Toria
Junior kriminel
You have to go on and be crazy. Craziness is like heaven.
|
Post by Toria on Sept 12, 2015 21:58:40 GMT 1
Jeg nikker kort, da han gentager mine ord, og napper ham igen i halsen. Hans mumlen i mit øre, får mit smil til at vokse sig lidt større, og hans forførende brummen hjælper ikke på det. Hans drillende nap i mit øre, for et svagt suk til at forlade mig. Hvorfor ikke bare drille lidt, leve i nuet. "Hmm, okay..." starter jeg ud, og placere et kys mod det følsomme sted. "Dig," starter jeg ud med, en anelse forførende og med en mystisk undertone. Jeg er ikke vild med ham, eller sådan noget, men han er fucking tiltrækkende og rar at være sammen med. Jeg placere et nyt kys mod hans hals. "Katte.." hvorfor ikke? Nyt kys. "Løbe og motion," Nyt kys. "Selvskab, hvis jeg er i godt humør," Nyt. "Nærvær, hvis jeg er i godt humør.." Kys. "Berøringer hvis jeg er i godt humør," jeg er efter hånden nået til hans mundvig, hvor jeg stopper op og sender ham et forførende, udfodrende smil. "Hvad med dig?"
|
|
|
Post by Saso on Sept 12, 2015 22:11:37 GMT 1
Jeg smiler bredt og kækt ad hendes ord. "Dig," dejligt, lige til min selvtillids kasse. Hun begynder at kysse min hals, og svarer på mit spørgsmål lidt ad gangen, tager sig god tid. Jeg ler kort ad hendes "katte" kommentar, sødt og feminint. "sport og motion," Ja, det er jeg godt klar over prinsesse, jeg kan såvel se det på din dejlig definerede krop. Jeg mangler dog at se dig i aktion... hmm... kunne være et syn for øjet. Da hun stopper ved min mundvige, åbner jeg mine lysende øjne, og fanger hendes egne. " Jeg kan lide det meste, kønne piger, alkohol, sport, samvær og samtaler" Jeg kysser hende kort, "når jeg er i godt humør, ikke sandt?" Smiler jeg og kysser hende igen. Helt, ikke kort, eller halvt.
|
|
Toria
Junior kriminel
|
Post by Toria on Sept 12, 2015 22:22:57 GMT 1
"Alkohol! Åhh, er du ikke med på at nakke noget på et tidspunkt?" spørger jeg, med en livlig og lettere spændt tone. Jeg når ikke at gengælde hans korte kys, før han igen har trukket sig, og taler igen. "Så du er i godt humør, ligenu?" spørger jeg forførende, selvom det er ret indlysende. Jeg er i godt humør, og min sygdom ligger fint nede på ufarligt plan. Da han så vælger at presse sine bløde, ferskenfarvede læber mod mine, gengælder jeg det efter lidt tøven, og lukker øjnene i, mens mine hænder igen ligger rundt om hans nakke. Han er en god kysser. Og lækker. Og flabet. Og mystisk. Og sjov. Og fucking charmerende. Jeg elsker det.
|
|
|
Post by Saso on Sept 12, 2015 22:36:23 GMT 1
Jeg griner let ad hendes pludselige energiske forslag, "Selvfølgelig skal vi det, så snart dette røvsyge sted får noget." mumler mod hendes læber. Jeg kan mærke hendes åndedræt, mod min mund. Jeg indånder hendes hår. Har jeg bemærket hvor meget jeg elsker hendes duft? Skide forførende... lige til mig. Jeg smiler kækt ad hendes næste spørgsmål. Jeg er sikker på hun allerede kender svaret, men bare vil have det bekræftet fra min egen mund. Pigen er jo ikke dum. "Det er du måske ikke?" svarer jeg drillende og bider blidt hendes underlæbe.
|
|
Toria
Junior kriminel
|
Post by Toria on Sept 12, 2015 22:41:47 GMT 1
"Perfeeeeeeeekt," jeg trække ud i e'et, og smiler lettere sukyldigt, dog med et charmerende glimt. Hans lettere drillende svar, får et mystisk smil op omkring mine læber, og hans biden i min læbe, får mig til at brumme lettere fornøjet. "Hvis jeg var i dårlig humør, turde du ikke gøre det der, så meget kan jeg sige.." svarer jeg mystisk, og vælger at lade min ene hånd glide ned langs hans ryg, med neglene, så jeg egentlig river ham lidt ned af ryggen. Ikke hårdt eller noget, bare så det kan mærkes.
|
|
|
Post by Saso on Sept 12, 2015 22:51:56 GMT 1
Jeg brummer let da jeg mærker hendes negle. Jeg smiler kækt til hendes kommentar, "Når så det ville jeg ikke hva?," jeg indtager igen hendes mund, "er det en udfordring?" spørg jeg hende interesseret og selvsikkert. "Der er meget jeg kunne finde på, hvis jeg ville." smiler jeg frækt og mystisk. Jeg betragter hende som et rovdyr overvåger sit bytte. Mine giftige øjne, ulæselige og farlige. Jeg løfter hende igen, og med et, har jeg lagt hende på sengen. Jeg hviler over hendes skikkelse, og holder hende fanget under mig.
