|
Post by Marie on Dec 22, 2014 18:59:55 GMT 1
Han trak på skulderne. "Hvorfor arbejde, når man kun har ét liv?" Spurgte han drillende og lænede sig frem, inden hun dog satte sig op med noget af en grimasse. "Hvor er du kedelig", brummede han utilfreds inden et smil gled over hans læber. "Så får du da bare heller ikke lov til at få det," pointerede han og lænede sig tilbage i sengen og så op på hende. Han kunne sagtens pine hende - håbede han.
|
|
|
Post by Cecilia on Dec 22, 2014 21:01:00 GMT 1
Et smil gled over hendes læber, og hun rystede på hovedet. "Så det er sådan, di ser på det? Men hvis det hele bare er sjov bliver det vel også lidt kedeligt i længden, ik'?" spurgte hun ham drillende. Det var i hvert fald hendes tanke. Ikke fordi hun kendte til det. Hun hævede øjenbrynet af hans ord, inden hun lænede sig helt ned til ham og sørgede for at komme i den rigtige vinkel, så hun vidste, hvor hans blik ned det samme ville søge ned. "Det vil du ikke kunne holde", hviskede hun i hans øre, og trak sig tilbage igen, så der ikke ville være den tyde lige åbning i trøjen. Hun sendte ham et kækt smil, inden hun rejste sig fra sengen.
|
|
|
Post by Marie on Dec 22, 2014 23:20:47 GMT 1
"Ikke nødvendigvis, der er mange varianter af sjov, så det handler bare om at udvælge de helt rigtige for en selv, ikke sandt?" Han blinkede kækt med det ene øjen og kunne ikke lade være med at more sig over dette. Men på det punkt var de vidst ikke helt enige kunne han fornemme på det hele. Hun lænede sig ind over ham. "Tør du vædde?" Spurgte han, og ganske bevidst lod han en hånd glide op imellem hendes lår og vandre længere op. "Hvem er det der kan holde længst, tror du selv?" Han kunne jo altid selv gøre det på sig selv, men han havde en formodning om, at Annabell ikke havde kendskab til den del af legen? Eller det håbede han i hvert fald lige i dette øjeblik.
|
|
|
Post by Cecilia on Dec 22, 2014 23:34:12 GMT 1
Hun sukkede opgivende af ham. "Du er virkelig arbejdssky, hva'?" spurgte hun drillende, da han virkelig prøvede at tale hende fra at udføre en opgave, selvom det uden tvivl var, hvad hun havde sat sig som mål. Det gibbede betyde ligt igennem hende, da han lod sin hånd glide op mellem hendes lår, men hun formåede ikke at vise,hvor meget det egentlig påvirkede hende. "I hvert fald ikke dig. Selv jeg ved, at den ægte vare er bedre end det andet", påpegede hun med et skævt smil og greb let fat i hånd hånd for at trække den væk.
|
|
|
Post by Marie on Dec 23, 2014 12:17:34 GMT 1
"Egentlig ikke, men det ville være lettere, hvis man ikke skulle det", sagde han og blinkede kækt til hende. For det mente han skam. Det gav ingen mening, at fortsætte med at arbejde, hvis der ikke var noget formål med det. Der var en smule her, men lige ville han lade hende lide en anelse. Hun gippedenoget og var hurtig til at trække hans hånd væk. "Nå nå, det ser ellers ud til, at du mener noget andet lige nu", sagde han og blinkede kækt til hende med et grin over sine læber.
|
|
|
Post by Cecilia on Dec 23, 2014 14:49:42 GMT 1
"Du lyder virkelig doven lige nu", sagde hun drillende, da hun virkelig ikke forstod ham. Selvfølgelig kunne hun lide at have det sjovt og slappe af, men alligevel vidste hun, at hun blev nødt til at lave noget produktivt arbejde en gang imellem, ellers ville hun ikke kunne fokusere på noget. Hun rakte tunge af hans ord, og lænede sig ned for at ramme hans læber i et kort kys. "Fint. Men det bliver ikke lige nu", sagde hun og rejste sig fra sengen.
