Toria
Junior kriminel
You have to go on and be crazy. Craziness is like heaven.
|
Post by Toria on Jan 15, 2015 20:14:50 GMT 1
"Jamen, så vil jeg da spørge løs. Du må også gerne spørge hvis du er nysgerrig omkring noget," Jeg ændre min side stilling, og sætter mig i stedet for i skrædderstilling med ret ryg. Tøjet på mig er for stort, hænger løst omkring min fine, perfekte krop, selvom jeg selv synes den er ret så grim. Måske på grund af de store ar og sår på mine hofter.. Ved tanken flakker sorg kort ind i mine øjne, men jeg for det hurtigt skubbet væk, og det legesyge glimt ses igen. "Jeg er elt sikker, det var faktisk ikke planlagt," min fine, lyse stemme har endnu den flirtende, charmerende, legesyge tone. "Du prøver da bare, hottie," jeg ligger et drillende tryk på det sidste ord, og lader blikket blive udfodrende.
|
|
|
Post by Saso on Jan 15, 2015 20:30:24 GMT 1
Jeg sender et enigt glimt i øjnene. "Hvad vil du så spørge om?" Spørger jeg flirtende. Hun ændre sin stilling til en mere elegant en. "Bliver du aldrig træt af at gå rundt i kedelige grå sække?" Spørger jeg på refleks da jeg kan se at den hænger på hendes krop. Hendes øjne bliver tågede kort men klamrer sig så fast til hendes tidligere udtryk igen. Hmm.. Hvad tænkte hun på? Jeg kan ikke lade være med at smile opmærksomt og nysgerrigt. Der ér noget bag de øjne. "Hmm..." Smiler jeg selvsikkert og frækt til hendes kommentar. Hottie, huh.
|
|
Toria
Junior kriminel
|
Post by Toria on Jan 15, 2015 20:36:04 GMT 1
"Hvorfor smed du trøjen?" øjenbrynet er let løftet,og blikket køre kort hen over trøjen på gulvet. Den ligger skam fint der, men jeg kan ikke lade vær med at undre mig lidt. Det virker ikke helt normalt.. "Jo! Jeg savner virkelig mit gamle tøj. Jeg prøver også at tage mig sammen til at 'arbejde' så jeg kan 'købe' noget nyt tøj.." stemmen er lettere irriteret, jeg hader hvordan vi ikke får ordenligt tøj. Det er virkelig nedern..! Hans hæse, selvsikre, frække lyd for mig til at brede mit smil. Han har tænkt sig at prøve. Også tror jeg også han kunne lide mit navn til ham, måske..
|
|
|
Post by Saso on Jan 15, 2015 20:49:34 GMT 1
Jeg stirre på hende før jeg ler let, " hvorfor skulle jeg ikke smide den?" Spørger jeg og stirre hende charmerende i øjnene. "Jeg hader den. Anden grund er der ikke.. Måske udover at jeg nogen gange gør ting uden rigtigt at tænke over det." Ord, kan man vel kalde ikke at tænke over det. Eller måske snarere overtænke det. " så har vi jo det samme synspunkt til deres smag i tøj," jeg strækker min nakke, "arbejde.... Hmm... Så som at rense vores sinkende toiletter? Psh. Aldrig. Hvis der er noget andet... Måske. Bare fordi de selv er for nærige til at købe en rengøringsassistent." Jeg smiler frækt til hende, " jeg vil dog også gerne se noget mere "passende" på dig,"
|
|
Toria
Junior kriminel
|
Post by Toria on Jan 15, 2015 20:58:11 GMT 1
"Det har du så ret i, den er hæslig. De nærige svin kunne godt have givet os noget bedre," jeg kigger ligeså charmerende ind i hans øjne, som han i mine, mine er blot lidt legesyge også. "At gøre ting uden at tænke over det? Kender jeg al for godt," jeg nikker kort og fugter mine læber i en kort bevægelse. "Den er virkelig ringe, jeg hader det, og alt er den samme grå farve," jeg ruller utilfreds med tungen, så en fin, rullende lyd kommer fra mig. "Okay, at rense toiletterne gør jeg aldrig! Men at vaske gulv, eller tørre støv af kan jeg leve med, så jeg kan få noget tøj," hans anden kommentar får et skævt smil til at glide over mine læber. "Jeg har skam noget andet end dette," (Ved godt hun først fik det andet tøj i december, men vi siger lige hun har det xD)
|
|
|
Post by Saso on Jan 15, 2015 21:12:32 GMT 1
(Same, vandt en selv valgt bluse (har ikke valg endnu) så xD senere maybe)
Jeg holder hendes intense blik. Og smiler varmt men alligevel selvsikkert og forførende. "Når så det kender du," jeg hviler mine albuer på mine lår (han sidder på bordet overfor hende jo, så han læner sig lidt forover) "sort eller mørke farver ville være mere tilfredsstillende," siger jeg enigt, med en sur smag i munden af tanken om dengang jeg rev en i stykker. Auch, det var ikke det værd. "Hmm... Virker kedeligt, men man kan altid bruge noget andet end det," jeg vender blikket imod min kedelige sammenkrøllende grå trøje på gulvet. Hendes næste kommentar er berusende, "virkelig? Har du så lyst til at vise mig det?" Gengælder jeg hendes forførende stemme.