|
|
Toria
Junior kriminel
|
Post by Toria on Sept 12, 2015 22:59:09 GMT 1
"Nej du ville ikke," svarer jeg sikkert, og lader ham kysse mig igen. "Hvis du vil have det til at være en udfodring, er det, ja," svarer jeg lettere udfodrende, og bider ham kort i læben. Jeg hæver let højre øjenbryn ved hans sidste ord, og bider mig kort i læben. "Som hvad, for eksempel?" sprøger jeg forførende, lettere sexet. Hans øjne er farlige, mystiske og umulige at læse. Han læse mig, men jeg kan ikke læse ham. Rovdyret og dets bytte. Da jeg noget pludseligt bliver vendt rundt, hviner jeg en anelse skingert, men jeg ligger hurtigt sikkert i sengen igen, dog fanget under ham. "Var det, det?" spørger jeg, en anelse hånende, men alligevel drillende og forførende.
|
|
|
Post by Saso on Sept 12, 2015 23:15:47 GMT 1
Jeg ignorerer hendes kække kommentar, og stirrer forsat på hende. Jeg Læner mig ned mod hende. " Kun lige begyndt," svarer jeg hende med en knurrende undertone. Mine læber finder hurtigt hendes puls, jeg suger igen. Det vil helt sikkert efterlade et mærke på hendes mælke farvede hud - fine hud. Jeg vandrer ned mod hendes kavalergang, små kys. Jeg har min højre hånd ved siden af hendes hoved, som jeg støtter min kropsvægt med. Den anden løfter hendes trøje op, og massere hendes mave og ribben. Jeg ånder kort, og kysser ved blusens kant.
|
|
Toria
Junior kriminel
|
Post by Toria on Sept 12, 2015 23:22:29 GMT 1
Hans stemme er dyb, faretruende og knurrende, hvilket gør mig en lille smule nervøs, men jeg skubber det væk. Jeg kan godt stoppe ham.. Right? Hans sugende læber mod min halspulsåre, sender et behageligt gys igennem mig, og jeg er sikker på det vil efterlade et flot sugemærke. Jeg håber ikke jeg støder ind i seende Nathan det næste stykke tid. Eller nogensinde. Hans kys begynder at vandre ned af, ned mod halvt forbudt område, men jeg lader ham. Hvorfor ved jeg ikke. Han har mig i hans hule hånd, lige nu. Hans hånd mod min mave, som han nusse, nyder jeg virkelig, men kyssende der følger min undertrøjes kant, har jeg det blandet med. En del af mig elsker hans berøringer, kys. Men en anden del, er skræmt af helveds til. Så lad os se hvilken side der vinder, og hvor langt han går.
|
|
|
Post by Saso on Sept 13, 2015 13:48:55 GMT 1
Jeg holder op ved hendes kant, og finder igen hendes kraveben. Min hånd kører længere ned, ned ad short's kanterne, og mellem hendes lår. Jeg kører langsomt op og ned. Jeg lader mine giftige øjne overvåge hendes reaktioner, og lytter til hendes vejrtrækning. Hun reagere som om hun gerne vil, men alligevel syntes jeg at kunne se noget gemt. Interessant. Jeg elsker hemmeligheder, og især pigers. Jeg burde give hende chancen for at sige fra... Det burde jeg, men det må hun selv gøre. Jeg er jo ikke sød. Min mundvige er spændt op i et sultent smil.
|
|
Toria
Junior kriminel
|
Post by Toria on Sept 13, 2015 19:15:36 GMT 1
Hans vandrende hånd, som finder ned mellem mine lår, og kører faretruende tæt på lukket område, fpr mig til at spænde kraftigt op. Har han virkelig tænkt sig at gøre det?.. Eller prøve...? Jeg bider mig svagt i læben, lader mit fokus ligge på hans blide, dog hungrende kys, som han placere rundt omkring mit kraveben. Jeg ved ikke om jeg skal sige fra. Hvornår kan jeg ikke sige stop mere? Kan jeg overhovedet sige stop nu? Vil jeg have det til at stoppe? Hvad vil jeg egentlig?
|
|
|
Post by Saso on Sept 14, 2015 15:39:56 GMT 1
Jeg kan mærke at hun spænder op, hver gang jeg nærmer mig det "mere private" tsk... når, jeg håbede på mere men.... tjaa.... man skulle jo heller ikke give pigebarnet traumer, så er der ikke noget at se frem til en anden gang. Jeg holder op med at kysse hendes kraveben, og nusse hendes inderlår. Jeg udbryder i et mørkt sexet grin. " Du skal sige fra hvis du ikke vil miste din mødom? eller er det noget andet der skræmmer dig sådan?" spørger jeg med et charmerende og med en lidt nedladende tone. Kun fordi jeg kan.
|
|
Toria
Junior kriminel
|
Post by Toria on Sept 15, 2015 15:46:17 GMT 1
//så sød han da er.. xDD
Han vælger at trække sig en anelse, og jeg ånder diskret ud, lader mine muskler slappe lidt af igen. Hans hæse, sexede grin, får mig til at åbne mine øjne, og jeg vender blikket op mod ham. "Jeg er ikke jomfru.." mumler jeg hæst, kort, lettere afvisende, og lader min ene hånd finde op til hans fjæs, hvor jeg kører min hånd igennem hans mørke, bløde hår. Hans stemme var irriterende nedladende, men jeg vælger at lade det ligge. Det er bare sådan han er. Tror jeg da. Men det at han stoppede, blot af den grund, at jeg spændte op, varmer en del.
|
|