|
Post by Marie on Nov 16, 2014 20:29:14 GMT 1
Han drejede blikket imod hende. "Hvis du var såret, så havde du afvist mig eller sparket mig i skridtet - noget jeg gerne vil have vi lige laver en aftale om ,at du aldrig gør uanset hvad, for det gør herre nas. I hvert fald hvis det er en fodbold man bliver ramt af, så en fod må være forfærdelig", sagde han og så på hende. "For det andet så vidste du godt at jeg skulle have ordnet noget, du ville da ikke undvære ballet så længe vel?" Spurgte han drillende inden han klukkede let ved hendes opgivenhed. "Forfærdelig vidunderligt, I know", sagde han med en rolig og tilpas tone. Han nød det i fulde drag, og han elskede - hvor sjovt det end måtte lyde - disse uoverenstemmelser og små diskussioner, som de havde det med at ende op med. Det var ganske enkelt noget, som faldt i god jord hos ham.
|
|
|
Post by Cecilia on Nov 16, 2014 20:32:58 GMT 1
Hun kunne ikke lade være med at smile af ham og prøve at finde hans øjne i udkanten af sine. "Så det må jeg ikke? Men hvis du så går imod mig, må jeg så godt true dig, så du ender på rette fod igen?" spurgte hun drillende, da det kunne være en rar ting at have i ærmet, sådan en skræmmemetode. "Ballet er jo ikke helt et rigtigt bal uden en partner, bel?" påpegede hun med et smil og kyssede ham let på kinden, da den nu lå lige til det. Hendes blik gled derefter tænksomt ud i salen, mens hun kunne mærke lykken bruse igennem sig. "Det er godt, at du selv ved det", svarede hun ham smilende, for hun kunne simpelthen ikke andet.
|
|
|
Post by Marie on Nov 16, 2014 20:37:12 GMT 1
Han lænede sit hoved ind mod hendes og lod sin næsetip let berøre hans. Den var kold. Men behagelig kold, ligesom en næse skulle være. "Ja, men aldrig gøre det, deal?" Sagde ahn og så på hende mens smilet hang over læberne. Blidt strammede hans sit greb om hende, så de stod helt op af hinanden. Enkelte så mod dem, men han var ligeglad. "Så er det godt, at du ikke er her uden en partner", sagde han roligt og så på hende. Kysset blev let på hans kind og han nød det. "Når nu i nadre forsøger at lade som om det ikke er tilfældet, må nogen jo sørge for at få jer på rette fod"
|
|
|
Post by Cecilia on Nov 16, 2014 20:40:52 GMT 1
"Så skal du gøre alt, hvad jeg beder dig om, deal?" spurgte hun ham drillende, selvom hun på ingen måde havde overvejet at gøre det mod ham. Hun ville jo ikke være ond, hun ville bare gerne have kontrollen. Da hun nu stod med sin ryg helt op af hans kunne hun mærke stikkende blikke, men lige nu var det totalt ligegyldigt. "Det er det i hvert fald. Hvad skulle jeg ellers have gjort?" spurte hun ham drillende og lænede sig let op af ham. På den ene side var hun glad for at være tilbage til ballet, men på den anden ville hun hellere bare have puttet sig under dynen med ham. Sådan at de var alene uden alle de andre. "Du er tosset", svarede hun ham bare med et hovedrysten og drak en slurk af drinken.
|
|
|
Post by Marie on Nov 16, 2014 20:46:38 GMT 1
"No fucking way, der trækker jeg alligevel grænsen, putte", sagde han og lo med en rolig tone og ganske lavt ved hendes ansigt. Han trak på skulderne. han havde ingen anelse om, hvad hun ellers skulle have gjort. "Skal vi stå her og se ovre lækre ud hele aftenen, eller er det ved at være tid til, at du byder mig op til dans? Det er trods alt jer piger der er de galante, når I skulle invitere", sagde han drillende bare for at prikke til hende. Inden han nussede hende let på maven.
|
|
|
Post by Cecilia on Nov 16, 2014 20:49:58 GMT 1
"Jeg kunne jo altid forsøge, ik'?" sagde hun drillende og blinkede til ham. Hun havde ikke regnet med, at det kunne lade sig gøre, men hun kunne jo altid håbe. For han var ikke specielt flink til at give hende kontrollen på nogen måde. "Men på den anden side, så har jeg jo allerede haft min galante del, nu må det være din tur. Jeg gjorde det endda opfindsomt", sagde hun drillende, for hun ville i hvert fald ikke byde ham op til dans. Rent principielt, udelukkende fordi han havde foreslået det. Hun nød hans nussen af hendes mave, men hun var lidt skuffet over, at det irriterende stykke stof var i vejen. Men på den anden side var det nok heldigt nok.
