|
Post by Cecilia on Sept 28, 2014 16:07:30 GMT 1
Han rystede på hovedet. "Alex er, hvad du skal kalde mig, ellers kan du kalde mig ingenting", sagde han stadig med den rolige tone, da han ikke ville hidse sig op. Så kom den anden side i hvert fald frem. En brummen forlod ham ved hendes ord, da hun jo selvfølgelig havde ret. Det måtte have set ret så sjovt ud. Et suk forlod ham ved hendes næste spørgsmål. "Joker. Er du brunette?" spurgte han, da han gerne ville have emnet væk fra de mere person lige ting.
|
|
Toria
Junior kriminel
You have to go on and be crazy. Craziness is like heaven.
|
Post by Toria on Sept 28, 2014 16:18:08 GMT 1
"Nathan, please!" hun forstatte sit bedende plageri, og foldede bedende sine hænder sammen, trods han ikke kunne se det. Da han svarede med en joker, smilte hun svagt. Han havde nu kun en tilbage, og når han havde brugt den kunne hun få alt andet ud af ham. Og desuden, de havde ikke lavet en regel med at man ikke måtte spørge om det samme to gange. "Nej, jeg er ginger," sagde hun hurtigt, og smilte skævt. Hvis han så gerne ville se hendes udseende, kunne han ligeså godt tage det skide stof af..! Og indtil da, ville hun blot fylde ham med løgne omkring hendes udseende, for hvorfor ikke?
|
|
|
Post by Cecilia on Sept 28, 2014 18:04:52 GMT 1
"Så du vil lege?" lød det pludseligt over hans læber med en hæs og raspende stemme. Kort efter var der dog den rolige og dybe stemme, der sagde: "Nej. Alex." Drn anden del af ham var lige kort kommet frem og Alex hadede det. Men nu ventede den bare endnu en gang lige under over fladen. Et suk forlod ham dog ved hendes ord. "Det lyder dejligt", sagde han som det var. Så længe hun ikke var blond skulle det nok gå.
|
|
Toria
Junior kriminel
|
Post by Toria on Sept 28, 2014 18:36:47 GMT 1
"Det kommer an på hvilken leg det er," svarede hun let, lagde slet ikke mærke til det tydelige tone skift, fortsatte blot sin opgave, om at få lov til at kalde ham Nathan. "Nej. Nathan," fortsatte hun flabet, og satte sig anderledes da den hårde stol langtfra var behagelig.. Hun rettede på sit lange, platinblond hår, førte det hen over hendes ene skulder. "
|
|
|
Post by Cecilia on Sept 28, 2014 20:39:40 GMT 1
Ved hendes ord brød den anden del igen frem og et lusket smil bredte sig over læben. "Hvad foreslår du?" lød det igen hæst og en hånd gled over og ramte let hendes hår. Det luskede smil lå kort på læberne, inden han i et sæt kom tilbage og trak sig væk, som havde han brændt sig. "Jeg skal have mine piller!" sagde han en anelse bestemt og rejste sig ellers noget hurtigt fra stolen. Latteren rungede i hans baghoved.
|
|
Toria
Junior kriminel
|
Post by Toria on Sept 28, 2014 20:48:30 GMT 1
Hun kiggede underligt på hans jånd som blidt strejfede hendes bløde, lange hår. Hun fik et svagt chok da han hurtigt kommer på benene, og hun kommer selv hurtigt op og stå, hun strækker sin arm fat og griber fat i hans arm, og holder ham fast. "Okay, nu skræmmer du mig en smule.. piller.. for hvad? Og hvorfor er det så vigtigt lige nu? Skulle vi ikke lege?" Den måde hun talte på mindede om en legesyg, skuffet kat, og hun griber også fst med den anden hånd.
|
|
|
Post by Cecilia on Sept 28, 2014 20:59:02 GMT 1
Der blev grebet fat i hans arm og han så sig nødsaget til at stoppe op. Han bed sig endnu en gang i kinden og vendte ansigtet mod hende, men han kunne mærke, hvordan det krævede en del at holde den gode side fremme. "Jeg skal bare have mine piller. Så kan vi..." Hans brummende stemme glider ud og kort kommer det luskede smil over hans læber, inden han får det rystet af sig. "Please, hjælp mig med at finde dem." Ej, nu har jeg endelig chancen for at have det sjovt, og så giver du mig den ikke? Tøsedreng. Hun er jo bare ginger?
