|
Post by Marie on Oct 22, 2014 20:05:53 GMT 1
Blikket gled over hende, mens han overvejede det en ekstra gang. "Skal der være en grund? Eller har du bare et eller andet med de beviser stadig?" Spurgte han og havde et drillende glimt i sine øjne. han morede sig i hvert fald over det. Kort rømmede han sig, da han fik en tudse i halsen. Blikket flakkede over gangene, inden han så en sygeplejerske komme hen imod dem. "I to .. 15 minutter til i skal være på værelserne. Husk det" påmindede hun os om. Kort rynkede Erik i panden og så på Annabell. "Lyseslukker", brummede han. Inden han rystede på hovedet.
|
|
|
Post by Cecilia on Oct 22, 2014 20:14:52 GMT 1
"Selvfølgelig har jeg noget om beviser. Hvad regner du mig for?" spurgte hun drillende. Hun ville i hvert fald have et bevis, inden hun ville gøre noget ved det. Hendes blik gled til siden ved en sygeplejerskes kommando, og da hun forsvandt rundt om hjørnet sukkede Annabell tungt. "Som om det ikke var trist nok her", sagde hun. Hun ville virkelig gerne tilbringe mere tid med Erik, men det kunne så tydeligvis ikke lade sig gøre.
|
|
|
Post by Marie on Oct 22, 2014 20:20:48 GMT 1
"Det ved jeg heller ikke. Med ved du hvad? Det får du ikke herfra", sagde han og strøg en hånd kort over hendes side, inden han så mod sygeplejerskeren. Typisk. "Det mener de åbenbart ikke det er", sagde han og trak på skulderne. "Men ved du hvad?" Hans øjne lyste kort op, mens han havde et drillende og kækt glimt i dem. Måske han kunne drille hende eller give hende noget meget meget kort spænding, eller nysgerrighed. Hun ville nok slå ham for det bagefter, men det var der jo ikke noget at gøre ved.
|
|
|
Post by Cecilia on Oct 22, 2014 20:42:10 GMT 1
Hun rakte tunge af ham, men kunne nu holde sig nogenlunde i ro, da han rørte ved hendes side endnu en gang. Kunne hun nogensinde vænne sig helt til det? Hun vidste det virkelig ikke. En fnys forlod hende dernæst og hun kørte en hånd igennem håret. "De burde virkelig lære, hvad glæde er", kommenterede hun en anelse opgivende, inden hendes blik nysgerrigt gled op på ham. "Hvad?" spurgte hun ham og betragtede hans ansigt. Hvis han kunne komme med et lyspunkt, så ville det virkelig være godt.
|
|
|
Post by Marie on Oct 22, 2014 20:44:36 GMT 1
Han så på hende mede t drenget smil. "Hvad er glæde så i dine øjne?" Spurgte han og så på hende, inden blikket atter falkkede rundt, for at sikre sig, at de ikke vadede ind i en eller anden væg lige pludseligt. Gangene snoede sig trods alt og det ville se utrolig kikset ud ellers. Han lænede sig tættere ind mod hende, helt tæt ind til hendes øre. "At der altid er en dag i morgen," han trak sig tilbage med tilfredsheden malet over sit ansigt igen.
|
|
|
Post by Cecilia on Oct 22, 2014 20:50:45 GMT 1
"Du ved... Lykke. Grin. Sjov og spas. Noget, der får folk til at smile. Ikke få dem til at have lyst til at hoppe ud af det nærmeste vindue", sagde hun med en grimasse, da det var en ret så billedlig beskrivelse. Da han lænede sig helt tæt ind til hendes øre, kunne hun mærke, hvordan hun selvfølgelig stivnede, men alligevel så var hun også en smule skuffet. Derfor blev hun ikke helt forlegen og formåede at vende blikket op mod ham. "Jeg tror du ramte ved siden af", sagde hun roligt, mens hun alligevel kunne mærke farven komme op i kinderne.
|
|
|
Post by Marie on Oct 22, 2014 20:57:47 GMT 1
"Så praktisk talt, så er det alt der indebærer mig?" Spurgte han drillende, inden han blinkede til hende. Selvom det gav ham noget af en ... Ja det var nok bare en forklaring på, hvad der var sjovt? Han slog det lidt hen igen. "Hvem siger, at det ikke var meningen?" Spurgte han drillende, og han så farven i hendes kinder. "Helt ved siden af, kan jeg umuligt have ramt," sagde han og han vidste at hun vidste, hvad han hentydede til.
