|
Post by Marie on Sept 14, 2014 20:52:54 GMT 1
"Hvad er der nu galt med putte?" Spurgte han en anelse teatralsk måbende, men han kunne dog ikke holde et grin tilbage over det. "Ah .. Vil du høre en hemmelighed?" Spurgte han og trådte tættere på hende, selvom de i forvejen han sammen. "De er virkelig gået glip af noget," han blinkede til hende.
|
|
|
Post by Cecilia on Sept 14, 2014 20:56:50 GMT 1
"Alt er galt med putte. Hold dig hellere til Sweetheart, som du startede med", svarede hun ham drillende, selvom hun virkelig mente det. Ved hans ord rødmede hun og hendes skuldre skød kort op i forlegenhed over det, selvom et fjoget smil lå på hendes læber. "Det siger du kun fordi du lige har fået mig til at kysse dig", svarede hun lavt og kørte en hårtot om bag øret med den frie hånd.
|
|
|
Post by Marie on Sept 14, 2014 20:58:58 GMT 1
"Sweetheart forsvinder heller ikke - måske til fordel for sweety, men så skal du dælme også gøre dig fortjent til det," sagde han drillende og prikkede hende på næsen med et grin over læben. Han så hvordan hele hendes holdning ændrede sig over ordene, som flød fra hans læber. Hovedet tiltede let på skrå, studerende, inden han fangede hvad han søgte. "Egentlig ikke, jeg ville ikke sige sådan noget, hvis jeg ikke mente det" Sagde han roligt.
|
|
|
Post by Cecilia on Sept 14, 2014 21:02:16 GMT 1
"Se, det lyder bedre. Hvad skal jeg gøre for at fortjene det?" spurgte hun med er skævt smul og rynkede på næsen, da han prikkede til den. Hun prøvede stadig på det kraftigste at få farven fra kinderne væk, men det hjalp ikke, da han bare fortsatte. "Det må jeg jo finde ud af..." sagde hun, bare for at drille ham en smule og dermed måske fjerne fokusset fra hendes egen forlegenhed.
|
|
|
Post by Marie on Sept 14, 2014 21:04:50 GMT 1
"Oh, det punkt er du slet ikke nået til endnu," han blinkede kækt til hende, og lod kort øjnene lave et elevator signalement over hendes krop, inden det kort endte på hendes læber og videre op til øjnene. "Værsgo' du forsøger bare" Han så på hende og nød at se hende sådan forfjamset, da det virkelig var en side, som man ikke lige sådan fangede ved hende.
|
|
|
Post by Cecilia on Sept 14, 2014 21:08:49 GMT 1
"Hvornår ender jeg så på det punkt?" spurgte hun, bare for at få ham til at fortsætte med at tale og måske glemme hendes forfjamskethed. "Og hvad mener du med det sammensat med det blik der?" spurgte hun, da hun på den ene side blev endnu mere forlegen over hans elevatorblik, men på den anden side også en smule mere ikke-forlegen. Det hele var bare forvirrende for hende. Men alligevel på en god måde?
|
|
|
Post by Marie on Sept 14, 2014 21:12:07 GMT 1
Et smørret smil havde plantet sig over hans læber ved det spørgsmål. "Hvornår smider du tøjet?" Spurgte han drillende, som svar på den detalje. Det ville nok hyle hende ud af den, men nu var hun selv skyld i det og derfor kunne han ikke lade være med, at gøre det. Det var alt for fristende. Han gav hendes hånd et blidt klem. Han var trods alt ikke en af de drenge, der kun tænkte med de nedre dele. Dem var der ellers mange af, og sikkert en del her.
|
|
|
Post by Cecilia on Sept 14, 2014 21:16:08 GMT 1
Ved hans spørgsmål kom varmen for fuld tryk op i hendes kinder og hendes blik skød med det samme forlegent ned. På den ene side havde hun lyst til at blive sur og fornærmet, men på den anden vidste hun, at han bare sagde det for sjov. Hun lignede sikkert en brandbil. "Aldrig, hvis du bliver nødt til at spørge om det", endte hun med at svare ham, bare for at han ikke skulle tro, at han var noget.
