Toria
Junior kriminel
You have to go on and be crazy. Craziness is like heaven.
|
Post by Toria on Sept 27, 2014 21:16:41 GMT 1
Celestia Alaia Iluna Galxoa
Mine lange, slanke ben der er dækket af de alt for store, grå bukser alle går rundt i, føre mig igennem den sidste store, grå åbning, ind i en form for fællesrum. Her er nærmest ingen møbler, en enkelt sofa, en polstret stol, og nogle hårde træ stole. Jeg sukker svagt, og kniber hårdt mine følsomme øjne sammen, til alle regnbuens farver danser for mit blik, og jeg åbner langsomt øjnene igen og sætter kursen imod den store sofa. Jeg er den eneste her inde, og det er jeg glad for.. Lysten til selvskab er her ikke lige nu, så den kolde stilhed virker nærmest afslappende. Jeg sætter mig langsomt ned i den mørke sofa, og støv hvirvler op omkring mig da min numse placere sig på den slidte sofa. Mine ben bliver trukket op til mine overkrop, mine arme bliver lagt omkring dem og jeg gemmer mit hoved mellem mine knæ, så det platin blonde hår flader ned af, som en vildt vandfald og et lavt suk forlader mine ferskenfarvede, fyldige læber.
|
|
|
Post by Saso on Sept 27, 2014 21:52:31 GMT 1
Nate
Jeg lader mine urolige, lange og stærke ben føre vej. Jeg havde ikke min bold imod urolighed med mig denne gang, hvilket nok var grunden til min fortsatte urolighed og energi. Jeg drejede om ved et af de store, kedelige grå vægge. Mand, jeg kunne godt bruge noget underholdning, her er altid så kedeligt, og jeg har allerede brugt trænings-rummet. Jeg får øje på en piget skikkelse, hun drejer ind i fællesrummet. Jeg smiler drenget, endelig noget at lave. Jeg drejer ind ad den samme åbning efter hende. Jeg skimter rummet, samme gamle skrot møbler. Jeg får hurtigt øje på hende i den slidte sofa. Grunden til hun ikke har bemærket mit nærvær, må være det faktum hun sidder i oprejst fosterstilling. Jeg nærmer mig hende, og giver mig så et host fra mig, til at vise hende min tilstedeværelse. Hendes Platin blonde hår skjuler hendes ansigt, hendes tøj ligger som poser rundt om hendes velformede krop.
|
|
Toria
Junior kriminel
|
Post by Toria on Sept 27, 2014 22:03:36 GMT 1
Blikket fare op da et host bryder min rolige boble af stilhed, og blikket lander på en høj, muskuløs drenge skikkelse, og jeg glipper kort med de isblå øjne så mit blik kan fokusere på ham. Jeg havde ikke hørt han nærmede sig, så jeg kommer med et irriteret suk, og jeg prøver at få mit hjerte ned i et normalt tempo igen efter det milde chok. Hvorfor skal alle folk skræmme mig på den måde..!? "Hey," siger jeg lavt, tøvende og, jeg bider mig svagt i mine ferskenfarvede underlæbe, og holder blikket på den fremmede. Jeg ændre ikke min siddende fosterstilling, klemmer blot mine ben endnu tættere imod min overkrop, dog formår jeg at holde det isblå blik på ham
|
|
|
Post by Saso on Sept 28, 2014 14:03:43 GMT 1
Hun sukker anstrengt, og kigger på mig med hendes isblå øjne. Hendes stemme er feminin og fin, ikke mindre attraktiv. Jeg smiler skævt og nærmer mig den slidte sofa. Hun bider sig i hendes fyldige læber, med en let kraft. Hendes udseende er smukkere og i det hele taget mere sexet end de fleste pigers. Hendes hæse er dekoreret med en feminin sølvsten. " Hey," Siger jeg med min maskuline stemme. Hende ville jeg ikke have noget problem at leve med. Så her er ikke kun små uskyldige vatnisser, men også nogle mere skulptureret kvinder. Jeg Stiller mig til rette i en selvsikker positur, "Hvem er du så?" spørger jeg frækt.
|
|
Toria
Junior kriminel
|
Post by Toria on Sept 28, 2014 14:23:17 GMT 1
Blikket glider let ned over hans overkrop, hvor hans muskler tydeligt viser sig, han har en perfekt bygning, mange drenges, og mænds for den sags skyld, drømme krop. Han har en perfekt muskelmasse, tilpas brede skuldre, og et perfekt ansigt. En virkelig tiltrækkende, ikke mindst satans sexet fyr. Hans stemme er maskulin, dyb, og har en fræk undertone som jeg har let ved at høre. En undertone jeg har hørt alt for mange gange. "Spørgsmålet er, hvem du er?" svare jeg flabet med en charmerende undertone, og skyder mit højre øjenbryn let op, kigger afventende ind i hans giftig grønne øjne, som klæder hans sexede, selvtillidsfulde holdning. De tre ting kombineret, for ham til at fremstå farlig, mystik. To ting jeg altid har følt mig lettere draget af.
