|
Post by EK on Dec 6, 2014 19:34:42 GMT 1
Han nikkede "forståeligt" sagde han blot. Der var ikke noget at sige til at han ikke ville snakke om det at blive stukket. "Hvad er Flippers version?" Spurgte han med et lusket smil. Som kunne han finde på st dreje den. Så længe de begge holdte sig til deres historie, så gik det jo nok med det. Ingen ville kalde dem syge i hovedet eller være bange for dem.
|
|
|
Post by Marie on Dec 6, 2014 21:38:15 GMT 1
Erik kunne ikke lade være med at skyde det ene øjenbryn en anelse længere op. "Lad mig høre din version, så kan du få Flippers bagefter." Sagde han med et drillende smil. Havde de forskellige versioner, som de benyttede sig af eller hvad? Det var da alligevel ganske interessant.
|
|
|
Post by EK on Dec 7, 2014 17:59:57 GMT 1
Spider smålo. "Den er nok ikke mere spændende end Flippers" sagde han. Han rullede ærmerne op over albuerne. "Du ved nok at verden er fyldt med 'bad guys,' og det er dem det går ud over. Ikke noget med at slå tilfældige ned" sagde han med et lille smil. "Så kun 'bad guys' ingen tilfældige" konstaterede han. Han forventede nok at der ville komme spørgsmål, men sådan måtte det jo være. Noget af det han sagde var vel rigtigt? Det var ikke bare tilfældige, men planlagte tilfældige.
|
|
|
Post by Marie on Dec 7, 2014 18:21:07 GMT 1
"Det ved man aldrig, det kunne være den var noget anderledes? Det er to forskellige synsvinkler, også selvom i er tvillinger" Brummede Erik og så spørgende på ham. Det var i hvert fald interessant at se nærmere på. "Og hvordan bliver disse bad guys så defineret?" Spurgte han. Han var nysgerrig og derfor spurgte han også mere ind til det.
|
|
|
Post by EK on Dec 7, 2014 18:39:16 GMT 1
"Muligheden er der" sagde Spider med et lille smil. "De såkaldte Bad Guys er vel lidt som dem der har stukket dig?" Forklarede han. "Eller nogen som slår uskyldige ihjel" fortsatte han.
|
|
|
Post by Marie on Dec 7, 2014 18:49:09 GMT 1
"Så alle sammen nogen, som i forvejen har begået mord eller forbrydelser? Ja, det burde jeg sku' have overvejet selv at gøre, det ville da have været den rette hævn", smålo han med tilfredshed og gav Spider et klap over skulderen. "Ikke dårligt"
|
|
|
Post by EK on Dec 7, 2014 20:35:55 GMT 1
Han nikkede, og gav ham på den måde ret. "Det er faktisk slet ikke så dårligt nej" spillede han med. Spider og Flipper havde fået skruet deres historie godt sammen alligevel. Alle indtil nu troede på den, så den måtte jo være tænkt godt igennem.
|
|
|
Post by Marie on Dec 7, 2014 20:39:03 GMT 1
"Men hvordan fan' kommer man på den idé?" Spurgte han og så på Spider med nysgerrighed. Han ville aldrig selv være kommet på det, og alligevel var både Spider og Flipper kommet på det sammen. Det var alligevel en ret genial ting.
|
|
|
Post by EK on Dec 7, 2014 20:50:24 GMT 1
Spider smilte blot. "Har du aldrig haft lyst til at give igen?" Spurgte han så. Han lagde hovedet en anelse på skrå. Kun lidt. Han lagde armene over kors. "Det kommer til en."
|
|
|
Post by Marie on Dec 7, 2014 20:56:49 GMT 1
"Altid, men det er ikke derfor jeg har lavet det, jeg har gjort" Sagde han og så på ham. Der var en grund til det, men det var ikke nogen egoistisk grund. Han havde dog stadig problemer med sin far efter det, det var ikke gået helt ubemærket hen, at han var endt herinde og der var problemer nok med at holde styr på informationerne om sin mor, der stadig kæmpede en brag kamp.
|
|
|
Post by EK on Dec 7, 2014 21:03:39 GMT 1
"Hvorfor så?" Spurgte Spider nysgerrigt. Måske han var nysgerrig fordi det heller ikke var derfor ham og Flipper havde gjordt det. Han holdte dog stadig fast i deres historie.
|
|
|
Post by Marie on Dec 7, 2014 21:39:30 GMT 1
"Jeg mener bare, det er en ret vild idé. Jeg var ikke selv kommet på den, det er lidt ala Dexter? Hvis du har set det?" Sagde han og trak på skulderne. Det var alligevel en anelse syret i hans øre.
|
|
|
Post by EK on Dec 7, 2014 21:46:51 GMT 1
Spider tænkte sig lidt om. Nok nærmere Hanibal Rising hvis de skulle sammenligne. "Det er jo bare en følelse der kommer til dig. Altså ligesom at blive forelsket" smilte han. "Det var egentlig en latterlig sammenligning hva'?" Grinte han.
|
|
|
Post by Marie on Dec 7, 2014 21:56:43 GMT 1
"Det var sku noget af en sammenligning, så drastisk ville jeg nok ikke gå til det med. Forelskelse og mord kan man ikke ligefrem sammenligne, heller ikke når det er retfærdigt." Pointerede han med et smil over læben. "Har du været forelsket da?"
|
|
|
Post by EK on Dec 7, 2014 22:08:31 GMT 1
Han grinte, "det lyder kun endnu værre når du siger det!" "Mig? Aldrig" sagde han og smilte roligt. Han havde aldrig været forelsket. "Hvad med dig Erik? Du er jo lige typen til det" sagde han og det drillende charmerende smil lå på hans læber igen.
|
|
|
Post by Marie on Dec 7, 2014 22:21:40 GMT 1
"Jeg har allerede en pige, så det kan jeg vidst ikke sige mig fri for", sagde han og så på hende. Det kunne han i hvert fald ikke. Han havde en pige og hende ville han hverken dele med andre eller af med igen. Det var han 100% sikker på.
|
|
|
Post by EK on Dec 8, 2014 7:19:01 GMT 1
Spider løftede brynene i et frækt udtryk. "Ser man det" sagde han og smilte igen. "Hvem er hun?" Spurgte han nysgerrigt. Det skulle ikke være nogen hemmelighed at det ville han gerne vide.
|
|
|
Post by Marie on Dec 8, 2014 20:49:36 GMT 1
"Så blev man nok nysgerrig, hva?" Erik kunne ikke holde sin latter inde. Det udtryk, var dog et som han ikke var helt sikker på var godt. "En fantastisk pige, der gemmer sig herinde", pointerede han ud for ham.
|
|
|
Post by EK on Dec 8, 2014 21:23:28 GMT 1
"Ja" sagde han med samme udtryk. "Uhh. Something in common" sagde han og smilte lusket. Hans blik blev dog hurtigt roligt igen. "Det må jeg altså lige høre noget mere om" sagde han og afventede Erik.
|
|
|
Post by Marie on Dec 8, 2014 21:38:31 GMT 1
Erik kunne ikke holde latteren inde. "Hvorfor så nysgerrig omkring det?" Spurgte han drillende og lænede sig frem. Han ville skam gerne fortælle, men også høre om den pludselige nysgerrighed der var sprunget frem i Spider.
|
|