|
Post by Marie on Nov 25, 2014 21:59:31 GMT 1
Erik sukkede tungt, og nikkede. "Bare .. Lad det blive mellem os, ikk? Så er det tilgivet" Brummede han, efter Alex, inden han så ham forsvinde. Erik pustede luften ud og så ned på Annabell og slap hendes læber med sin hånd. "Tæt på," hviskede han og placerede et kys imod hendes læber. Han slappede straks mere af og betragtede hende let. Hun så panisk ud. "Er du okay?"
|
|
|
Post by Cecilia on Nov 25, 2014 22:18:44 GMT 1
Selv hans kys kunne ikke få hende til at slappe af, nærmere tværtimod. Hun kunne i hvert fald ikke tage sig sammen til at besvare det, da hele hendes krop stadig var lammet af panik. Ekstasen, hun ellers havde været i for få sekunder siden, var nu ude af hendes hjerne, men hendes krop summede stadig behageligt efter det. Hendes blik gled væk ved hans spørgsmål, og hun havde en stor lyst til bare at krumme sig sammen. Tænk, hvis ham den anden havde set hende?
|
|
|
Post by Marie on Nov 25, 2014 22:21:38 GMT 1
"Hey rolig," sagde han og placerede et blidt kys imod hendes læber, mens han strøg den ene hånd igennem hendes viltre hår. "Det var Alex, han så ikke noget, bare rolig", forsøgte han at berolige hende. Han overvejede ikke, at hun måske kunne flippe mere ud, det håbede han ikke at hun gjorde. men det var da et alternativ, det kunne han ikke komme udenom. At han lå mod hende, mens hun var splitter ragendes nøgen faldt ham slet ikke ind. Han havde nu også udforsket nærmest alle dele af hendes krop på en aften, selvom han manglede den sidste del og han var skam mere end tændt.
|
|
|
Post by Cecilia on Nov 25, 2014 22:26:12 GMT 1
Hun prøvede at finde tilbage til roligheden og behageligheden, men det hjalp ikke længere. Hun følte sig alt for blottet og var nu blevet gjort opmærksom på, at der ikke var nogen dør, der adskilte dem fra omverdenen på nogen måde. Ingen dør. Hvis folk gik forbi ville de kunne se noget med det samme. Tænk, hvis der allerede havde været nogen forbi? "Jeg... Skal have tøj på igen", hviskede hun lavt og kunne stadig ikke tage sig sammen til at møde hans blik. Hun ville ikke ligge sådan blottet et sekund mere.
|
|
|
Post by Marie on Nov 26, 2014 19:29:00 GMT 1
Fuck, det her var noget lort. Erik kunne bare fornemme det og han var bange for, at det havde ødelagt det hele, at alex kom forbi. For fanden da også. Han endte med at læne sit hoved ned mod hendes ganske få sekunder inden han nikkede og rullede sig ud af tæppet uden at afsløre noget af hendes krop. Han begyndte så at samle hendes tøj sammen og lagde det under dynen til hende, mens han strøg hænderne igennem det viltre hår. "Der var ingen der så det Annabell", forsøgte han at berolige hende.
|
|
|
Post by Cecilia on Nov 26, 2014 19:38:36 GMT 1
Hun kiggeee ikke en gang på ham, da han hvilede hovedet mod hendes, hun kunne simpelthen ikke få sig selv til det. Hendes blik fulgte dog ham, da han fandt tøjet frem og skubbede det ind under dynen til hende. Huun greb med det samme fat i det og trak i underbukserne. "Hvordan ved du det? Hvad hvis, der var nogen, der så mig? Hvad ville de ikke tænke?" sagde hun lavt, Meena hun fumlede led at få bh'en på under dynen. Det var bare praktisk talt umuligt, men hun nægtede at kravle ud derfra.
