|
Post by Cecilia on Jan 13, 2015 22:11:58 GMT 1
"Så kan du tro, jeg vil tage den", blinkede hun henført til ham. Nu have hun i hvert fald tilladelsen, og den ville hun benytte, selvom hun alligevel inderst inde måtte indrømme, at hun på tidspunkter elskede, at han tog kontrollen fra hende. Det ville hun dog aldrig fortælle ham. Det ville ikke være godt. Hun kunne ikke fatte, at det her kun var hendes tredje gang, og hun allerede nu hungrede efter det. Men det var nok også bare fordi det var Erik. I samme øjeblik døren lukkede bag dem, blev hun trukket ind i et kys og hun lod hænderne glide op af hans brystkasse, mens hun besvarede det ivrigt. Det sitrede med det samme igennem hende og hendes hjerte hamrede afsted.
|
|
|
Post by Marie on Jan 14, 2015 10:42:35 GMT 1
"Så kom igang", siger han imod hendes læber, og lader hænderne let glide ned og ramme hendes velformede bagdel, mens han trækker hende tættere ind til sig og let skiller læberne fra hinanden. En let brummen forlader hans strube, da hun lader hænderne glide ned af brystkassen. Hjertet hamre inde bag huden og blodet pumper rundt, mens han allerede er klar på, at de skal til at lave noget, som bestemt ikke er imod hans værdier og principper.
|
|
|
Post by Cecilia on Jan 14, 2015 15:26:49 GMT 1
Det skulle han ikke sige to gange. Hans greb i hendes bag, fik hende til at lave en umiskendelig lyd. Hendes hænder gled op til den første knap og begyndte at knappe hans skjorte op. Hun lagde hovedet på skrå og begyndte at arbejde mere intenst med hans læber. Nu måtte han også se at komme frem.
|
|
|
Post by Marie on Jan 14, 2015 20:06:49 GMT 1
Hun er allerede i fuld gang, og hvis ikke det var fordi, at jeg havde ladet hende få kontrollen, så havde jeg skam allerede rykket tøjet af hende, men af en eller anden grund, så hold han sig tilbage, da han ikke ville gøre noget forkert denne gang. Han sukkede tungt og udviklede kysset, mens grebet om hendes bagdel blev strammere og strammere som tiden gik.
|
|
|
Post by Cecilia on Jan 14, 2015 20:59:54 GMT 1
Grebet om hendes bagdel blev strammere og strammere og selvom det var behageligt i starten, så blev det bare en smule ubehageligt, da han strammere grebet. Derfor fik hun også hurtigt knappet de sidste af hans knapper op og trak skjorten af hans skuldre, inden hun greb fat i hans hænder og trak dem væk, inden hun selv skubbede sig væk fra ham med et drillende smil. Hun skubbede skoene af, og tog hånden om bagved for at gribe fat i lynlåsen og lyne pailetkjolen ned, nu han ikke gjorde noget ved det. Den endte med at hænge løst om hendes overkrop. "Har du ikke lyst til at gøre noget ved det?" spurgte hun lavt og skubbede kjolen ned fra skuldrene og blottede dermed sig selv. Nu måtte han lige komme i sving.
|
|
|
Post by Marie on Jan 14, 2015 21:15:41 GMT 1
han måtte synke en klump i et forsøg på at holde sit hoved koldt. "Jo", sagde han påvirket af hele situationen. "Jeg kan ikke helt finde ud af, hvor meget der er tilladt", svarede han ærligt og trådte frem. Han skubbede sine egne sko af, og skubbede den åbne skjorte af sig, inden han let greb om hendes side. "Lad mig", hviskede han legende ved hendes øre, og skubbede håret let til side, og lynede langsomt og pirrende lynlåsen ned og trak kjolen af hende, mens han placerede kys imod hendes skulder.
