|
Post by Cecilia on Oct 24, 2014 20:36:36 GMT 1
Hun kunne ikke lade være med at grine, da Scarlett prøvede at synge med. Hun stemte dog let i med det hun kunne, hvilket så var en del, men hun sørgede for at følge hendes tempo. Det var egentlig meget hyggeligt det her. Hvis ikke andet kunne de fortsætte med at finde på fællessange for at få den uendeligt kedelige og udtrukne tid til at gå.
|
|
|
Post by Cane on Oct 25, 2014 14:24:14 GMT 1
"Fuck jeg må have lyricen til den sang." sagde hun leende og rystede på hovedet så det lange hår dansede omkring hendes skuldre. "Den er så optimistisk... eller noget." Hun smilede lidt og nynnede videre, det var virkelig en sang der sad fast i hovedet når man frørst havde startet den.
|
|
|
Post by Cecilia on Oct 25, 2014 18:43:57 GMT 1
"Det kan være, at det skal være vores projekt de næste par dage? At lære den? Jeg kan den nemlig sådan nogenlunde", sagde hun med et smil. Det kunne i hvert fald få dem til at lave et eller andet. Så kunne det også være, at sangen ville få en positiv betydning for hende igen.
|
|
|
Post by Cane on Oct 26, 2014 10:08:12 GMT 1
"Ja det lyder godt, jeg hader at have en sang på hjernen som jeg kun kan omkvædet af." Sagde hun og rystede let på hovedet. Det ville være underholdene at have nogle sange at synge her inde.
|
|
|
Post by Cecilia on Oct 26, 2014 20:24:48 GMT 1
"Skal vi finde et sted at sætte os til at lære den, eller skal vi gå rundt imens?" spurgte hun venligt med et smil. Hun kunne nemlig teksten udenad, så det skulle nok blive et sjovt projekt. Specielt hvis de kunne finde på andre af sådanne positive tekster. For hendes føltes det som et lille oprør mod det her sted.
|
|
|
Post by Cane on Oct 26, 2014 20:49:49 GMT 1
"Lad os gå rundt så alle kan få glæde af den." sagde hun med et grin. "Hvordan er det nu den starter?" spurgte hun for det kunne hun ikke huske, kun fløjten og omkvædet. Sangen var tosset og den ville nok passe helt perfekt ind til dette sted.
|
|
|
Post by Cecilia on Oct 26, 2014 20:55:59 GMT 1
Annabell fnes af hendes ord, da det jo var meget sandt. "Okay, den starter med verset: Some things in life are bad They can really make you mad Other things just make you swear and curse When you're chewing on life's gristle Don't grumble, give a whistle And this'll help things turn out for the best... And... og så kommer omkvædet, som du jo kender." Hun havde sunget verset uden problemer, da hun virkelig ofte havde hørt den sang.
|
|
|
Post by Cane on Oct 26, 2014 21:01:22 GMT 1
Da hun begynder at synge nynner Scarlett med og på det sidste kan hun godt synge med da sangen kommer til hende, hun ler lidt og forsætter så med omkvædet. "Godt husket." Sagde hun så. "Hvad skal man dog også bruge Google til" jokede hun.
|
|
|
Post by Cecilia on Oct 26, 2014 21:03:48 GMT 1
Et smigret grin forlader Annabell ved Scarletts joke. "Til at starte med at finde teksten. Skal vi starte med at lære første vers, inden vi går videre?" spurgte hun med et smil, da det jo nok ville være smart. Mere tekst ville jo bare gøre det hele mere forvirrende.
|
|
|
Post by Cane on Oct 26, 2014 21:18:02 GMT 1
"Jaja, syng det igen, så kan jeg det.." Siger jeg og venter på hende så jeg kan synge med, den sidder lige på tungen, men der er kludder i hvert fjerde ord så det ville lyde forfærdeligt hvis jeg ikke havde en anden til at overdøve det, selvom jeg nu sang ganske udmærket når jeg nuengang kunne teksten.