|
|
|
Post by Marie on Nov 26, 2014 19:42:39 GMT 1
"De ville tænke, at de godt gad det var dem der havde det så godt, vel?" Sukkede han. "Annabell, der var ingen der så det. Alex hørte dig, det var det eneste, han kunne ikke se dig, det er pisse ærgeligt, men vi kan sku ikke gøre noget ved det. Og du har været dækket til at dynen hele tiden?" Han så på hende, og bed tænderne hårdt sammen, men hun blev ved med at gemme sig under dynene. Han endte med at sukke og greb sin skjorte i stedet for og trak den på.
|
|
|
Post by Cecilia on Nov 26, 2014 19:51:36 GMT 1
"Ja præcis! At jeg måske var sådan en, man kunne gå til for at få det så godt!" sagde hun en anelse panisk og prøvede ihærdigt at få spændt bh'en, men hun var for nervøs til at det kan lade sig gøre. "Jrg vil bare ikke... Det var kun dig, der skulle se mig..." endte hun med at hviske. Hun smed bh'en fra sig på gulvet i frustration inden hun lagde sig under dynen og trak den beskyttende op om sig. Hvorfor skulle ham der Alex komme? Hvorfor?
|
|
|
Post by Marie on Nov 26, 2014 19:54:07 GMT 1
Han sukkede ved hendes ord. "Nej .. Ah, Annabel, der er sku da ingen der tænker i de baner? Hør lige dig selv, tag det rolig, det skal nok gå. Lad mig hjælpe dig i stedet for det der", sukkede han da hun smed med bh'en i frustration. Han samlede den op og bevægede sig hen til hende. "Træk den på, så skal jeg nok lukke", sagde han roligt og forsøgte at holde sig rolig, så hun ikke ville blive hylet ud af den bare lige sådan. Det var jo ligesom ikke meningen. "Jeg vil heller ikke have, at der er andre der ser dig", sagde han og satte sig på sengekanten.
|
|
|
Post by Cecilia on Nov 26, 2014 20:02:51 GMT 1
Hun sukkede frustreret af hans ord, men droppede at diskutere det. Han forstod det ikke. Måske var der faktisk drenge, der tænkte sådan? Ved hans forslag vendte hun let blikket mod ham, inden hun satte sig op på sengen og trak bh'en på plads over barmen. Hendes holdning var lettere opgivende, da hun virkelig ikke brød sig om det. "Det skal bare aldrig ske igen", sagde hun en anelse bestemt og sklvede om til ham. Hun skulle ikke være blottet på den måde nogensinde igen.
|
|
|
Post by Marie on Nov 26, 2014 20:18:56 GMT 1
Hans fingre fandt vej og noget klodset fik han endelig spændt den fast, måske en anelse for stramt, men han havde aldrig prøvet at sætte sådan en på igen, og det var da noget bøvlet! "Du skal bare have tid, så skal det nok komme", sagde han i et forsøg på at muntre hende bare en smule op. Hun virkede dog noget bestemt, og han brød sig ikke om det. Han sukkede tungt og placerede et blidt kys imod hendes bare skulder.
|
|
|
Post by Cecilia on Nov 26, 2014 20:22:48 GMT 1
Den sad nu lidt stramt om hendes barm, men det var lige meget. Hun kunne egentlig godt lide følelsen af hans fingre, der knipsede den sammen, ligesom han havde taget den af hende og det fik hende til at slappe af. Ved hans ord rystede på hovedet. "Det skal ikke ske igen. Jeg skal ikke være så blottet nogensinde", sagde hun og sukkede tungt, da han kyssede hendes bare skulder. Nærmest selvmodsigende lænede hun sig let tilbage for at læne sig op af ham.
|
|
|
Post by Marie on Nov 26, 2014 20:26:25 GMT 1
"Ikke for andre, men for mig skal du stadig være velkommen til at blotte dig, men kun mig", sagde han og da hun lænede sig tilbage placerede han endnu et kys imod hendes bare skulder. "Sov på det, ikk?" Forsøgte han og lod de gullige øjne lægge sig imod hende og så bedende på hende. Selvom han ikke var god til at sende det blik, så det lignede nok en blanding af et bestemt og drenget blik?
