Toria
Junior kriminel
You have to go on and be crazy. Craziness is like heaven.
|
Post by Toria on Nov 4, 2014 21:18:30 GMT 1
Jeg mærker en hvis tilfredshed sprede i mig da han brummer hæst, sexet i mine ære, efter min slikken om læben. Dog kigger jeg lettere forvirret på ham da han bryder ud i et attraktivt grin, og men skjuler forvirringen bag et charmerende, forførende smil. "Jeg tror du er til mig," svare jeg hæst, frækt og fjerner afstanden imellem os igen ved at læne min ryg imod ryglænet, og lade mig selv glo lidt lå hans bare, muskuløse mave, dog kigger jeg op på hans åjne igen da han taler. "Mange af os kvinder? Det er sandt, vi er desværre udstyret med al for lidt selvværd, men mange af os gemmer den lave selvtillid bag typiske facader," forklare jeg kort og charmerende, i tvivl om jeg ikke lige forklarede hvordan jeg har det.. Jeg kaster kort med mit slanke, porcelæn farvede ansigt, så mit platinblonde hår kort danser omkring mig, inden det igen livligt, naturligt ligger sig omkring skulder og ryg,
|
|
|
Post by Saso on Nov 4, 2014 21:45:44 GMT 1
Jeg lader hende skabe en længere afstand imellem os, og trækker mit hoved tilbage med et grin af hendes valg. "Så det gør i? virkelig? hvad med dig?" Siger jeg med min maskuline stemme, og smiler frækt til hende. Man ved aldrig, hun gemmer sikkert på den indre usikkerhed. Jeg strækker min nakke, og lader den køre rundt i cirklen, så mit adamsæble og skuldre muskler blev mere synlige. "Gemmer du også på noget grimt udover det?" spørger jeg med den samme udfordrende tone. Jeg forventede et svar. Folk herinde skipper altid de vigtige og spændende spørgsmål, til sådan en grad det er trist. Jeg lod mine øjne vandre over hendes krop endnu engang. 15, og allerede så formet.
|
|
Toria
Junior kriminel
|
Post by Toria on Nov 5, 2014 21:04:41 GMT 1
"Skal jeg tage dit grin som jeg var galt på den? For sådan opfanger jeg det," siger jeg lettere fornærmet, og trutter let med mine fyldige, perfekte løber som har en glinsende, våd overflade fra sidst jeg fugtede dem. Jeg sender ham et charmerende, tøset, hemmelighedsfuldt smil og svare langsomt. "Det må du finde ud af, hvis din tålmodighed rækker så langt," min stemme har en flabet, udfordrende klang, samt min så lidt mere sexede charmerende undertone, og et frækt glimt ses i mine øjne. "Og jeg gemmer på noget? Jeg gemmer på en masse.. Men jeg kan forstå der er noget specielt du leder efter?" Spørger jeg endnu udfordrende, forførende og jeg ligger mine hænder i mit bukse beklædte skød, og mine ben er elegant, smidigt krydsede.
|
|
|
Post by Saso on Nov 15, 2014 22:51:03 GMT 1
Jeg bryder ud i et mere helhjertet grin, da hun misforstår mine tidligere kommentarer, Jeg læner mig mere afslappet tilbage fra hendes kønne ansigt, "Om jeg er til dig? det må du vel selv finde ud af, har i kvinder ikke en indre sans for sådan noget?" jeg smiler skævt og drenget, "Noget specielt jeg leder efter, hmm.... kun hvis du gemmer på noget som er specielt, ellers leder jeg kun efter din grimmere side," Siger jeg kækt, ikke en smule usikkerhed i min mørke mandelige stemme. Jeg kører let min hånd igennem mit sorte hår. Mine øjne møder igen hendes smukke krystal øjne.