|
|
|
Post by Cecilia on Jan 14, 2015 21:21:22 GMT 1
Hun kunne ikke lade være med at smile, da hun kunne se, hvor påvirket han blev. Det så hun udelukkende som et positivt tegn. Hun havde rent faktisk kontrollen nu. "Alt er tilladt... Lige bortset fra bagfra, vi skal ikke igennem det samme som sidst", svarede hun ham med et skævt smil. Hun kunne godt få taget en smule kontrol fra sig, men ikke lige så meget som før. Hun skød nakken bagud, da han lod kys glide ned af hendes hals og lynede hendes kjole ned. Hendes egne fingre gled over hans maveskind, inden en hånd satte en krog i hans bukser.
|
|
|
Post by Marie on Jan 14, 2015 21:29:07 GMT 1
Hun krogede ham op i bukseremmen, og han greb fat om hendes side og trak hende ind til sig. "Det kan jeg godt leve med .. for nu", hviskede han ved hendes øre og nappede hende i øreflippen af begær efter at få mere af hende. Han sukkede tungt, og lod sin tunge let lege med hendes øreflip, inden han flyttede blikket og kyssede hendes underlæbe og nappede i den. Bukserne strammede forfærdeligt efterhånden, men han turde ikke gøre for meget. Det måtte ikke gå galt denne gang.
|
|
|
Post by Cecilia on Jan 14, 2015 21:51:33 GMT 1
Han greb fat i hendes side og trak hende ind til sig, og hun fulgte uden indvendinger hans bevægelse. "For de næste par gange... Så må du bare vise mig noget andet, der er lige så tiltrækkende for dig", hviskede hun til ham og endte med at trække hans bukser ned i et enkelt ryk. Så måtte han også meget gerne se at komme i gang med hendes beklædning. Et suk forlod hende, da han lod sine kys glide ned fra øreflippen og det var yderst tirrende, at han sådan nappede hende i underlæben.
|
|
|
Post by Marie on Jan 15, 2015 17:12:17 GMT 1
"Så det må jeg? Hvad så hvis jeg ikke synes, at du skal helst ikke føle dig draget af andre end mig", pointerer jeg og napper hende i læben, inden jeg med et klik får åbnet op for hendes bh. Det tager ikke mange sekunder, men snart er den åben og jeg trækker den ned af hendes arme for at blotte hendes velformede barm og trækker hovedet væk fra hende for at studere hende nærmere.
|
|
|
Post by Cecilia on Jan 15, 2015 17:45:07 GMT 1
"Hvad mener du?" spurgte hun lavt, da hun ikke helt kunne fange meningen med hans ord. Hun lænede sig dog frem, da han nappede hende i underlæben og satte nogle kys mod hans hals, inden hun kunne høre og mærke, at bh'en nu var åbnet. Hun trak sig lidt og kunne tydeligt se, hvordan han trak sig for at betragte hende, hvilket fik hende til at smile ludt genert, da hun lod tøjstykket falde.
|
|
|
Post by Marie on Jan 15, 2015 20:40:19 GMT 1
"At jeg ikke deler dig med nogen", påpegede han kraftigt, da det var sådan han havde fanget hendes ord før, men det ville han lige fastslå ikke var en mulighed. Han delte ikke noget. Bh'en faldt mod jorden og han lod hænderne stryge over hendes blottede krop og ned mod trusserne der var det sidste, der sad på hendes let formede krop og han greb fat om hendes hofter og trak hende grådigt mod sig. Halsen blev strukket i velbehag og han sukkede. "Jeg vil have dig", hviskede han allerede tændt ved hendes øre.
|
|
|
Post by Cecilia on Jan 15, 2015 21:13:46 GMT 1
"Det skal du heller ikke", hviskede hun til ham, da der var lige præcis sådan, hun mente det. Hun ville på ingen måde overveje andre end ham. Et suk forlod hende, da han greb fat i hendes hofter og rykkede hende tættere på. Hans bare hud ramte hendes og hendes hjerte galoperede endnu mere afsted. "Så tag mig", svarede hun ham lavt og førte hænderne ned for at trække hans bukser af i et enkelt ryk.
