|
Post by Marie on Nov 26, 2014 21:38:41 GMT 1
Han så på hende. Hun mente det altså? Han nikkede til hende, og trak sin skjorte af igen. Han overvejede at tage bukserne af, men han ville ikke gøre det for hun ville nok straks føle sig utryg ved det. Derfor lagde han så ned under dynen til hende med bukserne på. "Så kom her", brummede han roligt og løftede den ene arm, så det ville være muligt for hende, at putte sig ind i favnen på ham og han ville kunne holde om hende.
|
|
|
Post by Cecilia on Nov 26, 2014 21:43:53 GMT 1
Hun smilede til ham og betragtede ham, da han trak skjorten af. Hans overkrop var virkelig lækker, det måtte hun indrømme for sig selv. Han burde tage skjorten af sådan noget oftere. Hun smed dynen over ham, da han lagde sig ned og da han åbnede armen for hende puttede hun sig lykkeligt ind til hans varme hud. "Tak Erik", sagde hun og sukkede tungt af lykke og velbehag.
|
|
|
Post by Marie on Nov 26, 2014 21:45:30 GMT 1
Hendes varme hud lå imod hans, udover den bh som skrabte imod hans hud. Ikke ligefrem behageligt, men han ville ikke gøre noget ved det. Da hun puttede sig ind til ham, lagde han blidt en arm omrkign hende, og lagde sit hoved ind til hende lige i hvælvingen mellem hendes skulder og ansigt. "Sov godt Annabell", sagde han blidt og nussede hende på maven på en betryggende måde, inden han knugede hende blidt ind til sig.
|
|
|
Post by Cecilia on Nov 26, 2014 21:51:28 GMT 1
Hans hud var dejlig varm mod hende og hun snuste ind, for at få hans beroligende duft ind. Hun vidste, at follk duftede forskelligt, men hun havde aldrig vidst, at en duft var beroligende. Det var hans. Hun hvilede hendes hoved mod hans skulder og sukekde tungt og lykkeligt. "Sov godt Erik", sagde hun og lukkede øjnene. Hun flyttede let benene og fangede det ene af hans mellem sine.
|
|
|
Post by Marie on Nov 26, 2014 21:54:02 GMT 1
Han placerede kort blidt sine læber mod hendes pande, inden han lukkede øjnene i for at sove. Tanken om lyset der var tændt faldt ham ikke ind. Der gik heller ikke længe inden det gik ud og hans øjne var gået i hi for drømmeland. Han faldt i en tung og dyb søvn ..
(( spole?? ))
|
|
|
Post by Cecilia on Nov 26, 2014 21:59:48 GMT 1
Hun faldt i søvn med et lykkeligt smil på læben.
(spole)
Hun følte sig helt igennem udhvilet, da hun vågnene nogle timer senere. Varmen var behagelig omkring hende og bestemt foran hende. Hun blev liggende og kunne mærke et andet åndedrag tæt på, og langsomt kom hun til bevidsthed. Smilet spredte sig over hendes læber, da hun kom i tanke om, at Erik lå med hende.
|
|
|
Post by Marie on Nov 26, 2014 22:03:59 GMT 1
Erik sov trygt og godt ved siden af Annabell, og i søvne knugede han hende ind til sig og lagde sit hoved helt tæt ind til hende, mens han sukkede veltilpas. Det ene ben havde flettet sig ind mellem hendes og han mærkede ligeså stille søvnen forsvinde og varmen fra hendes krop. Det var behageligt. Han glimtede et par gange med øjnene og kom i tanke om, at det var Annabell han sov med. Han nussede blidt hendes mave ved den konstatering.
|
|
|
Post by Cecilia on Nov 26, 2014 22:08:57 GMT 1
En lykkelig lyd forlod hende, da han i søvne knugede hende ind til sig. Hun havde aldrig nogensinde vågnet så lykkelig før. Langsomt åbnede hun øjnene og løftede let blikket mod ham. Hans røde krøller sad hulter til bulter, og hans ansigt virkede så roligt, så uskyldigt. Da han glimtede med øjnene strakte hun halsen og gav ham et blidt kys på læberne. "Godmorgen", hviskede hun med et smil til ham og rakte en hånd op og ud fra dynen for let at stryge ham igennem håret.
|
|
|
Post by Marie on Nov 26, 2014 22:10:57 GMT 1
"Godmorgen", kom det morgenhæst over hans læber, og så på hende. "Ikke dårlig start på morgenen", sagde han og strakte sig en anelse, inden han knugede hende tættere ind til sig. "Det kunne jeg godt vænne mig til", hviskede han tæt ved hendes øre og lod fingrene blidt berøre hendes hud. Hans blik flakkede kort rundt i værelset, den anden seng så ud til at have været i brug, men var det ikke mere nu. Han så mod hende igen. "Er det så nu jeg skal sige, at du er min lille prinsesse?" Spurgte han drillende og placerede et kys imod hendes læber.
|
|
|
Post by Cecilia on Nov 26, 2014 22:15:46 GMT 1
Hun fnes let af hans kommentar, mens lykken underligt boblede igennem hende. Hun havde aldrig forestillet sig, at det kunne være behageligt at sove med andre, men det havde det uden tvivl været at sove med ham. "Det kunne jeg uden tvivl også", svarede hun ham lavt og hendes fingre gled let ned over hans brystkasse. Hun ville sagtens kunne vågne sådan her hver morgen. Hun havde ikke øjne for andre end ham lige nu, og det måtte nok også virke en smule underligt, men hun kunne ikke gøre noget ved det. Farven steg op i hendes kinder ved hans kommentar og hun besvarede kysset. "Kun hvis du vil have mig til at rødme", sagde hun drillende og lod let en finger følge hans kraveben.
