|
Post by Cecilia on Oct 5, 2014 12:54:33 GMT 1
Annabell Kingston
Selvom det var midt på dagen, havde Annabell intet at lave. Og det var næsten det, der var det værste ved det her sted. Der var ikke andet at lave end at lave opgaver, og selvom det nok ville have været smart at få lavet sådan nogle og dermed optjene point, så var det bare ikke, hvad hun havde lyst til. Derfor lå hun nu også bare på det, der skulle være en seng, men virkelig var forfærde ligt at ligge på, og stirrede op i loftet. Selvom der ikke var andet at se end mere grå farve, så var hun på en eller anden måde i gang med at forestille sig, hvordan steder her så ud. Det var som kompensation for papir og blyant, og derfor kunne hun heller ikke få meget ud af forestillingen andet end at lade som om det hjalp.
|
|
|
Post by Cane on Oct 5, 2014 13:03:36 GMT 1
Scarlett Hawkins
Hun havde brugt lidt tid på at gå rundt i gangene, men nogle af vagterne var begyndt at stirre mistroisk på hende så hun var nu vendt tilbage til gangen ved værelserne og lukkede sig ind på sit værelse. Allerede da døren gik op kastede hun et blik over mod den anden side af værelset hvor hendes roommate havde indtaget sengen. Et let smil gled over hendes læber. "Daws." hilste hun, hun havde hørt hendes navn før, men hvad hun ville kaldes vidste Scarlett ikke så hun ville ikke spille overklog på at kende hele navnet. Det var jo ikke ligefrem noget der stod på dørene.
|
|
|
Post by Cecilia on Oct 5, 2014 13:06:28 GMT 1
Annabell vendte ikke ved lyden af en stemme og et smil strøg over hendes læber, da en pige kom ind. "Halløj. Det er dig, jeg deler værelse med ik'?" spurgte hun venligt og satte sig op på sengen, og strakte sig kort, inden huntejste sig og rakte hånden frem. "Selvom du nok ved det, så er mit navn Annabell", præsenterede hun sig. Det var vidst også på tide, at der kom en præsentation.
|
|
|
Post by Cane on Oct 5, 2014 16:04:11 GMT 1
Døren gled tungt i bag hende og hun nikkede let til Annabells ord. "Jo ellers havde jeg nok banket på... eller i hvert fald ikke brast ind." siger jeg med et skævt smil. "Jah, det har jeg hørt. Navnet er Scarlett Hawkins" præsentere jeg mig selv og glider let over gulvet og sætter mig på min knirkende seng for at betragte den fremmede pige lidt.
|
|
|
Post by Cecilia on Oct 5, 2014 16:28:04 GMT 1
Pigens ord fik et smil til at glide over Annabells læber. Det var nogle ord, hun godt kunne lide at høre. Det sagde nemlig en hel del om personen, hvordan hun ville komme ind i et rum. "Skal jeg så kalde dig Scarlett eller Hawkins?" spurgte hun med et smil og satte sig på sin egen seng. Der måtte jo være en grund til, at begge navne blev brugt i præsentationen?
|
|
|
Post by Cane on Oct 5, 2014 16:38:59 GMT 1
Hun betragtede let Annabell og løftede så kort skuldrene inden hun lod dem falde igen. "Det må du selv om, jeg reagere på begge dele." Svarede hun med et skævt smil over de formede læber. Hun var mest van til at blive kaldt Hawkins men man vidste aldrig hvad folk fandt nemmest at huske.
|
|
|
Post by Cecilia on Oct 5, 2014 16:43:08 GMT 1
Annabell nikkede over det svar. Der skulle hun nok kunne finde ud af. Hun betragtede et kort øjeblik den anden pige, inden hun fandt på noget at sige. "Er det så nu, vi skal komme med de indledende spørgsmål? Rodehoved eller ordensmenneske?" spurgte hun med et smil, da de lige så godt kunne gå den på plads, nu hvor de skulle dele værelse. Hvis man da kunne kalde det for et værelse.
|
|
|
Post by Cane on Oct 5, 2014 16:47:13 GMT 1
Hun hævede et øjenbryn af det næste spørgsmål. Indledende? Hvad skulle det være, men det virkede som om at Annabell selv havde en ide om det for hun snakkede hurtigt videre. "Hvis tingene har en plads skal de ligge der, om det så er midt på gulvet." Svarede hun, hun var ikke et direkte ordensmenneske, men værktøjet der hjemme skulle altid ligge på deres plads, det var tidsbesparende og derfor pengetjenende. "Hvad med dig?" Hun lænede sig lidt tilbage så ryggen stødte mod den kolde væg.