|
|
Toria
Junior kriminel
|
Post by Toria on Jan 15, 2015 21:28:02 GMT 1
Jeg nikker kort og lader det skæve smil beholde des mange træk. "Ja jeg gør,"jeg går et kort nik med hovedet og føre mit lange, bløde hår om over min rene skulder, i en hurtig, elegant bevægelse. "Jup. Men også gerne lidt farver, men jeg kan ikke lide barbie pink, eller neon farver.. De skal være lidt støvede farver. Men ellers sort. Og vores værelser! Jeg ved ikke hvordan endnu, men jeg skal nok finde ud af at dekorrere det," den utilfredse, døde rullende lyd kommer igen fra mig. "Helt enig," jeg nikker kort. "Virkelig. Hvis idu vil, i guess.. Har endnu ikke fået det prøvet, men det ser 100 gange vbedre ud end det vi har på. Eller, du havde " bmikket søge mod gulvet, og så tilbage i hans øjne. Stemmen er som hele tiden, charmerende, flirtende og legesyg.
|
|
|
Post by Saso on Jan 15, 2015 21:37:58 GMT 1
Jeg smiler drenget af hendes pigede indblik til farver, og dekorationer på hendes værelse, der kan jeg ikke helt følge hende. "Hvad venter du så på? Jeg vil da gerne se dig i mere sexet tøj," siger jeg udfordrende og frækt. Mit blik vandrer igen over hendes posede skikkelse. Personligt ville det være bedre hvis hun ikke havde noget på. Jeg gengælder hendes smil da hun kigger hen på min efterladte trøje. Mit blik fanger igen hendes og jeg smiler drenget og forførende til hende.
|
|
Toria
Junior kriminel
|
Post by Toria on Jan 15, 2015 21:48:20 GMT 1
Jeg lero kort af hans drengede ord. "Sexet og sexet.. Det er bedre end dette.." jeg gengældee den let frække tone og kommer llangsom, elegant på benene og kigger afventende på ham. "Så skal vui ned på mit værelse, men du må gerne vente her?" det højre øjenbryn blev let hævet, og retter kort på det smukke hår jeg bærer. Jeghar ikke tænkt mid at klæde ommens han glor, det er for farligt, han må ikke se mine hofter. Det stoler jeg ovethovedet ikke nok på ham til at gøre. Måske kommer det, måske ikke. Jeg har ikke i tankerne flere ved det. Der er allerede 2..
|
|
|
Post by Saso on Jan 15, 2015 21:55:59 GMT 1
Jeg smiler frækt af hendes kommentar. Endnu bedre. "Invitere du mig med ned på dit værelse? Den er svært at sige nej til." Siger jeg med en forførende og charmerende tone. "Så lukker du mig ind til dine hemmeligheder, er det fint nok med dig?" Siger jeg og kigger spændt og afventende i øjnene. "Sikker på der ikke er noget derinde du ikke vil have at jeg finder?" Fortsætter jeg med en drillende og sexet tone. Jeg læner mig nærmere, "eller havde du noget andet i tankerne?"
|
|
Toria
Junior kriminel
|
Post by Toria on Jan 15, 2015 22:04:43 GMT 1
"Det er lige det jeg gør," mine øjne glimter hemmeligheds fuldt, og smilet bliver nu mere legesygt. Styr dig Celestia.. "Jrg vil ikke sige jeghar noget, men du for ikke lov til at glo men jeg klæder om," jeg kigger en anelse bestemt på ham, og studere de giftige, slange grønne øjne. Jeg kan ikke komme i tanke om noget jeg skal gemme der ikke allerede er gemt. Jeg har en virkelig blidig bluse, den bruger jeg vil sat tøre blodet fra min hofte.. Så har jeg få skarpe ting, men jeg tror ikkke der er blod på dem.. "Der er intet du ikke må se," jeg smiler charmerende, forførende og kommer på benene. "Jbare det med du ikke må kigge når jeg klæder om," stemen er som hele tiden.
|
|
|
Post by Saso on Jan 15, 2015 22:15:00 GMT 1
Jeg smiler drenget til hende," du viser vej," jeg hentyder til udgangen med min højre arm. Jeg rejser mig op, og går hen og samler min trøje op. Jeg smider den hen over skulderen og vender mig igen imod hende. "Hmm... Det var en skam," siger jeg drillende og frækt. Jag køre min hånd igennem mit mørke hår.
