|
Post by EK on Dec 1, 2014 21:22:11 GMT 1
Spider
Hans maskuline, men alligevel elegante, krop sad roligt på en stol i et af de fællesrum der var lavet til at snakke og slappe af i. Det mørkebrune hår dækkede de mørke kastanjebrune øjne. De var rolige og sad og kiggede ud i rummet. Spidsers hånd kørte igennem hans hår, og sørgede for at det ikke sad i vejen for hans syn og hans øjne. Det sad tilfældigt, men flot og charmerende.
|
|
|
Post by Marie on Dec 1, 2014 21:24:49 GMT 1
Erik Zachary Damonhill
Erik vandrede ned af gangen. Han kedede sig og han kunne ikke rigtigt finde nogen af dem han kendte. Derfor var det også ret hurtigt, at han kiggede ind i fællesstuen. Han trak hovedet til sig igen og var ved at gå videre, da han så en hånd, ved den ene stol og bakkede et skridt. Blikket gled ind igen, og han endte med at træde ind af døren og hen imod stolen. Alle trækkene passede, og han satte sig ned på armlænet. "Hva' så Flipper? Skal vi ud og lave et eller andet?" Strøg det over hans læber, selvom der var et eller andet over hans udtryk der ikke virkede som sidst, der var en drenget charme.
|
|
|
Post by EK on Dec 1, 2014 21:33:17 GMT 1
Spider så op. Han reagerede også på navnet Flipper. Mindst lige så meget som på hans eget navn. Han var lidt i tvivl om han skulle sige noget, men han elskede også det sjove. "Det skal vi da!" Sagde han med det drillende smil, som var fælles for dem begge. Han betragtede fyren foran ham, som han ikke anede hvem var.
|
|
|
Post by Marie on Dec 1, 2014 21:43:54 GMT 1
"Det må være din tur til at bestemme det. Hey, hvordan gik det egentlig med at snakke med Lim? Jeg blev lige fanget i en samtale, så vi røg lidt fra hinanden", sagde Erik med et tilpas smil og studerede Flipper. Han havde skam moret sig vældig med Flipper, så det var dejligt at møde ham igen.
|
|
|
Post by EK on Dec 1, 2014 21:51:04 GMT 1
Spider kunne ikke længere holde et grin tilbage. Endnu en ting ham og Flipper havde til fælles. De havde alt til fælles. Selv deres stemmer var ens. "Lim? Du er godt klar over at jeg ikke ved hvem du er ikke?" Sagde han med det samme drillene smil over læben. Det mindede ham om en gang hvor de havde lavet samme nummer, og til sidst troede pigen ikke på at de havde snydt hende, så de måtte bytte navne når de var sammen med hende. Han er fyren foran Spider, blev han hurtig enig med sig selv om, var klogere end hende.
|
|
|
Post by Marie on Dec 2, 2014 21:12:12 GMT 1
Erik rynkede i panden og kneb øjnene sammen. "Seriøst?" Han hævede det ene øjenbryn. "Så hvis du ikke er Flipper, hvorfor sagde du det ikke med det samme? Er du .. Like hans tvilling eller hvad?" Det var den eneste forkalring, for hold kæft han lignede fandme Flipper total meget. Alligevel. Måske var det derfor, at han havde en lidt mere drenget attitude?
|
|
|
Post by EK on Dec 3, 2014 8:47:05 GMT 1
Han kunne ikke holde et velkendt grin tilbage. "Jeg kan forstå at du har mødt min tvilling så?" Sagde Spider grinende. Han syntes altid at dette var sjovt. "Flipper og jeg er enæggede tvillinger" forklarede han så. De mørke kastanjebrune øjne var helt rolige igen. De hvilte på fyren foran Spider, som Spider endnu ikke kendte navnet på. "Jeg hedder forresten Spider" sagde han så og smilte.
|
|
|
Post by Marie on Dec 3, 2014 19:11:49 GMT 1
Erik trak let på skulderne. "Det er da en mulighed?" Det hele gik op for ham. "Fuck, I kommer så meget til at tage pis på folk herinde. Enæggede ligefrem? Det var faktisk kun dit smil der var en anelse anderledes, men nu har jeg heller ikke mødt Flipper mere end én gang" Brummede Erik velfornøjet. "Jamen, hyggeligt at træffe dig Spider - eller det håber jeg det bliver, selvom det måske ikke ligefrem er på det bedste grundlag. Jeg er forresten Erik", præsenterede han sig selv.
|
|
|
Post by EK on Dec 3, 2014 21:29:51 GMT 1
Spider smålo. Ja, han elskede dette. "Så er det godt gået" måtte han tilstå. Den med smilet havde de ikke hørt før. "Nogle bliver bare mere forvirret af at kende os begge" forklarede han denne Erik. "Men hvem er så Lim? Hvad har i lavet?" Spurgte han. For det var endnu en ting som var fælles for dem begge. Nysgerrigheden.
