sagde han koldt. Han stramte sit greb om hendes håndled. Hendes bedene ord om at han skulle slippe hende, trang ikke igennem hans hoved. At prøve at bede en med ADHD uden medicin i blodet, om at stoppe er noget af det hårdeste i verden. "hvis vi nu sagde gud fandtes, hvorfor ville han så tillade hans "Budbringer" cutte sig selv?" Han nærmede hende endnu mere, "Og, Hvad ville en "budbringer" så lave i et sted som Wanted? Du ville havde lavet en synd for at havne her,"
|
|
|
Post by Marie on Sept 27, 2014 21:40:11 GMT 1
Kæbepartiet blev anspændt ved hans ord, og hun mærkede straks, hvordan hele hendes krop gik i forsvar. Det var ikke i orden, at tale sådan eller have en holdning. Det var det her der var en af grundene til hun var her. "Paradiset er kun åbent for de troende. Gud findes og han vil stå ved ved himlens port og dømme levende og døde, sammen med sine håndlangere. Gud ser og hører alt, han er til stede over alt," Hendes stemme var fattet. Det var et emne som man ikke kunne diskutere. Han slap ikke, og hun mærkede panikken stige i sig. Hun rynkede i panden. Hvor vidste han det fra? "Fejl kræver angre, angre kræver smerte og påførelsen af disse vil skabe et rent bånd," forklarede hun ham og sank en klump. Hendes blik gled væk og mod jorden ved de næste ord og hendes læber blev anspændte.
|
|
|
Post by Saso on Sept 27, 2014 22:01:14 GMT 1
Hånden om hendes håndled blev ikke slappere. Hendes logik angående Gud, gav ham et sympatisk syn på hende. " Ja, men fortæl mig, hvis denne gud fandtes, så ville der ikke være den samme rædsel, svindel, had og synd som der er," Han pressede hende imod væggen, "Selv hvis han fandtes ville hans exitstens være af ingen værdi," Han kneb øjnene sammen, "En mand som er over alle andre mænd, du får mig til at le," Han lod bolden gå igen, og tog om hendes anden arm med hans løse. " Hvis Gud fandtes ville jeg ikke.." Han tav, og bed sig irriteret i læben. Han dukkede sit hoved. Han grinte lavmælt af hendes svar til hendes synd, " Er gud ikke imod had? Han gå ellers så meget i næstekærlighed," hvisker han næsten, med hans hoved stadig imod gulvet.
|
|
|
Post by Marie on Sept 27, 2014 22:06:33 GMT 1
Han slap hende ikke. Hvorofr kunne hun få ham til at slippe? "Hvorfor så ikke det? Herren opretholder en ligelig balance imellem det gode og onde, det er derfor Herren forsager djælen og englene. Alle har en del i den, det handler blot om at finde den rette balancegang. Han viser vejen, det er vores job at guide og finde den," hun så på ham med et forsigitgt blik. Kinderne blussede op og hun sank blikket væk. "Hvordan kan du sige sådan noget?" Udbrød hun pludseligt, i den uskyldsrene stemme, men med sådan en kraft, at det ikke virkede normalt for den spinkle pige. "Herren ønsker næstekærligheden, men det er ikke had. Der en måde at bede om tilgivelse på, og skabe renhed i kroppen igen. En balance der er svær at opretholde," forklarede hun og bed sig i læben.
|
|
|
Post by Saso on Sept 28, 2014 14:16:05 GMT 1
//undskyld hvis jeg er hård ^^' jeg er konfirmeret i virkeligheden x'D alligevel er det sjovt at skrive en ateists holding Nate grinede sympatisk ad hendes svar, Gud, Englene og Djævelen? vrøvl, løgne og svindel. "Djævelen er en fabelfigur som over menneskene opfandt for at holde kontrollen over de ikke selvstændige mennesker. Gud er intet andet end en kransekage figur, Han har ingen rigtig kraft. Kraften er med andre ord falsk håb, om at andre kan beskytte dig fordi du ikke selv indenbærer kræften til at stå på dine egne ynkelige ben," Svarede Nate hende usympatisk og pressede hende længere ind imod den kolde væg. " Gud er intet andet end en endeløs magtmisbrug. I de gamle dage, og i andre religioner kan præsterne misbruge mennesker og føre dem som marionetdukker," Sagde han hårdt. Hun var umulig, der er ingen gud. Latterligt, dumt. Kun det man kan bevise er det rigtige, intet andet.
|
|
|
Post by Marie on Sept 28, 2014 17:03:34 GMT 1
// Det skal du ikke tænke på, jeg er selv ateist - dog også konfirmeret ^^ xD
Hun kneb øjnene sammen i et forsøg på at flygte fra hans ord. "Det passer ikke," gentog hun op til flere gange, mens hun lukkede hans ord ude. Der var dog noget der antændte ham i sidste uge. Misbrugte mennesker. Gud var hverken det ene eller det andet som han fablede om. Han måtte være en at djævlens tilknyttede. Hun slog øjnene op, og så hvordan hun var blevet presset imod muren. Med en unaturlig kraft skubbede hun ham hårdt væk. "Djævlen Lucifer var en engel, der faldt fordi han ikke fulgte kodekset og blev magtsyg. Gud findes!" Hun vred sig fri af hans greb og trak sig væk. "Hvor vover du at tale sådan om ham!" Hendes stemme var høj, uskyldig og fast i en tone, som ellers ikke hørte den lille spinkle pige til. Hele hendes krop var blevet rettet op, så alle hendes feminine former og ellers flotte krop kom til udtryk. Øjnene lynede.
