|
Post by Cecilia on Dec 3, 2014 22:36:25 GMT 1
//Uden tvivl xD Åh Gud, dr bliver ligesom Peeta og Katniss efter Capitol har haft fat i Peeta... Har du læst bogen?
Han lo let af hendes kommentar, da den lige gjorde hende sjovere. "Derfor kan du da stadig få det at vide, bare så vi er sikre på, at du ikke glemmer det", sagde han med det rolige smil. Han ville med glæde fortælle hende det alle de gange, hun havde lyst til at høre det. Nu han ikke kunne se hende og dermed med sikkerhed sige, at hun var smuk, måtte han jo komplimentere hende på andre måder. "Det er der ellers stor sandsynlighed for", svarede han hende. Han følte sig i hvert fald lidt kedelig, da han ikke havde lavet andet end at byde hende til dans. Han kunne ikke gøre så meget andet end det, han kendte til i forvejen, hvilket virkelig var er handikap.
|
|
Toria
Junior kriminel
You have to go on and be crazy. Craziness is like heaven.
|
Post by Toria on Dec 4, 2014 13:34:21 GMT 1
//Jeg har læst dem, men husker ikke så meget xDD Men synes godt jeg kan erindre at de.. Havde det svær XD
"Jamen tak, så har jeg jo dig til at minde mig om det. Det er godt at vide," stemmen have fået en yderst drillende klang, og hun lavede et lille smæk med tungen, så en blid lyd lød. Hendes kaotiske tanker trak hende nogle gange lidt væk fra virkeligheden, men eftersom det var noget der længe havde stået på, havde hun nemt ved at skubbe det til side, selvom tanken om han snart skulle se hende, nagede hende en smule. Frygten for ikke at være god nok, frygten af at blive kasseret ligeså snart han havde set hende. Frygten for hun ikke var pæn nok i hans øjne, frygten for ikke at leve op til hans forventninger. Men hun glædede sig nu alligevel, forventede han fik et chok når han så hendes lange, blonde hår, nu hvor hun havde bildt ham en hun var ginger.
|
|
|
Post by Cecilia on Dec 4, 2014 16:14:49 GMT 1
// Ja, og da Peeta bliver reddet er han sindssyg, så han er ved at ryge i totterne på Katniss hver gang han ser hende xD
Han smilede af hende og nød at høre hendes lille lyd. For ham lød det som en glad lyd, og det var det, han nød mest. "Skal vi lave noget andet end at danse? Er der noget, du bare forbi det bal med og skal have prøvet?" spurgte han hende med et smil og gav hendes hånd et klem. Han fortsatte stadig med at danse let rundt i takt til musikken, da han egentlig fandt det meget hyggeligt. Aldrig havde det været så sjovt at danse.
|
|
Toria
Junior kriminel
|
Post by Toria on Dec 4, 2014 17:34:27 GMT 1
//Well, that sounds amazing.. xS XD
"Ikke rigtigt, nej. Jeg har fået danset, snakket, hygget. Jeg kan ikke huske andet på min Bal To-Do List," svarede hun med et roligt, charmerende smil, og da der kom en sang hun kendte, rigtig godt, spredte smilet sig. 'This Is Halloween'. En virkelig god sang, som hun måske kunne i hovedet.. Slet ikke fordi hun høre alt for meget musik. Men hun kunne faktisk virkelig mange sange, hvilket hun næsten fandt skræmmende. Hvorfor fylde sin hjerne ud med sangtekster? Hun vidste det ikke, men det var den. Eller, hun anede ikke om den var fyldt, det var desværre ikke ligeså nemt som på en computer, hvor man kunne se hvor meget plads der er tilbage, og blot slette en fil hvis man ikke vil have den. Hun kunne dog aldrig få slette de minder..
|
|
|
Post by Cecilia on Dec 4, 2014 20:30:44 GMT 1
// Jaer xD
Han smilede af hendes ord, det måtte betyde, at han ikke gjorde der helt galt. "Så du hygger dig?" spurgte han med glæde i stemmen, da det uden tvivl var det bedste, hun kunne fortælle ham. Han havde aldrig nogensinde været så glad over sådan en kommentar. Musikken ændrede sig, og han kunne fornemme, hvordan hun kunne lide den sang. Hvordan kunne han ikke sige, det kunne han bare. "Hvorfan skal der danses til den her?" spurgte han hende med et smil. Hun skulle have lov til at gøre lige hvad hun havde lyst til, det var hendes aften.
|
|
Toria
Junior kriminel
|
Post by Toria on Dec 4, 2014 20:39:58 GMT 1
// XD
"Det er vidst det man kalder det, ja," svarede hun let, det var ikke slet så slemt det her. Hans stemme lød glad, hvilket ubevidst fik smilet om hendes læber til at brede sig en smule. Hun havde gjort ham glad. Medmindre det var skuespil. Den tanke gad bare ikke forsvinde. Hun fniste dog kort af han åbenbart ikke vidste hvordan dansen til denne sang skulle foregå. Hun havde danset til den en gang, men det var med en pole-stang som redskab. Sidste års Halloween show, hun var åbenbart blevet valgt som den der skulle vælge sang. Det var lige da hun startede. Som 14.. Det undrede hende stadig Bossen lod hende få jobbet, han kunne sikkert ikke stå for hende hundeøjne.
