Toria
Junior kriminel
You have to go on and be crazy. Craziness is like heaven.
|
Post by Toria on Mar 3, 2015 19:02:15 GMT 1
Hans bad boy fløjt, får en uvelkommen, svag farve op i mine kinder, men jeg holder det skæve, pigede, charmerende smil omkring de bløde, fyldige læber jeg bærer. Hans blik stikker mildt mod mig, og jeg ved han fanger alt ved min krop, det virker det som om. Hans næste ord får farven til at blusse op, da han kommer med sit eget, fordrejede kompliment, og jeg har virkelig aldrig været god til at tage imod dem. Og da slet ikke nu, kun iført en lille smule stof. "I guess," Mumler jeg charmerende, svagt og lader smilet vokse lidt da hans høje, muskuløse -ret så hotte- krop kommer nærmere.
|
|
|
Post by Saso on Sept 12, 2015 14:26:54 GMT 1
Jeg smiler mit skæve charmerende smil, da hendes kinder får en dejlig glød til sig. Jeg rækker min hånd ud imod hendes venstre skuldre, og lader hånden hvile på den. Jeg kigger hende ind i øjnene, og lægger mig hoved kort på skrå, holder øjenkontakten, imens jeg tillader mig at køre mig hånd langsomt ned ad hendes spinkle arm. " Helt klart en skam," svarer jeg hendes svage mumlet, med en lav forførende hvisket, som runger mørkt i min hals. Jeg løfter hendes fine håndled, og holder hendes bløde hånd i min.
|
|
Toria
Junior kriminel
|
Post by Toria on Sept 12, 2015 14:43:41 GMT 1
De isblå øjne, følger hans hånd, da den bevæger sig op mod mine næsten bare skulder. Blikket flakker tilbage til hans dybgrønne øjne, som stadig har sit charmerende, forførende glimt, og hans ord får den rosarøde farve i mine kinder til at blusse lidt igen. De der komplimenter. Jeg er ikke gode til dem. "Så du fortrækker dette?" spørger jeg med en lettere 'uskyldig', dog forførende tone. Hans hånd der glider ned langs min bare arm, sender svage gys igennem mig, da hans hånd er varmere end min kolde hud. Jeg fryser dog ikke. Faktisk har jeg det mærkelig varmt. Måske det stemningen.. Blikket glider igen ned til hans hånd, eller.. Vores, da han har grebet blidt fat i min, som synes en del mindre, liggende i hans store.
|
|
|
Post by Saso on Sept 12, 2015 15:04:33 GMT 1
Jeg fletter hendes kolde og fine fingre med mine egne, og fanger hendes yndige hånd med min. Jeg kigger hende i øjnene igen, og lader mit forgiftende blik holde hendes glimtende fast. "Alt andet ville være dumt," jeg lader min anden hånd ligge ved hendes hofte. Jeg lægger igen hovedet på skrå, mens jeg smiler charmerende og kigger på hendes små fingre i mellem mine. " Dine fingre er så kolde og skrøbelige," jeg giver hendes hånd et klem, "Så elegante og fine,"siger jeg med en drillende tone, og hiver hende ved hoften ind imod mig, " Jeg hjælper gerne med at varme dem op," siger jeg med en ru og hæs stemme, og smiler lumsk.
|
|
Toria
Junior kriminel
|
Post by Toria on Sept 12, 2015 15:15:09 GMT 1
Jeg lader ham flette vores fingre sammen, men holder blikket i hans. Det føles faktisk ret naturligt. Overraskende naturligt. Hans første ord får mit svage, pigede, dog satans charmerende smil til at brede sig lidt. Dumt ligefrem.. Da hans anden hånd ligger sig imod min hofte, kigger jeg hurtigt ned mod den. To lag stof under hans hånd, er min hemmelighed. Mine ar. Men så længe den ikke gør andet end at ligge der, er det sikkert. Han er sikker. For nu. Hans ord får smilet til at brede sig endnu mere, bliver en anelse mystisk også. Han trækker min krop ind til hans, så vi meget pludselig står ret så tæt. Men stadig, min krop melder ingen fare. "Og hvordan har du så tænkt dig at varme dem op..?" spørger jeg, måske lettere udfodrende, men også utrolig forførende.