|
|
|
Post by Saso on Sept 28, 2014 14:32:40 GMT 1
Hendes flabede og charmerende svar får mig til at smile bredere. En livlig en, Interessant. Jeg lader min arm støtte på den gamle slidte sofa læn, lige bag hendes feminine hoved. Jeg studere hendes sexede ansigt nærmere. Hendes højre øjenbryn er let hævet, som i en udfordring. En jeg med glæder tager imod. Jeg læner mig nærmere hendes frække krop. " Navnet er Nate," Siger jeg charmant, med en selvsikker eftertone. Hendes hår indefanger hendes lettere synlige kindben. Hun er min type, ingen tvivl. Mine øjne bevæger sig ned imod hendes kavalergang, også tilbage til hendes isblå øjne, som kunne tiltrække alle mænd.
|
|
Toria
Junior kriminel
|
Post by Toria on Sept 28, 2014 15:06:09 GMT 1
Jeg læner mit hoved en smule bagud, så det er nemmere at se ham i øjnene, dog ligger jeg tydeligt mærke til hans blik få sekunder befinder sig et andet sted, end i mine øjne. Frækkert.. "Jamen, hej med dig Nate," jeg ligger ekstra tryk på Nate, og fugter svagt mine fyldige, perfekte læber, enlig en vane, dog gør jeg det på et lidt mere sexed måde end normalt, blot fordi jeg kan. Jeg strækker langsomt mine ben ud fra mig, inden jeg krydser dem i en elegant, feminin bevægelse, men holder det isblå, charmerende blik i hans gift grønne. Hans nærvær gør mig ikke rigtig noget, så jeg bevæger mig ikke yderligere.
|
|
|
Post by Saso on Sept 30, 2014 19:24:34 GMT 1
Mit smørede frække smil vokser da hun siger mit navn på en yderst attraktiv og sexet måde. Jeg kan mærke min OCD prikke i mine sanser, og jeg rykker mig langsomt og selvsikkert væk fra hendes krop. Da hun langsomt strækker hendes lange tynde ben ud og krydser dem fornemt, udstråler hun selvsikkerhed og modenhed. Mine tanker cirkler rundt om de samme genkendelige ord. Smid trøjen. Jeg har aldrig forstået hvorfor inderst inde, men tankerne kommer altid med den samme advarsel om at hvis jeg ikke følger dem, vil der ske noget forfærdeligt. Jeg lader mig stå i en fast positur, og genover vejer om jeg virkelig skal lytte til mine irriterende tanker. Jeg har bare intet valg. Jeg sukker let, og trækker så hurtigt min trøje af, og lader den dale ned på det kolde gulv. Jeg justere mine øjne imod hende igen.
//så skete det... den dumme ocd. cX
|
|
Toria
Junior kriminel
|
Post by Toria on Sept 30, 2014 19:42:15 GMT 1
//Geezz... xD
Jeg more mig kort over han endnu ikke har spurgt om mit navn igen, men jeg er ret ligeglad. Han behøver det ikke, hvis han ikke vil have det. Mit krystal klare, charmerende blik skyder kort hen mod ham, da han tager et par skridt tilbage, og jeg retter kort på min bluse, men stopper midt i bevægelsen da hans hænder tænkende griber fat i bunden af hans bluse, og kort tid efter ligger den på jorden, og hans muskuløse, perfekte mave er nu synlig. Uheldigvis, tager jeg mig selv i at stirre på hans mave, og jeg vender hurtigt, rødmende blikket væk. Det havde jeg langtfra regnet med.. Mine kridhvide, lige tænder griber fat i siden af min underlæbe, og jeg håber inderligt han ikke nåede at se den rosa lyserøde farve som sneg sig op i mine porcelæn farvede kinder. Jeg holder uforstyrret den forførende, charmerende facade oppe, men nægter dog stadig at se på ham, da mine kinder stadig brænder let, og jeg hader når folk for mig til at rødme, og endnu værre hvis de ser det..
|
|
|
Post by Saso on Sept 30, 2014 19:58:38 GMT 1
// u know u n her have waited for this moment c;
Jeg stirre med et triumferende smil på hendes nu vendte hoved. tro ikke jeg ikke så det. Jeg lader afslappet min hånd glide igennem mit sorte pjuskede hår, og kigger i et næsten fjernt blik. Jeg er selv ret tilfreds over min krops bygning, og hendes reaktion stimulere kun min selvtillid. " Du svarede aldrig på mit spørgsmål," Siger jeg med en mandelig og sexet eftertone. Da hun stadig kigger den anden vej, nærmer jeg mig hende igen. Hendes smukke platin blonde hår skjuler noget af hendes feminine ansigt.
