|
Post by Cecilia on Jan 1, 2015 19:07:41 GMT 1
Hun bed sig i læben ved hans ord og vendte blikket ned. Huun vidste ikke umiddelbart hvad hun skulle svare til det. Men noget måtte hun svare. "Nej men... Kan vi ikke tage den med ro, jeg... Når jeg går i panik tænker jeg ikke og du ved, at jeg panikker, når jeg ikke har kontrol. Men den grænse kan skubbes, bare ikke så hurtigt som før", mumlede hun lavt og ville stadig ikke se på ham.
|
|
|
Post by Marie on Jan 1, 2015 19:13:26 GMT 1
Han så lidt overvejende på hende og sukkede. "Jeg synes bare ikke, at jeg tog kontrollen sådan vildt meget? Det var bare .. En andne stilling? Jeg troede ikke du ville reagere sådan? Og du nød det alligevel? Hvordan vil du have at jeg skal kunne fange dine hints ellers?" Han så spørgende på hende, da han vikrelig var i tvivl her.
|
|
|
Post by Cecilia on Jan 1, 2015 19:19:28 GMT 1
Jeg bider mig i læben og tager utryg armene op foran barmen, da jeg igen bliver noget bevidst om at der ikke er noget over den. Gulvet er også koldt. "Det... Jeg... Bare ikke bagfra", mumler jeg, inden jeg vender blikket helt væk fra ham og forsigtigt trækker mig væk. Jeg skal have tøj på igen. Og det kan ikke gå hurtigt nok.
|
|
|
Post by Marie on Jan 1, 2015 19:27:08 GMT 1
Jeg sukker, da hun sådan trækker sig væk. Da det her virkelig er dårlige tegn. Jeg vælger dog, at lade hende trække i tøjet. Jeg trækker pakkens indhold af mit lem, og smider det i skraldespanden, inden jeg tager sko og t-shirt på og ser over på hende. Det her er vidst det man kalder en katestrofe og jeg har ingen anelse om, hvordan jeg skal forholde mig lige nu.
|
|
|
Post by Cecilia on Jan 1, 2015 19:30:29 GMT 1
Hun fik trukket i tøjet og glattede kjolen ned omkring sine ben, så den ikke var så krøllet. Hendes hånd kørte igennem håret for at få det på plads, inden hun vendte sig mod ham. "Jeg... Tror jeg har brug for at være lidt alene", mumlede hun og skævede til ham.
|
|
|
Post by Marie on Jan 1, 2015 19:38:47 GMT 1
Han sukkede, da hendes ord kom. "Det frygtede jeg lidt, at du ville sige." Endte han med at sige, og så noget på hende. Hun så elegant og alligevel skrøbelig ud i den grønne kjole, som dansede så smukt omkring hendes figur. Han sukkede og nikkede så. "Okay", mumlede han og gjorde en lidt tøvende bevægelse hen imod hende, men valgte alligevel at skifte retning og stryge en hånd igennem sit krøllede hår, og bevæge sig ud af døren i stedet for.
|
|
|
Post by Cecilia on Jan 1, 2015 20:08:04 GMT 1
Hun vidste, at de nok ikke burde skilles sådan her, men på den anden side måtte hun lige selv falde til ro. Og så måtte hun håbe, at han ikke ville hade hende alt for meget. Han gik heldigvis med til det uden yderligere invendinger og hun vendte blikket mod ham, da han gik ud af døren. Hun følte sig svagere end nogensinde og det måtte bare ikke ske. Hun var ikke svag. Det skulle hun ikke være.
|
|
|
Post by Marie on Jan 1, 2015 20:15:30 GMT 1
"Fuck, noget lort", mumlede Erik for sig selv, mens han forvirret strøg fingrene igennem sit hår. Hvor stod de nu? Han kunne simpelthen ikke forstå det der skete med dem lige i dette øjeblik? De havde lige haft en fantastisk stund og pludseligt flippede hun fuldstændig ud? Hvad betød det lige? han rystede på hovedet i forvirringen. Han bevægede sig ned af gangen og imod træningslokalet. Så måtte han træne og komme på andre tanker igen.
|
|
|
Post by Cecilia on Jan 1, 2015 20:18:15 GMT 1
Hun endte med at bakke tilbage til sofaen og sætte sig ned i den. Huun havde virkelig lavet noget rod nu. Noget rod som hun ikke vidste, hvordan hun skulle få orden på igen. //Out?
|
|
|
Post by Marie on Jan 1, 2015 20:28:05 GMT 1
// Out
|
|