|
Post by Marie on Nov 20, 2014 22:34:55 GMT 1
Han kunne ikke smøre det drengede smil af sine læber og nød det. Det her var faktisk begyndt at blive en ret sjov leg, det måtte han da erkende. En lille detalje begyndte dog at melde sig i hovedet på ham. Han lo ved hendes kommentar. "Satans, jeg havde ellers et herre godt spørgsmål til dig", påpegde han og sad lidt og overvejede det. "Okay, du har to valgmuligheder. Enten så give mig massage eller også så skal du .. hmm .. synge endnu en Bæver sang og denne gang skal du synge den baglæns", påpegede han, da han egentlig godt kunne bruge noget massage.
|
|
Toria
Junior kriminel
You have to go on and be crazy. Craziness is like heaven.
|
Post by Toria on Nov 20, 2014 22:45:36 GMT 1
"Det må vente.." sagde hun med et dmil og slap endeligt sit hår, hvor tre små, mini fletninger nu var. "Det lyder som om du gerne vil have den masage, for den anden opgave er umulig! Så godt kan jeg heller ikke hans sange.." hun kiggede en smule irriteret på ham, da det betød hun skulle op og stå, og hun havde endelig fundet ud af hvordan man sad bedst på ham. . Men et svagt, mildt smil lå om hendes læber.
|
|
|
Post by Marie on Nov 21, 2014 10:31:45 GMT 1
Han så på hende og smilte let. "Åh, synes nu ellers du gjorde et godt forsøg før. Men ja, massage er altid tiltrængt", sagde han med et glimt i øjet og så overvejende på hende. Hun lignede dog en, der havde et eller andet gemt i ærmet, som han ikke var helt sikker på, at han brød sig om.
|
|
Toria
Junior kriminel
|
Post by Toria on Nov 22, 2014 13:13:50 GMT 1
//Pff. Hvad snakker han om?! xD
Hun kom langsomt på benene og strakte sin slanke krop. Hun sad ellers så godt.. "Vil du ligge ned eller side op?"Hun var en snulsmule irriirriteret over at have taget konsekvens, men hun var en smule bange for sandhed.. hun gemte på så meget, og hsn ville sikkert kunne se når hun løj. Ikke så rart, derfor måtte hun overleve de onde konsekvenser han havde... De var ikke alle lige milde.
|
|
|
Post by Marie on Nov 22, 2014 13:36:07 GMT 1
// At hun jo fik Bæver sangen før, og kunne den så godt, at han mente hun ville kunne den bagfra også xD
"Det der er bedst og mest praktisk for dig", brummede han og overvejede. "Det er vel at ligge ned? Så det bliver sådan", lød det lige efter, da han alligevel tog en beslutning. Det drengede smil hang over hans læber og han blinkede kækt til hende med det ene øje, inden han satte fødderne i jorden og rejste sig op og lod hende glide med op, inden han så ned på gulvet. Snavset, og ikke det mest tiltalende. Nå pyt. "Men efter dig?" Sagde han og så på hende med et drillende smil. Hun bestemte jo, hvordan det skulle foregå, så længe han fik massage. God konsekvens, måtte han erkende.
|
|
Toria
Junior kriminel
|
Post by Toria on Nov 29, 2014 12:12:36 GMT 1
// når xD så god er hun altså heller ikke... x.x xp
"Ligge ned ville være fint, for så kan jeg side på dig," svarede hun med et lettere flabet smil, og kiggede mod gulvet da han sagde hende først. Pff.. "Næ nej, dæk," svarede hun lettere bestemt, og mødte igen hans gullige øjne. De var specielle, hun kunne godt lide dem. "Hvis du ligger dig, kan jeg side på din røv og give dig ryg-skulder massage. Men jeg kan ikke love det bliver smertefrit," hendes stemme var yderst drillende, og smilet var en smule udfordrende. Hun havde aldrig rigtig givet massage, så det her skulle nok blive sjovt. For hende..
|
|
|
Post by Marie on Nov 29, 2014 12:21:19 GMT 1
// Prøv at fortæl Erik det xD hah . Evig optimistisk xD
Han lo muntert ved hendes ord. "Lad os lige slå det fast, at jeg ikke er nogen hund, men jeg skal nok lægge mig ned uanset hvad", han blinkede kækt til hende, inden han sætte sig ned på knæene og lagde sig ned på gulvet. "Jeg er jeg med på, og jeg overlever nok, så længe du gør det ordentligt", sagde han med et smil og ventede på, at hun skulle gå igang med massagen.