|
|
Toria
Junior kriminel
|
Post by Toria on Sept 30, 2014 20:09:27 GMT 1
//If u say so cX
Jeg fugter svagt mine læber, og venter indtil jeg er sikker på den svage farve næsten ikke kan ses længere inden jeg vender hovedet mod ham, så mit hår kort danser rundt blandt luftmolekylerne inden det igen ligger sig perfekt, dog naturligt, rundt om mine skuldre, og ned af ryggen på mig. Det isblå, kolde, forførende blik glider kort hen over hans mave, og denne gang lader jeg mig selv studere den kort, inden blikket lander i hans slange grønne, dybe. "Er det nu virkelig også nødvendigt?" spørger jeg lettere køligt, vælger dog at bruge min sexede undertone, ligesom han gjorde. "Men hvis du nu insistere.." sukker jeg dramatisk, og løfter min hånd for at studere mine lange, velplejede negle, så der ligeså godt kunne havde været en neon pil, med skriften DIVA på, pegende ned mod mig. "Celestia," præsenterede jeg så langsomt mig selv, og lagde hånden ned i mit skød igen, og skævede op mod ham igen med et charmerende, sexet udtryk i mine øjne.. Kunne han ikke sætte sig ned, han er forbandet høj stående, når jeg sidder..
|
|
|
Post by Saso on Sept 30, 2014 20:25:06 GMT 1
// ohh i do ;3
Hun vender endelig sit hoved imod mig, og hendes kolde smukke is krystal øjne møder mine. Jeg griner charmerende af hendes svar. kæk pige. det må jeg give hende. Hun laver den typiske drama-queen bevægelse og studere hendes lange neonnegle. Jeg forstår ikke pigers vanvid med negle og neglelak, men det gjorde dem mere sexede må jeg indrømme. "Celestia," siger jeg med min mørke attraktive stemme. Det lyder som en eller anden udlandsk prinsesses navn. Jeg smiler mit klassiske skæve drengede smil. "Du er vist ikke den søde type," Siger jeg med et drilsk spil på tungen, jeg sætter mig halvt på bordet foran sofaen, så jeg kan kigge hende lige i øjnene.
|
|
Toria
Junior kriminel
|
Post by Toria on Sept 30, 2014 21:02:00 GMT 1
Ham vælger endelig at sætte sig ned, dog på bordet foran sofaen, som altså er højere end sofaen, så han er stadig højere end mig. Jeg ranker let min ryg, men det hjælper ingenting. "Og du er en skarp kniv i skuffen, men lad os nu se hvor skarp.. Hvor gammel tror du jeg er?" Stemme er stadig lettere forførende, men har en kold undertone. Han behandler mig som om vi var på jævnaldrende, så det kunne være sjovt hvis han troede jeg var det. Der er i værtfald 2-3 år imellem os..
|
|
|
Post by Saso on Oct 2, 2014 11:23:38 GMT 1
Hendes forførende stemme udfordrer mig, og jeg bøjer mig let ind over hende. Hendes krop er smuk og velformet, men alligevel er der noget ved den som virker yngre end mig. Hendes ansigt er pyntet med make up, og den tydelige eye-liner gør at hendes udseende er mere forførende og at hendes udseende ser ældre og mere erfaren ud. Alligevel, er der noget i hendes glinsende øjne som virker drillende og barnligt. Jeg placere frækt en af mine hænder på hendes tiltrækkende lår. Jeg ville gætte på 15-16 år. "Du virker meget moden, men dine øjne fortæller mig at du er yngre end mig," smiler jeg drenget til hende, "jeg tror du er 15-16 år," afslutter jeg i en selvsikkert tonefald.
|
|
Toria
Junior kriminel
|
Post by Toria on Oct 3, 2014 20:38:34 GMT 1
Jeg åbnede mine øjne forbløffet, overrasket op, og blinkede et par gange. "Okay, du er nok den skarpeste kniv jeg har mødt. Og den lækreste," det sidste var blot en svag hvisken, og blikket gled kort hen over hans store hånd der nu lå på mit slanke, perfekte lår, så jeg klistrede et charmerende, forførende smil på de allerede perfekte, rosenrøde læber, og glippede kort med sine lange, perfekte øjenvipper, gav hende et dukkeagtig lignende ansigt, som klædte min slanke, velformede krop. Hvorfor ikke smøre noget charme på, nu hvor han allerede er så godt i gang. "Jeg er 15, og allerede i en form for fængsel. Føler mig som en bad girl," mumlede hun svagt, og lænede sig en smule frem mod ham. "Hvad med dig, Nate. Hvor gammel er du så, omkring de 17-18 år?" spørger jeg, og møder hans slange grønne øjne, men mine iskolde, charmerende isblå.