|
|
|
Post by Marie on Dec 23, 2014 17:55:49 GMT 1
"Det var også meningen", sagde han og blinkede til hende. Selvom han dog mente det. Der skulle være en grund og et godt fundament for at arbejde, og sjov var bare altid mere lokkende end noget andet, det måtte hun kunne forstå eller måske ikke. Han trak sig drillende. "Hov hov, husk nu, du havde brug for beskyttelse, du ved aldrig hvad der smitter via mine læber", sagde han og blinkede til hende.
|
|
|
Post by Cecilia on Dec 23, 2014 18:14:22 GMT 1
Hun rystede smil ende på hovedet af ham. Han var virkelig for meget, men det var nok også det, der gjorde ham så... Dejlig. En grimasse forlod hende ved hans ord, og hun endte med at klappe ham på kinden i stedet, inden hun rejste sig fra sengen. "Så må jeg hellere få fat i noget beskyttelse, ik'?" sagde hun drillende og bakkede væk fra sengen.
|
|
|
Post by Marie on Dec 23, 2014 18:25:51 GMT 1
Han lo ved hendes klask og efterfølgende ord. "Ja, det bliver du nok nød til". Han lagde armene om bag nakken og betragtede hende, mens hun bakkede væk fra sengen. "Har du tænkt dig at gøre det der hele dagen, eller smække din røv herover igen?" Spurgte han drillende og så afventende på hende. Hvad var det egentlig hun var igang med lige nu?
|
|
|
Post by Cecilia on Dec 23, 2014 19:30:57 GMT 1
Hun smilede til ham og stoppede op et stykke fra sengen og lagde den ene arm i siden. "Jeg har tænkt mig at gå ud og fuld føre planen. Så må jeg se, om jeg slår min røv i sengen senere", sagde hun drillende og blinkede til ham. Hun skulle ud og undersøge tingene og få klaret nogle ting, der pludselig kom hende på sinde.
|
|
|
Post by Marie on Dec 23, 2014 20:03:04 GMT 1
Han hævede det ene øjenbryn af hendes ord. "Jamen så smut med dig, så må vi se om din røv er velkommen i sengen senere", sagde han og så på hende. Han overvejede om der var noget han skulle ud og undersøge. Det eneste som han kunne komme på, var at han ville udforske noget mere. Det gav nok problemer, men han elskede at udforske det hele. Derfor satte han sig også op i sengen.
|
|
|
Post by Cecilia on Dec 23, 2014 20:09:56 GMT 1
Hun smilede til ham og stod et øjeblik bare og betragtede ham, sådan som han lå der. "Det vil jeg så håbe på", sagde hun drillende, inden hun fik revet blikket til sig mes blus sende kinder og derefter smuttede ud af døren. Nu skulle hun have en plan. Og den begyndte at samle sig.
|
|
|
Post by Marie on Dec 23, 2014 20:19:05 GMT 1
Han trak på skulderne, som han skubbede sig ud af sengen. "Det skal du nu ikke være sikker på", sagde han drillende, men hun forsvandt hurtigt med blussende kinder. Han trak derefter i sine sko og en t-shirt. Hvad skulle han så give sig til nu? Udforske. Ja det var en god plan. Det var altid en god en.
|
|
|
Post by Cecilia on Dec 23, 2014 20:24:01 GMT 1
Hun lavede en grimasse ved hans kommentar, men forsvandt ud gennem døren og videre ud på gangen. Et smil lå om hendes læber, da hun fortsatte ned af gangen og ned mod cafeteriet. Hun måtte se, om hun kunne få en opgave og ellers, hvad hun ellers kunne gøre. //Out og ny?
|
|
|
Post by Marie on Dec 23, 2014 20:26:49 GMT 1
// Ja Vil du starte? Og hvad med to tråde?
|
|
|
Post by Cecilia on Dec 23, 2014 20:33:23 GMT 1
//Selvfølgelig! Uhh ja, Lim og Alex?
|
|
|
Post by Marie on Dec 23, 2014 20:35:26 GMT 1
// Ja det tænker jeg xD Men super
|
|