|
|
Toria
Junior kriminel
|
Post by Toria on Nov 16, 2014 15:10:45 GMT 1
Jeg ryster svagt på hovedet af ham med en svag latter. "Vi ved ikke alt, vi gætter blot, og håber vi er rigtige," eller, det er hvad jeg gør. og jeg gætter på jeg er hans type. Han er min, ingen tvivl. "Så du leder efter de sider? Altså.. Jeg myrdede en mand.. Og ofte høj på stoffer, og arbejde som pole danser," jeg holder den del med den psykiske sygdom for mig selv, det med selvskade, da jeg ikke føler for han skal vide det. Ingen burde vide det, og alligevel ved to det allerede.. Jeg HQR et problem med at holde mund, passe på hele tiden. Det behøvede jeg ikke der hvor jeg kom fra, for alle troede alligevel ikke på mig, var ligeglade.
|
|
|
Post by Saso on Dec 4, 2014 8:58:19 GMT 1
Hun ryster svagt hovedet, og kigger mig igen i øjnene. De håber bare, hm.. Sikkert, det forklare hvorfor så mange kvinder bliver snydt og forrådt. Jeg smiler charmant til hende. Jeg kigger lidt overrasket på hende, efter hendes udbrud af tilståelser. Jeg griner let til det, og bøjer hovedet. "Det lyder,... Meget interessant," siger jeg, " så du er også en morder, narkoman og dansede sexidol?" Repetere jeg med egne ord. Hun er måske bedre end jeg troede. " ikke værst, derfor virker du ældre end du er." Siger jeg med en selvsikker og med en drillende tone.
|
|
Toria
Junior kriminel
|
Post by Toria on Dec 4, 2014 9:42:00 GMT 1
Til at starte med virker han en smule overrasket, men derefter bare sig selv. Selvsikker, drillende og charmerende. "Det er meget interesant.." Siger jeg kort, med et svagt smil om de bløde, fersken farvede læber. Smilet breder sig en smule over hans ord omkring mig. "Det kan man vel godt sige. Jeg ved bare ikke om man vil kalde mig et sexidol." Det azurblå blik holdes i hans, han er godt selvskab. "Hvad med dig, hvad gemmer du på?"
|
|
|
Post by Saso on Dec 4, 2014 11:53:15 GMT 1
Jeg kigger studerende på hende, "hvor meget tager du så for dét?" Spørger jeg med et forførende smil. Jeg nærmer mig igen hendes ansigt. "Vil du gerne vide det?" Siger jeg med et mystisk og sexet smil. Min baggrund er ikke den sædvanlige kedelige, fredelige og sukkersøde familiehistorie. Hendes lyder.... Travl, i forhold til hendes luderkarriere. Jeg kan forestille mig at flere gamle perverse mænd har haft det sjovt med hende.
|
|
Toria
Junior kriminel
|
Post by Toria on Dec 4, 2014 13:29:13 GMT 1
//Hun er ikke en luder >.<
"Hvor meget jeg tager for hvad?" spørger jeg en smule forvirret og trækker mine bryn en anelse sammen. Han nærmer sig en smule, men jeg ser det som ingen trussel og lader ham. Se, ikke røre. "Ja, jeg vil gerne vide det," svare jeg sikkert og gengælder hans sexede smil, med et udfodrende, charmerende, som trækker lidt op i den ene side, end den anden. Hans smil har noget mystisk i sig, hvilket passer godt til ham, og blot for min nysgerrighed til at blusse kraftigt op. Nu vil jeg have det at vide.
|
|
|
Post by Saso on Dec 4, 2014 18:06:56 GMT 1
// sådan tænker han bare, altid kort, kontant og også kynisk til tider. det ligger også i hans sygdom. "Hmmm...? så du tager ikke noget for det? er det så ikke et dårligt karrierevalg? "pole-danser"," siger han med en udfordrende, forførende og brummende stemme. Hans smil hang i det mystiske. Hun smiler skævt tilbage til mig, på en ret så sexet måde. Jeg lader min egen mundvige trække sig op, " Fint, jeg går ud fra jeg svarer dig på samme måde som du svarede mig," siger jeg med min maskuline stemme, og holder øjenkontakten, " adopteret, mafia's søn, velkendt blandt de sorte lister, murdet 3 uden skyldfølelser, endnu ikke tabt i en kamp." Svarer jeg med den samme tone, og smiler nu kynisk og selvsikkert til hende. Ikke fordi jeg vil skræmme hende, men jeg indrømmer at jeg ikke har den største medfølelse for mennesker med familier.