|
|
|
Post by Saso on Sept 30, 2014 19:31:12 GMT 1
// min storebror har ADHD og hans synspunkter er meget ens med de her ^^' x'D
Nate slog irriteret sin næve ind i væggen bag hende. Hendes svar var irriterende, falske. Hjernevasket, var det eneste hun og hendes gud var. Hun havde endelig vist rygrad, men svaret fald intet til Nate som intet andet end Komisk og Trist. "Marnioretdukke," Sagde Nate kynisk til hendes ansigt. Hendes tro til en falsk gammel mand. " Du tror på ord som fulde gamle mænd har skrevet ned på små toiletruller," Sagde han ondskabsfuldt, og havde et hånende udtryk i ansigtet. "Bevis at han findes, hvis du så underligt tror på ham." Sagde han hårdt og bestemt. Bevis det. Intet andet end logiske ting er sandt. især ikke en eller anden gammel mand som skulle have magt over os alle.
|
|
|
Post by Marie on Sept 30, 2014 20:03:55 GMT 1
// haha, fedt at du bruger det som udgangs punkt i det ^^
Det gav et sæt i hende og hun krympede sig sammen og trak sig væk. Igen var hun ved at bevæge sig ind i et hjørne, men afveg med det samme. Hun mærkede, hvordan ordet hang fast imod hende. "Hvad?" Lød det forsigtigt og skrøbeligt over hendes læber, da ahn sagde det på den måde. Hun mærkede, hvordan hun blev standhaftigt. Stemmerne begyndte at pulsere med hende, men hun skubbede dem væk. det var en af de tidspunkter, hvor hun rent faktisk kunne gøre noget ved det. "Stop det! Du ved ikke noget om det, du er en af mange der endnu bevæger sig rundt i vildren og venter på at blive reddet. Herren vil vise dig vejen en dag, hvis du tør tage den" Sagde hun og så på ham. Han var virkelig grotesk i sine argumenter. "Det har jeg ikke tænkt mig, jeg vil ikke bevise det for dig, for med den holdning, så har du allerede afskåret dig ham fra dine muligheder," sagde hun og så på ham.
|
|
|
Post by Saso on Sept 30, 2014 20:14:25 GMT 1
Nate kiggede med et tavst udtryk på hende, "så du kan intet bevise var? Se hvad jeg sagde," Han grinede lavt ad hende, og rykkede sig lidt til siden. "Vil du så løbe din vej nu, lille dukke?" sagde han med et hånende smil og nedstirrede hende let. "En drøm som gud er ikke min tid værd, men jeg kan ikke sige at du ikke har været underholdene," fortsatte han, imens han stillede sig i en positur. Han vendte hovedet til højre, og skimtede imod sofaen. "så, er det ikke frustrerende ikke at have fuldt kontrol over dine handlinger, men at du skal følges denne "oldefars" ord?" sagde han og vendte igen blikket tilbage til den tynde pige.
|
|
|
Post by Marie on Sept 30, 2014 20:18:35 GMT 1
"Det handler ikke om beviserne, det handler om at tro. Hvis du har brug for, at se beviser, kan jeg ikke se noget formål med at give dig dem - for hvad har du så fået ud af det? Det vil være at snyde sig vej til himmelporten", sagde hun og så på ham. Inden hun bemærkede, hvordan han bevægede sig til siden, og hun tøvede. Hun vaklede et par skridt tilbage og var kort ved at snuble over sine egne fødder, men genvandt hurtigt fodfæstet. Hun glemte helt at svare på at hans ord, sådan som han reagerede. "Han er ikke en oldefar. Herren guider mig og viser mig den rigtige vej. Jeg falder ikke i for djævlens fristelser", forklarede hun har forsigitgt og skød blikket ned mod jorden.
|
|
|
Post by Saso on Oct 3, 2014 10:51:17 GMT 1
Nate stod uden et ord og stirrede irriteret og utålmodigt på hende. Hendes ord gav ingen mening. Snyd og bedrag til himmerige? "Sig mig, har du overhovedet hørt på hvad jeg har sagt? Jeg tror ikke på noget så åndsvagt som en eller anden mand fulde Munke har opdigtet," sagde han mat, hendes stædighed var ham yderst irriterende. "Vise dig vej? Se hvor du er endt på grund af den pædofil!" Sagde han i en høj og bestemt tone, " du er en hjernevasket marionetdukke. Sagde du ikke, at du ikke kunne bevise hans eksistens? Betyder det ikke at han er en løgn?" Sagde han mørkt. Lyset i hans gift grønne øjne forsvandt,da hans blik fangede hendes.