|
|
Toria
Junior kriminel
|
Post by Toria on Sept 28, 2014 21:14:21 GMT 1
"Jeg skal nok hjælpe. . Ligeså snart du siger hvorfor. ." Hendes stemme er skuffet dog bestemt, og hun trækker let i hans arm. Hendes lyserøde tunge spiller kort hen over hendes fyldige læber og hun kigger kort ned i jorden. De piler kan ikke være då vigtigeat han ikke kan bruge 10 sekunder på at fortælle hende om det. "Nathan, pleeade," efterligner jeg flabet hans please, og ryster svagt på hovedet.
|
|
|
Post by Cecilia on Sept 28, 2014 21:21:53 GMT 1
"Fordi de er nødvendige", svarede han hende og bed sig endnu en gang hårdere i kinden, da han ikke vidste, hvad han kunne gøre. Han kunne ikke benytte sig af fysiske kræfter for at rive sig væk, for så ville den anden del helt klart komme frem. Og det måtte bare ikke ske, selvom hun nu var ginger. "Stop med at kald mig Nathan." Latteren bliver bare højere og højere i hans baghoved, da der helt klart virker til at være en anden vinder her.
|
|
Toria
Junior kriminel
|
Post by Toria on Sept 28, 2014 21:31:17 GMT 1
"Fortæl mig hvorfor de er så vigtige. Stop med at flygte fra din fortid, sket er sket og nu kan du kun få hjælp til det, men ingen ksn hjælpe dig hvis du fortsætter med at flygte hrle tiden! Fortiden vil indhente dig, og den vil ødelægge dig, Nathan!" Svarede hun irriteret, seriøst og stirrede koldt op på ham. "Så giv mig en god grund. Giv mig en god grund, og jeg kalder dig Alex,"
|
|
|
Post by Cecilia on Sept 29, 2014 17:29:34 GMT 1
Endnu en gang brugte hun det andet navn og det fik den anden del til at bryde frem. Endnu en gang kom et lusket smil frem på læberne. Der skulle i hvert fald ikke tages nogle piller nu. "De et skam ikke vigtige, det er bare for at få dig med væk fra dette forfærde lige rum. Vil du med?" Stemmen var igen hæs,men alligevel en smule forførende, da han greb fat i hendes hånd med sine fingre. "Drt var bare for at drille dig. Kald mig bare Nathan." 'Hun er ginger, du har ingen interesse i hende!' skreg den anden del inde i baghovedet. Det blev bare besvaret med et træk på skuldrene.
|
|
Toria
Junior kriminel
|
Post by Toria on Sept 29, 2014 19:45:39 GMT 1
Idun undede sig kort over hans pludselige humørsvingninger men lagde det blot fint på hylden, det måtte hun bekymre sig om senere, desuden kunne hun lidt bedre lide denne Nathan, han virkede ikke nær så forsigtig.. "Jamen, lad os komme afsted!" Svarede hun hurtigt, ignorerede med vilje den lettere forførende undertone i hans stemme, og fulgte med, det var hun ligesom lidt nød til, da hans lange fingre havde lukket sig om hendes hånd og trukket hende med. "Så kalder jeg dig Nathan. Tak," stemmen var taknemlig, blid og hun skævede kort op mod ham, lagde tydeligt mærke til det luskede smil. Sær fyr, men hun havde intet imod det.
|
|
|
Post by Cecilia on Sept 29, 2014 20:21:00 GMT 1
Hun fattede på ingen måde mistanke, og det fik bare det luskede smil til at blive endnu større. "Det kan du roligt sige. Hvor skal vi hen?" spurgte han hende med samme hæse stemmeføring. Det eneste, der var sikkert var, at de absolut ikke skulle ind på hans værelse. Hvis den anden del så bare kom kort frem kunne denne få fat i de forbandede piller, og det skulle ikke ske. Lige nu ville han bare have sjov. "Det er skam mig, der takker", sagde han.
|
|
Toria
Junior kriminel
|
Post by Toria on Sept 30, 2014 16:58:00 GMT 1
Hun smilte let, og lod sig trækkes med. "Jeg er ligeglad, en form for fællesstue?" Spurgte hun kort, og skævede op mod ham. "Haha, jamen så lidt, så.." Lo hun svagt, og små løb for at komme op på soden af ham, så hun ikke haltede bag ham som en irriterende hundehvalp. "Men nu hvor din mission på at skræmme livet af mig med din seriøshed, kan vi så snakke om at få fjernet det bånd..?" Hun ville have det af, og det kunne jo være det også blot var en joke af hans.