|
|
Toria
Junior kriminel
|
Post by Toria on Dec 4, 2014 18:30:36 GMT 1
// >.< Hvis hun kunne læse tanker, ville hun være flippet totalt ud, eller bare brudt sammen XD
"Altså, snakker du om løn?" jeg er ret så forvirret, tager for det? Man for løn, tager ikke noget for det.. Jeg lytter opmærksomt til hans 'livs historie'. Det hverken skræmmer eller overrasker mig. Der var noget mystisk over ham, og jeg har oplevet en del i mit eget liv til at det her vil overraske mig, og desuden, noget slemt må han have gjort for at komme herind.. "Hmm.. Så du er en slem fyr?" stemmen er drillende, og smilet har fået en lidt mere charmerende glans. Jeg har selv ikke skyldfølelse for at dræbe den mand der, måske fordi jeg ikke kan huske det helt klart. Men jeg husker rædslen, og.. Jeg ved ikke om man kan kalde det nydelse, men det føltes godt, jeg fik min vrede og frustration gå ud over en anden, så det ikke ville gå ud over min hofte. Hans udstråling skriger selvtillid, men jeg kan ikke komme uden om det.. Det klæder ham.
|
|
|
Post by Saso on Dec 14, 2014 20:52:29 GMT 1
Jeg smiler drenget til hende, " om jeg er slem?" Jeg griner med en brummende og forførende latter, "det er vel op til personen ikke?" Siger jeg og stirre ind i hendes klare blå øjne. Jeg kan se mine egne grønne øjne stirre tilbage gennem hendes klare spejlbillede i øjnene. " vil du finde ud af det?" Siger jeg med en sexet stemme, og nærmer mig hendes ansigt endnu mere, så jeg kan fornemme hendes åndedræt.
|
|
Toria
Junior kriminel
|
Post by Toria on Dec 15, 2014 19:36:32 GMT 1
"Du er slem. Men slem er godt, " konstatere jeg med et skævt, charmerende smil og jeg holder den intense øjenkontakt da han læner sig tættere på, og jrg kan nu mærke hans varme ånde imod min læber "Det vil jeg, ja. Men hvad har du tlnkt dig Nate?" SSpørger jeg, måske lidt for udfordrende, forførende, selvom jeg har på fornemmelsen det er noget der vil overskride mine grænser. . Jeg puster drillende mod hans læber og vipper hovedet lidt mod højre og glipper kort med de lange, smukke øjenvipper.
|
|
|
Post by Saso on Jan 15, 2015 8:33:46 GMT 1
Jeg smiler skævt ad hendes kommentar, og kigger ind i hendes kolde blå øjne. Hun puster imod mine læber. Hendes spørgsmål har en udfordrende tone, og hun sender en berusende følelse igennem mig krop. Hun bruger sin kvindelige charme, og blinker let og fyldigt med sine lange øjenvipper. Jeg holder mit drengede smil, og trækker mit hoved væk fra hendes. Jeg kunne sagtens snave hende, men på den her måde er det mere... Interessant. Jeg holder stadigvæk øjenkontakten med hendes to diamant øjne. "Så må du være opmærksom," jeg smiler charmerende til hende, "hvem ved hvad jeg har tænkt mig," afslutter jeg
|
|
Toria
Junior kriminel
|
Post by Toria on Jan 15, 2015 17:17:35 GMT 1
En svag latter forlader mig, og jeg retter mig selv lidt op, og følger ham med de klare, smukke øjne da han trækker sig væk. Det drengede, charmerende smil om hans læber, klæder ham noget så godt, og hans stemme der bryde stilheden for mig til let at hæve højre bryn. "Jeg er altid opmærksom," stemmen er blød som silke, men er lettere ironisk. "Sig mig, prøver du at skræmme mig, slemme fyr?" stemmen er unødvendig flirtende, og jeg synes næsten at kunne høre en hvis form for legesyge toner. Jeg gør det ikke med vilje, det følger bare med den facader. Selvom det faktisk ikke føles helt så falsk sammen med ham..
