|
Post by Cecilia on Nov 19, 2014 18:41:52 GMT 1
Han kunne nu egentlig godt lide, at hun klm så tæt på efter at have været ude, men da hun trak sig let tilbage gjorde han ikke noget. Hun måtte selv bestemme, h or tær hun ville danse. Han ville ikke presse hende. "Har du ellers nogle danaetrin, du vil have luftet?" spurgte han hende med et smil, men fortsatte ellers rundt i tretakt til musikken. Hun skulle bare komme i godt humør, det var det eneste, han ville have for i aften.
|
|
Toria
Junior kriminel
You have to go on and be crazy. Craziness is like heaven.
|
Post by Toria on Nov 19, 2014 19:05:23 GMT 1
"Nej, men bare prøv mig af," hun havde på fornemmelsen han kunne meget mere end hun troede.. Stemmen var lidt gladere, charmerende. Facaderne var på plads, og det samme var smilet. Det var faktisk overraskende nemt at holde trit med ham, men hun var sikker på hun kunne takke sit tidligere job for letheden. De høje stilletter hørtes med til den gode musik, lidt for mild i hendes mening, men bedre end pop..
|
|
|
Post by Cecilia on Nov 20, 2014 16:47:39 GMT 1
Smilet kunne endelig høres i hendes stemme og det fik med det samme hans humør op, da det måtte være godt. Så længe hun var glad var alt godt. Eller det var i hvert fald, hvad han regnede med. Kort overvejer ham mulige trin, inden han valgte at sætte gang i nogle af de let glemte. Han greb endnu en gang fat i hendes sider i takt til musikken og løftede hende op for at snurre hende om sig. Hun vejede næsten ingenting i hans stærke arme, og da han satte hende ned igen greb han fat i hendes hænder og drejer hende omkring, så hun stod med ryggen til ham og han havde armene over kors omkring hende. Han pustede hende kort i nakken inden han snurrede hende om til fronten mod ham og greb igen blidt fat om hende i den normale dansestilling.
|
|
Toria
Junior kriminel
|
Post by Toria on Nov 20, 2014 17:35:56 GMT 1
Hun var overrasket over hans talent, især når blikket ikke var et hjælpemiddel. Pludselig stod hun med ryggen imod hans muskuløse overkrop og han pustede hende blidt i nakken, hvilket fik et mildt gys til at gå igennem hende. Hun kunne ikke længere skelne om det var negativt eller positivt. Men hun vidste hun den her aften skulle være god, og hans hænder var for tæt på hendes hofte. Han var for tæt i det hele taget. Men det fik hende ikke til at trække sig, hun lod blot sin krop følge hans, lod ham få styringen. Det var hun nød til, hun kunne jo ligesom ikke tage styringen hvis hun ikke vidste hvad hun skulle gøre. Eller, i princippet kunne hun godt, men det ville gå dårligt.
|
|
|
Post by Cecilia on Nov 20, 2014 22:08:46 GMT 1
Han kunne tyde ligt mærke glæden over det hele strømme igennem sig, og det fik også iveren til at glæde hende til at blive mere udtalt. "Er du sikker på, at du ikke har nogle ønskede dansetrin?" spurgte han hende med et roligt smil og førte hende nu rundt i den noget roligere tretaktede dans som før. Hun måtte vide lidt om det, da hun jo uden tvivl kunne følge med i hans dansetrin. Hun havde i hvert fald ikke ingen erfaring.
|
|
Toria
Junior kriminel
|
Post by Toria on Nov 20, 2014 22:23:40 GMT 1
"Jeg r helt sikker, ja," svarede hun sødt, charmerende. Hun var stolt over dig selv, at hun havde så let ved at stable facader. Så nyttigt. Håret var blevet en smule rodet, men hårnålende holdte det loyalt på plads. Hun lagde igen sin hånd på hans skulder da de nu svajede til den normale 'dans', eller det var hvad hun ville kalde det. "Men det lyder som om du stadig har nogle i ærmet?" Stemmen var lettere udfordrende, charmerende og smilet trak lidt længere op i den ene mundvig end den anden.
|
|
|
Post by Cecilia on Nov 22, 2014 21:52:13 GMT 1
Et smil lå på hans læber, da han virkelig kunne lide hendes stemme. Den lød sød og charmerende, lige som han kunne lide den. Derfor begyndte hans ellers rolige smil også at blive let charmerende, da han ikke helt hvad glemt, hvordan man gjorde. "Narh, jeg orker ikke at finde på mere", sagde han med det begyndende charmerende smil.