|
|
Toria
Junior kriminel
|
Post by Toria on Nov 29, 2014 12:28:21 GMT 1
// Haha xD
"Hmm.. Jeg synes ellers du minder om en," okay, ikke helt rigtigt, men ordene forlod alligevel hendes bløde læber, og hun rystede svagt på hovedet så det lange, platinblonde hår dansede igennem den stille luft. "Og det skal lige siges jeg aldrig har givet massage før, så.. Jeg ville ikke glæde mig, hvis jeg var dig," smilet kunne høres i hendes stemme, og da han lå ned gik hun hen og satte sig på hans numse med et bøjet ben på vær side af hans krop. Hendes spinkle hænder fandt op til hans skuldre, og lod dem tage fat omkring hans skuldre og kørte sin tommelfinger frem og tilbage, som hun havde set det i film. Sikkert forkert, men han vr advaret!
|
|
|
Post by Marie on Nov 29, 2014 12:38:19 GMT 1
Han drejede hovedet og lagde armene op, så han kunne hvile hovedet på dem. "Nu skal du ikke komme for godt igang", brummede han med et drenget smil i mundvigen, inden han rystede på hovedet og afventede behagen fra hendes hænder. "Det skal du jo sige", sagde han, og trak på skulderne. Nu måtte han se, der var aldrig nogen der masserede frivilligt, så det kunne vel kun være bonus? Han mærkede hende sætte sig på hans bagdel og fingrene der ramte hans skulder og tog fat. Der var ikke meget kraft i hendes bevægelser, ikke endnu i hvert fald.
|
|
Toria
Junior kriminel
|
Post by Toria on Nov 29, 2014 22:04:20 GMT 1
"Hvorfor dog ikke?" spurgte hun en smule flabet, og lod mere kraft være i hendes bevægelser. Det ville more hende hvis hun kunne få ham til at fortryde han valgte denne her konsekvens til hende.. "Måske.." svarede hun kort og rystede kort på hovedet af det. Bevægelserne flyttede sig længere ned af ryggen, men hun undgik rygsøjlen da hun havde hørt det kunne være farlig at massere der, men hvad ved hun..? Hun håbede dog hun gjorde det rigtigt, hun prøvede bare at genskabe de bevægelser hun havde set i film.
|
|
|
Post by Marie on Nov 30, 2014 13:21:24 GMT 1
"Fordi du minder mere om en hund end jeg gør", skød han igen med et flabet og drenget udtryk, mens han mærkede, hvordan hun bevægede sine hænder ned af ryggen på ham. Hun trykkede ikke i nærheden af rygsøjlen, mens hendes fingre var lette mod trøjen på ryggen, uden at det kildede. Det var faktisk ganske behageligt, men det var vidst ikke så meget massage igen. Det trykkede hun ikke hårdt nok til. "Var det første gang du masserede?" Spurgte han så.
|
|
Toria
Junior kriminel
|
Post by Toria on Nov 30, 2014 15:16:51 GMT 1
"Det gør jeg da i vært fald ikke! Jeg er en kattemisser, raarwh!" lo hun og fortsatte sine bevægelser med hænderne. "Jup, jeg er total ny. Så du må guide mig," svarede hun kort, sandt og kiggede på hans rødlige hår, da hun ikke kunne se hans øjne som han lå der. "Hvor lang tid skal jeg overhoved gøre det her?" sukkede hun efter lidt tid og kiggede mod åbningen til gangen.
|
|
|
Post by Marie on Nov 30, 2014 16:34:49 GMT 1
Erik kunne ikke lade være med at le, da Celestias kommentar flød. "En kattemisser ligefrem?" Han kunne ikke holde den muntre latter inden, mens han mærkede hendes hænder. "Du gør det i hvert fald ikke helt rigtigt, det er meningen at du skal trykke lidt hårdere", sagde han med et smil over læben. "Og du skal fortsætte indtil ... Det er godt", sagde han drillende.
|
|
Toria
Junior kriminel
|
Post by Toria on Nov 30, 2014 16:55:42 GMT 1
"Ja, en kattemisser," flød det hurtigt over hendes læber, og hun overvejede at tilføje noget, men det ville lyde forkert, han ville sikkert have misforstået det. Da han fortalte hende at hun skulle trykke hårdere, gjorder hun det, en del. "Hvor er du nedern!" hun skød lettere irriteret underlæben frem, og lod de nu hårdere bevægelser glide op til skuldrene igen.