|
|
|
Post by Saso on Oct 11, 2014 22:18:09 GMT 1
Jeg lod mig hylde og nød hendes forbløffende udtryk på hendes dukke-ansigt. Jeg fangede hendes svage hvisken, Haha, mange tak. Hendes næste smil var meget berusende, og jeg tillod hende at charmere mig lidt. Hendes næste ord fik mig til at grine let. "Du er kun lige blevet bukse-myndig pigebarn, og allerede virker du meget erfaren. Du kan let kalde dig hvad du vil," Siger jeg drenget. Hun læner sig nærmere. Jeg smiler charmant tilbage til hende. Hun er heller ikke bare en eller anden snotdum billig pige. "Du er mere begavet end forventet," siger jeg udfordrende, men anerkendene. Jeg stirre ind i hendes is-blå øjne. Hun er tiden værd.
|
|
Toria
Junior kriminel
|
Post by Toria on Oct 12, 2014 9:43:59 GMT 1
Mit ansigt glider ukontrolleret over i et bittert udtryk da ordet bukse-myndig forlader hans ferskenfarvede læber. Erfaren.. Noget jeg var tvunget til at være, på grund af.. af.. dem, dog for jeg hurtigt kontrol over mine ansigts mekanismer, og de ligger sig igen i smukke, charmerende folde, lænende mod sexet. Jeg truttede dog lettere fornærmet med mine fyldige læber da den næste sætning forlader hans læber. "Sig mig, troede du at jeg var dum?" Stemmen er stadig svagt charmerende, men lettere fornærmet. Mit højre øjenbryn hæves let, og jeg kigger lettere bebrejdende på hans tiltrækkende skikkelse. Hans hånd ligger stadig på mit lår, og sender blide sitren igennem min krop, jeg kan dog ikke finde ud af om det er positivt eller negativt..
|
|
|
Post by Saso on Oct 18, 2014 21:52:18 GMT 1
Jeg griner let ad hendes reaktion, "Man ved aldrig med kæphøje piger," Siger jeg i en drillende tone. Der er altid flere snot dumme ludere som vakler rundt halv fulde og håber på at nogen vil forkæle dem. "Min type er dog dem som har andet end luft i hovedet," Siger jeg med min mørke stemme, og lader mit ansigt nærme hendes mere så jeg stirre hende direkte ind i hendes smukke kolde øjne. "Og piger som kan blive fornærmet ad andres fordomme omkring deres intellektuelle indhold er mig bestemt ikke uattraktive." Jeg smiler frækt og drenget til hende.
|
|
Toria
Junior kriminel
|
Post by Toria on Oct 22, 2014 20:54:53 GMT 1
"Og nu siger du jeg er kæphøj? Du må se at llukke arret, ellers skal jeg nok lukke det for dig," svare jeg hæst, charmerende og et forførende smil kruser om mine fyldige, bløde læber som jeg kort fugter i en nærmest sexet bevægelse. "Er jeg så din type? Eller falder du for nørder?"stemmen har en udfordrende klang, og jeg aner ikke om jeg er på vej ud på dybt vand.. men jeg nyder hans selskab. Han er anderledes, selvsikker. Fandes attraktiv og en hottie. Mystisk, forførende og flirtende. Virker som min type, medmindre han ikk kan klare psykiske tilstand problemer. . "Du har lige sagt jec er attraktiv.. Vil gerne sige i lige måde, men føler ikke du behøver mere selvtillid," nærmest spinder jeg, og læner mig selv nærmere ham.
|
|
|
Post by Saso on Oct 25, 2014 22:04:56 GMT 1
Jeg løfter charmerende mit arrede øjenbryn af hendes truende ord, men smilet på mine læber sad fast. Hendes stemme knækkede i en hæs forførende tone. Hun fugter hendes bløde blodrøde læber, med hendes legende tunge. Frækt. Det får mig til at brumme let. Hendes næste kommentar får mig til at lukke et kort grin ud, Endnu en udfordring fra denne pige. Det tiltrækker mig, Noget jeg ikke har følt i en helvedes langtid. "Hvad tror du?" Siger jeg kort men charmerende og kigger hende ind i øjnene, med et frækt glimt. Piger kan virke almægtige, i virkeligheden er de bare små dukker som vil manipulere mænd. Hun skal tilgængel gøre meget mere for at lokke mig ind i hendes fælde. Jeg smiler selvsikkert og frækt til hendes næste ord, "Hvis man har noget ar holde sin selvsikkerhed på, kan man elske sig selv lige så meget som man vil. Selvsikkerhed er noget alle har brug for, især mange af jer kvinder," Siger jeg drillende med et frækt smil på læben.
|
|