|
|
|
Post by Cecilia on Dec 4, 2014 21:13:27 GMT 1
"Det er jeg glad for at høre", sagde han ærligt og lænede sig frem på blidt at placere sine læber på hendes pande, inden han trak sig tilbage som om det ikke var sket. Han kunne bare ikke lade være. Han ville med glæde forsvinde med hende i sine arme for nu og så bare fortsætte med at gøre hende glad. Det var det eneste, han ønskede. At hun var glad. "Så du vil ikke vise mig, hvordan man danser?" spurgte han hende, da der ikke kom noget svar. Det kunne godt nok også være, at der ikke var nogen dans?
|
|
Toria
Junior kriminel
|
Post by Toria on Dec 4, 2014 21:53:20 GMT 1
Hun stovnede helt da hans varme, bløde læber placerede et blidt sommerfugle kys på hendes pande. Hun anedeiikke hvordan hun skulle reagere. Hvorfor blev han ved med det? Hun brød sig ikke om det. Hun kunne ikke lide det, det bragte dårlige minder frem, og mindede hende bare om han var som dem. Hvilket hun ikke var glad for at tro på.. Men en lille del af hende, en lille bitte del, brød sig om det. Det gav hende en gølekse af at hun var værdig. "Æhh, j.. jeg har danset til den.. f-før," hun rømmede sig kort, prævede at få kontrol over sig selv igen. "Men det var solo.." hun tøvede kort, overvejede at sige hvilken dans, men holdt det for sig selv. "Så pardans til denne sang ved jeg ikke.."
|
|
|
Post by Cecilia on Dec 4, 2014 22:30:06 GMT 1
Han kunne mærke, hvordan hun stivnede, og han brød sig ikke om det, da han ikke kunne se, om det var pga. hans handling eller noget andet. Han håbede mest på noget andet. For han ville ikke have hende til at være bange for ham. Der ville være det værste, der kunne ske. "Det må du så fortælle mig en dag. Skal vi sige, at det her er sidste dans?" spurgte han hende med et smil og førte hende rundt i takt til musikken uden yderligere udsving i dansen.
|
|
Toria
Junior kriminel
|
Post by Toria on Dec 5, 2014 17:42:12 GMT 1
"Det.. det ved jeg ikke. Måske. . Og, okay," hun prøvede virkelig at få styr på sig selv, ligge låg på alt.alle følelser. Til sidst, efter et stykke tids prøvelse, fik hun tvunget et svagt smil op igen, hun kunne føle blikkende på sig, og hadede det. Ingen skulle se hende sædan. Nervøs, svag. Ingen. Hendes krop slappede langsomt op, det samme med hendes sind. . Hun havde kontrollen over sig selv igen, eller sæ godt som hun hun kunne nu, men baghovedet tænkte endnu på det blide kys..
|
|
|
Post by Cecilia on Dec 5, 2014 19:33:24 GMT 1
Hun lød på ingen måde sikker og det fik en bekymret rynke til at forme sig i hans pande. Han kommenterede det dog ikke, da hun virkede til at slappe mere og mere af, og han ville ikke give hende den modsatte effekt, ved at spørge ind. Hhan førte hende roligt videre i den lette dans, og da musikken så ændrede sig og varslede begyndelsen på en ny sang, fjernede han hånden fra hendes talje og gik et skridt bagud, så han galant kunne bukke for hende. "Tak for denne dans", sagde han med et smil og placerede kort sine løber mod hendes hånd, inden han rettede sig op igen.
|
|
Toria
Junior kriminel
|
Post by Toria on Dec 5, 2014 19:55:35 GMT 1
Hun smilte svagt da han bukkede galant da han havde trukket sig lidt væk efter den rolige dans, hun smilte dog for tidligt. Han placerede endnu en gang et sommerfugle kys på hendes hånd. Det var bedre end panden, men han skulle slrt ikke røre hende med hans læber! Hun stivnede. Igen, håbede han ikke kunne mærke det. "Det er mig der takker," stemmen var desværre lidt rystende, og hun var bange for han ville tro hun ikke mente det, men deg gjorde hun virkelig! Hun nød at danse, andet end pole dans. Hun pustede langsomt ud, da hun fandt ud af hun havde holdt vejret. Hun var både utryg og tryg i hans selskab. Det forvirrede hende.
