|
Post by Marie on Oct 8, 2014 20:39:14 GMT 1
"Dem der stikker en?" Han skævede til Flipper. For det var egentlig noget, han kunne regne ud. Det var altid dem der spændte ben for en, som var den slemme type. Alt kunne vendes og drejes i alle retninger, det havde Erik fundet ud af på den hårde måde. "Ahh.. Jeg troede ikke man fik piller for det. Giver de dig ro?" Spurgte han derofr nysgerrigt.
|
|
|
Food (EK)
Oct 8, 2014 20:48:09 GMT 1
via mobile
Post by EK on Oct 8, 2014 20:48:09 GMT 1
Han nikkede. "Dem som stikker en" gav han ham ret. Han smilte stadigvæk. "Det er vel også dem man bruger mod ADHD, men de giver ro, og det tror jeg der er mange der er glade for" sagde han med et let lille grin.
|
|
|
Post by Marie on Oct 8, 2014 21:03:16 GMT 1
Han nikkede derved, det var jo også det han selv var kommet frem til. "Problemet er, at det er svært at sotere løgnerne fra", sagde han derfor. Han var ikke ligefrem typen, der var tilbageholdende overfor at hjælpe andre. Men han kunne alligevel ikke lade være med, at blive irriteret, når nogen gjorde sådan noget her. "Det er det samme, er det ikke? ADHD og Damp?" Spurgte han så.
|
|
|
Food (EK)
Oct 9, 2014 5:44:01 GMT 1
via mobile
Post by EK on Oct 9, 2014 5:44:01 GMT 1
Flipper trak på skuldrene. Han skulle nok have ret. Det betød ikke det store, for han havde aldrig slået en mand ihjel. Men det var jo Spider og hans ting, og det var hemmeligt. Indtil videre. Det havde de aftalt. Han væltede hovedet lidt til side og tilbage igen. "Næsten" svarede han så. "Det er stort set det samme" rettede han sig selv. Hans smil var et dæmpet et af slagsen. Roligt og behageligt. Hans mørke kastanjebrune øjne hvilte på Erik.
|
|
|
Post by Marie on Oct 9, 2014 20:05:49 GMT 1
Erik nikkende sagte Red de ord. "Okay, jeg har bare altid troet det var et ord for det samme, men at damp bare blev brugt mere fordi folk ikke forstod hvad ADHD var", sagde han med et skævt smil. "Nå men pyt, har du fået tjekket stedet ud?" Spurgte han så, mens han kort vippede bagover på to ben på stolen. Han balancerede let på stolen, noget han havde lært efter mange fejlagtige forsøg i løbet af den sidste måned. Men nu kunne han det!
|
|
|
Food (EK)
Oct 9, 2014 20:20:02 GMT 1
via mobile
Post by EK on Oct 9, 2014 20:20:02 GMT 1
Han trak lidt på skuldrene. Han tog bare pillerne fordi de hjalp. Ellers tænkte han ikke mere på det. Jeg vippede hovedet lidt fra den ene side til den anden. "Både og. Jeg har da set det meste, men jeg har endnu ikke udforsket det hele" sagde han med et lille smil. Han bemærkede hvordan han vippede på stolen. Noget Flipper også altid kan finde på at gøre inden hans damp bryder helt ud. Men det er ikke noget der sker så tit igen. Så længe han husker hans piller. "Det er jo et stort sted!" Sagde han med et smil.
|
|
|
Post by Marie on Oct 9, 2014 20:22:41 GMT 1
Han nikkede derpå ved ordene. "Hmm .. Det kan være der er noget, som du kunne tænke dig at se nærmere på? Så kan vi kigge lidt nærmere på det? Det er som du siger, et virkelig stort sted - og der er mange steder jeg endnu ikke har været. Det kunne være sjovt at se, hvad der gemmer sig rundt omkring", sagde han med et legende smil over sine læber. Erik elskede at gå på opdagelse.
|
|
|
Food (EK)
Oct 9, 2014 20:32:18 GMT 1
via mobile
Post by EK on Oct 9, 2014 20:32:18 GMT 1
Han trak på skuldrene. "Ja, hvorfor ikke?" Sagde han så med et smil, der passede rigtig godt til det Erik havde smørret i ansigtet. Han bed sig fast på at han også synes det var et stort sted. Dermed ikke sagt, at han også synes at rummene var store.
|
|
|
Post by Marie on Oct 9, 2014 20:47:06 GMT 1
"Hvad har du så set? Eller er der nogle bestemte hjørner, du mangler at udforske i?" Spurgte han derfor og så spørgende på ham. Det kunne jo være, at der var noget. Han rejste sig op og samlede sit service sammen. "2 sekunder, jeg går lige op med det her," sagde han og skubbede stolen tilbage, inden han bevægede sig op med tingene og satte det på afrydervognen. Erik gik tilbage og skubbede stolen ind. "Godt råd, hold dig på god fod med kantinedamen, nogle gange giver hun lidt ekstra, hvis man gør det"
|
|
|
Food (EK)
Oct 9, 2014 20:56:37 GMT 1
via mobile
Post by EK on Oct 9, 2014 20:56:37 GMT 1
Han tog sig tid om at rejse sig, mens Erik giv op med sine ting. Ham skubbede stolene ind til bordet. "Jeg tror du kender flere steder end jeg gør, så vis du bare lidt rundt" sagde han med en mild stemme, og et roligt smil på læben. Han havde grint af hans kommentar til det med kantinedamen, og det kunne være at han skulle prøve det. Han svarede dog først efterfølgende, "det må jeg gøre så", og han var så klar, til at udforske dette store sted.