|
|
|
Post by Marie on Sept 14, 2014 21:21:09 GMT 1
"Det behøver jeg ikke, jeg kunne også bare trække det af dig, når du er min dyne," sagde han drillende og gav hendes hånd et klem. Hun lignede dog en der kogte. "Du burde virkelig få et koldt bad, man skulle tro du kogte," sagde han drillende og blinkede kækt til hende. Han fandt det utrolig morsomt det her.
|
|
|
Post by Cecilia on Sept 14, 2014 21:24:20 GMT 1
"Ah ah, der er ingen dyne uden dyne betræk! Og efter hvad du hentyder til, så har du sikkert set en masse kønne pigekroppe, så du behøver ikke afklæde mig for at få nydelse", svarede hun ham og prikkede ham på brystet. "Det kunne være, at jeg skulle gøre det? Langsomt klæde mig af, stykke for stykke, med døren låst, og derefter træde ind i det kolde vand for at lade det omslutte min uskyldige krop?" Hun vidste ikke, hvor ironien og den slags dfillerier kom fra. Det var nok fordi hun ikke følte det kunne blive forlegent for hende.
|
|
|
Post by Marie on Sept 14, 2014 21:30:08 GMT 1
"Så må jeg jo snige mig ind og sove under dynebetrækket, men med dynen" Sagde han og snoede den rundt på den måde. "Så du siger bare, at jeg skal tænke på andre pigekroppen, mens jeg ligger med dig. Se den var ny," sagde han og studerede hende med et drillende udtryk. Hendes beskrivelse var virkelig ikke fair, han begyndte automatisk at klæde hende af og mærkede en summen i sin krop. "Det der er virkelig ikke fair!" Protesterede han med det samme. Der røg hans tankegang om, at han ikke var som andre drenge, han havde netop modbevist det ved hendes ord. Satans.
|
|
|
Post by Cecilia on Sept 14, 2014 21:35:53 GMT 1
"Det sker ikke", sagde hun en anelse bestemt, men hun overvejede alligevel hvordan fanden han havde tænkt sig at komme under hendes tøj... Det skulle hun ikke tænke på! "Nej, jeg mener bare, at du sikkert har set så mange, at du ikke behøver se min." Hun var i hvert fald ikke så glad for ideen, hverken den om at klæde sig af, eller den med, at han forstillede sig andre piger. Et grin forlod hende ved hans ord, da hun kunne se, hvordan det påvirkede ham. "Mens vandet løber over mig, vil jeg sno mig for at slippe for kulden, der får min bare og nøgne hud til at sitre. Jeg vil køre hænderne over den bløde hud, mens vandet drypper af over mig og får huden til at glimte." Hun kunne lige så godt prøve at trække den, når han nu blev påvirket.
|
|
|
Post by Marie on Sept 14, 2014 21:41:15 GMT 1
Han lo ved hendes bestemte ord. "Er det en udfordring?" Spurgte han drillende, for han kunne sikkert godt med en del anstrengelse kravle sig ind i hendes bluse, den var i hvert fald for stor til hende. "Nå nå, hmm .. Ja, noget skal jeg jo have - så må jeg bare forestille dig nøgen i stedet for," sagde han med et sjofelt smil over læberne, der krusede sig sammen i en lidt slesk trækning. Han mærkede blodet pumpe lidt hårdere rundt i kroppen og varmen ved tanken og illustrationen i hans hoved. Han endte med at presse sine læber mod hendes for at stoppe hendes snak inden han blev opstemt af det.
