|
Post by Marie on Sept 28, 2014 18:02:56 GMT 1
"Det er det virkelig!" Sagde han med et stort smil over læben, inden han ikke kunne lade være med at klukke lavt af hendes ord. "Touché, det må jeg give dig - du har replikkerne i orden, Celestia. Men jo" Han så på hende med et smil og blinkede drillend etil hende. Inden han så hvordan hun svang om sig med håret. "Okay, nu leger du snart med ilden," sagde han drillende. "Du ved hvad man siger om rødhårede," han så mod hende for at drillende hende.
|
|
Toria
Junior kriminel
You have to go on and be crazy. Craziness is like heaven.
|
Post by Toria on Sept 28, 2014 18:10:32 GMT 1
En svag, sød latter forlod hendes ferskenfarvede, fyldige læbe, som stadig havde en skinnende glans, efter hun havde fugtet dem. "Jeg har brændt mig før, det er ikke så slemt. Desuden fascinere ild mig," stemme var lav, hæs, havde den samme drillende tone, dog også en lettere charmerende undertone, blot for at drille ham lidt. "Nej, hvad siger man om dem?" stemmen var sukkersød, og det samme var blikket. Hun lagde sine arme over kors, kiggede afventende på ham, og satte sig godt til rette i den komfortable stol.
|
|
|
Post by Marie on Sept 28, 2014 18:13:29 GMT 1
Han lo af hendes ord. "Det må du nok sige, det ville heller ikke overraske mig," han blinkede kækt til hende, inden han flyttede på sig igen. Det var da en pokkers dårlig stol, den måtte han altså snart få skiftet ud. Han lod blikket glide rundt efter noget bedre, men intet andet end hendes stol var bedre. Øv. Han flyttede lidt på sig og lænede sig fremad. "Har du først prøvet en ginger, så er der intet andet der dur," sagde han drillende og lænede sig tilbage igen. Måske han kunne få pigebarnet til at rødme, ligesom han flere gange havde fået andre piger til det med sin direkthed.
|
|
Toria
Junior kriminel
|
Post by Toria on Sept 28, 2014 18:43:22 GMT 1
"Der er ikke meget der overrasker dig, huh?" spurgte hun lavt, beholdte den flabede, charmerende tone, og det skæve, sukkersøde smil hang stadig trygt over de rosenrøde, perfekte læber. Ved hans næste ord, stiger en svag, meget svag, fin babylyserød farve i hendes porcelæn farvede kinder, dog påvirkede det hende ikke yderligere. "Sig mig, hentyder du til noget ginger?" stemmen har en udfordrende klang, og det højre øjenbryn løftes også let. Hun glippede let med sine lange, smukke øjenvipper hvilket gav hende et attraktivt dukkeagtig lignende udseende.
|
|
|
Post by Marie on Sept 28, 2014 18:57:31 GMT 1
"Det er der sikkert, men jeg har bare ikke fundet det endnu," han blinkede til hende og studerede hende noget. Hun blev ved og han havde en fornemmelse af, at hun måske var begyndt at gøre det mere bevidst nu, for hun havde ikke gjort det så meget før. Kort rynkede han i panden, inden han sukkede tungt. Hun fik farve i kinderne, og tilfredsheden meldte sig hos Erik. "Jeg hentyder til mange ting, hvad tror du jeg snakker om?" Han blinkede til hende, og så afventende på hende.
|
|
Toria
Junior kriminel
|
Post by Toria on Sept 28, 2014 19:04:27 GMT 1
Hun slog en blid latter an, og lænede sig en smule frem i stolen, da hun skulle til at svare på det næste spørgsmål. "Det ved jeg godt nok ikke, sex? Måske?" stemmen er uskyldig, sød og har en klar charmerende tone. Hun leger nu med ilden, passer på hun ikke brænder sig, da der intet vand er i nærheden. Hun trækkede sig tilbage igen, lænede igen sin ryg imod ryglænet, i en afslappet holdning, kiggede afventende på hende. Hun formåede at holde sig i ro, trods sex var et lettere følsomt emne, og det kunne man klart forstå, hvis man kendte til hendes fortid..