|
|
|
Post by Saso on Sept 12, 2015 15:30:08 GMT 1
Jeg læner mig ned imod hendes ansigt, og lader de få centimeters afstand være der. Jeg står nogle sekunder uden at sige noget, kun mit lumske smil på læben. Jeg kunne drille hende, lade hende gå, og efterlade situationen. Nej, det er ikke hvad jeg har lyst til, ikke lige nu. Min mund nærmer sig hendes øre, og jeg hvisker med min mørke ru stemme,:" Det finder du ud af," Jeg kysser hende bag øret, og vandrer langsomt ned mod hendes kraveben. Jeg lader min hånd på hendes hofte glide langsomt ned ad...
|
|
Toria
Junior kriminel
|
Post by Toria on Sept 12, 2015 15:44:18 GMT 1
Da han læner sig lidt ned mod mit ansigt, holder jeg i få sekunder mit vejr. Jeg kan slet ikke læse ham. Overhovedet. Og det plejer jeg at kunne, så det er ikke en vildt rar følelse. Slet ikke lige nu. Lige nu, ville det være rart hvis jeg kunne læse hans næste skridt. Men hans øjne fortæller intet. Hans kropssprog siger intet. Og jeg ved ikke hvad jeg skal gøre. Han flytter igen hans hoved en smule, nu hen til mit øre, hvor hans mørke, mystiske og hæse stemme hvisker. De fem ord er nok til at sende kuldegysninger igennem hele min krop, og få mig til at holde vejret igen. Dumt af mig. For det resultere så også i, at da han uventet presser hans bløde læber mod det følsomme hud, lige bag øret, at jeg ånder tungt ud. Og det lyder næsten som et åndeløst støn. Hans hånd ved min hofte begynder at flytte sig ned af, mod lukket område, hvilket gør jeg spænder en smule op. Ikke meget, men lidt. Hvad har han i tankerne?.. Kan jeg stoppe ham? Vil jeg kunne? Med mine traumatiserede minder, slukker alt ned, hvis der sker noget lignende. Jeg er ikke i stand til at sige imod. Bange for slag. Bange for mere.. Trods det hele, ligger et mystisk og forførende glimt stadig i mine øjne.
|
|
|
Post by Saso on Sept 12, 2015 16:07:08 GMT 1
Hendes åndedræt bliver langsommere og rystende. Jeg smiler imod hendes hals, og suger blidt på hendes bankende puls. Jeg lader min frie hånd holde på hendes røv, og griber hårdt fast, imens jeg igen kort napper på hendes puls. jeg hvisker noget imod hendes hud, som kun kommer ud som en brummende lyd. Jeg hiver hendes hånd tilbage mod mig, for at få bedre adgang til hendes strube. Jeg lader de bløde kys vandrer længere og langsommere ned. Jeg smiler skummelt, Det er ikke ligefrem fordi jeg har glemt alt om hendes røv, som er dejligt fremhævet i hendes shorts. Dejligt, lige for mig - det er trods alt min skyld hun skiftede.
|
|
Toria
Junior kriminel
|
Post by Toria on Sept 12, 2015 16:15:40 GMT 1
Mine øjne har lukket sig i, og mine læber er let adskilte, hvorfra min rystende åndedræt kommer fra. Jeg har ingen anelse om hvordan jeg skal reagere. For uanset hvad jeg prøver at bilde mig selv ind, er der en del af mig, der faktisk bryder sig en anelse for meget om det her. Da hans hånd mod min røv, tager hårdt på den, forlader endnu en lyd mig. Igen, slet ikke en velkommen lyd. Hans nappen mod min hals, sender igen blide gys igennem mig, og jeg vælger at blotte min hals en lille smule for ham, uden jeg selv tænker over det. Dette er sikkert. Jeg ved dog ikke om jeg kan klare det hvis han gør mere.. Hans kys vandre fortsat ned af min hals, og min hånd, den der ikke er flettet ind i hans, borer hårdt mine lange negle ned i min håndflade, lidt for at holde styr på mig selv. For jeg vil heller ikke bare give mig til ham.