|
|
|
Post by Marie on Nov 30, 2014 17:59:36 GMT 1
Han kunne ikke holde latteren inde. "En kattemisser, du har vidst glemt dine klør missekat", sagde han drillende, da hun ikke gjorde det. Det lød fuldstændig forkert i hans øre, men han forsøgte at holde en nogenlunde maske oppe for ikke at tænke for sjofle tanker. "Sku' da ikke så hårdt," stønnede han ud, da hun lavede nogle voldsomt hårde bevægelser pludseligt. Hvordan kunne det pigebarn trykke så hårdt egentlig?
|
|
Toria
Junior kriminel
|
Post by Toria on Nov 30, 2014 18:16:25 GMT 1
//Omg, sidder og griner!! XDXD
"Jeg har i vært fald klør. Og tænder," forsvarede hun sig selv, og brød ud i en fin, blød latter da hun åbenbart nu gjorde det for hårdt. "Kan du bestemme dig, dernede?" spurgte hun drillende, og gjorde bevægelserne mildere. Midt imellem blød, og for hårdt. Noget hun regnede med ville vre fint. Ellers gad hun ikke mere. Hun havde gjort et forsøg, og hvis det ikke er godt nok, gider hun ikke. Simpelt, nemt. Hun morede sig dog stadig over hans pludselige udbryd.
|
|
|
Post by Marie on Nov 30, 2014 18:36:01 GMT 1
// Hah, grinte også da jeg skrev det xD
"Som en missekat", tilføjede han drillende. Han forsøgte virkelig at holde masken, men det var virkelig svært. "Så må jeg hellere passe på, at du ikke bliver en vild missekat der springer på mig", han sugede læberne sammen for at undgå at grine. inden han hørte det næste drillende. "Sådan der, meget bedre!" Brummede han veltilpas, da hun slap det hårde greb og han igen kunne få vejret helt optimalt. "Du kan bare gøre det ordentlig i første omgang", tilføjede han.
|
|
Toria
Junior kriminel
|
Post by Toria on Nov 30, 2014 19:00:17 GMT 1
// xD
Hun kunne godt se på ham at han have misforstået det, så hun valgte at tilføje lidt til det. "Nemlig, jeg er en vild, fræk missekat. Rarwh!" 'Rarwh'et' var blødt, og hun rullede på r'et, mange drenge havde før sagt det lød sexet, men hun vidste et ikke. "Det er jeg glad for at høre," så gjorde hun det vel på en måde rigtigt nu, eller hvad? "Jeg havde sagt jeg er totalt newbie!" forsvarede hun sig selv, og lod hænderne vandre ned af ryggen på ham.
|
|
|
Post by Marie on Nov 30, 2014 19:06:52 GMT 1
// Hvor er hun bare herlig!! :3
Øjenbrynene skød straks op i panden på ham ved de ord og måden hun rullede blødt på r'et. Han drejede hovedet og skubbede sig en anelse op på albuerne. "Sig mig, forsøger den lille missekat at forføre fyre eller hvad?" Spurgte han og lod noget besværet de gullige øjne glide hen imod hende, selvom det var noget besværligt, og det gav noget af et træk i hans nakke. Han endte med at sukke af velbehag over hendes masserende fingre og lægge sig helt ned igen. "Mhm", mumlede han velfornøjet, inden et næste kom. "Du ved godt, at det er en hjemmeside ikk?" Spurgte han drillende. "Men nogen skal jo lære dig det", sagde han med en lettere drenget undertone, der sagtens kunne tolkes forkert. Hvilket også var meningen med det.
|
|
Toria
Junior kriminel
|
Post by Toria on Nov 30, 2014 19:39:31 GMT 1
//Var.. Var det ironisk? XD
Hun lo let da han beskyldte hende for at prøve at forføre hende, så hun valgte at drille lidt. "Hvad hvis jeg gør?" stemmen var udfodrende, og det samme med blikket. Hun mødte hans gule blik, og det var nemt at se på hende, dette morede hende. Da han kom med et suk der fortalte det var behageligt, smilte hun for sig selv. Hun kunne jo godt! "Er det?" hun rynkede undrende på næsen og prøvede at komme i tanke om det, men hun kunne intet huske. "Det er rigtigt, så det er godt jeg har dig," hun misforstod det, og var ret sikker på det var meningen. Længe leve perverse tankegange!
|
|