|
Post by Marie on Nov 16, 2014 19:27:29 GMT 1
"Hvorfor jeg er så flabet?" Han hævede det ene øjenbryn ved ordene, mens han smagte på det. Det var ikke lige det, som var faldet ham ind at skulle svare på. Øjenbrynene blev knebet let sammen og han så på hende. "Det er vel en del af min charme. Du ved, selvtillid, flabethed og en kæmpe portion charme oven i min fænomenale næsten kosmiske klogskab", han blinkede til hende. "Ej, sådan er jeg bare. Intet personligt, men jeg ser ingen grund til at pakke alting ind i kasser, du ved, så hvorfor ikke lave lidt sjov," han så på hende. "Sandhed eller konsekvens?" Måske han skulle lade hende få den hlvn snart?.
|
|
Toria
Junior kriminel
You have to go on and be crazy. Craziness is like heaven.
|
Post by Toria on Nov 16, 2014 21:09:32 GMT 1
"Selvtillid mangler du ikke, nej," det var blot en mumlen for hende selv, men hun havde efterhånden lært at hans høreevne var ret så god, så han hørte det garanteret. Men hun kunne lide han pointe, den var god. "Sjov er godt," erklærede hun sig enig i og nikkede kort. "Konsekvens," måske hvis hun gjorde det ville han også? Det var forsøget værd.. Hun kiggede op på ham, og glemte helt den våde bluse og lod derfor sine hænder falde ned i hendes buksebeklædte skød, så de ikke længere lå beskyttende hen over hendes brystparti. Celestia var dog en smule bange for hvilke konsekvenser hun ville få, for hvis den var slem vidste hun at hendes blondine hjerne ikke kunne finde på en der var værrere.
|
|
|
Post by Marie on Nov 16, 2014 21:18:42 GMT 1
"Det har jeg skam heller aldrig påstået", brummede han veltilpas, mens han så på hende. Han strøg fingrene over sin hage, mens han overvejede, hvad han skulle finde på af konsekvenser. Det var fristende, at give hende den samme igen, men gulvet var allerede vådt, så det ville være en skam. "Du har to valgmuligheder", brummede han, men blev distraheret af hendes arme der faldt ned og blottede den våde t-shirt, så han så på hende. Blikket blev fanget og han sank en klump, fuldstædnig desorienteret, inden han rømmede sig og sattede sig ordentligt op i stolen. "Enten så kan du vælge at synge en hel Justin Bæver sang eller du skal løbe ned på kontoret og råbe at det brænder til" Sagde han med et tilfreds smil over læben.
|
|
Toria
Junior kriminel
|
Post by Toria on Nov 16, 2014 21:43:20 GMT 1
Hun ventede på at høre hvilke han ville give hende, men da han var lige lovlig længe om det kiggede hun undrende op og så hvor hans blik var fikseret, kort efter rømmede han sig dog og begyndte at tale. Hun gad ikke engang at ligge armene over kors igen, det kunne ikke passe han havde så lav en selvkontrol.. Hun havde hørt det med at øjene sad et helt andet sted på piger i mænds hoved. Men de måtte da kunne styre det, eller hvad? Hun var ikke glad for folk kiggede, kiggede på hendes krop, ikke efter det der havde hændt hende i fortidens dystre skygger. Blikket blev straks anderledes, irriteret og overrasket over hans konsekvenser. "Er du syg i hovedet? Personalet totalt flipper! Men jeg gider ikke synge Bæver.. Årh, seriøst?!" Sukkede hun og kiggede bebrejdende op på ham.
|
|
|
Post by Marie on Nov 16, 2014 22:07:46 GMT 1
Hans blik faldt atter ned over den våde bluse. Opslugte detaljerne, inden han vendte blikket mod hendes ansigt, da hun talte. Han slog en klukkende latter op, og så på hende, mens øjnene strålede af morskab. "Så meget for at undgå bæveren. Men det er konsekvensen. Personalet går sku da amok, hvis man bare får det forkerte ben ud af sengen, hvis du ikke har bemærket det. Det værste der sker, er at man ender i hullet, men hva fanden, så længe kan de heller ikke spærre folk inde", sagde han drillende. "Man kan altid skyde sådan noget væk med en hallucination eller vrangforestilling," sagde han roligt og veltilpas.
