|
Post by Marie on Oct 14, 2014 20:24:47 GMT 1
Erik nikkende til Flipper. "Ligesom med min værelseskammerat. Forhåbentlig er de nogen, som vi kan holde ud. Ellers bliver tiden sku lang herinde," sukkede Erik og skævede til Flipper. "Er du stødt på nogle interessante typer herinde?" Spurgte han derofr, mens han stak hænderne ned i bukselommerne og satte i bevægelse imod værelserne med rolige skridt.
|
|
|
Food (EK)
Oct 15, 2014 19:50:11 GMT 1
via mobile
Post by EK on Oct 15, 2014 19:50:11 GMT 1
Der slap et lille grin ud fra Flipper. Han nikkede "meget længere end den allerede bliver!" Sagde han med et lille smil. Han trak på skuldrene. "Ikke sådan rigtig. I hvert fald ikke nogen jeg ikke kan holde ud!" Sagde han stadig med et smil. "Har du da siden du spørger?" Spurgte han og så på Erik.
|
|
|
Post by Marie on Oct 15, 2014 19:55:00 GMT 1
"Præcist! Det må vi hellere sørge for ikke sker", sagde han med et smil der fik trukket læberne godt op og det oplyste hans lettere fregnede ansigt. Han tiltede hovedet en anelse på skrå, mens han lyttede til Flippers ord. Kort strøg den ene hånd om i nakken og han kløede sig en anelse. "Det er så ret positivt, må jeg indrømme. Jeg har nu heller ikke mødt nogen, der var trælse, så det er da meget postiiv", sagde han roligt. "Det afhænger af, hvordan man definerer interessant" Sagde han med et stort smil over læberne.
|
|
|
Food (EK)
Oct 15, 2014 20:05:30 GMT 1
via mobile
Post by EK on Oct 15, 2014 20:05:30 GMT 1
Han gengælde hans store smil. "Det er alligevel ret heldigt at der ikke er nogen af dem" smålo han. Han så sig hurtigt omkring, men hurtigt tilbage på Erik igen. "Hvad med familie? Hvor meget af det har du?" Spurgte han med et mildtnig roligt smil.
|
|
|
Post by Marie on Oct 15, 2014 20:08:31 GMT 1
"Det har du ret i, men mon ikke de gemmer sig her et eller andet sted?" Foreslog han. Da emnet røg over på familie blev Erik straks tavs og smilet forduftede med det samme. "Jeg har ikke særlig meget afd et mere", sagde han og rystede dermed tanken af sig. Han nægtede at tænke på det. Mon hans mor var gået bort eller havde hun klaret det? Han knyttede kort hånden og et raseri strømmede kort frem i hans øjne inden det forduftede igen. Han sank en klump og lod blikket glide rundt. "Hvad med dig?" Spurgte han for at flytte fokuset lidt.
|
|
|
Food (EK)
Oct 15, 2014 20:32:13 GMT 1
via mobile
Post by EK on Oct 15, 2014 20:32:13 GMT 1
Flipper kunne både se og mærke hvordan emnet påvirkede ham. Det var måske ikke hans favorit emne. Han nægtede dog ikke at svare. Flipper havde stadigvæk et smil på læben. "Jeg har en bror, Spider, og ellers så snakker jeg ikke rigtig med nogen i min familie" svarede han roligt.
|
|
|
Post by Marie on Oct 15, 2014 20:36:39 GMT 1
Erik nikkende til ordene, men kunne stadig se et smil på Flippers læber. "Det er nogle specielle navne i har fået jer, Flipper" Sagde han så med et smil over læben. Det virkede komisk i hans hoved, men det var jo blot en detalje. I princippet var det ligegyldigt, hvad man hed, så længe man havde et navn.
|
|
|
Food (EK)
Oct 15, 2014 20:58:34 GMT 1
via mobile
Post by EK on Oct 15, 2014 20:58:34 GMT 1
"Du er ikke den første der synes det" pointerede han med et lille grin. "Men i princippet så er det vel ligegyldigt. Så længe du kan kalde mig noget jeg reagere på" sagde han med et smil. Han kunne nu meget godt lide navnet Flipper, selvom at hverken Zacheriah eller Patrick var helt tossede.
|
|
|
Post by Marie on Oct 15, 2014 21:04:40 GMT 1
Han kunne ikke lade være med at le af de ord. "Det tænkte jeg nok", sagde han roligt. "Lige mine ord. Så Flipper, er du en flippet type eller en der har et fancy kaldenavn?" Spurgte han drillene og rystede på hovedet af sin egen sorte humor. "Sorry, jeg har virkelig dårlig humor, det er ikke noget personligt", forkalrede han sig roligtud af det.
