|
Post by Marie on Dec 14, 2014 16:46:03 GMT 1
Tungen var hurtigt smuttet ind, da hun var så flabet at forsøge at fange den. Uforskammet i hans øjne og han rakte derfor tunge igen. "Det gjorde jeg da lige", sagde han, da han lænede sig frem imod hende for at undrestrege, hvad de lige havde lavet og blinkede kækt til hende. Han kom i tøjet og drejede rundt da han bemærkede hende ligge og betragte ham. "Nyder du synet?", spurgte han og lavede selv et tilfredst elevator blik over hendes krop, som hun lå der splitter nøgen.
|
|
|
Post by Cecilia on Dec 14, 2014 17:40:03 GMT 1
Hun rullede med øjnene af ham. "Det er udelukkende fordi du fangede mig i et svagt øjeblik", svarede hun ham drillende. Det var i hvert fald hendes undskyldning. Ved hans ord og hans elevatorblik rødmede hun endnu en gang. "Selvfølgelig gør jeg det. Du er jo lækker", indrømmede hun med et skævt smil og endte med at strække sig, inden hun fiakede sine trusser op fra gulvet og trak dem på. Hver eneste gang, hun bevægede benene kunne hun mærke smerten, men den var mere et bevis på, hvad de havde gjort end en afskrækkelse. Hun rejste sig fra sofaen og bukkede sig ned for at samle sin bh op og spænde den fast foran, inden hun trak den på.
|
|
|
Post by Marie on Dec 14, 2014 20:51:11 GMT 1
"Måske? Eller også så er jeg bare et svagt punkt for dig?" Sagde han drillende og blinkede kækt til hende med et smil over læben. Tilfredsheden strålede ud af øjnene på ham, da han hørte hendes ord. Se det var slet ikke så ringe endda. Det kunne han godt leve med at få afvide. "Smækker lækker", understregede han med tilfredshed. Han fulgte hver af hendes bevægelser med tilfredshed, og studerede hendes bagdel, da hun bukkede sig ned efter bh'en. Han bemærkede hvordan de havde aflagt et mærke i sofaen, men det ville ingen bemærke. Håbede han. Han bevægede sig om bag hende og lagde armene om hende. "Fanget!"
|
|
|
Post by Cecilia on Dec 14, 2014 21:17:26 GMT 1
Hun rakte tunge af ham, da det absolut ikke var noget, hun mente. "Eller også er jeg et svagt punkt for dig?" vendte hun den om, da han jo trods alt havde været enig i, at de ikke skulle videre. I starten. Hun rullede med øjnene af hans konklusion, men et smil lå alligevel over hendes læber. Ja, han var lækker. Men han behøvede nødvendigvis ikke at få det at vide så ofte, hvis han reagerede sådan. Hun nåede ikke andet end lige at få trukket bh'en på, inden han lagde armene om hende, så hun fik noget af et chok. Hun kom sig dog hurtigt over forskrækkelsen og vendte blikket op bagud mod ham. "Du ved godt, at jeg godt kan komme ud, hvis jeg vil, ik' Og at jeg skal have tøj på", påpegede hun med et smil. Hun ville dog ikke have noget imod at være så tæt på ham, men så skulle det være i liggende stilling og under en varm dyne, så hendes udmattede krop kunne få noget hvile.
|
|
|
Post by Marie on Dec 14, 2014 21:29:52 GMT 1
"Det var også en mulighed, men det ændre ikke på, at vi nok skal gøre det her igen", sagde han og så hende vende sig omkring. Han havde ikke forestillet sig, at det ville gå så vidt for dem denne dag, men det var sket og han var tilfreds med det. Det kunne dog hurtigt være gået helt skidt hen og galt. Han havde noget af et ego, så der skulle ikke meget til for at booste det. Han kunne mærke, hvordan hendes hjerte hamrede, han kunne dog ikke sætte en finger på, hvorfor det gjorde det lige i dette øjeblik. "Ja, men det betyder ikke, at jeg ikke har tænkt mig, at nyde mig af det så længe jeg kan," sagde han og kyssede hende blidt på halsen, mens han lod fingrene let nusse hende i blide bevægelser.
|
|
|
Post by Cecilia on Dec 14, 2014 21:34:00 GMT 1
"Men ikke uden beskyttelse", slog hun fast, da hun absolut ikke ville risikere at det gik galt. Specielt ikke herinde, det ville være katastrofe og alt hendes kontrol ville totalt forsvinde, hvilket hun på ingen måde kunne klare. hun lænede sig let ind til ham, da han alligevel stod til det og et suk forlod hende, da han kyssede hendes på halsen. "Erik... Skal vi ikke tage tilbage til et af værelserne? Jeg er virkelig udmattet", sagde hun lavt, og lukkede øjnene af nydelsen af hans fingre. Det fik dog bare roen til at falde mere over hende og dermed kom trætheden mere over hende, hvilket nok ikke var helt godt.
