|
Post by Cane on Jan 2, 2015 19:32:54 GMT 1
Scarlett Hawkins
Hun havde med hjælp fra dampen i pigernes badeværelse og et godt froteret håndklæde fået det brune hår til at sidde præcis som hun gerne ville, det fyldte godt, og sad elegant ned om hendes ansigt. Det grønne blik stod klart bag den lette makeup hun havde fået fingrene i sammen med den sølvglitrende kjole, der gik hende til midt på lårene. Med selvsikre skridt bevægede hun sig ned af gangen mod lokalet hvor nytårsfesten blev holdt, skoene klikkede mod gulvet og hun kunne høre at hun ikke var den første der kom.
|
|
|
Post by Marie on Jan 2, 2015 22:08:29 GMT 1
Erik Zachary Damonhill
Han sad på en stol. En anelse henslængt. Han håbede på, at Annabell ville dukke op snart, eller en anden han kendte. Han havde overvejet nogle gange, om han burde gå hen til hende. Men hun havde bedt ham om at gå sidst og han regnede med, at hun selv ville dukke op, når hun havde brug for at snakke med ham igen. Men han havde ikke set noget til hende. Derfor sad han nu og lyttede til musikken og betragtede det hele.
|
|
|
Post by Cane on Jan 2, 2015 22:41:07 GMT 1
Hun skubbede døren til lokalet op og lod kort blikket glide rundt inden hun let bevægede sig igennem rummet. Der gik ikke lang tid før hun så en bekendt skikkelse. "Erik!" Sagde hun højt og det skæve smil gled over de farvede læber. Jeg skridter med lange elegante skridt over imod hvor han har kastet sig ned.
|
|
|
Post by Marie on Jan 2, 2015 22:53:45 GMT 1
Lyden af sit navn fik ham til at slå øjenen mere op og snart opdagede han den velkendte skikkelse iført glimmer kjole. "Se, det havde jeg ikke set komme. En mekaniker i kjole og glitter", sagde han drillende og skubbede stolen ud og rejste sig op. "Jeg var ellers ved at frygte, at jeg skulle sidde her alene hele aftenen", småbrumemde han velfornøjet.
|
|
|
Post by Cane on Jan 3, 2015 0:02:37 GMT 1
"Jeg er stadig en kvinde." Sagde hun med et smil og slog den ene arm omkring ham i et kram. "Du ser da også ret godt ud. Hvor er Annabell?" Spurgte hun og slap ham. I en let bevægelse stryger jeg en tot hår om bag øret.
|
|
|
Post by Marie on Jan 3, 2015 11:55:15 GMT 1
"Ahh .. Er du nu sikker på det? Selvom kjolen nu alligevel tyder på det", sagde han og blinkede drillende med det ene øje til hende, inden han gengældte krammet og gjorde et nik imod bordet til at de skulle sætte sig ned. Han trak på skulderne. "Det gættede jeg på, at du vidste bedre end mig. jeg har ikke set hende i nogle dage efterhånden", sagde han og så lidt på Scarlett.
|
|
|
Post by Cane on Jan 3, 2015 15:09:41 GMT 1
Huns satte en hånd i siden og skød hoften ud. "Pas på hvad du siger sweety." sagde hun flabet og fulgte med ham over mod bordet. "Jeg har ikke set så forfærdeligt meget til hende, jeg bruger ikke så meget til på værelset så har ikke set så meget til hende." Siger jeg og så ham lidt an, hvad var der lige sket der?
|
|
|
Post by Marie on Jan 3, 2015 15:26:33 GMT 1
"Sikker?" Spurgte han og blinkede kækt til hende. Selvom han morede sig over, at se hvordan hun fremførte sig som rigtig pige. "Du ar da vidst attitude i orden alligevel .. tøs", sagde han drillende og lænede sig tilbage i stolen. "Tja, det kan være hun dukker op i aften. Man ved aldrig? Jeg har i hvert fald ikke set hende i nogle dage", han trak på skulderne. Annabell havde endda sagt, at hun ville være alene, og han havde af gode grunde ikke opsøgt hende. Hun måtte jo selv sige til, når hun ville snakke igen, men det irriterede ham, at hun endnu ikke var kommet. Det måtte han bare finde sig i.
|
|
|
Post by Cane on Jan 3, 2015 17:35:50 GMT 1
Jeg blinker bare charmernde og drillende til ham og slår mig ned på stolen, stods det er en billig plastic stol sidder jeg som en dronning. "I var da næsten uadskillelige for nogen tid siden." siger jeg, da jeg trods at har bemærket deres kærsterier.
|
|
|
Post by Marie on Jan 3, 2015 17:37:36 GMT 1
En let latter gled over ham, da han så hendes blinkende øjne. Det var faktisk ret cahrmerende på sin måde. "Der kan ske meget herinde på kort tid," han trak på skulderne med et suk. "Jeg kom måske til at tage hendes elskede kontrol fra hende, og ja ... Så ville hun vel bare have en pause fra mig? I guess?" Sukkede han og skævede. Han vidste det faktisk ikke.