|
|
|
Post by Cecilia on Oct 26, 2014 21:21:54 GMT 1
Jeg smiler til hende og tæller op til, at sangen kan begynde. Endnu en gang synger jeg verset med overraskende ro på, selvom jeg ellers normalt hader at synge for folk. Men lige nu er det kun i sjov, så det gør ingenting for mig. Jeg fortsætter fra verset over i omkvædet, bare så hun har et sted, som hun virkelig kan.
|
|
|
Post by Cane on Oct 26, 2014 21:30:15 GMT 1
Hun sang med mens hun lyttede og fik flere af ordene på plads denne gang, og så sang hun ellers godt med på omkvædet og fløjtede lystigt bag efter, inden hun lo og stragte armene frem fro sig, det var godt at få grint lidt!
|
|
|
Post by Cecilia on Oct 26, 2014 21:36:54 GMT 1
Annabell kunne heller ikke holde latteren inde, så den flød ud efter at have sunget omkvædet endnu en gang. "Klar til næste vers, eller skal vi tage den endnu en gang?" spurgte hun med et smil. De skulle nok lære den her sang! Specielt hvis de begge tog det lige så sjovt.
|
|
|
Post by Cane on Oct 26, 2014 21:42:56 GMT 1
"Nej for fanden, lad os komme videre." sagde hun og slog kort hænderne sammen, hun havde sangen på hjernen nu så ville hun kunne den helt. Hun begyndte bare på første værs igen da Annabell ikke lige var hurtigt nok til at komme ivdere.
|
|
|
Post by Cecilia on Oct 26, 2014 21:45:05 GMT 1
Hun grinede af hendes ivrighed, og inden hun kunne nå i gang med andet vers var Scarlett allered ei gang forfra. Hun stemte i med første vers og omkvædet og satte så andet vers på. "If life seems jolly rotten There's something you've forgotten And that's to laugh and smile and dance and sing When you're feeling in the dumps Don't be silly chumps Just purse your lips and whistle - that's the thing." Teksten var egentlig utrolig plat, men det var nok også meningen?
|
|
|
Post by Cane on Oct 26, 2014 21:54:14 GMT 1
Hun sang glædeligt med på andet selvom hun ikke helt kunne huske alle ordene. "Phyton er jo genial!" lo hun og rystede på hovedet af den totalt latterlige sang, der bare var genial lige her og nu.
|
|
|
Post by Cecilia on Oct 26, 2014 21:57:55 GMT 1
"Uden tvivl! Den passer jo bare perfekt!" sagde hun med et stort smil. Uden tvivl, selvom hun ellers havde tænkt negative tanker om den sang før, så begyndte hendes holdning til sangen at ændre sig. Hun måtte bare glemme, hvordan hendes far havde brugt den. Det ville jo bare give dårlige minder.
|
|
|
Post by Cane on Oct 26, 2014 22:10:33 GMT 1
Hun lo igen, og havde det tigtig godt i sin roommates selvskab. Og det var en god ting, hun var glad for at skulle bo på værelse med Annabel, de skulle nok få det godt. "Kom så med næste vers!" sagde hun og så afventende på Annabell
|
|
|
Post by Cecilia on Oct 26, 2014 22:15:04 GMT 1
Hun grinede, inden hun begyndte på det næste vers. "For life is quite absurd And death's the final word You must always face the curtain with a bow Forget about your sin - give the audience a grin Enjoy it - it's your last chance anyhow." Det var egentlig et af de vers, som hun brød sig mindst om, men hun lod som ingenting og sang det, så Scarlett kunne lære den.
|
|
|
Post by Cane on Oct 26, 2014 22:23:08 GMT 1
Lige nu lagde Scarlett intet i meningen af ordene, bare hvad de hed så hun kunne huske sangen, men omkvædet var stadig det bedste. Da hun havde sunget med på tredje startede hun bare forfra med første og andet. Hun ville lære den sang, om Annabell så fik spat af den.
|
|