|
|
|
Post by Marie on Dec 14, 2014 21:38:11 GMT 1
Han skævede til hende. "Hvorfor ikke? Det gik da meget godt i dag?" Sagde han med en drillend etone, da han morede sig over det i hvert fald. Det kunne dog have gået noget galt og det måtte det ikke. Det duede ikke, og da slet ikke herinde. Det ville da være for dumt. Også selvom det var godt. Han placerede endnu et blidt kys imod hendes sårbare hals, inden han hørte hendes ord. "Så skidt da, få noget tøj på lille du", sagde han og nussede blidt hendes talje, så hun kunne komme igang selv.
|
|
|
Post by Cecilia on Dec 14, 2014 21:43:33 GMT 1
Hun hævede øjenbrynet af ham, da han absolut skulle påpege det. "Det var så også kun lige på et hængende hår", påpegede hun med et skævt smil. Det var da heldigt, at han havde hovedet bare en smule med i det. Det kriblede let igennem hende, da han endnu en gang kyssede hendes hals, men hun var simpelthen for udmattet til at kroppen reagerede ydeligere. "Jeg er ikke lille", mumlede hun og flyttede sig roligt fra hans greb, selvom det nu havde været rart. Hun bukkede sig ned og samlede det sidste op, inden hun fik sig klædt på igen. Hendes bevægelser var langsomme og omhyggelige, da smerten ikke skulle blive for meget. Så hellere holde sig i ro.
|
|
|
Post by Marie on Dec 15, 2014 21:18:40 GMT 1
Blikket veg ikke fra hende, da han virkelig morede sig over det her. "Det skal du ikke være så sikker på", brummede han velfornøjet. "Jeg kan ikke love for, at det ikke sker igen", han gav hednes side et blidt klem, mens han så på hende og placerede læberne imod hendes hals igen. Hun flyttede sig ud af hans greb og han fulgte hendes bevægelse, da hun bukkede sig ned foran ham og samlede det sidste op. "En smule lille er du vel?" Sagde han med et glimt i øjet.
|
|
|
Post by Cecilia on Dec 15, 2014 22:14:02 GMT 1
Hun rullede med øjnene af ham, da han selvfølgelig ikke gav hende ret. Hvorfor skulle han også give hende det? "Men kan du så love, at det aldrig nogensinde ender ud i store problemer?" spurgte hun, da hun på ingen måde ville ende med at have problemer hængende om halsen efter en gangs uforsigtighed. Det ville hun simpelthen ikke kunne klare. Hun vendte sig mod ham, da hun var kommet i tøjet og gik hen til ham. "Bare fordi jeg er mindre end dig", sagde hun drillende og stillede sig op på tæer for at ramme hans læber i et blidt kys.
|
|
|
Post by Marie on Dec 15, 2014 22:16:57 GMT 1
Hmm.. Hvordan skulle han komme ud af den. Han kunne jo ikke love, at det ikke ville ske, det var der altid en sandsynlighed for. Forhåbentlig var det ikke nødvendigt, men det kunne jo ske. "Det kan jeg ikke love, men hvis du undgår at forføre mig på den måde, så burde det jo ikke ske vel?" Han studerede hende. "Præcist, godt du selv kan se det", sagde han og ramte hendes læber i et blidt kys. "Hvordan har benene det nu?" Spurgte han drillende, da han så hvordan hun bevægede sig.
|
|
|
Post by Cecilia on Dec 15, 2014 22:23:53 GMT 1
Hun hævede et øjenbryn af ham, men valgte alligevel at acceptere det. "Og hvis vi får anskaffet os noget beskyttelse, ik'?" sagde hun drillende, da det nok klart ville være første step. En plan var dog begyndt at tage form i hendes hoved, så denne del kunne klares. Ved hans spørgsmål rakte hun tunge af ham, da hendes ændrede gang nok ikke var usynlig, selvom hun havde håbet. Det smertede stadig hver gang hun bevægede benene, men hun kunne godt klare denne smerte mens hendes krop følte sig så rolig. "De kunne godt tænke sig ikke at blive brugt. Og hele kroppen kunne godt tænke sig at sove", svarede hun ham ærligt. Hun følte sig virkelig udmattet.
|
|
|
Post by Marie on Dec 15, 2014 22:29:27 GMT 1
Han rullede med øjnene af hendes ord. "Eller hvis du gjorde det, det er vel dig der får store problemer, ikke mig", sagde han drillende og gav hendes side et blidt klem. Han lo ved hendes rækken tunge, da det bare understregede, at hun var virkelig øm - noget som han følte sig godt tilfreds med, da det betød, at han havde været god. Det tog han det i hvert fald som. "Der er nogen der kan her", sagde han med et strålende smil og blinkede til hende. "Det kan være du skal op og hænge?"