|
|
|
Post by Marie on Jan 15, 2015 21:18:35 GMT 1
"Nemlig", hviskede han tilbage, da han bare gav hende ret. Hun var ikke til deling på nogen måde, det var klart - i hvert fald i hans hoved og nu også i hendes. Han var så klar som noget kunne være. Han manglede bare at få bukserne af. Han slap let hendes sider og fik fumlet bukserne af, så han kun stod i sine boksershorts, som også røg af i løbet af få sekunder efterfølgende. Det sprudlende legeme stod allerede rejst og var klar til at komme i nærheden af hende.
|
|
|
Post by Cecilia on Jan 15, 2015 21:34:56 GMT 1
Hun kunne ikke lade være med at smile, da han fik fumlet bukserne af, og det bare var et bevis på, hvor ivrig han var. Ikke fordi hun ikke var det. Hun kunne tydeligt mærke, hvordan hendes krop allerede var godt tændt op, selvom han egentlig ikke havde rørt hende endnu. Hendes blik gled kort ned, da han trak boksershortsene af, og det var tydeligt, at han var helt klar. Hun trådte hen til ham og lod kort hånden glide over lemmet, inden hun kom i tanke om den vigtige pakke. "Pakken", sagde hun lavt og gav den et kort klem, inden hun vendte sig rundt og bukkede sig ned for at rode mellem tøjet for at finde den lille pakke.
|
|
|
Post by Marie on Jan 15, 2015 21:48:12 GMT 1
Han var virkelig klar på mere, og da hun tog fat om lemmet, slog hans øjne gnister af lyst. Han lænede sig frem og greb om hendes hofter bagfra, mens han stod tæt på hende og hun rodede efter den lille pakke. Fingrene nussede hendes hud og trak hendes trusser af sammen med, ganske let og roligt, mens hun ledte. For han kunne ikke få sig til at vente særlig meget længere. Han hungrede efter hende.
|
|
|
Post by Cecilia on Jan 15, 2015 21:56:01 GMT 1
Hun stivnede kort, da han greb fat om hende bagfra, da det mindede alt for meget om den stilling forleden. Hun tog sig dog sammen, og fiskede rundt efter pakken, og hun fandt den heldigvis i samme øjeblik han begyndte at trække trusserne af hende, så hun ikke kunne nå at panikke helt, inden hun rejste sig op og vendte fronten mod ham igen. "Intet forspil?" spurgte hun ham drillende og viftede let med pakken foran ham. Hun kunne lige så godt prøve.
|
|
|
Post by Marie on Jan 15, 2015 22:08:36 GMT 1
Han så på hende og øjnene glimtede af lyst. "Jeg kan godt undvære forspillet, hvis jeg må direkte til desserten", sagde han med et legende smil. Let greb han hendes hånd og trak pakken frem og åbnede den op. "Vil du?" Han havde et tændt glimt i øjet, mens han så på hende og virkelig morede sig over det.
|
|
|
Post by Cecilia on Jan 15, 2015 22:11:43 GMT 1
Hun kunne ikke lade være med at smile til ham. "Men hvad så, hvis jeg ikke vil undvære forspillet?" spurgte hun ham, da det jo næsten var sådan det var. Hun kunne godt lide at få taget kontrollen en lille smule af gangen i stedet for det hele på en gang. Han kunne virkelig ikke vente. Hun trak pakken fra ham og førte selv pakken ned over, inden hun løftede blikket mod ham med et skævt smil.
|
|
|
Post by Marie on Jan 15, 2015 22:17:07 GMT 1
Et støn flød over hans læber, mens han kunne ikke få det ud af hende. "Så sig, at jeg skal gøre det? Var det ikke dig, der ville have kontrollen?" Hans læber vandrede over hendes hals. Hvis det stod til ham, så havde han grebet fat om hende, lagt hende ned og allerede været i fuld gang med at tage hende. Alt i kroppen skreg efter det. Det sitrede, og han følte sig mere og mere grådig for hvert sekund der gik og han måtte vente.
|
|