|
|
|
Food (EK)
Oct 16, 2014 6:28:07 GMT 1
via mobile
Post by EK on Oct 16, 2014 6:28:07 GMT 1
Flipper smålo. "Dårlig humor har vi alle" startede han med at påpege. Han kunne faktisk godt lide Eriks humor. Ind til videre kunne Flipper faktisk godt lide alt ved Erik. "Flippet.. Det synes jeg næsten selv du skal have lov til at afgøre" grinte han.
|
|
|
Post by Marie on Oct 16, 2014 21:26:26 GMT 1
Han nikkede. "Ja, på sin vis har vi vel alle sammen", smilet hang over hans læber og det var umuligt at tørre af hans læber. Inden han trak let på skulderne ved tanken om det. "Det gør jeg så", han blinkede drillende til Flipper.
|
|
|
Food (EK)
Oct 16, 2014 21:42:55 GMT 1
via mobile
Post by EK on Oct 16, 2014 21:42:55 GMT 1
Flipper nikkede og sendte ham at drillende og smørret smil. "Har du egentlig nogensinde lavet noget kriminelt? Altså at forsøge er også kriminelt nok, men sådan rigtig" sagde Flippet med et smil. Han kunne sige sådanne ting uden at få det til st lyde som om st modparten var 'lille'
|
|
|
Post by Marie on Oct 16, 2014 21:56:48 GMT 1
Han så på ham. "Definerer kriminel nok?" Sagde han og så overvejende på Flipper. Det var svært at vide, hvis han ikke mente, at det at forsøge var stort nok, for Erik havde skam lavet mange ting, men hvor vidt de hørte under denne genre vidste han ikke helt.
|
|
|
Food (EK)
Oct 17, 2014 12:48:20 GMT 1
via mobile
Post by EK on Oct 17, 2014 12:48:20 GMT 1
Flipper smilte "du sagde at du forsøgte at kidnappe" startede han med at sige. "Har du nogensinde kidnappet en, eller gjort noget andet?" Forklarede han. Flipper var nysgerrig omkring det.
|
|
|
Post by Marie on Oct 17, 2014 19:27:58 GMT 1
Erik trak på skulderne. "Ja, det sagde jeg" Han overvejede sine ord en smule. "Jeg har planlagt attentater og andet kriminelt, sjældent udført det selv, men det er da sket" Sagde han og så på Flipper. Delen med stoffer faldt ikke lige Erik ind at nævne lige nu. Selvom det også var en stor andel af det.
|
|
|
Food (EK)
Oct 18, 2014 17:43:53 GMT 1
via mobile
Post by EK on Oct 18, 2014 17:43:53 GMT 1
Flipper nikkede. "Du kan bare sige til hvis ikke du vil snakke om det" sagde han med et smil. Han kunne finde tusinde andre ting at snakke om, og hans indtryk var at folk ikke rigtig var så glad for at fortælle om de ting. Flipper vare ligeglad. Dog skulle ingen vide noget om Spider og hans idé.
|
|
|
Post by Marie on Oct 19, 2014 10:49:21 GMT 1
"Jo, det er ikke noget problem", sagde han og skævede til Flipper. Inden han studerede alt omkring dem. Der var flere personer de passere der kiggede eller stod og skændes. Så alt var som det plejede at være. Mange af dem kendte han ikke, men de var nu også mange unge her. Det var ikke alle der så ud til, at være nogen man burde tale med.
|
|
|
Food (EK)
Oct 19, 2014 13:48:29 GMT 1
via mobile
Post by EK on Oct 19, 2014 13:48:29 GMT 1
Flipper smilede mildt. Han håbede, og regnede faktisk med, at Erik var ærlig. Han gjorde som Erik, kiggede sig rundt, og der var fyldt med mennesker. Det var alligevel mange unge, som havde gjort noget kriminelt.
|
|
|
Post by Marie on Oct 19, 2014 16:04:27 GMT 1
"Det er med at vælge dem man vil møde og bruge sin tid på med omhu, mange der er herinde er ret .. ja" Han gjorde et nik imod to der var oppe og toppes, som vagterne allerede var over. Det var bare almindelig dagligdag herinde.
|
|
|
Food (EK)
Oct 20, 2014 6:25:26 GMT 1
via mobile
Post by EK on Oct 20, 2014 6:25:26 GMT 1
Flipper nikkede. "Det har du helt ret i" sagde han blot. Han kunne ikke sige sig fri for, at det også kunne ske for ham. Det var sket for ham. Bare ikke herinde. Endnu.
|
|