|
|
|
Post by Cecilia on Nov 26, 2014 20:49:02 GMT 1
Hun sukkede tungt, men et let smil spredte sig dog alligevel ud over hendes læber, da han kyssede hende på skulderen. Hun drejede i nakken og betragtede ham kort, inden hun rykkede på sig, så hun endte med at sidde med fronten mod ham. Hun kunne høre på ham, at han var bedende, men han var ikke specielt god til at vise det, hvilket fik hende til at smile et forsigtigt smil. Hun lænede sig frem og kyssede ham blidt. "Så skal du sove på, om du vil have mig som mere end en ven", sagde hun med et let genert smil og gav ham et kys på kinden, inden hun lagde sig ned og trak dynen op over sig.
|
|
|
Post by Marie on Nov 26, 2014 20:51:26 GMT 1
Han så på hende. "Er det en indirekte måde at spørge om jeg vil være din kæreste på?" Spurgte han drillende og mærkede hendes kys mod sin kind. Han endte med at skæve blidt ned mod hende, og trak dynen op over hende, og lod den putte omkring hende. Så lænede han sig frem og placerede et blidt kys mod hendes læber og strøg hendes hår væk fra ansigtet. "Sov godt Annabell", sagde han blidt og lod hånden blidt glide ned af hendes kind, inden der blev placeret et kys imod hendes pande og han rejste sig op.
|
|
|
Post by Cecilia on Nov 26, 2014 21:06:16 GMT 1
"Nej. Det vaqr en indirekte måde at få dig til at overveje at spørge", sagde hun med et skævt smil, da hun ikke ville være den bestemmende her. Lige her måtte han gerne bestemme. For hun ville også se, hvad han egentlig mente med det. Det kriblede lykkeligt igennem hende, da han puttede hende ind i dynen. Hun besvarede hans blide kys og betragtede ham. "Sov godt... Er du sikker på, at du ikke vil ligge her?" spurgte hun ham lavt og betragtede ham, da han rejste sig.
|
|
|
Post by Marie on Nov 26, 2014 21:09:34 GMT 1
"Jeg skal overveje det", sagde han drillende. "Og risikere at se dig blotte dig? Du er sikker på du er interesseret i det?" Spurgte han drillende og gav hendes skulder et blidt klem. "Du har brug for at sove, og vi ved begge to, at du har brug for at sove alene ovenpå det før", pointerede han og skævede til hende. han ønskede ikke a tpresse på og hun ville sikkert ligge og være nervøs for at andre så det resten af natten og det ville han ikke være grunden for.
|
|
|
Post by Cecilia on Nov 26, 2014 21:18:06 GMT 1
Hun rakte tunge af ham med et smil, da han selvfølgelig skulle drille hende. Hun sanke en klump ved hans ord, da han selvfølgelig havde ret, men alligevel ville hun nemmere kunne falde i søvn, hvis han var her. Eller det fornemmede hun. "Jeg... Jeg kan ikke sove lige nu. Ikke uden nogen. Tænk, hvis der pludselig kommer en eller anden?" spurgte hun ham og betragtede ham. De kunne sgatens begge være under dynen, det var hun ikke i tvivl om.
|
|
|
Post by Marie on Nov 26, 2014 21:20:46 GMT 1
Hans blik flyttede sig fra døren og til hende et par gange, inden han sukkede og tog sig til hovedet. "Jeg bliver her indtil du falder i søvn, skal vi aftale det?" Spurgte han og så på hende. Det var vidst den bedste løsning. "Eller vil du hellere have, at jeg bliver og sover rigtigt?" Han ville være helt sikker. For ham gjorde det ikke noget, så det var op til hende om hun ønskede det eller ej.
|
|
|
Post by Cecilia on Nov 26, 2014 21:36:36 GMT 1
Han virkede til ikke at kunne bestemme sig, men det var godt på den måde, at han så ikke bare valgte at gå. Så kunne det ikke væres slemt. Hun overvejde lidt begge muligheder, inden hun rykkede tilbage i sengen. "Bliv og sov. Please", sagde hun med et lidt genert smil og åbnede let dynen som en velkomst til ham. Så længe han ikke rørte, så ville det udelukkende være trygt. Han gav hende bare tryghed.
|
|