|
|
|
Post by Marie on Nov 26, 2014 22:19:07 GMT 1
"Det var så helt klart ikke en del af planen", sagde han drillende, inden han hørte skridt og løftede blikket, da en rømmen flød gennem værelset. Han så imod vagten. Den venlige af de to sædvanlige. "Hvis jeg var jer, ville jeg skynde mig ned til morgenmaden og at få ordnet jeres senge, inden vagtskiftet og festligehederne er fuldstændig færdige", pointerede han og forsvandt igen. Erik skævede til Annabell. "Vi må hellere komme i omdrejninger, hvis vi ikke skal have problemer", han kyssede blidt hendes læber og slap grebet og satte sig op i sengen.
|
|
|
Post by Cecilia on Nov 26, 2014 22:22:39 GMT 1
Hun smilede af hans ord og stivnede, da en rømmen lød gennem værelset. Med det samme gemte hun sig nærmest ind til ham, og priste sig lykkelig for, at han lå yderst, så han dermed kunne dække hende. Hun var uden tvivl blevet mere blufærdig siden i går, da hun absolut ikke ville have, at nogen skulle se dem. Det var først, da vagten var forsvundet igen, at hun let tittede op over Erik og ud gennem 'døren'. Hun besvarede hans kys, inden hun betragtede ham sætte sig op i sengen. Hun valgte selv at sætte sig op og strække sin krop. "Og vi skal ikke have problemer", konstaterede hun.
|
|
|
Post by Marie on Nov 26, 2014 22:25:28 GMT 1
"Det skal vi nemlig ikke." Han kravlede ud af sengen og fik hevet sin skjorte op. "Er det i orden, at jeg smutter ned og klæder om eller vil du gerne have, at jeg bliver lidt endnu?" Spurgte han og hentydede til, at hun jo trods alt også skulle have noget tøj på, så om hun ville klæde om her eller ej. Hun virkede ikke ligefrem til at være på bølgelængde med sin blufærdighed lige i øjeblikket.
|
|
|
Post by Cecilia on Nov 26, 2014 22:28:42 GMT 1
Hun betragtede ham endnu en gang, da han kravlede ud af sengen og tog den ødelagte skjorte op. Hvordan han kunne blive ved med at se så tiltrækkende ud for hende, var virkelig et mysterium, men sådan var det. "Hvis du tager det samme flotte tøj på som i går, er du velkommen til at klæde om", blinkede hun let til ham. "Ej. Bare... Kan du lige række mig blusen og bukserne?" spurgte hun og nikkede mod væggen, hvor hendes 'normale' grå og kedelige tøj hang. "Så er du velkommen til selv at komme tilbage i fangedragt", sagde hun lavt og strøg en hånd igennem håret.
|
|
|
Post by Marie on Nov 27, 2014 22:37:56 GMT 1
Han bemærkede, hvordan hun kiggede noget på ham, da han trak skjorten på. "Pas på du ikke begynder at savle," sagde han drillende og blinkede kækt til hende. "Ja, selvfølgleig", han snurrede rundt om sig selv og lod blikket glide rundt, inden han endelig fandt blusen og bukserne som hun havde hentydet til. han bukkede sig ned og fangede dem med fingrene og trak dem op fra gulvet og kastede dem hen til hende. "Du glemmer vidst, at du har samme outfit", sagde han drillende.
|
|
|
Post by Cecilia on Nov 27, 2014 23:07:42 GMT 1
Hum rakte tunge af ham og lod sine øjne ramme hans med et smil. "Jeg kan sige det samme", sagde hun drillende og blinkede til ham, selvom han ikke stirrede lige nu. Men det havde han virkelig gjort tidligere. Hun greb fat i bukserne og blusen og trak dem på hver især, inden hun rejste sig. Hun burde virkelig komme i bad, der var hun ikke i tvivl om. Nu skulle de bare lige have mad først. "Det er en mindre detalje. Kom nu bare ind og kkæd om, ellers kommer jeg og hjælper dig", blinkede hun til ham og strakte sig.
|
|
|
Post by Marie on Nov 27, 2014 23:12:49 GMT 1
Han rystede let på hovedet af hende, og strøg en hånd ned af hendes kind. "Hjælper mig ligefrem? Så tror jeg, t jeg bliver lidt endnu", sagde han drillende og lænede sin skulder op af dørkarmen, da han trods alt allerede var halvvejs på vej ud af døren. Han endte dog med at blinke kækt til hende og sætte i bevægelse ud af døren og ned til sit værelse. Han luntede en anlese, inden han drejede ind og så den uberørte seng. Skjorten faldt med det samme på gulvet og han hev en af bluserne ud og trak den over hovedet, og skiftede derefter bukserne i en rolig bevægelse.
|
|
|
Post by Cecilia on Nov 28, 2014 14:08:54 GMT 1
Hun rakte tunge af hans kommentar med et smil på læben, inden han så ud til at bestemme sig for bare selv at sørge for det. Hun gik med rolige skridt over til åbningen på døren og nåede lige at se ham lunte ind på sit værelse. Hun stillede sig ventende op af dørkarmen, mens hun overvejede alt, hvad der var sket den sidste dag. Det kriblede nærmest igennem hende ved tanken og hun slog armene om sig, mens et smil bredte sig over hendes læber.
|
|
|
Post by Marie on Nov 28, 2014 14:13:22 GMT 1
(( Skal vi lukke den her også lave en ny?? ))
|
|
|
Post by Cecilia on Nov 28, 2014 14:19:18 GMT 1
(Jo, det lyder godt ;D De tager og spiser og skilles derefter, slut xD Vil du starte? )
|
|