|
|
|
Post by Cecilia on Dec 5, 2014 20:35:23 GMT 1
Han smilede af hendes ord. "Men jeg takker mere. Det var mig, der havde troet, at din invitation var en drøm", sagde han med et undskyldende smil, da han stadig ikke havde der helr godt med det. Hvordan kunne han gøre det? Men på den anden side, så var det den anden del af ham, der havde bagatelliseret det. Han ville sådan ønske, at den del ikke var der. Så ville der ikke være nogen problemer overhovedet. Let begyndte han at bevæge sig væk fra danse gulvet med lang somme og velovervejede skridt, mens han sørgede for at bruge sine sanser. Der ville være uheldigt at gå ind i noget eller nogen.
|
|
Toria
Junior kriminel
|
Post by Toria on Dec 6, 2014 21:41:20 GMT 1
"Når ja, det havde jeg næsten helt glemt.. Næsten. Jeg skal nok få hævn," smilte hun med en flabet, faretruende stemme, for at skjule usikkerheden om ham. Da han begyndte at gå, undrede hun sig, fulgte dog med, med rolige, bløde skridt, samt hende narturlig vuggende hofter. Hvor han ville hen, var endnu en gåde. Derfor spurgte hun: "Hvor skal vi hen?" Celestis sørgede for at trække ham lidt til siden, eller skubbe blidt til ham, så han undgik at gå ind i nogen eller noget.
|
|
|
Post by Cecilia on Dec 6, 2014 21:46:57 GMT 1
Han smilede til hende, da han var sikker på, at hun ville overholde hendes ord. "Bare ikke alt for slemt. Så vil jeg gøre alt for dig", sagde han og gav hendes hånd et klem, da han stadig havde fat i hendes lille fine hånd. Han ville ikke slippe den for noget som helst. "Det bestemmer du, hvor vil du hen? Hvad vil du lave?" spurgte han. Det var hendes aften i aften.
|
|
Toria
Junior kriminel
|
Post by Toria on Dec 7, 2014 13:43:28 GMT 1
Gøre alt for hendd? Lunne han så ikke lade vør med ar være sådan?.. hun sukkede lydløst inde i sig selv. "Det bliver slemt, " drillede hun, med en charmerende underklang. "Det ved jwg ikke.. vi har været her lang tid, danset længe. Snakke? Drikke os fulde? Gå fra balet?" Hun foreslog nogle ting, og den udfordrende tone var nem ag høre. Hendes blik gled rundt i det store, oppyntede cafeteria, nogle var allerede gået, men der var endnu en del.
|
|
|
Post by Cecilia on Dec 7, 2014 14:12:21 GMT 1
"Uf, jeg må hellere sørge for at have ørerne på stikke så", sagde han med et smil, da han jo ikke rigirg kunne holde øje med alt omkring sig. Det kunne ellers have været belejligt. "Jeg skal ikke drikke mig fuld, men jeg vil med glæde snakke. Hvad skal vi snakke om?" Han syntes, at det var for tidligt at tage væk fra ballet. Eller var det? "Ellers kan vi finde et afsides sted?"
|
|
Toria
Junior kriminel
|
Post by Toria on Dec 8, 2014 16:19:16 GMT 1
"det må du hellere, ja," Hun skulle nok finde noget.. Måske endda en smule ledt, men det han havde gjort havde virkelig såret hende. Og hun havde aldrig lært hævn ikke var den bedste løsning, hvem skulle have lært hende det? Hendes mor var høj hele tiden, bekymrede sig mere om sine stoffer end hende, endda så meget hun solgte sin egen datter, for at få penge til mere. Fucking.. Smilet falmede om hendes bløde læber ved mindet om de to gange.. "Hvor er du kedelig!" hendes stemme var ikke hel så livlig længere, lidt lavere. Hun hentyd til drikkeriet. "Nu?" hun vidste ikke helt om hun var klar til at forlade festen, men så igen.. Hun ønskede ikke at være omkring mennesker, ikke nu.
|
|
|
Post by Cecilia on Dec 8, 2014 18:50:06 GMT 1
Han lo let af hendes ord, selvom han var sikker på, at hun mente det oprigtigt. Hvorfor skulle hun ikke mene det oprigtigt? Han var en af de personer, der troede fuldt ud på, hvad folk sagde. Det var nok også derfor, at det var gået så galt. "Der er jo nogen, der skal passe på dig, og jeg vil ikke drikke, for så bliver jeg på ingen måde rar", sagde han som det var. Det gik altid galt ved drikningen. "Du bestemmer." Det var hendes aften, hun måtte bestemme, om hun ville gå eller ej.
|
|
Toria
Junior kriminel
|
Post by Toria on Dec 8, 2014 19:58:24 GMT 1
Han lo blidt, og det fik smilet til at brede sig ufrivilligt. "Jeg kan passe på mig selv! Men nu skal jeg have noget af drikke," hun trak ham med hen til 'baren' hvor hun fyldte et nyt glas, da hendes eget stod ovre på bordet. Hvis hun bare kunne blive lidt beruset.. Hun nippede kort til den grønne væske, nød smagen sprænge på smagsløgene. "Og hvad mener du med du ikke bliver rar? Har du faktisk en vild side?" stemmen var lettere udfordrende, og drillende, men også blid. "Så lad os drikke en smule, og så gå.."
|
|