|
|
|
Post by Cecilia on Sept 30, 2014 21:59:59 GMT 1
Et nik forlod ham, mens han regnede med, at hun bare vidste vej. Hans tanker kørte derefter på, hvad han skulle gøre med denne pige. Hun virkede ikke bange for ændringen, eller havde måske ikke en gang lagt mærke til den, hvilket udelukkende blev set som positivt. Så kunne han virkelig få noget sjov, nu hvor de pokkers piller ikke var i vejen! "Se, det lyder interessant. Kan du måske gøre det?" løs det med den hæse stemme og ansigtet blev vendt mod hende. Han havde ikke selv fundet ud af, hvordan han skulle få den satans knude op, da det var en helt speciel knude, som kun den anden del vidste, hvordan man kunne binde og løsne.
|
|
Toria
Junior kriminel
|
Post by Toria on Oct 1, 2014 12:56:29 GMT 1
//Oh shiat.. XD
Hun førte ham hen mod fæles stuen, og trak ham med hen til den store, slidte sofa midt i rummet, og lagde blidt sine hænder på hans skuldre, skubbede ham ned og sidde, og gik om bag ham, stod og studerede den sære knude. "Har du overhoved selv nogen anelse om hvordan man for den af?" spurgte hun med let løftede øjenbryn, da det lignede en hel vild avanceret knude.. Celestia løftede langsomt sine hænder, og begyndte at fumle med den stramme knude, hev i en snor, hev i den anden ende.. "Det kommer til at tage tid, men jeg burde godt kunne få den op.."
|
|
|
Post by Cecilia on Oct 1, 2014 14:21:59 GMT 1
//Det må du nok sige...
En tilfreds brummen forlod ham, da hun skubbede ham ned at sidde og han havde på ingen måde problemer med det. Dog måtte hun meget gerne have sat sig ned over ham, så han rigtig kunne have rørt hende, men da han mærker hendes fingre ved knuden, vælger han, at det nok er meget godt. 'Stop det. Nu. Hun kan alligevel ikke få det af, hvis hun ikke kender den helt rigtige metode. Den kan ikke åbnes bare ved at hive lidt her og der' påpegede atenneb i baghovedet, men der eneste svar, der kom på det var et lusket smil. "Hvis du kan gå den op, er du en skat", sagde han med den hæse og forførende stemme føring.
//Hun burde dog ikke kunne få den op uden at vide noget om selve knuden, kan vi ikke sige det i første omgang? xD
|
|
Toria
Junior kriminel
|
Post by Toria on Oct 1, 2014 14:29:51 GMT 1
//Haha xD
"Jeg er en skat, uanset hvad," svarede hun kækt igen, og fortsatte med den irriterende, avancerede knude. Please, gå nu op.. bad hun irriteret, og hev lidt mere i snorende. "Okay, hvorfor fuck skal den knude være så avanceret..!" ubrød hun irriteret, og slog ud med sine lange, slanke arme, inden de langsomt faldt ned langs hendes sider igen. "Du må da vide en smule om den knude," sagde hun lavt, og gik igen om på den anden side af sofaen og satte sig ved siden af ham, drejede hovedet så hun kiggede op på hans kønne ansigt, hvor halvdelen var gemt bag det skide stykke stof.
//Hun vil bare gerne have den af, og det vil jeg måske oss.. XD ^^
|
|
|
Post by Cecilia on Oct 1, 2014 16:04:16 GMT 1
Endnu en brummen forlod ham ved hendes ord. Han elskede piger, der vidste at de var noget. "Det må jeg så lige finde ud af", sagde han lavt, og kunne mærke, hvordan hun hev og sled i knuden, der bare ikke ville give sig. "Det må du nok sige... Jeg har prøvet utallige gange, men den tåbe har bundet den på en eller anden speciel måde", kom det en anelse arrigt fra ham, inden han kunne mærke, hvordan hun satte sig i sofaen. "Kom her. Jeg vil gerne vide, hvordan du ser ud. Så jeg ved, hvad jeg skal se frem til", sagde han forførende og rakte let hånden ud mod hende.
//Haha, jeg forstår dig xD Jeg tænker bare, at det er en smule for tidligt?
|
|
Toria
Junior kriminel
|
Post by Toria on Oct 1, 2014 16:14:27 GMT 1
"Der er intet at finde ud af, for det passer," svarede hun igen, og skævede kort mod ham da han forklarede det ikke var ham selv der havde bundet den. "Den må ku' komme af på en eller anden måde.." mumlede hun lavt, og kiggede tænkende frem for sig. "Hvordan vil du finde ud af hvordan jeg ser ud, hvis du ikke kan se?" spurgte hun undrende, med en nysgerrig undertone, og rakte langsomt hånden frem, og lagde den i hans. Hendes hånd var lille og spinkel, i hans mandige hånd, og følelsen af at være lille sneg sig langsomt ind på hende. Han var 3 år ældre, 20-25 cm højere..
//Har det på samme måde XD
|
|