|
|
|
Post by Marie on Oct 9, 2014 21:10:22 GMT 1
"Og det er du sikker på? Har du set gårdhaven eller træningslokalet? Der er nogle steder, hvor man skal have noget god-opførsel-tam-tam for at komme ind, men dem kan jeg vise dig udefra?" Foreslog han med et roligt smil, mens han gjorde et kast med hovedet, for at indikere at Flipper skulle følge med ham. "Denne vej," Erik stak hænderne ned i lommerne på sine alt for korte bukser.
|
|
|
Food (EK)
Oct 10, 2014 5:56:21 GMT 1
via mobile
Post by EK on Oct 10, 2014 5:56:21 GMT 1
Flipper trak på skuldrene. Han vidste ikke hvad han havde set, og hvad han ikke havde set, sjovt nok. "Det tror jeg ikke" sagde han derfor. Han havde rejst sig og nu gik han også efter Erik. Han vidste ikke hvad han havde tænkt sig, men var det ikke også fuldstændig ligegyldigt?
|
|
|
Post by Marie on Oct 10, 2014 11:20:09 GMT 1
Erik studerede Flipper en anelse, han virkede en anelse passiv på det her, så Erik havde svært ved at finde ud af, om han overhovedet gad det? Nå det var i princippet ikke hans problem, han ville jo bare på opdagelse. "Jamen, så lad os starte fra en ende af, kom med", sagde han og nikkede imod døren, mens han bevægede sig afsted. Han kunne snart høre, hvordan Flipper fulgte efter.
|
|
|
Food (EK)
Oct 10, 2014 19:38:07 GMT 1
via mobile
Post by EK on Oct 10, 2014 19:38:07 GMT 1
Flipper listede op på siden af Erik. Det skulle nok være hyggeligt nok, at få set lidt af det hele. Erik lød som om at han kendte til de fleste steder. Det var godt, for så kunne han lærer lidt der. "Hvor går vi hen?" Spurgte han med et lille smil.
|
|
|
Post by Marie on Oct 10, 2014 22:08:39 GMT 1
"Hvis vi starter med at bevæge os ned af gangen med værelserne, også ser vi, hvor vi ender? Hvad siger du til det?" Spurgte Erik og så overvejende på Flipper. Han stoppede dog ikke op. Det havde Erik slet ikke tid til. Han var fuld af krudt i måsen.
|
|
|
Food (EK)
Oct 11, 2014 8:15:26 GMT 1
via mobile
Post by EK on Oct 11, 2014 8:15:26 GMT 1
Han trak på skuldrene, og et lille grin slap id af hans mund. "Det lyder som en fantastisk idé!" Sagde han, og det lille milde grin, gled over i et roligt mildt smil. Han kunne faktisk godt lide Erik. Han var meget venlig.
|
|
|
Post by Marie on Oct 11, 2014 15:23:51 GMT 1
Smilet formede sig over hans læber, da han hørte grinet fra Flipper. Det var dejligt at høre ham grine, for han havde ikke givet anledning til det på andre tidspunkter. De havde dog også lige mødt hinanden, men Erik nød at høre andre grine. "Hvem har du så fået æren af at dele værelse med?" Spurgte Erik nysgerrigt Flipper, mens de bevægede sig afsted.
|
|
|
Food (EK)
Oct 13, 2014 12:57:39 GMT 1
via mobile
Post by EK on Oct 13, 2014 12:57:39 GMT 1
Flipper smilede stadig, "Dominic hedder han" svarede han roligt. "Hvad med dig?" Spurgte han interesseret. Flipper var typen der godt kunne lide at vide meget om alt og alle.
|
|
|
Post by Marie on Oct 13, 2014 20:24:26 GMT 1
Erik nikkende til hasn ord. "Ikke en jeg har hørt om eller er stødt på. Er han flink?" Spurgte han derpå Flipper. Det kunne være, at de havde mødt hinanden, men det var aldrig til at vide. "Dusk hedder han. Jeg mødte ham kort, vi sover som regel bare når vi møder hinanden", forklarede Erik med en skæv trækning i mundvigen.
|
|
|
Food (EK)
Oct 14, 2014 15:46:06 GMT 1
via mobile
Post by EK on Oct 14, 2014 15:46:06 GMT 1
Han trak på skuldrene. Han havde jo egentlig kun lige mødt ham kort. Ikke engang snakket særlig meget med ham. "Det tror jeg da. Jeg har kun lige mødt ham kort" svarede Flipper. Han kendte heller ikke Dusk. Men han havde en idé om, at det skulle han nok komme til.
|
|