|
Post by Cecilia on Oct 17, 2014 9:12:44 GMT 1
Annabell nikkede. "Ja. Hvis bare jeg havde noget papir ville det gøre det lettere, men for nu så går det uden. Jeg skal nok finde på planet lige meget hvad." Først og fremmest en plan til at komme ud herfra.
|
|
|
Post by Cane on Oct 17, 2014 9:24:33 GMT 1
Det er da ikke der sværeste at finde? Det de mener er servietter kan da sargents bruges" sagde hun med et grin så ville det BAre være noget at skrive med..
|
|
|
Post by Cecilia on Oct 17, 2014 11:21:11 GMT 1
Et lys kom frem i Annabells øjne ved den ide. "Se, hvis jrg kan få smuglet nogle ud, vil det være en god start. Hvis jeg så bare kan finde noget at skrive med", sagde hun tænksomt. Hun kunne jo altid tage noget af det såkaldte sovs og på en eller anden måde bruge det som blæk, men nu måtte hun lige se.
|
|
|
Post by Cane on Oct 17, 2014 16:25:21 GMT 1
"Det tror jeg nok man kan finde ud af..." Hun var ikke lige den der var bedst til at smule, hun havde jo gjort næsten alt efter bogen, i hvert fald set i forhold til dem hun var i forbindelse med.
|
|
|
Post by Cecilia on Oct 17, 2014 18:12:34 GMT 1
Annabell nikkede tænksomt, mens hun gennemgik, hvordan det kunne lade sig gøre. Hun skulle ikke tiltrække sig unødvendig opmærksomhed, så det måtte gøres med utrolig snilde... "Jeg finder ud af noget. Hvis jeg pludselig er ude herfra, ved du hvorfor", blinkede hun med et smil til Scarlett,
|
|
|
Post by Cane on Oct 17, 2014 23:18:42 GMT 1
Hun lo lidt. "Så må du sende et postkort." sagde hun med latter i stemmen og rettede sig lidt op på den hårde madras. Hun havde ikke selv nogle planer om at flygte, hun troede ikke på hun ville kunne, og desuden ville de nok snart droppe hendes bil som mordvåben og hende som gerningsmand. Det håbede hun da. Selvom det ikke var sansynligt.
|
|
|
Post by Cecilia on Oct 18, 2014 9:50:31 GMT 1
"Det skal jeg nok. Noget bestemt motiv, du tror ville pynte?" spurgte hun drillende og lod blikket glide rundt i det deprimerende værelse. Erik havde foreslået nogle farver, men hvordan skulle de kunne få fat i dem? Annabell måtte dog give ham ret i, at rummet godt kunne trænge til noget farve og liv. Det kunne hele stedet faktisk have brug for.
|
|
|
Post by Cane on Oct 18, 2014 22:12:47 GMT 1
Hun lo lidt "hvad ville ikke pynte her?" Spurgte hun med et grin og så sig omkring i det trøseløse værelse. "Her er vildt Nederen!"
|
|
|
Post by Cecilia on Oct 19, 2014 11:44:24 GMT 1
Annebll gav hende ret mere et nik og et træk på skuldrene. Alt ville pynte herinde. "Erik foreslog, at man kunne male værelset en anden farve - hvor man så end kunne finde farve henne", sagde hun med en grimasse. Det var nok ikke noget, som de gav frivilligt til de indespærrede.
|
|
|
Post by Cane on Oct 19, 2014 15:25:29 GMT 1
"Så det gjorde han?" Sagde hun drillendepg blinkede til hende " men han har ret. Jeg tror en farve ville gøre meget her inde. Måske man skulle søge om tilladelse?" Sagde hun. Og betragtede de mega kedelige vægge
|
|
|
Post by Cecilia on Oct 19, 2014 16:12:33 GMT 1
Annabell rakte tunge, da hun godt kunne fornemme hvilken undetone, der lå bag ordene. "Men hvis vi nu opfører os eksemplarisk, tror du så ikke, at mulig heden måske er der?" spurgte hun overvejende, da der jo måtte komme nogle fordele.
|
|
|
Post by Cane on Oct 19, 2014 22:49:52 GMT 1
Hun nikkede lidt tænktsomt. "Joo.. jeg ve dikke hvor meget man kan få for hvad, men måske det er et forsøg værd?" Sagde hun eftertænksomt. Hun lod hånden glide gennem de brune lokker og så tilbage mod Annabell
|
|
|
Post by Cecilia on Oct 20, 2014 6:31:43 GMT 1
Annabell nikkede tænksomt. "Vi skal nok finde ud af noget, det er jeg ikke i tvivl om. For farve skal det her værelse helt klart have", siger jeg med et smil. Gråt gør jo bare folk endnu mere indebrændte og hævngerrige.
|
|
|
Post by Cane on Oct 20, 2014 9:55:13 GMT 1
Jeg nikker og er helt enig. Alt den rastløshed her gør kun temperamentet hos sådan nogle unge endnu være. Og det skulle man jo tro de ville undgå.
|
|
|
Post by Cecilia on Oct 20, 2014 14:49:39 GMT 1
Hun flyttede sine ben, så der kunne komme orden ligt liv i dem igen. "Hvilke farver tror du så ville klæde det her værelse?" spurgte hun for at få samtalen til at vare ved.
|
|
|
Post by Cane on Oct 20, 2014 16:58:09 GMT 1
Hun kastede kort et blik omkring igen. "Alle, alt andet end grå-sten." Sagde hun med et smil. "men mon ikke grøn ville live stedet lidt op?" Det var ikke ligefrem hendes ynglingsfarve, men en pæn forårsgrøn kunne da ikke skade.
|
|
|
Post by Cecilia on Oct 20, 2014 22:00:30 GMT 1
Annabells blik gled også omkring og betragtede rummet i sin helhed. "Jo, det ville det helt klart. Grøn er en rolig og nogenlunde neutral farve", sagde hun med et smil. Det skulle heller ikke blive for prangene, for så ville det bare være uudholdeligt at befinde sig herinde.
|
|
|
Post by Cane on Oct 20, 2014 22:33:04 GMT 1
Hun nikkede. "Jeg kan bedre lide rød, men det ville nok alligevel blive dystert på en anden måde. Grøn er godt." sagde hun med en kort latter. Det ville være rart hvis der bare var lidt farve på dette sted. Hun rettede sig op og rullede lidt med skuldrene. Hun havde siddet stille for længe nu.
|
|
|
Post by Cecilia on Oct 21, 2014 21:48:56 GMT 1
Annabell nikkede genkendende. "Det vil nok bare mistænke dem i, at vi har morderiske tanker eller noget. Hellere holde det neutralt", sagde hun med et smil og kørte en hårtot bag øret, inden hun sparkede benene ud over sengen og rejste sig for at strejke sig. "Hvad siger du til at vi laver et eller andet i stedet for bare at sidde?" spurgte hun med et smil og et veltilfredst suk forlod hende, da armene faldt ned igen.
|
|
|
Post by Cane on Oct 21, 2014 21:54:44 GMT 1
"Hey rød behøer ikke være morderisk!" sagde hun anklagende men med et smil i de løvgrønne øjne. Så nikkede hun entusiastisk. "Oh ja den er jeg med på!" sagde hun lettet og rejste sig hurtigt fra sengen og sparkede lidt ud i luften for at få blodcirkulation til benene. Hun lod hænderne glide gennem det skindene hår og smilede så til sin roommate.
|
|