|
Post by Marie on Sept 21, 2014 20:03:49 GMT 1
Han lyttede til hende. "Den bedste kysser i verden og du vil være venner, den hænger vidst ikke helt fast, hva?" Han blinkede til hende og kunne ikke holde en let latter tilbage, inden han mærkede hendes finger over sin læbe og han drillende lod tunge glide ud og ramme fingerspidsen for at irritere hende. "Det mener du alligevel? Once in a life time opotunity og du vælger et lad os se det an?" Han så på hende.
|
|
|
Post by Cecilia on Sept 21, 2014 20:11:21 GMT 1
"Så du siger indirekte, at vi skal være... Kærester?" spurgte hun lavt, men alligevel med et skævt smil. Hun trak fingeren til sig, da han slikkede på den og et fnis forlod hende, inden hun drillende lod den stadig både finger glide over hans kind og om bag øret. Hun ventede på hans svar, da det jo ville svare på der hele.
|
|
|
Post by Marie on Sept 21, 2014 20:15:44 GMT 1
"Nej!" Hans svar kom prompte. Det var alligevel noget af en udmelding. "Jeg mener .. " Han tøvede. "Jeg skal ikke have en kæreste bare for at have en, og selvom vores kemi er ret .. Ja, du ved, så kender vi knap nok hinanden." han så undskyldende på hende, mnes han overvejede det. hendes fnis hang som sød musik i hans øre, og han så på hende.
|
|
|
Post by Cecilia on Sept 21, 2014 20:23:39 GMT 1
Hun smilede over hans udbrud og aede ham let over kinden. "Jan du se, hvad jeg mener? Selvom kemien er, ja, så kender vi ikke hinanden. Mrm hvad med ikke at tænke mere over, hvad vi egentlig er, men i stedet bare lade tiden vise det?" Hun betragtede ham let med et forsigtigt smil på læben. For hun vidste, at der lød underligt, men sådan var hendes opfattelse af det.
|
|
|
Post by Marie on Sept 21, 2014 20:30:54 GMT 1
"God plan," sagde han, da han synes det blev lidt for tæt ellers. I hvert fald når han ikke kendte hende bedre. Han så på hende og lod kort sine læber ramme hendes. "Nå, men vi har vel også andet vi skal bedrive end at ligge her og lege kærester?" Han brugte ordet for at dirllende hende og lod fingrene glide ned og ramme hendes side for at kilde hende.
|
|
|
Post by Cecilia on Sept 21, 2014 20:41:26 GMT 1
Hun smilede ved hans ord, og besvarede med glæde det korte kys fra ham. Hendes kinder fik en smule farve over hans ord, inden hun hvinede, da han kildede hende. Hun endte med at sno sig ud af det og lægge sig over ham. "Hvad foreslår du?" spurgte hun drillende og prikkede ham kort på næsen, inden hun satte sig op og kørte en hårtot om bag øret.
|
|
|
Post by Marie on Sept 21, 2014 20:44:27 GMT 1
"Der er ikke så meget at lave her, men noget burde vi kunne få tiden til at gå med. Lad os opfinde vores egen leg," foreslog han. Det måtte kunne fordrive deres tid heridne, om ikke nadet, så havde de da hinanden at fordrive den med, hvis det skulle være.
|
|
|
Post by Cecilia on Sept 21, 2014 20:54:18 GMT 1
Hun kiggede opmærksomt på ham, og et forventningsfuldt smil spredte sig over hendes læber. "Se, det lyder interessant. Nogle ideer?" spurgte hun lavt og kørte let en hånd igennem hans hår, bare fordi hun kunne. Det hele var nemmere, nu hvor de havde snakket om det. Eller snakket og snakket. Udskudt den egentlige snak.
|
|
|
Post by Marie on Sept 21, 2014 20:56:45 GMT 1
"Fuldstændig blank, det vil jeg lade dig om at hitte ud af," sagde han med et grin over læben, for han var lige lidt for inde i det andet område til at fange en idé lige nu. Han nød hendes hånd igennem sit hår og lod fingrene glide ved hendes side, mens han så på hende, afventende for, at høre hvad hun havde at fortælle eller idéer.
|
|
|
Post by Cecilia on Sept 21, 2014 21:18:50 GMT 1
Hun tænkte sig kort om og betragtede ham let. "Hmm... Hvad siger du til, at vi undersøger stedet? Finder ud af, hvad der er værd at få adgang til? Og samtidig gøre det til en hemmelig mission, som ingen må høre om?" foreslog hun drillende og lænede sig let ned over ham, så hun kunne betragte hans øjne helt tæt på. Hendes hånd fortsatte sin rolige færd i hans hår.
|
|
|
Post by Marie on Sept 21, 2014 21:22:27 GMT 1
Han lo af hendes ord og nikkede så ihærdigt. "Den er jeg helt klart med på, det skal du ikke sige to gange, inden jeg er frisk," han blinkede med det ene øje og så på hende. Det skulle nok blive interessant. Han strøg hende en sidste gang over siden, inden han satte sig op. "Medmindre du har tænkt dig at fortsætte med at ule mit hår til, for så bliver jeg tilbage," han blinkede til hende.
|
|
|
Post by Cecilia on Sept 21, 2014 21:57:32 GMT 1
"Perfekt! To genier, bedre bliver det ikke", sagde hun med et smil og lænede sig op, da han også satte sig. "Betyder det, at du synes det er rart, eller betyder det bare, at du ikke vil have andre til at se dit hår, når det ikke sidder perfekt?" Hun fortsattes de nulrende bevægelser igennem det.