|
|
Toria
Junior kriminel
|
Post by Toria on Nov 17, 2014 9:45:46 GMT 1
"Du er håbløs, men jeg er ked af det, Ginger.. Så må du altså høre på Bæveren. Jeg har ikke været her særlig længe, ballade kan de få når de tror jeg faktisk opføre mig meget pænt," hvorfor..? Hvorfor sagde hun overhoved den her dumme leg... Hun sendte ham et dræberblik, dog hang et mildt smil om hendes koralrøde læber. "Så vil du vælge, eller har jeg frit valg på alle hylder..?" Hun ville helst ikke synge da det også bragte minder frem fra dengang hun spillede klaver. Lidt sang hun også, men personligt synes hun ikke det lød godt.. Og hvad han så ville synes, ville hun finde ud af om få minutter. Fucking Bæver.
|
|
|
Post by Marie on Nov 17, 2014 21:02:32 GMT 1
Han så på hende. "Kedeligt, nu havde jeg ellers lige håbet på at der rent faktisk ville ske noget i dag", brummede han og trak let på skulderne ved de ord. "Men så må jeg nøjes med bæveren, det kan være du kan peppe ham lidt op med din feministiske side .. Eller hvad i tøser nu kalder det?", sagde han med en rolig og tilpas tone. Han studerede hende en anelse. "Du vælger," sagde han roligt, det skulle hun alligevel have lov til, når han nu havde givet hende denne opgave.
|
|
Toria
Junior kriminel
|
Post by Toria on Nov 18, 2014 22:35:08 GMT 1
Hun sendte ham det sidste 'dræberblik' inden hun lod sin fine stemme runge ud i lokalet. "If I was your boyfriend, I'd never let you go I can take you places you ain't never been before Baby, take a chance or you'll never ever know I got money in my hands that I'd really like to blow Swag, swag, swag, on you Chillin' by the fire while we eatin' fondue I don't know about me but I know about you So say hello to falsetto in three, two, swag
I'd like to be everything you want Hey girl, let me talk to you
If I was your boyfriend, never let you go Keep you on my arm girl, you'd never be alone I can be a gentleman, anything you want If I was your boyfriend, I'd never let you go, I'd never let you go
Tell me what you like yeah tell me what you don't I could be your Buzz Lightyear, fly across the globe I don't ever wanna fight yeah, you already know I'm a make you shine bright like you're laying in the snow Burr Girlfriend, girlfriend, you could be my girlfriend You could be my girlfriend until the w-w-world ends Make you dance do a spin and a twirl and Voice goin crazy on this hook like a whirlwind Swaggy
I'd like to be everything you want Hey girl, let me talk to you
If I was your boyfriend, never let you go Keep you on my arm girl, you'd never be alone I can be a gentleman, anything you want If I was your boyfriend, I'd never let you go, I'd never let you go
So give me a chance, 'cause you're all I need girl Spend a week with your boy I'll be calling you my girlfriend If I was your man (If I was your man), I'd never leave you girl I just want to love and treat you right
If I was your boyfriend (boyfriend), never let you go Keep you on my arm girl, you'd never be alone (never be alone) I can be a gentleman (gentleman), anything you want If I was your boyfriend (boyfriend), I'd never let you go, never let you go
Na na na, na na na, na na na na ey Yeah girl Na na na, na na na, na na na ey If I was your boyfriend Na na na, na na na, na na na ey Na na na, na na na, na na na ey If I was your boyfriend," afsluttede hun sangen. Hun havde måske hørt den al for mange gange, men der var en periode vor den bare kørte i radioen non-stop, og desværre havde hun det med hurtigt at lære sangtekster.. "Glad nu..?"
|
|
|
Post by Marie on Nov 19, 2014 19:00:59 GMT 1
Han lo af dræberblikket, inden han hørte hendes sang. Hun kunne rent faktisk synge, det var han overrasket over. Så en lækker pige der både havde en flot krop, attitude og kunne synge. Dem så man ikke så mange af - uden at de var kendte. "Tja, jeg ved ikke.." Sagde han og så på hende. "Jeg ved ikke, hvad der er mest bekymrende, at du synger til en pige eller at du rent faktisk kunne den sang udenad", sagde han drillende og blinkede kækt til hende.
