|
Post by Marie on Dec 19, 2014 23:14:18 GMT 1
Hans blik blev straks drejet imod hende, i samarbejde med hovedet. Han bed sig kort i underlæben og nikkede. "Det er jeg også, i hvert fald det meste af det", sagde han. Da det ikke var nogen hemmelighed, at han havde været smæk fornærmet - og stadig var det en anelse over det andet. At hun kunne tænke sådan. Han prøvede at ryste det af sig igen.
|
|
|
Post by Cecilia on Dec 19, 2014 23:28:30 GMT 1
Hun sukkede ved hans ord og trillede om på siden, hvorefter hun trak sine ben op foran sig. "Kan vi ikke nok glemme det andet? Jeg mente det jo ikke", mumlede hun, da det jo var tydeligt, at det var det, han stadig var mopset over. Og det var på ingen måde noget, som hun gad lige nu. Så ville hun hellere ud at finde en anden at snakke med eller klare end opgave, hvis han skulle fortsætte i det humør.
|
|
|
Post by Marie on Dec 19, 2014 23:31:18 GMT 1
Let hævede han det ene øjenbryn og så på hende. "Over halvdelen af det man siger i sjov, mener man rent faktisk. Vidste du godt det?" Spurgte han og flyttede sit blik fra hende. Det endte dog med at falde tilbage på hende igen, da hun trillede om på siden, og han ikke kunne undgå at se på hende. Et let suk gled over hans læber og han lagde sig ned i sengen ved siden af hende og drejede sin front imod hende.
|
|
|
Post by Cecilia on Dec 19, 2014 23:38:18 GMT 1
Hun rystede på hovedet. "Nej. Det er ikke så ofte, jeg har fået lov til eller nærmere har haft mulighed for at lave sjov med nogen", påpegede hun lavt. Det var jo ikke ligefrem fordi hun havde haft specielt mange venner. Og specielt ikke efter, at alle regnede med, at hun havde sat ild til skolen og dermed var mentalt ustabil. Hun betragtede ham forsigtigt, da han lagde sig ned ved siden af hende og vendte fronten mod hende.
|
|
|
Post by Marie on Dec 19, 2014 23:44:05 GMT 1
Han sukkede og løftede den ene hånd op. Han strøg håndfladen imod hendes kind og skævede en anelse. "Det er sådan det forholder sig. Jeg lægger ikke ting bag mig eller glemmer noget. Men nu ved du, at det ikke er noget du skal joke med" Sagde han, og lagde sig ned på ryggen. Blikket gled op i loftet i stedet for. Han huskede selv, hvordan han havde fået de ord afvide mange gange af sine forældre. Man kunne ikke glemme, at noget var sket bare sådan. "Hvis man kunne det, så ville vi nok ikke være herinde".
|
|
|
Post by Cecilia on Dec 19, 2014 23:47:44 GMT 1
Hun nikkede svagt til hans ord, da hun stadig kunne se, at han var påvirket over det. Det brød hun sig på ingen måde om. "Undskyld. Det skal aldrig ske igen", sagde hun lavt og betragtede ham, da han lagde sig om på ryggen. Hun møvede sig let tættere på ham, så hun kunne lade fingrene 'gå' op af hans brystkasse og betragte deres færd. "Nej, det ville vi ikke", gav hun ham ret og sukkede tungt. Hvad ville hun egentlig lave nu, hvis hun ikke var blevet smidt herind?
|
|
|
Post by Marie on Dec 20, 2014 13:40:13 GMT 1
han sukkede ved hendes ord. "Det er jo ikke fordi, du skal undskylde eller at det aldrig må ske igen. Men det er bare sådan jeg ser på det" Sukkede han og skævede til hende- Hun møvrede sig tættere på ham, og hans øjne bevægede sig hen og plantede sig mod hendes, mens han mærkede to fingre der vandrede op af brystkasse. Let løftede han sin ene hånd og strøg hende blidt over kinden. "Men noget godt er der da kommet ud af det", sagde han og lænede sig frem og plantede sine læber forsigtigt mod hendes.
|
|
|
Post by Cecilia on Dec 20, 2014 13:54:55 GMT 1
Hun bed sig i læben ved hans ord, men kunne simpelthen ikke komme med et orden ligt svar. Hvad kunne hun svare på det der? Derfor lå hun bare og betragtede ham og lavede en mental note til sig selv om, at hun aldrig ville se ham i sådan et humør igen. Det ville bare være ubærligt. Et smiil gled over hendes læber, da han strøg hende over kinden. "Bedre end jeg nogensinde havde drømt om", svarede hun ham hviskende, inden hun besvarede kysset med forsigtighed.
|
|
|
Post by Marie on Dec 20, 2014 13:57:52 GMT 1
"Det er nok heller ikke det her, som var planen med at smide folk ind på en institution, vel?" Han blinkede kækt til hende og kunne ikke lade være med at smile over hele femøren. Selv med hans trætte blik, så var han frisk nok til at være en drenge røv. han strøg hånden ned til hendes talje og gav den et blidt klem, mens han flyttede sig tættere ind til hende og holdt kysset.