|
|
|
Post by Marie on Dec 3, 2014 22:57:07 GMT 1
"Jeg kan ikke love, at jeg husker at sige det rigtige navn, men ellers så må i jo sige til. Jeg skal nok lære det på et tidspunkt" Pointerede Erik, det blev noget af en opgave men det skulle nok arte sig, det var han sikker på. Han viftede let med den ene hånd ved de næste ord. "Bare en af pigerne herinde. Jeg udfordrede bare Flipper til at tale med hende, hun er lidt .. socialt afskrækket er vel det rette ord?"
|
|
|
Post by EK on Dec 4, 2014 8:00:25 GMT 1
Spider sad med et smil på læben. "Ellers så er du ikke den første der bytter rundt" sagde han med et drilsk smil. "Hun lyder spændende" sagde han. "Men Erik. Hvorfor er du her?" Spurgte Spider roligt.
|
|
|
Post by Marie on Dec 4, 2014 20:58:56 GMT 1
"Nah, I må gå med et skilt med S eller F, så kan man da gætte sig til resten", sagde han med et glimt i øjet med et smil. "Hvorfor jeg er her? Tja, det kaldes at jeg stolede på de forkerte mennesker", han skævede let til Spider. "Hvad med dig?"
|
|
|
Post by EK on Dec 4, 2014 21:12:02 GMT 1
Han grinte lidt. Stolede på de forkerte mennesker. Det kendte han til. "Det skal man jo lade være med" sagde han en anelse drillende. "Hvis du nu får ét gæt. Og lad os sige én ledetråd. Flipper" sagde Spider smilende.
|
|
|
Post by Marie on Dec 5, 2014 9:00:03 GMT 1
"Så vil jeg sige, at i røg ind for det samme og derfor giver det meget mening, når i nu også er tvillinger" Han strak let på skulderne med det drengede smil buede elegant over hans læber med tilfredshed.
|
|
|
Post by EK on Dec 5, 2014 18:02:30 GMT 1
Spider smilte stadigvæk på den drillende måde, som lå mest naturligt for ham. "Du er hurtig og kvik må jeg sige Erik" smålo han så. Deres handlinger var fuldført til mindste detalje, men folk omring dem, udenfor murene mest, synes nu ikke det var noget at råbe hurra for.
|
|
|
Post by Marie on Dec 5, 2014 18:22:46 GMT 1
"Jeg har aldrig påstået andet", sagde han med et træk på skulderne. "Men åbenbart ikke kvik nok til ikke at ende herinde," et let træk på skulderne blev udløst og han fik en skæv trækning i mundvigen, inden han sank ned i en af stolene.
|
|
|
Post by EK on Dec 5, 2014 19:25:28 GMT 1
Spider lænede sig tilbage. "Det er en helt forkert opfattelse Erik" sagde han med et smil. "Du er jo netop kvik fordi du sidder her" sagde han og blinkede til ham. "Du er alt for kvik til at være derude" smålo han. "Må jeg spørge nermere ind til hvorfor du er her?" Spurgte han så.
|
|
|
Post by Marie on Dec 6, 2014 16:39:55 GMT 1
Erik kunne ikke holde den stikkende latter inde, så den flød over hans læber ganske få minutter efter de kække kommentar fra Spider. "Du siger noget, men så må alle herinde være mere eller mindre kloge. Selvom der r et par tøser som jeg godt kunne have en tiltro om er endt herinde pga. dumhed", sagde han med en let latter. Erik trak på skulderne. "Det kan du vel, jeg skal nok sige til, hvis det bliver over grænsen" Brummede han. "Men hvad søger du mere specifikt efter?"
|
|
|
Post by EK on Dec 6, 2014 17:29:08 GMT 1
Han nikkede og gav Erik ret. "Dumhed er skyld i meget" grinte han. "Ja hvad har du gjordt? Jeg går ud fra at der ligger mere bag 'at stole på de forkerte' end bare det" sagde han roligt. Smilet lå stadigvæk over han læber.
|
|
|
Post by Marie on Dec 6, 2014 18:03:48 GMT 1
Han nikkede sigende til den konklusion, den kunne Erik stå indefor. "Jeg har lavet nogle planer og tjekket op på en masse ting, alt fra planer om røveri til kidnapninger, baggrunden for det har jeg ikke lyst til at komme ind på. Kort sagt, så gik den sidste ikke som planlagt, da jeg blev stukket i ryggen", mumlede Erik med en skæv trækning. "Lad mig så høre jeres historie"
|
|