|
|
|
Post by Marie on Nov 16, 2014 20:53:27 GMT 1
"Du kan lige vove på, at forsøge." Sagde han som en mild advarsel for han mente det skam. Han skilte læberne let ad og nappede hende i underlæben med sine egne, idnen han slap og trak hovedet en anelse tilbage igen. Fingrnee fortsatte sin kærtegnen. "Så må jeg jo se om jeg kan finde en anden pige, der vil byde mig op til dans? Ikke sandt?" Han blinkede kækt til hende, og ganske bevidst lod hans sit blik spejde rundt efter nogle velkendte piger. bare for at irritere hende en anelse.
|
|
|
Post by Cecilia on Nov 16, 2014 20:57:49 GMT 1
Hun smilede af hans advarsel og trak hovedet til sig ved hans nap i hendes underlæbe. Folk kiggede undrende på dem, og hun forstod dem godt. Det ville hun selv have gjort, hvis hun ikke have været en del af det. Hun rullede med øjnene af hans ord, og endte med at stille sig glas på et bord ved siden af. "Det kan du lige våge på. Kom, lad os danse", sagde hun og snoede sig ellers ud af hans greb for at kunne trække ham med ud på dansegulvet.
|
|
|
Post by Marie on Nov 16, 2014 21:01:41 GMT 1
Han tog en hurtig slurk af sit krus, og satte det så på bordet, inden han lod hende trække sig med ud på dansegulvet. Smilet gik helt op til øjnene på ham, da han fandt ud af, at provokationen havde hjulpet. "Det vil du alligevel ikke risikere, hva?" Han blinkede kækt med det ene øje. De nåede kun lige ud blandt mængden af dansende mennesker, inden han snurrede hende ind til sig.
|
|
|
Post by Cecilia on Nov 16, 2014 21:41:26 GMT 1
Hun rullede med øjnene af han og skulle lige til at komme med en kommentar, da han snurrede hende ind til sig og hun endte helt inde ved ham. Overraskende opdagede hun, hvordan hans skjorte var halvåben pga. de manglende knapper. "Det der var virkelig ikke meningen... Det må du virkelig undskylde", sagde hun lavt og pillede let ved skjortens sider, der nu ikke kunne sættes sammen, inden hun lod hånden glide op af hans bare hud og om i nakken.
|
|
|
Post by Marie on Nov 16, 2014 21:44:17 GMT 1
Hver en lille tomme af hans krop kunne mærke, hvordan hendes hånd gled over den muskuløse krop. Han lukkede kort øjnene i, da det var ganske behageligt, inden han sukkede tungt. "Jeg er ret sikker på, at det var bevidst", sagde han drillende og sukkede tungt. Han strøg en hånd omkring hende, og lod så den glide ned på hendes talje og den anden lod han tage hendes hånd, mens de dansede roligt. "Du ville bare have frit udsyn", drillede han.
|
|
|
Post by Cecilia on Nov 16, 2014 21:52:31 GMT 1
Hun smilede til ham og lagde tydeligt mærke til at han lukkede øjnene, hvilket virkelig frydede hende. Det var jo uden tvivl pga. hendes berøring af ham, og hun brød sig vældig meget om at have denne indflydelse på ham. Hun placerede sin hånd på hans skulder og rykkede sig tæt ind til ham, da han lod hånden glide om hende. "Se, det kunne nu godt have været en mulighed. Jeg klager i hvert fald ikke nu", svarede hun ham drillende. Der var jo ingen tvivl om, at han så godt ud. Men på den anden side var hun ikke så glad for at dele det med andre.
|
|
|
Post by Marie on Nov 16, 2014 22:01:36 GMT 1
Han rystede på hovedet. "Du er tosset", sagde han og blinkede kækt til hende med det ene øje, inden han så dybt ind i hendes nøddebrune blik og lod fingrene bevæge sig blidt ved hendes talje. Ganske behageligt og blidt. Han lukkede øjnene kort i på en sagelig måde, inden de blev åbnet op igen. "Så længe du ikke smider dit tøj offentlig, så går det an. Jeg deler i hvert fald ikke dig med andre", hviskede han tæt ved hendes øre og lod læberne ganske svagt strejfe øreflippen, inden han lænede sin hage mod hendes skulder og ellers vuggede rundt i dansen.
|
|
|
Post by Cecilia on Nov 16, 2014 22:06:21 GMT 1
"Har du først opdaget det nu?" spurgte hun ham med et skævt smil og holdt sit blik i hans. Hun havde aldrig nogensinde været god til at holde øjenkontakt, da det blev ubehageligt i længden, men sådan var det på ingen måde med ham. Hun kunne se i dem for evigt. Selv da han lukkede dem var de stadig for hendes blik, og hun måtte tage sig sammen for ikke at stirre for meget. "Jeg plejer ikke at dele mig selv med nogen, så se det som at du er helt speciel", svarede hun ham lavt og det gøs igennem hende, da hans læber ramte hendes øreflip. Et lykkeligt suk forlod hende, som hun lænede panden mod hans skulder med et lykkeligt smil.