|
|
|
Post by Marie on Sept 22, 2014 20:03:51 GMT 1
"Det kan du tro, og eftersom vi er de bedste genier, så skal det hele nok køre på skinner," han blinkede til hende og kunne ikke holde en let latter tilbage. "Det betyder, at det er rart, og mit hår sidder altid perfekt, uanset hvad Sweetheart," han blinked etil hende og kunne ikke lade være med at klukke let af hendes ord. Det var alligevel lidt komisk i sig selv.
|
|
|
Post by Cecilia on Sept 22, 2014 20:12:20 GMT 1
Hun smilede til ham og en hovedrysten forlod hende. "Andet ville være... kriminelt." Det sidste ord hviskede hun lige ved hans øre med et drillende smil, inden hun trak sig tilbage. "Så det er det? Har jeg fundet et svagt punkt?" spurgte hun drillende og fortsatte med de blide bevægelser gennem håret, inden hun kort lænede sig frem for at kysse ham på kinden. Hun trak sig væk og kravlede ned af sengen for at stille sig på gulvet og kort strejke sig. "Missionen venter ikke for evigt", påpegede hun med et drillende smil og blinkede til ham.
|
|
|
Post by Marie on Sept 22, 2014 20:14:45 GMT 1
"Det har du ret i, det ville ikke bare være kriminelt, det ville være .. værre" Pointerede han, og han sukkede kort, ved hendes påvirkning. "Nej, kun et punkt som nyder dine berøringer," han blinkede til hende. Inden han mærkede bevægelserne igen og hendes læber mod hans kind. Det var behageligt. Øjnene gled kort i, inden han sank en klump og nikkede så. Hun trak sig væk og ud af sengen. Han sendte hende et dovent blik og væltede bagud og ned i sengen. "Bare 5 minutter mere," beklagede han sig.
|
|
|
Post by Cecilia on Sept 22, 2014 20:19:11 GMT 1
Hun smilede over hans suk, da det måtte betyde, at det hun nu gjorde var acceptabelt. Det lød i hvert fald ikke som et opgivende suk, hvilket var ufatteligt rart. "Så du har flere svage punkter?" spurgte hun drillende, selvom det jo ikke helt var det, han havde sagt. Men hun kunne jo lige så godt kringle ordene, så de passede til hendes kram. Hun så sig over skulderen, da hun var kommet op at stå og rullede med øjnene af ham, da han bare blev liggende. "Du er forfærdelig." Hun endte dog alligevel med at placere et knæ på hver side af ham og på den måde komme overskrævs ham. "Kom så, det er op!" sagde hun bestemt, men drillende, inden hun lod hænderne glide op af hans brystkasse og op af halsen, videre op af kinderne og til sidst op i hans hår, som hun let trak i.
|
|
|
Post by Marie on Sept 22, 2014 20:25:16 GMT 1
"Har alle ikke det? Men det afhænger selvfølgelig i af, hvem der finder dem. Jeg vil nu sige, at jeg har flere stærke punkter end svage," han blinkede til hende, og studerede hende. Inden han lo af hendes ord. "Synes du virkelig? Nu sårer du mig," han så på hende, mens han mærkede hvordan sengen gav efter ved hendes knæ på hver side og hun hang over ham. Han ednte med at hive fat i hednes arme og ned imod sig. "Hovsa, nej desværre. Jeg kan ikke rejse mig op med en pige på maven, det er ikke fysisk muligt," han smilte drillende til hende. Hun havde dog formået at tirre ham noget.
|
|
|
Post by Cecilia on Sept 22, 2014 20:34:05 GMT 1
"Stærke punkter som i punkter, der ikke bliver påvirket af blide berøringer?" spurgte hun drillende og betragtede ham let, sådan som han lå der. "Der skal en del mere end sådan en kommentar til for at såre dig", påpegede hun drillende, og blinkede til ham. Et hvin forlod hende, da han trak hende ned til sig, så hun lå klods op af ham med ansigtet lige ud for hans. Det var rent held at hun ikke havde ramlet sin næse ind i hans. "Du virker heller ikke til at have specielt meget lyst til at rejse dig alligevel", smilede hun til ham, og prøvede at få fingrene fri, så hun let kunne prikke ham på næsen med den ene hånd, men ellers bare lade fingrene glide igennem hans hår.
|
|
|
Post by Marie on Sept 22, 2014 20:36:40 GMT 1
"Ja, det kan man roligt sige. Ikke alt, har sådan en påvirkning, men du skulle nødigt sankke, jeg har set hvordan du reagerer," han sendte hende et kækt blik og blinkede med det ene øje. "Meget mere," sagde han, men det afhang af meget. Som regel var det handlinger der gjorde udfaldet i hans tilfælde. Han lo af hendes hvin, og nød at høre det. Det hang som en behageligt lyd på hans hukommelseskort. "Nej vel? Det er frodi jeg har fået sådan en god dyne," han så op på hende og rynkede en anelse på næsen ved hendes finger.
|
|
|
Post by Cecilia on Sept 22, 2014 20:47:24 GMT 1
Farve kom frem i hendes kinder ved hans ord og hun slog kort blikket væk fra ham. "Du kan heller ikke sammenligne mig med dig. Det er bare uretfærdigt", påpegede hun med et lille smil og skævede til ham, inden hun tog sig sammen til at vende blikket fuldt mod ham. Hun betragtede ham roligt og førte en enkelt finger roligt over hans kind, kindben, kort om hans øre og derefter ned for at følge kæben. Bare for at udforske hans ansigt ganske blidt. "Det er godt, jeg er god til noget. Jeg regner ikke med en udskiftning, vel?" spurgte hun med et skævt smil og rejste sig en smule op fra ham, da hun ikke helt brød sig om, at hendes barm var trukket mod hans brystkasse.
|
|