|
Post by EK on Dec 8, 2014 22:16:15 GMT 1
Spider spejlede Eriks måde at sidde på. "Jeg kan godt lide at være nysgerrig. Og så er piger vel altid rare at høre mere om?" Smågrinte han. Piger var altid rare at vide noget om. Han savnede det, men han måtte holde hans løfte.
|
|
|
Post by Marie on Dec 8, 2014 22:50:19 GMT 1
"Tjo, men Annabell - kender du Annabell? Kort mørkhåret page i en brunlig nuance? Nå men hun er min kæreste," sagde han og trak på skulderne. "Så hende kan du godt glemme alt om," pointerede han drillende, men alligevel noget bestemt.
|
|
|
Post by EK on Dec 9, 2014 6:52:14 GMT 1
Spider rystede på hovedet. "Først en gang i morgen" jokede han. Han lænte sig tilbage. Spider tog begge hænder op i luften. "Javel sir" sagde han alvorligt og lod hænderne falde ned igen, hvorefter det rolige og behagelig smil atter lå på hans læber.
|
|
|
Post by Marie on Dec 9, 2014 21:44:59 GMT 1
Erik så på ham med et smil og nikkede let. "Så, hvilke piger har du så kigget efter? Hvis du da er på udkig efter en pige", Erik lænede sig tilbage i stolen og så på Spider. Det kunne da være interessant at se om der var flere der havde et eller andet for hinanden.
|
|
|
Post by EK on Dec 10, 2014 6:52:02 GMT 1
Spider vippede hovedet lidt fra side til side. "Jeg har ikke rigtig mødt nogen" sagde han med et lille smil. Det var vel egentlig rigtig nok. Han ville helst heller ikke møde for mange. Hvad nu hvis han fik lyst til at gøre disse ting igen? Det han gjorde udenfor murene. Han ville være færdig.
|
|
|
Post by Marie on Dec 10, 2014 19:35:30 GMT 1
Erik trak på skulderne. "Tja, du kan altid lede efter Celestia eller Scarlett, de er ret nice", pointerede han. Han vidste dog ikke om Celestia havde en fyr, men det havde Scarlett i hvert fald ikke og han nød begge pigers selskab. Men det var også ligegyldigt. "Hvad fordriver du ellers tiden med herinde?"
|
|
|
Post by EK on Dec 10, 2014 21:30:43 GMT 1
Han smilte af hans bud på piger han skulle møde. "Årh lidt af hvert, men lige for tiden ikke noget" sagde han med et smil på læben. "Hvad med dig? Hvad render du og laver?"
|
|
|
Post by Marie on Dec 10, 2014 21:33:57 GMT 1
"Jeg snakker med folk her .. Og ja, faktisk ikke det store, jeg kom til at gå på de forbudte gange, så var et smut i hullet i nogle dage," sagde han og trak skævt mundvigen i et let smil. Annabell havde været smæk fornærmet over det.
|
|
|
Post by EK on Dec 10, 2014 21:54:25 GMT 1
Spider løftede et bryn, "de forbudte gange? Og hvor har vi sådan nogle henne?" Spurgte han en anelse nysgerrigt. Alt hvad man ikke måtte, ja det tiltrak ham.
|
|
|
Post by Marie on Dec 10, 2014 21:55:24 GMT 1
Erik lo ved nysgerrigheden. "Se det var det der, som fik mig ud i problemer. De er helt omme bagved, der er ikke noget skilt, men der er alarmer på nogle af dørerne", pointerede han og trak let på skulderne.
|
|
|
Post by EK on Dec 10, 2014 22:03:47 GMT 1
Spider smågrinte. "Så der findes alarmer?" Sagde han ironisk. Det var nok det der havde afsløret Erik. "Problemer kommer man altid ud af igen" forklarede Spider. Sådan havde han altid tænkt på det, og det havde hans far også altid sagt. Problemer er til for at blive løst.
|
|
|
Post by Marie on Dec 10, 2014 22:11:19 GMT 1
"Desværre ja, men ikke på alle rum", sagde han og trak på skulderne. "Ja, det krævede ikke så meget. Et par dage, de holdt ekstra øje med mig, men så var det også ovre igen", sagde han med et tilfreds glimt i øjet.
|
|
|
Post by EK on Dec 11, 2014 22:14:21 GMT 1
Spider så lusket på Erik, "det er da rart at der er nogen der vil holde ekstra øje med en" sagde han drillende. Han satte sig lidt bedste tilrette på stolen. Han så sig lidt omkring. Her var ikke så forfærdelig mange lige nu.
|
|
|
Post by Marie on Dec 11, 2014 22:22:25 GMT 1
"Virkelig skønt .. Det var fucking kedeligt de dage, jeg måtte ikke lave en skid", pointerede han. Det havde virkelig været kedeligt. Men han ville stadig undersøge det igne, hvis det var. Det kunne han alligevel ikke holde sig fra. Han var for nysgerrig i de tilfælde.
|
|
|
Post by EK on Dec 11, 2014 22:25:57 GMT 1
Spider grinte, "så er det godt at det ikke er livslangt" havde han joket. Spider fik lyst til at gøre det Erik havde gjort. Selvfølgelig i håb om ikke at blive opdaget, men tanken om at gøre noget som man ikke måtte var virkelig fristende. "Kunne det så afskrække dig fra at gære det igen?" Spurgte han med den rolige, men alligevel drillende stemme.
|
|
|
Post by Marie on Dec 11, 2014 22:39:29 GMT 1
"Præcist, det ville sku være noget usselt, hvis det var det" Pointerede han og så på ham. "Overhovedet ikke. Selvom Annabell blev tosset over det, men fuck det - seriøst, jeg kan ikke lade være." Små lo han og rystede på hovedet. Det var bare typisk.
|
|
|
Post by EK on Dec 12, 2014 21:56:32 GMT 1
Spider grinte. "Du skide skør!" Sagde han og fortsatte han grin lidt endnu. "Hvad så med at få Company med på turen?" Sagde han og så på Erik med et lusket smil og blik.
|
|
|
Post by Marie on Dec 13, 2014 13:23:48 GMT 1
"Sådan er jeg bare", Erik slog armene ud til siden for at understrege, at der ikke var noget at gøre ved det. Inden han lo ved ordene. "Jo, vhorfor ikke, det må give selskab i hullet - hvis vi ender der"
|
|
|
Post by EK on Dec 13, 2014 20:49:34 GMT 1
Spider grinte, "vi er listige! Vi ender ikke andre steder end vi selv vil" sagde han og grinet blev til et smil. "Men du må nok starte ud med at vise an. Så overtager jeg senere" jokede han.
|
|
|
Post by Marie on Dec 14, 2014 12:22:54 GMT 1
"Nææh, men det er også det gode ved det. Det er altid fedt at forsøge sig frme med sådan noget - men jeg skal nok lede"; sagde han og lo muntert ved tanken om den måde ordene kom ud på.
|
|