|
|
|
Post by Marie on Nov 16, 2014 22:10:34 GMT 1
"Nej ikke udover omfanget af det bliver større og større for hvert sekund", sagde han drillende og lod to fingre tappe imod hendes hofte i takt med musikken, da rytmen begyndte at være ørehængende og satte gang i hans lille dj-mikser hjerte, der havde været gemt væk i lang tid. "Og har eneret," påpegede han for det mente han selv hang i overensstemmelse med det andet. Han nød det. Han vuggede ellers rudnt i velbehag.
|
|
|
Post by Cecilia on Nov 16, 2014 22:20:19 GMT 1
Hun rakte tunge af ham, da han simpelthen var for meget. Men alligevel, så var det jo bare for sjov, og det var nok derfor hun holdt så meget af det. "Nu skulle du nødigt snakke", påpegede hun og lagde mærke til, hvordan hans fingre tappede mod hendes hofte til musikken. "Der er vist en, der er musikalsk?" Hun vidste godt, at han havde leget med at mikse musik før, så det måtte lige være noget for ham. "Det kan du kun få på en måde og det er ikke ved at kræve det", kom svaret fra hende med et skævt smil, mens hun bare fulgte hans bevægelser.
|
|
|
Post by Marie on Nov 16, 2014 22:25:07 GMT 1
"Sikker? Helt sikker?" Spurgte han og blinkede med det ene øje til hende. Han overvejede det en anelse, mens han stod der og lyttede til musikken, mens de vuggede rundt med lette bevægelser. "Det siger du ikke?", sagde han drillende. "Men hvad hentyder du helt bestemt til?" Spurgte han, da den ubevidste bevægelse ikke var gået op for ham endnu. "Det går da ellers meget godt, eller skal vi tilbage til værelset og gøre det færdigt?", hviskede han med en påtaget tændt tone, mest for at se om det kunne vække noget i hende, eller om hun ville blive helt forlegen. Så længe hun ikke blev vred. Det ville han ikke have. Det ville være lidt noget lort, hvis det skete.
|
|
|
Post by Cecilia on Nov 16, 2014 22:31:32 GMT 1
"Hundrede", svarede hun og blinkede tilbage til ham bare for at svare igen på den måde. Han skulle ikke være så kæphøj, selvom det jo var en del af ham, en del som hun egentlig brød sig utrolig meget om. Hun kunne ikke lade være med at fnise af hans spørgsmål. "Du bruger mig som tromme", påpegede hun med et skævt smil og nikkede ned mod hendes side. Det var nu egentlig meget behageligt. Da han så sank stemmen til et hviskende leje og hun fangede ordene, kunne hun mærke, hvordan det hele sitrede igennem hende, selvom hun virkelig prøvede at holde det nede. Han kunne ikke påvirke hende sådan hele tiden, kunne han? "Om vi så gør det færdigt eller halvfærdigt så giver det dig stadig ikke eneret", hviskede hun tilbage til ham og prøvede at gøre sin stemme lige så intens som hans. Han skulle ikke være ene om at drille.
|
|
|
Post by Marie on Nov 17, 2014 21:01:39 GMT 1
Han virrede en anelse med hovedet, mens han så på hende. Det var bare typisk hende, at komme med sådan en kommentar til det. Hun slap dog ikke for at han var kæphøj, hanelskede at være det og sådan ville det bare altid være. Han nød at høre hendes fnisen. Det var som om, at det først nu gik op for ham. Fingrene stoppede deres trommen og han skævede ned mod dem. "Du må være en god tromme," sagde han og blinkede til hende med et stort smil over læben. Han tog en dyb indånding ved hendes næste ord. "Du kan tro, at det giver eneret, for jeg deler ikke noget med nogen", pointerede han og så på hende med et lettere bestemt udtryk.
|
|
|
Post by Cecilia on Nov 17, 2014 21:31:53 GMT 1
Hendes blik lå mod ham og hendes hånd gled om i hans nakke for at nusse den bløde hud. Hun følte sig helt igennem lykkelig i øjeblikket og ville på ingen måde ødelægge det. "Det kan jeg så leve med", svarer hun ham med et smil. Hvis det vare var sådan en hyggelig lille bevægelse gjorde det hende intet. Hans ord fik det til at varme hele vejen igennem hende og hun stillede sig op på tæerne for let at ramme hans læber med sine. "Og hvordan vil du så vise det?" spurgte hun en anelse drillende, bare for at se, hvad han svarede.
|
|