|
|
|
Post by Cecilia on Oct 22, 2014 21:01:16 GMT 1
Hun rakte tunge af ham, men kunne ikke finde på noget at modsige ham med. Han ville alligevel bare modsige hende, og det ville bare blive kørt ud til, at ingen af dem kunne huske, hvad de havde snakket om. Ved hans ord brød farven helt igennem på hendes kinder, selvom hun virkelig prøvede at tone det ned. Det var da også utroligt, at hun skulle rødme hele tiden! "Jo. Men... Så er det vel bare godnat?" spurgte hun for at ændre emnet. De var endt på cellegangen, og Annabell vidste, at det snart ville være ulovligt ikke at være på værelset.
|
|
|
Post by Marie on Oct 22, 2014 21:12:54 GMT 1
Han havde slet ikke opdaget, at de var endt på cellegangen og faktisk var lige udenfor hendes værelse. Han strøg en hånd igennem sit hår og lod blikket flakke ned af gangen også hen på hende. Kort gled det bagud mod hendes værelse, hvor han så en pige ligge under tæppet allerede med ryggen til. Hans blik gled på hedne igen. Det var bare typisk, nu var det eller slige så hyggeligt også skulle de skilles igen?. Han sukkede kort. "Ja, det er det vidst." Sagde han og lænede sig frem og strøg en hånd over hendes kind. "Godnat og drøm frækt .. Om din madras" han blinkede kækt til hende og slap hende igen og bevægede sig mod sit eget værelse.
|
|
|
Post by Cecilia on Oct 22, 2014 21:26:48 GMT 1
Hendes blik lå betragtende på ham, og hun kunne heldigvis se, hvordan han også var utilfreds med det. Så var hun ikke den eneste, der havde syntes, at det var hyggeligt. Heldigvis. Det kriblede behageligt igennem hende, da han lænede sig frem og hans hånd strøg over hendes kind. Farven kom igen tydeligt frem på hendes kinder ved hans ord, og hun daskede ham blidt med et forlegent smil. "Sov godt. Og jeg håber ikke, at du drømmer", sagde hun og betragtede ham let, inden hun forsvandt ind på sit værelse med en vedvarende kriblen igennem sig.
|
|
|
Post by Marie on Oct 23, 2014 20:05:41 GMT 1
Kort så han sig over skulderen og hen imod hende, inden han rystede på hovedet, så de rødlige krøller dansede om hans fregnede ansigt. "Forsent, jeg er allerede godt på vej. Sov godt putte", han gav hende et kækt blink med det ene øje, inden han rystede på hovedet og skænkede hende et sidste blik. Han sørgede for at suge det sidste af hende til sig, inden han vandrede ned på sit værelse. Tankerne om, alt hvad der var sket i løbet af dagen dragede ham og summede i hovedet, mens smilet hang over hans læber uden af stand til at blive skubbet fra igen. Han sukkede tungt, og rystede på hovedet. Han drejede ind på værelset og smed sig i sengen. Han burde vel skifte tøj, men han gad og orkede det simpelthen ikke. // Out?
|
|
|
Post by Cecilia on Oct 23, 2014 20:34:59 GMT 1
//Out og ny?
|
|
|
Post by Marie on Oct 23, 2014 20:38:43 GMT 1
// Ja xD Starter du og hvem vs hvem?
|
|
|
Post by Cecilia on Oct 23, 2014 20:52:32 GMT 1
//Du bestemmer, jeg starter xD
|
|
|
Post by Marie on Oct 23, 2014 20:58:16 GMT 1
// Lim og Annabell? Erik og Alex?
|
|
|
Post by Cecilia on Oct 23, 2014 21:00:30 GMT 1
// Aftale Kan vi starte en hver så? xD
|
|
|
Post by Marie on Oct 23, 2014 21:01:06 GMT 1
// Sagtens, hvis jeg starter til Erik & Alex?
|
|
|
Post by Cecilia on Oct 23, 2014 21:02:38 GMT 1
//Aftale ;D
|
|