|
|
|
Post by Cecilia on Dec 15, 2014 22:39:27 GMT 1
Hun hævede øjenbrynet af ham, selvom han drillede, så ville hun lige have noget på det rene. "Så hvis det går galt, så ville du bare lade mig sejle i min egen sø?" spurgte hun ham direkte, da det var det, de lød som. Hun regnede dog ikke med, at han mente det sådan, men hun ville gerne have et klart svar. Bare for en sikkerheds skyld. Hun smilede skævt til ham over hans ord og kunne mærke en svag varme i kinderne, da hun kom i tanke om, hvad de havde gjort. Og at det var sket så hurtigt, selvom hun havde afvist det. "Op og hænge?" spurgte hun undrende. Hun ville nu mere ned at ligge.
|
|
|
Post by Marie on Dec 15, 2014 22:46:11 GMT 1
Kort kneb han øjnene sammen. "Det er en joke ikke?" Han så lidt skeptisk på hende. "Du mener ikke seriøst, at du tager den del bogstaveligt?" Han rynkede let i panden og så noget overvejende på hende. Mente hun det virkelig? han kunne ikke lige se det for sig. Hvorfor skulle han stikke af sådan lige pludseligt? "Jeps, op og hænge", sagde han og greb fat om hendes lår, og bøjede sig ned sammen med, indenh an løftede hende op over sin skulder. "Så er det i seng bette tøs", sagde han og klappede hende i bagdelen, mens han satte i bevægelse.
|
|
|
Post by Cecilia on Dec 15, 2014 22:53:38 GMT 1
Ved hans tydelige overrskelse over hendes spørgsmål, kunne hun endnu en gang mærke varmen komme til kinderne, da han virkelig lød dømmende. "Nej, selvfølgelig ikke", slog hun det hen, selvom hun jo havde ment det rigtigt. Hun burde have vidst, at han ikke var typen, der ville gøre sådan noget, selvom han jokede med det. Hun hvinede, da han greb fat om hendes lår og svang hende over skulderen, som om hun ikke vejede noget. Hun endte dog bare med at lade sig hænge der, da hun simpelthen ikke havde kræfter til mere. "Bare du smider mig i min seng, så er det okay", sagde hun med et skævt smil. Hun trængte bare til søvn og hvile. Det var der ingen tvivl om.
|
|
|
Post by Marie on Dec 15, 2014 22:58:27 GMT 1
Hun blev helt rød i ansigtet og han kunne ikke lade være med at smile over hele femøren over det. "Du troede virkelig på det, hva?" Spurgte han så, da han virkede noget flow over det i hans hoved. Han bevægede sig afsted, selvom han vidste at hans skuldr ville blive øm. "I din seng? Så ingen søvn i min seng? Jeg kommer da helt til at savne min dyne så", sagde han drillende. Det her var en god måde, at komme ud af hullet på. Det måtte han næsten gøre noget oftere.
|
|
|
Post by Cecilia on Dec 15, 2014 23:01:42 GMT 1
Han havde nok fanget grunden til hendes flovhed, og derfor prøvede hun at finde på en undskyldning. "Hvor skulle jeg vide fra, at du ikke mente det sandt? Jeg ved jo intet om, om det er noget, du har gjort før", sagde hun påpegende og prikkede ham let på ryggen, da det var der, hun lige kunne komme til. "Bare jeg kommer ned i en eller anden seng, hvor jeg kan sove, så vil jeg være glad", sagde hun med et smil. Det var nu egentlig rart nok sådan at blive været afsted.
|
|
|
Post by Marie on Dec 16, 2014 20:31:28 GMT 1
Han hævede det ene øjenbryn og kneb derefter øjnene sammen, mens kæbepartiet blev anspændt, da hendes ord trængte ind hos ham. Det sagde hun ikke lige? Han skænkede hende ikke et blik, da hun prikkede ham på ryggen, og fortsatte med at tale. Regnede hun selv med, at han kunne finde på sådan noget? Bare at knalde med en pige - gøre hende gravid også skride?. Han gik og summede over ordene.
|
|
|
Post by Cecilia on Dec 16, 2014 21:24:25 GMT 1
Han blev pludselig noget tavs og det fik hende til at rynke i panden, da det ikke lignede ham ikke at give hende svar på tiltale. "Erik?" spurgte hun derfor forsigtigt og prikkede ham endnu en gang på ryggen, da der var det eneste, hun lige kunne nå, uden at skulle vride sig alt for meget. Blodet var gået hende til hovedet og hun lignede sikkert en brandbil lige nu, så hun håbede, at der ikke var så langt igen.
|
|