|
|
|
Post by Marie on Sept 28, 2014 19:14:06 GMT 1
Han så på hende og lyttede til den blide latter som hun lod flyde over sine ferskenfarvede læber. Den var sød musik i hans øre og han lyttede intenst til den, inden han lænede sig en anelse fremad. Han lagde armen mod armlænet og væltede en anelse til siden, så han sad skævt. "Exactly! Sex er lige præcist det helt rigtige ord at bruge her," han så på hende og vippede let med den ene fod, mens han studerede hende en anelse. Hun lød uskyldig, men han tvivlede på hun var det. 15 år og med både piercinger, tatoveringer og en flot krop, hun var helt sikkert ikke fremmed i noget af det.
|
|
Toria
Junior kriminel
|
Post by Toria on Sept 28, 2014 19:28:24 GMT 1
Hendes kinder for et lidt lyserød farve igen, men hun holder sit diamant klare, isblå blik i hans gullige. "Så du hentyd til at vi skulle have sex, eller er jeg helt lost?" spurgte hun, med en undrende tone, dog charmerende og hun løftede igen sine mørke øjenbryn, og kiggede undersøgende på ham. Gingere er vidst ikke så uskyldige og nørdede som nogle går og siger.. Hun slog hurtig tanken bort, og fukoserede på hans maskuline krop, som blev drejet let, i hendes retning så han nu sad skævt.
|
|
|
Post by Marie on Sept 28, 2014 19:33:20 GMT 1
Han lo af hendes ord. "Nej", sagde han direkte. "Faktisk så pointerer jeg bare, at hvis du først har haft sex med en ginger, så får du ikke noget bedre. Jeg indbyder dig ikke til sex, selvom du sikkert kan nogle ret smidige trick på lagnet," sagde han. Han havde skam set, hvordan hun havde vinklet sine ben tidligere og hvordan de smidigt havde bevæget sig. Det indikerede mange ting, og det var detaljer, som han som dreng hurtigt fangede. Sådan var det jo bare.
|
|
Toria
Junior kriminel
|
Post by Toria on Sept 28, 2014 19:42:02 GMT 1
Hun lo højt af ham, nogle smidige tricks. "Selv hvis du så tilbød det, ville jeg sige pænt nej tak, men smidig kan jeg ikke komme uden om," lo hun lavt, og den charmerende tone var forsvundet som skyer for solen. Hun fugtede igen sine læber, og bed sig svagt i kinden, og skævede kort rundt, og den irriterende svage farve forsvandt langsomt fra hendes kinder. Det skæve charmerende smil bliver erstattet med et svagt, venligt da ilden nu er gået ud, men gløderne brænder stadig svagt. Hvis han vil kan han nemt tænde flammen igen, og hun ville hurtig være med på legen, medmindre det gik hen og blev mere end snak.
|
|
|
Post by Marie on Sept 28, 2014 19:51:09 GMT 1
Han så på hende. "Det kan kun betyde to ting - enten så er det den tid på måneden eller også er du til piger," han lænede sig atter tilbage i stolen, for ingen kunne vel sige nej til ham, og selv hvis det var tilfældet, så måtte han jo bare finde noget andet der kunne give hans selvtillid et boost. Det ville faktisk ikke være noget problem. Han studerede hende med et smil og morede sig over farven i hendes kinder, det var nu meget kært. "Men du er nu stadig kær med den rødmen," han blinkede kækt til hende.
|
|
Toria
Junior kriminel
|
Post by Toria on Sept 28, 2014 20:30:51 GMT 1
"Til den første, nej. Til det andet. . Bliver jeg nød til at sige på en måde. . Jeg er bi, så det er ikke fordi du ikke er tiltrækkende, tværtimod, " forklarede hun let, og sendte ham et svagt smil, ig bed sig selv svagt i læben, holdte blikket på ham. Hendes rødmen, som næsten var forsvundet brændte kraftigt igen, og hun kastede hurtigt med hoved, så hendes hår blidt dækkede for hendes rosarøde kinder. "Det er ikke kært," mumlede hun svagt, og drejede langsomt sit hoved igen, mødte igen hans mystiske øjne.
|
|
|
Post by Marie on Sept 28, 2014 20:48:14 GMT 1
Han så på hende med et skævt smil over læben og studerede hende noget. "Bi, siger du. Men hælder mest imod pigerne, fornemmer jeg?" Han så på hende. Han vidste jo godt, at han var en flot fyr, så det var ikke noget der kom overraskende til ham. "Det er da meget kært, det er bare fordi du ikke selv kan se det," sagde han og så på hende. De gullige øjne søgte hendes isblå gnaske naturligt og studerede hende.