//Undskyld, undskyld, undskyld, jeg troede jeg havde svaret!!
|
|
Toria
Junior kriminel
|
Post by Toria on Nov 22, 2014 22:17:35 GMT 1
//det er okay, undrede mig bare over du kun svarede på Marie's c:
Hun synes hans stemme og smil fik en charmerende trækning, noget hun ikke havde set før, og noget hun ikke vidste var godt eller positivt. For enten var det fordi han brød sig om hende, hvilket ikke var en mulighed i hendes hoved, fordi han var som de to, de to som hun ønskede at glemme noget så inderligt, eller fordi hun selv havde den charmerende facader oppe. En facader hun prøvede at holde oppe hele tiden, da den var den stærkeste, den der kunne holde hendes egne følelser gemt langt væk, beskyttet fra alt andet. "Hvad hvis jeg beder dig pænt?" Hendes stemme var en smule lavere, udfordrende. Hun lød ikke bedene, da hun var ligeglad om han ville eller ej, men hun ville finde ud af om han ville gøre det for hende. Selvom hun mest af alt ville væk..
|
|
|
Post by Cecilia on Nov 22, 2014 23:29:38 GMT 1
Noget, der mindede om en let latter, forlod ham ved hendes ord, da det bare virkelig var typisk hende at stille spørgsmåls tegn ved hans gøremål. "Så vil jeg først høre dig bede rigtig pænt", svarede han hende og førte hende roligt videre på gulvet. Der var ingen tvivl om, at han hyggede sig og det var nok udelukkende hendes fortjeneste.
//Det er jeg virkelig ked af!! Hvis det sker en anden gang, så skriv lige til mig!
|
|
Toria
Junior kriminel
|
Post by Toria on Nov 23, 2014 22:17:43 GMT 1
"Det er jeg så ked af. Jeg kani kke bede pænt," sagde hun med en flabet undertone, og med sit charmerende smil om sine blege, fyldige læber. Det høje sko klikkede i takt med den rolige musik, og blikket lå på hans ikke-eksisterende øjne, eller de var gemt bag et bånd hun glædede sig til at få af senere hen, selvom hun var bange for hun ikke var pæn nok, god nok.. hendes selvtillid var ikke høj, selv om man ikke skulle tro det, takket være facader.
|
|
|
Post by Cecilia on Nov 23, 2014 22:26:32 GMT 1
"Så må vi nøjes med den her form for dabs frøken", sagde han med det rolige smil og førte hende rundt til den tretaktede musik. Selvom han havde været afsted til sådan noget bal så mange gange før, så var det her noget helt nyt. Primært fordi han tog ballet ind med alle andre sanser end øjnene og så også fordi han nu rent faktisk dansede med en pige, han ikke var tvunget til at danse med. Det var klart et plus, der opvejede det manglende syn.
|
|
Toria
Junior kriminel
|
Post by Toria on Nov 24, 2014 19:47:37 GMT 1
"Så det må vi?" Hendes stemme var drillende, selvom hun ikke havde noget i baghovedet. Han havde styr på dem, og hun lod ham, selvom lysten til at løbe væk var der, men stædig holdte hun det tilbage. Hun kunne klare det her, bare en aften, håbede hun at hun kunne forblive stærk. Hendes tanker var for få sekunder slørede, blandede tanker og de ellers så klare, isblå åjne fik en tåget glans, men da musikken skiftede til noget med mere gang i, blinkede hun et par gange og skubbede det hele til side. Hun ville ikke lade det negative vinde denne gang, og hun håbede at hun var i stand til at stoppe det i tide.
|
|
|
Post by Cecilia on Nov 24, 2014 20:44:12 GMT 1
Han lo let af hendes ord men gjorde ingen mine til at ændre dansen. Han smilede let til hende og fortsatte ellers bare den rolige dans. "Nej. Medmindre du ligger op til mere", sagde han, da hun nu måtte komme på banen, hvis hun ville danse anderledes. Da musikken skiftede til lidt mere oppe i tempo og han begyndte også at ændre sine trin til lidt hurtigere, men stadig rolige, da hun skulle kunne følge med. Der var det vigtigste uden tvivl.
|
|
Toria
Junior kriminel
|
Post by Toria on Nov 29, 2014 12:20:21 GMT 1
//baahh.. Undskyld jeg ikke har svaret, er stadig syg, plus to af mine tætte veninder har problemer, slemme problemer, og det påvirker min hverdag, da jeg er en af de eneste de kan snakke med, også har jeg selv nogle... Problemer :3 skal nok prøve at være lidt mere aktiv c;
Han var rolig, virkelig rolig. Men om det var et plus eller minus var hun i tvivl om. Det kunne være fordi han udtænkte en ond plan eller noget, eller fordi rolighed var det eneste der kunne dække for afskyen til hende. Hun vidste det ikke, og hadede de negative tanker om ham. Han virkede ikke til at være sådan en type, og hun håbede han ikke var. "Men det gør jeg ikke," svarede hun kækt og kiggede kort rundt på de mange andre par der dansede. Alle så glade ud. Alle herinde var sikkert glade, bortset fra hende. Hun var ikke rigtig ked af det, sur.. Bare tom, med en glad, charmerende facade.
