|
Post by Cecilia on Dec 28, 2014 14:24:05 GMT 1
Han bed sig i læben og lukkede kort øjnene. Det var ikke godt. Men hvad kunne han gøre ved det? "Det... Hvis jeg lover, at du får dem at se igen nytårsaften, kan du så klare dig indtil da? Jeg vil ikke have, at du får det dårligt", sagde han lavt og søgte hende blik, der var så tæt på. Han strøg næsen let imod hendes, got at fange hendes opmærksomhed. "Så passer det meget godt på os, gør det ikke?" spurgte han lavt og kørte fjerlet en finger igennem hendes hår, mens han fortsat hvilede panden imod hendes.
|
|
Toria
Junior kriminel
You have to go on and be crazy. Craziness is like heaven.
|
Post by Toria on Dec 29, 2014 0:27:04 GMT 1
"Jeg.. Det tror jeg, men jeg vil gerne have det kunne fortsætte," mumlede hun tæt ved hans læber, som hun faktisk først nu indså var virkelig tæt. Som, i virkelig tæt..! Men hun ville ikke trække sig, det følte hun ikke hun behøvede. Hans næste ord fik hende til at fnise let, og hun nikkede kort, men fjernede ikke panden fra hans, hun kunne godt, lige nu, lide hans nærvær.
|
|
|
Post by Cecilia on Dec 29, 2014 9:03:21 GMT 1
Han smilede til hende og var noget opmærksom på, hvor tæt på, hun egentlig var. Ikke at han havde noget imod det, nærmere tværtimod. "Det vil jeg også... Men jeg vil ikke have, at der sker dig noget, så det bliver mødt til at være på det meste af tiden... Mrn for dig vil jeg tage det af en gang imellem", hviskede han til hende, da der ikke var behov for at Høve stemmen yderligere, nu de stod så tæt.
|
|
Toria
Junior kriminel
|
Post by Toria on Dec 29, 2014 16:59:17 GMT 1
//Omg, ssoooo cuuuutte!!! IHH!
"Jeg forstår. Og du kan ikke.. Vænne dig af med det?" stemmen var en blid hvisken, og de isblå, klare øjne kiggede ind i hans smukke, havblå. En tand mørkere end hendes egne, og så mere blå, hvor hendes næsten nogle gange, så grålige ud. Han var virkelig tæt på, hun plejede ikke at tillade folk at komme så tæt på, ikke hvis de vidste en masse om hende, og det gjorde han. Men overraskende nok fandt hun det ikke ubehageligt, som hun ellers ville.
|
|
|
Post by Cecilia on Dec 29, 2014 17:05:06 GMT 1
//Jaaaaer!! Jeg shipper dem så meget! xD
Et suk forlod ham ved hendes ord og han sendte hende et trist smil. "Jeg ved det ikke. Men jeg vil prøve at gøre det", sagde han lavt og så dybt ind i hendes smukke øjne. Hvis han bare fik aynet af hende ind en gang imellem og han blev over bevist om, at hun ikke ville svigte ham, så kunne det faktisk lykkedes. Så kunne det være, at han en dag kunne alipe for bindet, hvilket virkelig var hans højeste ønske. Han kunne mærke hendes ånde mod sine læber, og det gjorde bare, at han blev endnu mere opmærksom på, hvor tæt hun var. Behageligt tæt.
|
|
Toria
Junior kriminel
|
Post by Toria on Dec 29, 2014 17:07:00 GMT 1
//Skal lige lufte hund c3
|
|
|
Post by Cecilia on Dec 29, 2014 17:08:23 GMT 1
//Bare i orden ;D
|
|
Toria
Junior kriminel
|
Post by Toria on Dec 29, 2014 20:10:48 GMT 1
//Ahaha!! Mee tooooo 8´D <33 Har det sådan lidt, det kunne ære sååååå søøødt hvis de kyssede, men så igen.. Cele vil flippe ud, men så igen! XD
"Det ville være fantastisk for dig, hvis det gik væk.. Kan jeg hjælpe på nogen som helst måde?" mumlede hun og holdte den intense, rolige øjenkontakt, mens det svage, søde smil lå om hendes fyldige, bløde læber, der havde en svag lys fersken farve. Hans varme ånde imod hendes læber fik farven til at stige i de bløde kinder, hendes læber var så tæt ved hendes, og det forvirrede hende hun intet havde imod det, vært fald ikke sådan rigtigt.. Hun fandt det ikke særlig upassende, men kunne godt mærke det var nyt, og det var det der påvirkede hende mest.
|
|
|
Post by Cecilia on Dec 29, 2014 21:00:34 GMT 1
//Åh ja, det kunne være såååå søøøødt! xD Uf, hvis Cele flipper, så flipper Nathan, og så går det helt galt xD
Alex smilede let til hende, og strøg hende blidt over kinden med den ene tommelfinger. "Bare vær dig selv. Smil og vær glad, så hjælper det", sagde han lavt og overvejede virkelig at læne sig frem og blidt ramme hendes læber med sine. Fristelsen var stor, men han ville ikke være den frembusende og skræmme hende væk. Ikke nu, hvor det gik så godt og der i forvejen ikke skulle meget til, inden det gik galt. Den risiko ville han ikke tage.