|
|
Toria
Junior kriminel
|
Post by Toria on Nov 19, 2014 19:12:50 GMT 1
"Jeg er bi, remember? Men vi kan godt lade som om jeg sang girlfriend," svarede hun med et svagt smil og rystede på hovedet af ham og kiggede op på ham, mødte hans slange gule øjne. "Jeg har det med at lære sange al for hurtigt, og der var desværre en periode den var nonstop på radionen," forklarede hun, selvom han nok skulle finde en anden måde at kommenterede på hendes Bæver-tekst talent.. Det skulle ikke undre hende hvis han havde endnu en god replik i ærmet. Eller mange.. Hun ændrede sin sidepotion og satte sin med ryggen mod det ene armlæn, og benene lagt oven på det andet, ud over og stadig med numsen placeret på hans lår. Hænderne lå endnu i hendes skød, og blusen klæbede stadig til hendes krop.. Hvornår tørrede den ting...?
|
|
|
Post by Marie on Nov 19, 2014 19:17:46 GMT 1
Han sad lidt og summede over det, havde han fået det fortalt? Han kunne i hvert fald ikke lige huske det. "Frækt", sagde han drillende og blinkede til hende. "Ja ja, men stadig lidt komisk at tænke over - Specielt fordi du rent faktisk sang en Bæver sang" Sagde han med tilfredshed i stemmen. Okay, der var skam et godt beat på den sang, nu han huskede tilbage. Han havde været igennem den, dengang han miksede musik, idnen han kom herind. Hans blik blev distraheret af hendes bagdel der placerede sig på hans låro g hvordan trøjen stadig klæbte sig til hende.
|
|
Toria
Junior kriminel
|
Post by Toria on Nov 19, 2014 20:07:01 GMT 1
Havde hun ikke fået sagt det? Så vidste han det nu. "Så du er en af de fyre der tænder på to piger der kysser hinanden?" Spurgte hun udfordrende, drillende selvom hun var ret så sikker på at få et nej som svar. Han lød alt for tilfreds med at have fået hende til at synge den sang.. "Jeg ville ikke kalde det komisk.. " hun skar en kort grimasse. "Men indrøm det nu bare, jeg er meget bedre end ham," hun blinkede Kækt til ham og smilede et skævt, svagt smil. Hun synes personligt ikke hendes stemme var god, hun syntes såmen intet ved hende var godt, men hun gemte sin usikkerhed bag en selvsikker facader. Hvis det ikke havde været fordi han allerede havde set arrene, havde han aldrig gættet hun ville være den type, det plejede folk ikke. Hun plejede at holde sine glade facader oppe, det var lykkes indtil hun kom herind. Allerede to ved det. Eller en.. Men en anden har mistanke om det..
|
|
|
Post by Marie on Nov 19, 2014 20:15:45 GMT 1
Han så på dem og skævede let til hende. "Jeg vil ikke sige, at jeg tænder på det. Men det er da muligt at det kunne gøre det, nu er det ikke ligefrem fordi, at det er noget jeg ser hver dag" Sagde han og skævede let til hende. "Hvad vil du så kalde det?" Slyngede han hurtigt ud og blinkede til hende. "Alle er bedre end ham, så det kan vi hurtigt blive enige om", sagde han med en klukkende latter over sine læber. Det trak i hans mundvig og han lod sine hænder glide omkring hendes hofter, som hun sad der ovenpå ham.
|
|
Toria
Junior kriminel
|
Post by Toria on Nov 19, 2014 20:33:07 GMT 1
Ikke helt et nej, men tæt på. "Der er mange ting man ikke ser vær dag," pointerede hun med sit skæve smil. "Det ved jeg ikke.. Noget andet end komisk," hun anede da ikke hvad hun skulle kalde det, men hun fandt det ikke sjovt hun kunne den sang, og faktisk gik med til at synge den. "Du har du så sandelig ret i," erklærede hun sig enig i, selvom hans stemme var udemærket.. Men det var ikke blot stemmen der tæller, han har været et svin. Tænker en pige placeret på en institution for kriminelle. Hun spændte automatisk i kroppen da han placerede sine varme hænder på hendes hofte, lige over hendes ar, men da de blot lå der slappede hun langsomt af.