|
|
Toria
Junior kriminel
|
Post by Toria on Sept 28, 2014 20:57:39 GMT 1
"Nej, mest drenge," det er sandheden, så det er de ord der forlader hendes mund. "Hvad med dig? Bøsse, bi, normal?" Spurgte hun let, og vippede sit hoved en anelse på skrå. "Nej det er ikke!" Fortsatte hun stædigt, hele situationen hjalpda slet ikke på den søde farve, tværtimod, den blev blot kraftigere og kraftigere. Endnu engang blev hun træt af sin side stilling, så hun valgte at side med det ene ben bøjet, i en form for skrædderstilling og det andet bøjet og trukket op til kroppen.
|
|
|
Post by Marie on Sept 28, 2014 21:02:45 GMT 1
Han så på hende og rynkede kort brynene sammen. "Aha, og hvad er der så galt med mig?" Spurgte han direkte. Det der hang ikke sammen i hans øre uanset hvad hun forsøgte på. "Hvor ualmindeligt det end måtte lyde, så er jeg nok normale. Jeg er til piger, ligesom jeg er skabt til at være. Jeg har aldrig forstået dem der er til begge - sorry," sagde han og trak på skulderne.
|
|
Toria
Junior kriminel
|
Post by Toria on Sept 28, 2014 21:20:17 GMT 1
"Det har intet med dig at gøre, men min fortid. Du er skam lækker, attraktivt, tiltrækkende. Så hvis min fortid havde været anderledes havde du ikke behøvet at spørge to gange," nu måtte han gætte sig til resten, for hvad der virkelig skete ved ingen andre end hende selv, hendes mir og de to som var med. "Du skal ikke undskylde, jeg forstår det ikke selv. Har blot lært at leve med det, selvom jeg synes det er lettere forkert.."
|
|
|
Post by Marie on Sept 28, 2014 21:28:22 GMT 1
Det gav det rette boost til ham. "Det var stadig ikke et spørgsmål om at det skulle ske, men jeg er glad for at høre at det ellers havde bagt pote. Vi har alle en fortid af en eller anden art, og det lyder til, at din har været hård. Men hold den for dig selv, mange vil kunne finde på at bruge den imod dig herinde," sagde han roligt. Han ville skam gerne høre om andre, men sådan noget kunne være farligt og hvis hun i forvejen havde oplevet slemme ting, så var det bedst at holde for sig selv. "Jeg vil ikke kalde det forkert, det er mere - i mit hoved er man enten til det ene eller andet," sagde han roligt og studerede hende, inden han tiltede hovedet på skrå og studerede de piercinger han kunne se fra denne stilling af.
|
|
Toria
Junior kriminel
|
Post by Toria on Sept 29, 2014 19:38:59 GMT 1
Hun lo svagt af ham, og lod sit isblå blik glide hen over nogle få, søde fregner, som var placeret over hans næse, og virkelig klædte ham. "Har alles fortid ikke været hård, hvis de er endt her?" Spurgte hun tørt, men rystede kort på hovedet af sin egen opførsel,og sukkede lydløst. "Men du har sikkert ret, jeg burde ikke stole på nogle herinde. Heller ikke DJ ginger drenge, som beskylder uskyldige piger for at flirte med dem," denne gang var hendes tone drillende, let og et kækt blik kunne findes i hendes klare, skinnende øjne.
|
|
|
Post by Marie on Sept 29, 2014 20:11:39 GMT 1
"Det afhænger af, hvordan man er endt her. Med så mange herinde, så må der være min. 1 der er endt her ved en fejl vel?" Han trak på skulderne. "Men sikkert" Sagde han roligt, det måtte være sådan det var. "Bare til mit forsvar, så var det ikke en beskyldning, det var blot en konstatering" Han blinkede til hende og havde et kækt glimt i øjet. "Desuden så er DJ ginger drengen her, den sejeste du finder" Han lænede sig tilbage i stolen.
|
|
Toria
Junior kriminel
|
Post by Toria on Sept 30, 2014 16:11:19 GMT 1
"Du har sikkert ret," mumlede hun svagt, og skævede kort rundt i det tomme rum. Dog vendede blikket sig hurtigt mod ham igen, da han startede med at tale igen. "Så var det en beskyldende konstatering.." Svarede hun flabet igen, og prøvede at sende ham et nidstirrende blik, men det mistede lidt sin effekt eftersom han var højere end hende, selvom hun sad på en højere stol end ham, og et svagt smil tittede op på hende fyldige læber. "Så det er han. Bevis det!" Hendes stemme blev med et udfordrende, selvom hun ikke anede hvad han hentød til.
|
|