|
|
Toria
Junior kriminel
|
Post by Toria on Dec 29, 2014 21:07:31 GMT 1
//Haha, det ville ikke være godt.. MEN JEG VIL GERNE HAVE DET TIL AT SKE! xD
Hun smilte let da han strøg hende over kinden, han var alt for sød. Men det måtte hun flipp eud over, senere. Lige nu, ville hun bare nyde det. Så godt hun kunne. Hans ord fik smilet og farven til at brede sig, og hun kiggede kort væk, og fugtede sine læber, kort. "Jeg kan prøve," hun ville ikke love noget, da hun vidste hun ikke kunne være glad hele tiden, hun vidste hun var ved at bevæge sig ind i en af sine mørkere perioder, og hun vidste også hun ville skubbe alle væk, hvis hun kunne.. Derfor ville hun bare have ham tæt på nu.
|
|
|
Post by Cecilia on Dec 29, 2014 21:11:46 GMT 1
//Haha, jeg vil gerne have dem til at kysse, men det andet... Det ville være synd at rive dem sådan fra hinanden xD
Han smilede til hende og betragtede hendes øjne, da han vidste at det nok var sidste gang i et godt stykke tid, at han ville se dem. Bindet skulle på. "Det er så en aftale", sagde han med et smil og overvejede kort at give hende et kys, inden han ombestemte sig og i stedet drejede hovedet for at placere et let kys på hendes kind. Han ville ikke iverskride hendes grænser. Han trak sig lidt væk fra hende og strøg blidt en hånd igennem hendes blonde hår, hvilket fik det til at presse på fra under bevidstheden. "Du er så smuk", sagde han med et smil, inden han trak hænderne til sig og føre bindet op for at binde det fast igen.
|
|
Toria
Junior kriminel
|
Post by Toria on Dec 29, 2014 21:19:31 GMT 1
//Sandt. We're gonna make em kiss, after the christmas party! cB
Farven i kinderne blev endnu kraftigere da han kyssede hende, og hun stivnede til at starte med, men da han ikke gjorde andet, slappede hun langsomt af. "Det er det," mumlede hun, og træk sig selv væk, og opfangede næsten ikke hans strygen hen over det platinblonde hår. Det her var forkert.. "Nej, stop så," stemmen var blevet svag, og hun tog et lille skridt tilbage igen, mens hun så hvordan han bandt bindet på igen. Hun så det som et plus, nu kunne hun flygte uden han ville kunne finde hende. For han vidste heller ikke hvor hendes værelse var, eller.. Det troede hun ikke han gjorde.
|
|
|
Post by Cecilia on Dec 29, 2014 21:24:02 GMT 1
Han kunne se, hvordan hun rødmede og det fik ham bare til at smile til hende. "Du er sød", sagde han, inden han tog bindet op og bandt det fast, så det ikke kunne flytte sig. Roen bredte sig igennem ham, da det nu ikke var nogen fare på færde og han sendte hende et smil. "Skal jeg følge dig tilbage til værelset?" spurgte han hende og tilbød hende hans arm. Det var blevet sent, så de måtte nok hellere komme i seng.
|
|
Toria
Junior kriminel
|
Post by Toria on Dec 29, 2014 21:31:31 GMT 1
Hun skulle lige til at sige ham imod, men valgte i stedet bare at forholde sig stille, og bakke imod udgangen. Hun havde brudt sine egne grænser. Dette skulle ikke være sket. Det.. Hvordan kunne hun tillade det at ske?! Hun rystede gentagende gange på hovedet og vendte langsomt ryggen til ham. Hvor var hun uforsigtig og dum! Han var godt nok ikke som de andre, men alligevel. Det skulle ikke være sket, det kunne få alvorlige konsekvenser. Hun havde prøvet det før.. "Jeg går selv," hun begyndte langsomt at gå, og de eneste lyde der afslørede hende, var de klikkende stilletter imod det beskidte gulv.
|
|
|
Post by Cecilia on Dec 29, 2014 21:54:52 GMT 1
Det var virkelig forfærde ligt at få bindet på og dermed blive blind endnu en gang. Specielt fordi han lige havde haft muligheden for at se hende og billedet stadig lå på hans nethinde. Det ville nok blive siddende der et godt stykke tid. Ved hendes ord nikkede han og sendte hende et smil. "Sov godt. Vi ses senest nytårs aften", sagde han og kunne gøre, hvordan hendes hæle klik kede væk.
|
|
Toria
Junior kriminel
|
Post by Toria on Dec 29, 2014 22:05:13 GMT 1
//Slut? c:
Hun svarede ikke, satte bare i løb mod værelset, for at finde sin skraber, løb mod toilettet, hvor hun låste sig inde på et af dem. Kjolen trak hun hurtigt over hovedet, og hun førte hurtigt de syle spidse blade over sin hofte. En fredfyldt suk forlod hende, alt imens tårerne banede sig ned af hendes kinder, og hun fortsatte indtil hun begyndte at føle sig svimmel, og begge hofter havde fået mindst 20 nye ar, vær.
//Jeg aner virkelig ikke om de har en skraber, men altså. Det ville være det mest normale, så de ikke blev fucking hulemennesker,, xD
|
|
|
Post by Cecilia on Dec 29, 2014 22:39:17 GMT 1
//Jep, det tænker jeg xD Jeg ved ikke helt, om de lader en pige, de ved har problemer med selv skade, have en skraber, men whatever xD
|
|
Toria
Junior kriminel
|
Post by Toria on Dec 29, 2014 22:39:56 GMT 1
//De ved ingenting, såååååh.. XD
|
|
|
Post by Cecilia on Dec 29, 2014 22:41:43 GMT 1
//Haha, nemmerlig xD
|
|