|
|
Toria
Junior kriminel
|
Post by Toria on Jan 15, 2015 22:20:11 GMT 1
Jeg går roligt mit værelse med flotte, naturlig vuggende hofter og en hånd i siden. "Ja, det var en skam," jeg smuler frækt, forførende og vi når hurtigt mit værelse, hvor jeg finder mit nye nat sæt og mit nye par bukser, ligger de fint på senge og vender mig mod ham. "Du vælger," jeg nikker mod de tre ting, nogle lårkorte shorts og en undertrøje, og et par bukser.
|
|
|
Post by Saso on Jan 20, 2015 16:35:12 GMT 1
Jeg følger hende hen ad pigernes gang, hvor den svage duft af deres shampoo og andre midler fylder luften omkring os. Hun går ind i et værelse. Det er ret enkelt indrettet, ligesom mit eget, bortset fra at det er mere..... Piget? Hun henviser til hendes tøj som der ligger på sengen. Korte sport, stramme sexede jeans og en undertrøje. Det tager mig ikke lang tid at vælge, helt ærligt, jeg er en dreng. "Dine shorts og undertrøje," siger jeg med et bredt frækt smil. Sexet.
|
|
Toria
Junior kriminel
|
Post by Toria on Jan 20, 2015 20:15:45 GMT 1
Han er hurtig til at vælge, jeg behøvede ikke engang at spørge. Jeg vidste allerede hvad han ville vælge. "Mit nattøj. Selvfølgelig valgte du det," jeg smiler skævt, charmerende til ham og tager de to små stykker tøj op, vender mig mod ham. "Smut så, så jeg kan klæde om," stemmen har en svag seriøs klang, men den charmerende, flirtende tone er der endnu. Han skal ikke være i nærheden når jeg smider mit tøj... Det tør jeg ikke risikere, desuden virker han ikke som en der.. Bryder sig om mine problemer..
|
|
|
Post by Saso on Jan 24, 2015 17:38:46 GMT 1
Jeg betragter hendes bevægelser, da hun tager tøjet op. "Du spurgte selv," svarede jeg hende med et charmerende grin på læben. Hun hentyder til at jeg skal gå, virkelig, det var en skam "sørgeligt, det ville ellers være et syn for øjet," griner jeg og smiler afregnet til hende imens jeg vender mig om og går ud af værelses døren. Jeg læner mig op ad væggen ved siden af.
|
|
Toria
Junior kriminel
|
Post by Toria on Jan 24, 2015 18:15:05 GMT 1
"Du skarp, huh," jeg sender ham et skævt smil, og blinker med højre øje ved hans næste ord. "Det ville det," bare ikke på den måde du mener.. Da han er gået, trækker jeg over i et hjørne som ikke kan ses fra døråbningen, og med et lydløst suk trækker jeg den posede trøje over mit hoved, og kulden slår med det samme imod min blege, flade mave, og hele min overkrop fyldes af gåsehud. Kæft, har de ikke varme på!? Mine posede bukser ryger samme vej, og de to stykker tøj smider jeg over i min seng. Kort glider blikket ned af mig, mine hofter.. De er ikke så slemme, men det er tydeligt hvad det er. For mig.. Det sorte base undertøj forsvinder bag det valgte tøj, de korte shorts, og den stramme undertrøje, som jeg kort retter på.
|
|
|
Post by Saso on Feb 10, 2015 21:19:05 GMT 1
Jeg står ude i gangen op ad væggen og venter egentlig bare på hendes tegn til at jeg kan komme ind igen. Jeg sukker ved tanken om bare at vade derind som alle ville havde gjort. Jeg ville... Men hun virker som typen jeg ville komme tættere på af ikke at indsnævre hendes tillid og tja... "Kvindelige magt" da jeg fornemmer at hun er færdig, kigger jeg dog ind ad døren. "Snart færdig?" Siger jeg med en charmerende tone.
|
|
Toria
Junior kriminel
|
Post by Toria on Feb 11, 2015 22:16:35 GMT 1
Jeg ser hans hoved komme frem, og jeg træder efter kort tid ud fra mit skjul, så han kan se mig. Altså, det eneste jeg er blevet sådan rigtig komplimenteret på er min krop. Og, i guess den er hvad alle siger er flot, eller man bytter 'fl' ud med 'h'.. Bortset fra mig selv. Maven flad. Smal talje Slanke, lange ben. God, fast røv. Fyldig barm. D70.. Men jeg tror ikke på dem, ikke på nogen. Shortsne er virkelig korte, men dækker hvad der skal dækkes, og undertrøjen er ikke nedringet, så meget og går ikke helt ned over shortsne. Der er et lille stykke hud mellem tøj stykkerne, men det er sådan jeg bedst kan lide det. Og et plus, mine ar er skjult!
|
|
|
Post by Saso on Mar 2, 2015 19:56:23 GMT 1
Jeg fløjter ad hende på den bad guy douche agtige måde, og smiler så frækt til hendes tøj. Jeg tillader ,mig selv at lave elevator blikket, men vælger at starte fra bunden, og slutte i hendes blanke lyse øjne. "Der er en der er spildt gemt under al det grå lort," siger jeg kækt og går ind ad døren og hen til hende.
|
|