|
|
|
Post by Cecilia on Sept 15, 2014 4:56:10 GMT 1
Der værste var næsten, at hun nægtede at sige nej til en udfordring, så når han stillede det sådan op måtte hun kringle sig ud. "Det kan ikke lade sig gøre", endte hun med at sige med en skuldertrækning for at slå det hen. "Du får i hvert fald ikke mere end en tanke om det", svarede hun han drillende. Hun kunne se, hvordan hendes ord påvirkede ham og hvordan noget varme kom frem i hans kinder, og der fik et tilfredst smil til at pryde hendes læber. Da han så ramte hendes læber med sine, kunne hun ikke gøre andet end at besvare det, selvom det nok ikke helt var det, hun burde.
|
|
|
Post by Marie on Sept 15, 2014 20:03:28 GMT 1
Kort skød det ene øjenbryn op i undren. "Og hvorfor så ikke det?" Spurgte han og kneb øjnene en anelse sammen, mens han beskuede hende. En let hovedrysten forekom over hovedet, så de rødlige lokker dansede om hans hoved, for at falde til ro igen. "Jaså? Det skal du så ikke lige regne med, putte" Smilet blev kæphøjt, mens han så hende an, kort strammede læberne sig sammen med en antydning af morskab. Han fik kølet hende ned, og holdt læberne mod hendes, inden han slap dem langsomt. Så var der ro på igen.
|
|
|
Post by Cecilia on Sept 15, 2014 20:07:24 GMT 1
"Derfor", svarede hun ham bare Kort fattet med et drillende smil. Han skulle i hvert fald ikke oråve, for så ville hun nok først flippe ud på ham. Og det havde hun ikke lyst til. "Drop det", svarede hun ham lavt, inden hun bare nød kysset den korte tid, han holdt det. Da han trak sig tilbage, sendte hun ham et drillende smil og lod let en finger følge hans kæbe. "Og du får på ingen måde lov til hverken at se eller røre, mens vandet nydende løber ned af min hud", hviskede hun ved hans øre, som hun strakte op imod, inden hun endnu en gang trak sig tilbage og blinkede til ham.
|
|
|
Post by Marie on Sept 15, 2014 20:17:00 GMT 1
"Det er ikke et ordentligt svar," sagde han og så på hende, inden han hørte det lave næste, som bare fik ham til at undre sig. Hun trak sig og lod en finger glide langs hans kæbeparti. "Åh hold da din kæft," muggede han og greb fat i hende og trak hende tilbage. "Det der er virkelig ikke fair!" Protesterede han, og lod hende læne op imod den kolde væg.
|
|
|
Post by Cecilia on Sept 15, 2014 20:20:10 GMT 1
"Hvorfor skal jeg give sig svar, når du aldrig svarer mig?" påpegede hun drillende, da hun virkelig følte, at hun endelig havde kontrollen. Et let fnis forlod hende ved hans ord, og hun prøvede at lade som ingenting, da han greb fat i hendes og lænede hende mod væggen. "Og hvorfor så ikke? Jeg giver dig jo bare sandheden?" sagde hun og blinkede til ham, inden hun for virkelig at drille ham, lod en engel langsomt følge hans kæbeparti.
|
|
|
Post by Marie on Sept 15, 2014 20:23:39 GMT 1
"Jeg svarer da dig? Og ikke ændre emne!" Påpegede han og så på hende. "Måske, men det er ikke noget, som du skal fortælle mig om, det er noget jeg skal se i stedet for," han lænede sig frem imod hende og lod sine læber ramme hendes kæbeparti og flugte langs det, blot for at tirre hende en anelse.
|
|
|
Post by Cecilia on Sept 15, 2014 20:36:04 GMT 1
"Så jeg skifter emne? Hvad med dig selv?" spurgte hun ham, da hun nægtede at give ham er svar, hvis han ikke gav hende et svar. "Som jeg sagde: Du får ikke noget at se. Ikke på denne måde", sagde hun lavt, og bed sig i læben, da hans læber ramte hendes kæbe. Hun ville ikke vise, at hun nød det, og prøvede derfor at læne sig væk fra ham. Der var bare ikke plads pga. væggen.
|
|