|
|
|
Post by Saso on Sept 12, 2015 16:29:31 GMT 1
Jeg smiler mod hendes kraveben, og kan mærke hendes stigende puls. Min frie hånd kører op under hendes trøje. Jeg finder hurtigt hendes len', og lader min hånd kører cirkler mellem hendes shortkant og rygrad. Jeg kan mærke hører mit eget åndedræt, og nærmer mig hendes mund. Jeg stirrer kort på hendes ansigts udtryk. Jeg observere hendes lukkede øjne, og røde kinder. Intet er bedre end bekræftelse. Jeg studere hendes mund nærmere, og overtager hendes indbydende læber. Jeg afgiver et mørkt lavt støn, da jeg indtager hendes mund. Det ændrer ikke mit kække smil på mundvigen, og jeg hiver hende endnu tættere.
|
|
Toria
Junior kriminel
|
Post by Toria on Sept 12, 2015 16:46:03 GMT 1
Hans varme hånd befinder sig pludseligt mod min len, under blusen, og hans fingre kærtegner min kølige hud. Hans læber forsvinder fra min hals, og jeg kan mærke hans varme, fugtige ånde mod mine fyldige, bløde og let adskilte læber. Jeg ved godt hvad han har tænkt sig. Og jeg ved ikke om jeg kan lide det.. En del af mig kan. Der er endnu en svag farve i mine ellers blege kinder, men ikke meget længere. Da hans læber presses imod mine, en smule uventet, men alligevel ikke, står jeg lidt, uden at vide hvad jeg skal gøre.. Hans mærke støn hjælper ikke på det, men jeg ville lyve hvis jeg sagde, det ikke lød godt i mine øre. Efter enkelte sekunders overvejelse, vælger jeg at give efter. Begge mine hænder finder op til hans nakke, og jeg gengælder blidt, prøvende kysset.
|
|
|
Post by Saso on Sept 12, 2015 16:54:31 GMT 1
Efter nogle sekunder, reagere hun positivt på kysset. Jeg bliver lidt mere aggressiv, min anden, nu frie, hånd finder hurtigt ind under hendes bluse. Jeg kører kort hen over hendes hofte og massere derefter hendes dejlig bløde mave. Burde man gå langsommere? Fuck det. Jeg flytter mit ene ben mellem hendes. Jeg tester grænserne, ved at langsomt flytte min hånd på hendes mave, op imod målet.
|
|
Toria
Junior kriminel
|
Post by Toria on Sept 12, 2015 17:24:10 GMT 1
Hans nu frie hånd, finder også hurtigt op under min bluse, som efterhånden er gledet en smule op. Hans ene hånd kører kort hen over min hofte, hvilket får mig til at spænde lidt op. Forbudt område. Hans fingre mod min mave, massere den, hvilket får mig til at brumme tilfredst. Han skrider hurtigt frem, men jeg tror jeg synes det er positivt, da det frigør mig fra en masse spørgende tanker. Det er svært at forklare. Hans ene ben bevæger sig ind mellem mine, men jeg finder det ikke truende, eller grænseoverskridende. Endnu. Kys kan jeg klare. Enkelte berøringer.. Mere, og jeg slår helt fra. Hans ene hånd vandre langsomt op af, hvilket gør jeg igen spænder lidt op, men bider det i mig for nu. Jeg kan godt sige fra.. Kan jeg ikke?
|
|
|
Post by Saso on Sept 12, 2015 17:33:25 GMT 1
Jeg bemærker at hendes krop spændes af min berøring. Nå, ikke mere for nu huh? -javel så. Jeg kan godt vendte lidt tid. jeg stopper mine berøringer, og lader dem hvile som en skygge over hendes hud. Jeg parter vores læber, og lader et tilfreds og charmerende smil forskønne mit ansigt. Jeg har stadig lukkede øjne, men åbner dem kort for at opfange hendes reaktion. Lidt drillende må man godt være. Jeg lader hende hænge i nogle stille lydløse sekunder, før jeg løfter hende. Jeg sætter hende ned på mit skød, - belejligt at jeg kan side på hendes kolde hårde seng.
|
|
Toria
Junior kriminel
|
Post by Toria on Sept 12, 2015 18:17:40 GMT 1
Han stopper sine berøringer, og trækker sig kort efter fra kysset. Min øjne forholder sig lukkede, mine læber let adskilte hvorfra en hurtig vejrtrækning lyder fra. Jeg står lidt tid, i mine egne tanker, før han vælger at løfte mig, hvilket for en form for forskrækket gisp forlader mig. Han sætter mig først ned, på hans skød, da han selv kommer ned at side, og jeg er hurtig til at læne mig ind til ham. "Jeg har det varmt.. Så det virkede.." mumler jeg svagt, og lader min mund mod hans hals kort kysse den. "selvom det var uventet.. Bad boy," stemmen er endnu charmerede og forførende, men også lidt.. Forlegen?