|
|
|
Post by Cecilia on Nov 29, 2014 15:26:45 GMT 1
//Det et helt i orden, husk at du altid kan skrive, hvis der er noget ;D Bare tag dig den tid, du har brug for, du skal ikke blive stresset Han trak på skuldrene og førte hende ellers bare roligt videre i dansen. "Så må vi fortsætte på denne måde. Så er vi også sikker på, at jeg ikke pludselig smider dig i hænderne på en anden", sagde han med et let smil. Det ville han aldrig tillade. Nu havde han hende som en skøn balpartner og det ville han ikke bytte væk for noget. Okay, måske at slippe for den den anden del af ham, så han ville have en mulighed for at se hende. Men ellers intet.
|
|
Toria
Junior kriminel
|
Post by Toria on Nov 29, 2014 21:58:27 GMT 1
//Taak <3 Hvor er du søøød c: Og Gud, hvor er han sød! Ayhh!! Omg. #shipping #Celethan XDXD
"Det ville jeg ikke være meget for," sagde hun hurtigt, måske lidt for hurtigt, og hun kiggede forlegent ned. Hun burde tænke før hun talte. Et problem hun altid havde haft, og også en af grundene til hendes mor ofte gav hende ekstra slag. Celestia havde ofte en kæk bemærkning i baghovedet.. "Såå, glæder du dig til at se mig?" spurgte hun med et svagt smil, for at snakke om et eller andet. Hun var dog bange for hun ikke var pæn nok, bange for han ikke synes om hende, efter han havde set hende. Og han vidste for meget til at blive en fjende, eller bare en der ikke brød sig om hende. Han kunne bruge noget af det han vidste imod hende. Det ville være slemt.
|
|
|
Post by Cecilia on Nov 30, 2014 19:58:38 GMT 1
// Haha, jeg er helt enig!! Det er nu officielt Celethan FTW xD
Han smilede iver hendes kommentar og gav hendes hånd et klem. "Virkelig? Så jeg keder dig ikke til døde med min kedelige dans?" spurgte han med det rolige smil og fortsatte rundt i den rolige takt til musikken. Han kunne virkelig godt lide at danse med hende, det var der ikke tvivl om. "Mere end noget andet", sagde han ærligt og sendte hende et lykke ligt smil. Han glædede sig virkelig til at se hende. Og hvis det gik godt kunne det jo være, at han kunne slippe for bindet i hendes selskab fremover?
|
|
Toria
Junior kriminel
|
Post by Toria on Nov 30, 2014 20:17:21 GMT 1
//Men hvordan kommer det til at fungere når hun er blond? XD
"Naa, jeg lever lidt endnu.." svarede hun drillende, og gengældte det milde klem. Den genkendelige, røde farve steg i hendes kinder ved hans ord, og blikket røg i gulvet, og for nu var hun taknemlig over det bånd. Hun håbede også hun ville få at vide hvad det bånd gjorde godt for, for hun havde fundet ud af at hans syn intet fejlede, så ingen tvivl, hun var utroligt nysgerrig og brændte efter at få sandheden at vide. Men hun ville ikke presse på, ikke være besværlig. Hun måtte ikke være til besvær. Det ville hun ikke..
|
|
|
Post by Cecilia on Nov 30, 2014 23:04:29 GMT 1
//Det må tiden jo vise... Lige nu tænker jeg dog, at han har taget en ekstra dose piller, for at være sikker på, at det ikke går helt galt? Men derefter ved jeg virkelig ikke...
Han smilede til hende over hendes kommentar. "Du er sjov. Men du må endelig sige til, hvis du keder dig, for det kan vi jo ikke have", sagde han roligt og da musikken satte lidt op i tempo fulgte han med uden tøven og førte hende lidt raskere rundt. Hun skulle i hvert fald ikke kede sig, nu hun endelig var taget til bal med ham. Efter han havde glemt hende... Han måtte virkelig sørge for at rette op på det med glemsomheden. Det havde ikke været så udtalt tidligere, men nu var det ret så ofte, at han glemte et eller andet vigtigt. Og det kunne få fatale følger.
|
|
Toria
Junior kriminel
|
Post by Toria on Dec 3, 2014 22:21:06 GMT 1
//de skal nok blive et perfekt par. .. XD
"Oh, det behøver du skam ikke at fortælle mig, jeg ved det allerede." Hun hyggede sig i hans selvskab, det var som om han blev mindre farlig når han ikke kunne se hende. "Som om jeg skulle kunne kede mig i selvskab med et blind," svarede hun letter kækt og ironisk. Han satte tempoet op, og hun fulgte prøvende med. Musikken vsr ikke hendes smag, men bedre end noget andet. Desuden tvivlede hun på der var mange herinde der kunne lide rock-screamo-metal-punk stuff.. Tanken om at han havde glemt hende lå i baghovedet, og hun overvejede Hvordan hun kunne få hævn. Måske tage med en anden med til næste bsl? Hvis der kommer et. .
|
|