|
|
|
Post by Cane on Jan 3, 2015 18:07:30 GMT 1
"Det er ikke kun her inde.." sagde hun overbevisende og smilede så let. "Uh ja det skal man passe på med, men der er ikke så meget plads her til at få pause fra folk." kommenterede hun med et smil.
|
|
|
Post by Cecilia on Jan 3, 2015 19:09:18 GMT 1
Annabell Kingston
Hun følte sig helt nede i kulkælderen og havde egentlig ikke lyst til at tage afsted. Hun havde ikke kunnet finde Erik og derfor var det hele stadig noget rod som gik hende meget på. Den eneste grund til, at hun havde trukket i den udleverede blå palietkjole var, at hun vidste Erik ville være der. Derfor var hendes skridt i stiletterne forsigtige. Da hun bevægede sig ind til festen og hendes blik gled søgende rundt. Hvor kunne han være henne?
|
|
|
Post by Marie on Jan 3, 2015 22:40:01 GMT 1
"Specielt herinde, må jeg nok sige", siger han med et smil hænger over sine læber. Hans blik gled rundt. "Men det er alligevel lidt en lam nytårsfest, når vi ikke engang må få alkohol .. Altså udover det champagne, men stadig", pointerede han og løftede sit krus med sodavand. Det var da bedre end ingenting. Musikken var tilpas højde. Han bemærkede ikke, at Annabell var dukket op.
|
|
|
Post by Cane on Jan 3, 2015 23:54:10 GMT 1
Hun smilte skævt til ham. "Man kan da sargents have det sjovt uden alkohol..." sagde hun og blinkede med øjet. Så fangede en blå skikkelse hendes opmærksomhed. "Hey Anna!" Råbte hun op med et smil over de rødglimtende læber og rakte en lang arm i vejret da pigen så noget søgende ud. "her ovre!"
|
|
|
Post by Cecilia on Jan 3, 2015 23:58:46 GMT 1
Hendes hår var løst dat op i en hestehale så flere totter hang løst om hendes ansigt, men hun havde ikke haft nogen ide om, hvad hun ellers skulle gøre ved det, så sådan blev det. Ved lyden af DN stemme vendtes hendes blik med det samme mod den og hun kørte håret væk fra synet for at få øje på Scarlett. Et smil gled over hendes læber og hun gik forsigtigt hen imod bordet. Scarlett kunne hjælpe hende. Men hjælp var så alligevel ikke nødvendig. Et sug gik igennem hendes mave, da hun så hvem Scarlett sad med. Erik.
|
|
|
Post by Marie on Jan 4, 2015 11:27:34 GMT 1
Han hævede det ene øjenbryn ved hendes udbrud til en eller anden. "Anna?" Han drejede ansigtet og fik øje på Annabell. Han henvendte sig så til Scarlett igen. "Kalder du hende Anna?" Hvorfor havde han ikke selv overvejet det. Han drejede igen ansigtet og sendte et skævt smil til Annabell, da han ikke helt vidste om han stadig skulle holde sig væk eller ej.
|
|
|
Post by Cane on Jan 4, 2015 12:01:59 GMT 1
Hun smilede skævt til Erik. "Annabell er for langt." Sagde hun med et vip på den ene skulder. Så smilede hun et hvidt tandsmil til den blå paliet pige der kom over til dem. "Slå røven i sædet." sagde hun og skubbede en stol ud til hende. Scarlett betragtede deres udtryk en smule men sagde ikke mere.
|
|
|
Post by Cecilia on Jan 4, 2015 13:22:34 GMT 1
Hendes blik lå mod Erik, inden hun vendte blikket mod Scarlett og fik et let smil over læben. Hun var dog noget opmærksom på at Erik sad der, men da han ikke havde gjort andet end at sende hende et smil var hun bange for, at hendes værste anelse var rigtig. Han var blevet træt af hende. Hun satte sig forsigtigt ned på stolen og lagde benene over kors.
|
|
|
Post by Marie on Jan 4, 2015 17:09:39 GMT 1
"Det kan der måske være noget om. Hvorfor så ikke Bell?" Spørger han drillende, inden han ser Annabell der sætter sig ned. Hun siger ikke noget og han er meget i tvivl om, om det er fordi hun ikke gider sidde ved siden af ham. Derfor er han også hurtig til at se lidt fra den ene til den anden. "Jeg henter lige en sodavand, nogen der skal have en med?" Spørger han og skæver til dem, inden han skubber stolen tilbage og nikker imod 'baren'.
|
|
|
Post by Cane on Jan 4, 2015 18:30:36 GMT 1
"Fordi jeg kendte en syg bicth der hed Bella, kaldt Bell, så det vil jeg ikke forveksle hende med." sagde hun og blinkede til Annabell. "Ja tak som byder." Hun så over mod den så kaldte bar hvor en af vagterne stod og hældte sodavand op i papkrus, hvor fancy til nytår. Men de var vel bange for at nogle skulle smadre dem og blive voldige?
|
|