|
|
|
Post by Saso on Sept 12, 2015 20:16:38 GMT 1
Jeg lukker mine øjne i, og nyder hendes små kærtegn - ha yeah, "kærtegn" Dejlige, små kys fra hendes fyldige røde læber, mod min hals. Jeg knuger kort min kæbe, og læner mig ned over hendes små skuldre. Ikke meget, men så mit hoved ligger ´ved hendes kraveben. Jeg lader mine øjne forblive lukkede, " Mhhmmm.." brummede jeg lavt, " Det lovede jeg, ikke sandt?" svarer jeg med en charmerende mørk stemme, og lader mine hænder hvile ved hendes len - jeg er sød nok til at lade dem hvile udenpå tøjet. Sikke en "gentleman". Der er langt fra meget "gentle" over mig. " I am bad," hvisker jeg med en dejlig accent ind i hendes øre, ret let, eftersom min mund er under hendes øre.
|
|
Toria
Junior kriminel
|
Post by Toria on Sept 12, 2015 20:38:56 GMT 1
"Jo du gjorde.." mumler jeg svagt, forførende og charmerende mod hans hals, som jeg napper lidt i. Hans hænder har fundet væk fra min bare hud, med ligger stadig ved min len, stadig faretruende tæt på mine hofter. Men det er sikkert. Underlig nok, er han virkelig sikker. Måske er det fordi jeg har en god dag. Hvem ved. Hans engelske accent er flydende og ren, og får mit smil til at brede sig igen. "I like bad boys.." mumler jeg lettere tirrende, forførende, og napper ham i øreflippen, også med en blød accent.
|
|
|
Post by Saso on Sept 12, 2015 21:05:36 GMT 1
Dejlig bekræftelse. Jeg kan føle hendes mumlende svar og åndedræt mod min hals. Jeg nyder opmærksomheden. Her er alt for kedeligt uden opmærksomhed, det her grå spjæld. Hendes bløde læber er velkommende. Jeg trækker vejret dybt da hun napper mig i øreflippen. "Mhmm... how convenient," mumler jeg hæst, og lægger mit hoved lidt på skrå - giver hende bedre adgang til mit øre. " er der mere du godt kan lide?" siger jeg med en sexet hæs stemme. Jeg åbner halvt mit en giftige øje, og nærstudere hendes træk.
|
|
Toria
Junior kriminel
|
Post by Toria on Sept 12, 2015 21:24:18 GMT 1
Jeg ler meget svagt, charmerende af hans første ord, og napper ham igen svagt i øreflippen. Da han giver mig mere plads til at placere små kys rundt på hans hals, vælger jeg at gøre det. Kysser det følsomme, og utrolig påvirkende sted bag øret, napper lidt i hans hud, og føre kysset lidt ned på hans hals. Hans spørgsmål får mine læber til at krumme sig op i et charmerende, mystisk smil. Jeg overvejer at smører tykt på, men lader vær. "Mhhm, der er meget.." mumler jeg mod hans kølige, bløde hud, med en lidt mere fræk undertone. Jeg hentyder til noget, men hvad, må fyren selv gætte. Han er meget sjovere end Nathan ham her. Meget sjovere..
|
|
|
Post by Saso on Sept 12, 2015 21:35:49 GMT 1
Jeg lukker igen øjnene da hun finder frem til et sted bag øret. Jeg kan høre hendes afhængige leen. Hun kæler og spinder som en killing, jeg klager overhovedet ikke. jeg kører lidt op og ned ad hendes hofter og ryg. Jeg kan mærke hendes smil, og hendes varme svar. "der er meget, hva?" Hmm.... skal jeg gætte mig frem til det? ikke nogen ligefrem kompliment, javel ja, det skal jo ikke pynte på mit ego. Den er jeg med på - hendes gætteleg. Jeg vender hovedet og mumler ind i hendes øre, " Virkelig? oplys mig gerne," Jeg gengælder hendes drillende nap' bag øret, " Nu er jeg nysgerrig," brummer jeg forførende og mørkt.
|
|