|
|
|
Post by Marie on Nov 19, 2014 21:14:28 GMT 1
"Ja, men ikke sådanne ting. Det der er alligevel noget, som vil få reaktioner frem i alle drenges kroppe", sagde han og trak på skulderne. Det var da bare alment. Hvis en dreng ikke tændte på det, så var der seriøst noget galt med ham. Han trak på skulderne ved hendes ord. Okay, noget andet end komisk. Hænderne lå blidt ved hendes hofter og han mærkede hende spænde op, inden hun slap af igen.
|
|
Toria
Junior kriminel
|
Post by Toria on Nov 19, 2014 21:21:05 GMT 1
"Så lærte jeg noget nyt idag," mumlede hun for sig selv og mødte hans specielle, gullige blik med sit eget kolde, isblå. "Så, din tur. Sandhed eller konvsekveeeeeens?" Hun trak konsekvens lidt ud, håbede han kunne stoppe med at vælge sandhed hele tiden.. Hun ville have hævn for sin våde bluse!! Hendes højre hånd føres op til hendes platinblonde og føre det hele over den ene skulder og begynder at flette lidt i det.
|
|
|
Post by Marie on Nov 19, 2014 21:26:00 GMT 1
"Helt seriøst, en dreng er ikke en dreng, hvis han ikke tænder bare en smule på piger der kysser. Okay, måske en bøsse, men stadig" Påpegede han og så på hende. "Tja .. Du drømmer virkelig om den der konsekvens ikke?" Han blinkede kækt til hende. "Men ... Hvad med endnu en sandhed, bare for at trække den i langdrag?" Han så tilfreds på hende, mens han blev distraheret af hendes legen med sit hår.
|
|
Toria
Junior kriminel
|
Post by Toria on Nov 19, 2014 21:34:58 GMT 1
"Okay, okay.. Så du er en rigtig dreng," fastslog hun, da han havde sagt han ville. Hvilket i hans forklaring gjorde ham til 'en rigtig dreng'. "Ja, jeg gør.." Sagde hun hurtigt, og skød derefter irriteret underlæben frem da han valgte endnu en sandhed. "Du er fuldkommen, total ikke fair! Håbløs, det er hvad du er," hendes fletning fortsatte, selvom blikket lå på ham, tænkende. En sandhed som faktisk var ond. Nope, hun kunne ikke komme på nogen.. "Pinligste oplevelse i hele dit liv?" Smilet var udfordrende, drillende. Hun kunne ikke vente med at få sin hævn
|
|
|
Post by Marie on Nov 20, 2014 21:19:55 GMT 1
Han lo ved hendes konstatering. "Det siger du ikke, og bare rolig, jeg trækker ikke bukserne af for at bevise det" Han blinkede kækt til hende, det havde han i hvert fald ikke tænkt sig at gøre. Det kunne han hurtigt sige. Han smilte tilfreds ved hendes udbrud og kunne ikke holde den klukkende latter inde. "Selvfølgelig, håbløs er mit mellemnavn," drillede han og smilte til hende. "Hmm .. Den var straks værre", sagde han og overvejede det i lidt tid. "Okay" Brummede han tænkende. "Dengang jeg var lille skulle jeg ud og snakke med en ko, da vi var på bundegårds tur. En af mine fætre havde udfordret mig til at klappe den her ko i røven. Det endte jo selvfølgelig med at koen jagtede mig ud og jeg faldt lige ned i møddingen på vej ud" Han rystede på hovedet af det og smågrinte af situationen. "Sandhed eller konsekvens?"
|
|
Toria
Junior kriminel
|
Post by Toria on Nov 20, 2014 22:31:21 GMT 1
"Det må du gerne, ja tak!" Hun lo kort af ham, hun troede skam på ham, når han sagde det. "Det tror jeg gerne på det er!" Han viddte åbenbart godt selv han var uden håb, så hel dum er han ikke. . Han var faktisk ret så klog.. klogere end den lille blonfine det sad på hans stærke lår.Da han begyndte at fortælle hans historie, bed hun sig hårdt i underlæben for ikke at bryde ud i grin. Hun kunne sagtens forestille sig fen lille ginger blive jagtet af en vred ko, og derefter falde ned i noget klamt. "Jeg aner ikke hvorfor jeg gør det her... konsekvens," hendes stemme forsøgte hun at holde stabil, men det var nemt at høre hun endnu morede sig over han oplevelse.
|
|