|
|
|
Post by Saso on Jan 15, 2015 19:04:53 GMT 1
Jeg udstøder et kort og helhjertet grin. Hendes ansigt er stadig oplyst af hendes kvindelige charme og skønhed. Jeg holder hendes blik, ligesom hendes blændende øjne holder mine fast. "Det har jeg lagt mærke til," jeg smiler charmant til hende "skræmme dig? Jeg tror nu mere det er en slags bekendtgørelse. Om det er er advarsel kommer vel an på hvordan du vil påvirke mig," svarer jeg hende med den samme flirtede tone. Hun er interessant, det kan jeg godt lide.
|
|
Toria
Junior kriminel
|
Post by Toria on Jan 15, 2015 19:25:59 GMT 1
Hans latter fylder rummet, og jeg kan ikke helt finde ud af om det er fordi han mener jeg aldrig er opmlrksomt, eller fordi han er enig. Men jeg lader det ligge. Det er ikke noget jeg behøver at vide. "Så det er det, huh.. Men jeg tror faktisk ikke jeg vil så om må sige, lede efter det. Det må gerne komme som en overraskelse. Jeg kan normalt ikke lide overraskelser, men.. Ting som disse, er noget andet," da han selv havde en flirtende tone, lader jeg også min fortsætte, og det charmerende, smukke smil lå endnu fast på min læber.
|
|
|
Post by Saso on Jan 15, 2015 19:42:58 GMT 1
Jeg smiler charmant af hendes kommentar, "så du har ikke lyst til at spørge mig om noget?" Gengælder jeg hende med en forførende stemme, "ingen ting?' Hmmm... Virkelig?" Spørger jeg med en udfordrende tone og en anelse legesygt. "Ting som disse...." Gentager jeg hende med en charmerende tone. Jeg kan ikke forudsige hendes træk, det giver en helt anden følelse. Jeg kan godt lide det. "Jeg tror nu også der er mere jeg kunne vid en dig," afslutter jeg med en flirtede og selvsikker tone.
|
|
Toria
Junior kriminel
|
Post by Toria on Jan 15, 2015 19:51:27 GMT 1
"Jo, måske," svare jeg en anelse mystisk og lader smilet få en uforudsigelig glans, mens jeg tillader mit blik at rejse ned over hans bare overkrop. Men skal altså ikke blive uvenner med ham, han er virkelig stærk. Som i, omg lækker, stærk. (XD) Hans stemme for et legesyg tone, og et særligt glimt tændes i mine øjne. Jeg er altså ikke den eneste som bruge den tone..! Men lad os nu se hvor han vil hen med den. Jeg bruger den kun hvis jeg er overgearet, fucking sygdom, eller hvis jeg har fundet en dreng som er sjov at bruge tid på, eller en pige for den sags skyld. Bi længe leve.. "Ting som disse, ja," nikker jeg kort, og møder igen de slange grønne, charmerende øjne. "Der er en masse du kunne vide om mig, og jeg holder også noget gemt. Meget gemt, men vi må se om du virkelig vil have det afvide, og hvad du vil gøre for at vide det. Jeg har ikke planlagt at sige det," Stemmen er let drillende, og sammen med den fremmede gnist i mine øjne, den legesyge, er min stemme også blevet sådan. Hvis jeg var et dyr, ville jeg helt sikkert være et kattedyr. Rawh.
|
|
|
Post by Saso on Jan 15, 2015 20:01:41 GMT 1
Jeg holder på mit smil, og holder stadig øjenkontakten, selvom jeg godt ved hun har fundet noget der virker interessant. Jeg havde næsten glemt at jeg smed min trøje tidligere... Hendes øjne udsender et glimt. Ramte jeg noget før? Jeg smiler charmant. Jeg er godt klar over at min krop - især overkrop er fit. Min selvsikkerhed kommer ikke af halvhjertede komplimenter. " du kan da prøve at spørge, så skal jeg nok svare så godt jeg nu kan," siger jeg flirtede med en sarkastisk tone på " så godt jeg nu kan" jeg retter mig op, "det vækker nysgerrigheden i folk, når du siger det sådan der. Sikker på du ikke inderligt har planlagt det?" Siger jeg drillende og lægger mærke til hendes egne legesygt og flirtede toner. "Hvis ikke, så må jeg jo bare selv grave dem ud,"
|
|