|
|
|
Post by Marie on Oct 3, 2014 16:35:20 GMT 1
Hun sendte ham et ligegyldigt blik, et som bestemt ikke var til diskusion, hvis der var et sted som Lim kunne oppe sig, så var det på dette tidspunkt, for ingen - og absolut ingen skulle snakke sådan om Herren. Og da slet ikke foran hende. "Ja, men du har tydeligvis ikke interesse i at høre mine ord. Så med sandsynligheden for at fornærme dig, så kan du godt pakke sammen og finde nogen andre at tale sådan til, for det er ikke i orden at tale sådan om Herren!" Røg det over hendes læber, hun forsøgte at holde en venlig tone - hvilket den også blev, men det var svært i dag. Det var det virkelig. "Han er ikke pædofil!" Hendes stemme steg et par oktaver ved de ord. "Nu er det sådan, at han taler og viser sig for mig, så du har nok ikke hjernekapacitet nok til at blive set eller hørt" Røg det over hendes læber. Inden det gik op for hende, hvad hun havde sagt. "Undskyld", mumlede hun lavt og lod ubevidst neglene gnave sig ned i hendes følsomme håndledshud, så der blev mærker.
|
|
|
Post by Saso on Oct 18, 2014 22:31:09 GMT 1
Nate grinede ad hendes lette trussel, " Jeg kan kalde den gamle stodder hvad jeg vil," truede han skarpt. Hendes overtroske snak gik ham på nerverne. "Hvad vil du kalde at gøre en ung Marie gravid? "Herren" som du kalder ham, skulle have skabt jorden ikke? så han er pisse gammel. Alligevel gør han en ung dame gravid uden at hun ønsker det," Han nærmede sig hende, og lukkede igen hendes flugtveje. "Det er både voldtægt og Pædofilt," Sagde han hårdt ind i hendes ansigt. Hun lærte intet.
/undskyld det grimme sprog x'D
|
|
|
Post by Marie on Oct 19, 2014 16:08:01 GMT 1
// Gør ikke noget " Maria" Rettede Lim ham med det samme. " Unge jomfru Maria, og det var for at hun kunne bære på frelseren. De havde ikke direkte sammenleje, de var ikke gift, men hun ofrede sig for menneskeheden, at mange så valgte at se imellem fingre med det, er et problem, der stammer tilbage fra Adam og Eva, ligesom den fristelse slangen gav dem i Paradisets have" Forklarede Lim, mens hun trak sig tilbage. Han lukkede hende igen inde, og hun sank en klump, blikket skød ned. Flakkede. Hun var bange. Bange for, hvad denne Nate kunne finde på, og han var skræmmende. Hun krympede sig.
|
|
|
Post by Saso on Oct 25, 2014 21:53:23 GMT 1
Nate brummede irriteret af hendes rettelse af den ligegyldige kvindes navn. Hvilken ligegyldig forskel var der med Maria eller Marie. "Jeg er da ligeglad med hendes navn. Ofrede sig for menneskeheden? som om. Adam og Eva er bare en godnat historie for små børn." Sagde han med den samme kolde og kyniske tone til hendes bange ansigt. Han ned-stirrede hendes krympede skikkelse. Tilbage til første punkt. Den hjernevaskede pige uden rygrad. Det irriterende ham gevaldigt. "Hold så kæft med alt dit religiøse lort!" hvæsede han, og hamrede endnu engang ind i den kolde slidte væg.
|
|
|
Post by Marie on Oct 26, 2014 14:20:42 GMT 1
Hun krympede sig med det samme, da han blev så irriteret. Hans stemme var så kold og kynismen i den fik det til at skælve ned af hendes ryg. Hun brød sig bestemt ikke om Nate, faktisk ville hun nærmest slå sig selv til at være bange for ham. Hun krympede sig mere og mere, som han hvæste og øjnene kneb fuldstændig sammen og skulderne fløj op, da hans næve igen bankede ind i væggen ved siden af hendes hoved. "Please .. Vil du ikke lade mig være?" Hviskede hun, mens gråden begyndte at hænge over hendes læber og hun krympede sig mere og mere, og forsøgte at sætte sig på hug op af væggen, for at undslippe ham og komme ned i fosterstilling.
|
|
|
Post by Saso on Nov 5, 2014 9:01:18 GMT 1
Nate nedstirrede nonchalant Lim, da hun satte sig og krymper sig sammen på hug. Hendes krop reagere og hendes skuldre spændte sig, da hans knytnæve ramte væggen. Nate lyttede til hendes bøn, med et neutralt udtryk. Han rykkede sig væk fra væggen igen, og gik over til sofaen. Med et passivt udtryk. "Hvad lavede du før du kom herind Guds disciple?" Spurgte han med et smil, som ikke udstrålede had eller irritation. Hans mente ikke at man ville græde, eller blive stærk påvirket af en lille diskusion, det ville være latterligt. Lim, hun var sjov at prikke til. Mere fordi hendes reaktioner viste sig at være interessante.
|
|