|
|
|
Post by Cecilia on Oct 5, 2014 16:51:18 GMT 1
En let latter forlod Annabell ved den formulering, da det nok var det mest gældende hun nogensinde havde hørt. Hun foldede benene op under sig, så hun sad i skrædderstilling. "Tingene ligger der, hvor de bliver lagt, for hvis der bliver ryddet op, så er de ikke til at finde", sagde hun sin ærluge mening med et let smil og kørte en krøllet hårtot om bag øret.
|
|
|
Post by Cane on Oct 5, 2014 16:57:49 GMT 1
Smilet over læberne blev bredere da Annabell lo. "Bare jeg kan komme fra døren til stolen, sengen og skabet, så er jeg ligeglad." Svarede hun let og blinkede engang. Så lod hun en finger glide omkring en tot hår. Hun betragtede hende lidt, og slog fast at ind til nu kunne hun ganske godt lide sin roommate.
|
|
|
Post by Cecilia on Oct 5, 2014 17:31:35 GMT 1
Annabell nikkede med et smil. "Bare rolig, det skal nok kunne lade sig gøre. Og det er jo også indskrænket, hvor mange ting jeg kan smide rundt med", sagde hun med et let smil. Det var jo ikke fordi de havde fået alt for mange ting at benytte sig af.
|
|
|
Post by Cane on Oct 5, 2014 18:48:01 GMT 1
Hun nikkede med et sigende blik mod skabet. Det var meget få genstande de havde at rode med - næsten ingen for at være mere præcis. Så rodet kunne enlig være ligegyldigt. "Snorker du?" spurgte hun så med et drillende smil.
|
|
|
Post by Cecilia on Oct 5, 2014 18:57:54 GMT 1
Hendes blik gled kort over på skabet og det mindede hende bare om, hvor elen digt dette sted egentlig var. Mrn sådan måtte det nu være. "Nej. Men hvis jeg pludselig taler i søvne og det bliver for meget, så plejer et kram at hjælpe", sagde hun med et drillende smil, selvom det faktisk ikke en gang var løgn.
|
|
|
Post by Cane on Oct 5, 2014 19:12:57 GMT 1
En mild latter forlod Scarlett og hun nikkede lidt. "Hvis du vækker mig er der dog større sandsynlighed for at du får et eller andet i hovedet - gamle vaner er svære at komme af med, du ved." Sagde hun og blinkede let. Alt hvad der lige var inde ofr rækkevide plejede at virke den gang... De tanker skubbede hun dog hurtigt væk.
|
|
|
Post by Cecilia on Oct 5, 2014 19:15:35 GMT 1
Hun rynkede på næsen. "Så må jeg håbe, at det er en pude og ikke en bog, du får fat i", svarede hun med et smil, da tanken egentlig var meget sjov. Hun havde rent faktisk aldrig før delt værelse med nogen, og derfor var hun også spændt på, hvordan der her ville gå.
|
|
|
Post by Cane on Oct 5, 2014 21:31:25 GMT 1
Smilet blev skævt og hun nikkede. "Jeg læser heldigvis ikke så meget så sandsynligheden for at det bliver en bog er ret lille - men du får sgu ikke min pude." svarede hun med munter tone. Hun havde før delt værelse med nogle af fyrene når de skulle overnatte eller var på forskellige messer, så det var ikke fremmed for hende.
|
|
|
Post by Cecilia on Oct 6, 2014 5:50:29 GMT 1
Et grin forlod Annabell. "Damn, jrg havde lige håbet på at kunne få en ekstra pude på den måde... Jeg må finde på en anden plan", sagde hun drillende, og lænede sig tilbage, så hun hvilede ryggen op af væggen.
|
|
|
Post by Cane on Oct 6, 2014 7:21:47 GMT 1
Scarlett lo en let syngene latter "det er hvad man har brug for her inde." Sagde hun med et glimt i øjet. Så sætte hun fødderne op på sengekanten og betragtede annabell.
|
|
|
Post by Cecilia on Oct 6, 2014 7:26:14 GMT 1
Annabell kunne ikke andet end at smile af hende latter, da det virkelig var en rar latter. "Det må du nok sige. Nogle dårlige vaner?" spurgte hun derefter, da det nok også var ret så relevant.
|
|
|
Post by Cane on Oct 6, 2014 13:59:48 GMT 1
"Ikke hvad jeg lig komme på... Men de dukker nok op... Jo jeg er forfærdelig til at lave ingenting." Sagde hun med et skævt smil. "Hvad med dig?" Så længe det ikke var voldige udfald eller spdan noget er det jo nok til at leve med
|
|