|
|
|
Post by Cecilia on Dec 20, 2014 14:01:03 GMT 1
"Sikkert ikke... Så vi bryder indirekte reglerne", hviskede hun veltilfredst mod hans læber, inden hun gav sig hen i kysset igen. Det frydede hende, at hun på en måde satte sig op mod reglerne og meningen ved dette sted sammen med Erik. Det gjorde det hele mere menings fyldt. Og så gjorde de da noget. Hun rykkede sig mere en villigt tættere på ham, da han trak hende tættere på og hun snoede forsigtigt sit ene ben om hans, så han var helt tæt på.
|
|
|
Post by Marie on Dec 20, 2014 14:29:11 GMT 1
"Og det er derfor vi er så eminent seje," pointerede han hviskende imod hendes læber, inden han mærkede, hvordan hun kyssede ham igen. Det var en behagelig euforiserende fornemmelse der skød igennem hans krop, som kysset varede ved. Hendes ben snoede sig om hans, og han flyttede sit eget ind mellem hendes inden han slap kysset og så ind i hendes øjne.
|
|
|
Post by Cecilia on Dec 20, 2014 15:17:33 GMT 1
Et fnis forlod hende over hans ord, inden hun blev fanget i kysset igen. Glæden gennemstrømmede hende, og hun glemte hurtigt alt om forvirringen, der var lige før. Lige nu følte hun sig bare på rette plads. Hun hørte ikke til andre steder end her. Da han brød kysset også bnedr yun øjnene og betragtede ham med et lille smil over læberne.
|
|
|
Post by Marie on Dec 20, 2014 16:44:44 GMT 1
Kort overvejede han det hele fra gårdsdagen, de havde haft noget af en hed affære, og den ville han sent glemme. Det fik ham til at smile, men han måtte også huske på, at de skulle finde en måde at komme ud eller bare noget at fordrive tiden med i hvert fald. "Så, hvad er planen så nu?" Spurgte han med et drenget smil om læben og et kækt glimt i øjet.
|
|
|
Post by Cecilia on Dec 20, 2014 16:48:56 GMT 1
Hun smilede til ham og holdt de nøddebrune øjne i hans gule blik. Hun trak på skuldrene. "Skal vi melde os til nogle opgaver, så vi kan tjene point til du ved, og dermed også blive set som mønsterindsatte?" spurgte hun ham med et smil. Det ville udelukkende være fordele og han kunne godt bruge lidt god omtale efter at have været i hullet. Eller det var hendes tanke.
|
|
|
Post by Marie on Dec 20, 2014 16:51:39 GMT 1
Erik kunne ikke holde latteren inde, da hun spurgte på den måde. "Så du vil gerne have et stykke med Erik?" Spurgte han kækt, da han ikke kunne lade være med det og gav hendes talje endnu et blidt klem, så han kunne mærke hendes krop tæt ind mod sin egen. Smilet var drenget og han strålede over hele femøren.
|
|
|
Post by Cecilia on Dec 20, 2014 17:12:19 GMT 1
Hun rakte tunge af ham og prikkede ham på bryst kassen. "Det er nu mere, så det ikke går galt, når du ikke kan holde din trang", svarede hun ham drillende og for god ordens skyld gled hendes hånd ned og strejfede kort foran på bukserne. Han skulle ikke tro så meget om sig selv, selvom han havde ret. Om et par dage ville hun virkelig gerne mærke ham helt mod sig, lige nu var hendes krop dog stadig for udmattet.
|
|
|
Post by Marie on Dec 20, 2014 17:25:01 GMT 1
"Hey, jeg kan sagtens holde mig i det gode skind, jeg er jo ikke sprunget på dig eller nogen af de andre piger i dag", sagde han drillende og lænede sig frem. Han mærkede dog, hvordan hendes hånd kort strejfede bukserne, og han overvejede, om hun allerede ville have mere? Det ville han bestemt ikke sige nej til i hvert fald. Han lænede sig frem og nappede hende i underlæben.
|
|
|
Post by Cecilia on Dec 20, 2014 17:28:19 GMT 1
"Dagen er først lige begyndt. Og hvis du springer på en af de andre piger, så snakker jeg aldrig til dig igen", svarede hun ham ligeud uden noget tegn på drilleri, for hun mente det alvorligt. Hun ville på ingen måde dele ham med andre, det skulle der overhovedet ikke være tvivl om. Da han nappede hende i underlæben spredte hun læberne, så hun kunne fange hans læber i et kys i stedet.
|
|
|
Post by Marie on Dec 20, 2014 17:32:29 GMT 1
Han klukkede ganske kort. "Så det mener du alligevel? Det ville du ikke kunne holde", pointerede han. Nok blev han selv fornærmet, hvis nogen gik over hans grænser, men Erik var ikke altid bedre selv, for han havde det med at tage mange ting som sjov, lige indtil et emne ramte ham. Han blev fanget af hendes læber og han gengældte kysset, inden han drillende smånappede-bed hende i underlæben og slap hendes læber igen.
|
|
|
Post by Cecilia on Dec 20, 2014 17:59:58 GMT 1
Hun hævede øjenbrynet af ham, da han klukkede af hendes ord. "Jeg mener det seriøst. Overvejer du rent faktisk at være sammen med andre piger?" spurgte hun ham en anelse Kort fattet, da hans ord var ved at lyde sådan. Han tog jo ikke hendes ord som en trussel, så hvorfor skulle han ikke se det andet som for sjov? Hun hwnfældte kysset, men da han drillende nappede hende i læben for derefter at trække sig, tog hun hånden op og greb blidt fat i hans hage.
|
|