|
Post by Cecilia on Jan 17, 2015 22:25:41 GMT 1
Et højt støn forlod hende ved hans sidste bevægelse, mens hun kunne mærke, hvordan nydelsen bare strømmede igennem hende. Lykken kom også med i købet ved hans støn, og selvom hun var udmattet nu gled et smil over hendes læber. Hun havde det egentlig okay med, at han brød kysset, så hun kunne få vejret, og hun flyttede hænderne lidt længere op af væggen for at holde sig bedre oppe, men de svedige hænder var ikke til meget hjælp. "Det her... Wow." Hun var helt væk i nydelsen.
|
|
|
Post by Marie on Jan 17, 2015 22:38:48 GMT 1
Med hendes ben svunget omkring sig, og ham så tæt på, så kunne han ikke trække sig ud af hende, men han nød fornemmelsen af, stadig at være oppe i hende, derfor gjorde det bestemt ikke noget, mens jeg langsomt forsøgte at få styr på vejrtrækningen igen. Han lænede sig helt ind mod hende og mærkede både sin egen og hendes puls, der pumpede løs i det indre. "Er fantastisk," erklærede han ærligt. "Og du panikkede ikke", hviskede han tændt og alligevel på en nydende måde for hende.
|
|
|
Post by Cecilia on Jan 17, 2015 22:42:51 GMT 1
Det var en underlig fornemmelse, at han stadig var oppe i hende, og hun kunne ikke helt bestemme sig for, hvordan hun kunne beskrive det. Hun var dog alt for tilfreds til at klage over det, så i stedet nød hun bare, da han lænede sig helt ind til hendes svedige krop. "Nej... Men jeg fik heller ikke kontrollen. Hvilket betyder, at vi må tage en runde to om lidt", hviskede hun tøndt tilbage til ham med et skævt smil. Selvom der her helt klart havde over gået alle forventninger.
|
|
|
Post by Marie on Jan 18, 2015 13:51:56 GMT 1
Han lod hænderne glide ned og fjerne blidt hende ben, så han kunne trække sig ud og stillede sig tæt ind mod hende i stedet for. "Så, hvornår går anden rundte igang?" Spurgte han med et tændt blik, gad vide om de burde skifte pakken ud? Nej, så skulle de tilbage på værelset, det ville tage for lang tid. Hans læber blev plantet lige under hendes øre for at kysse det øverste af hendes hals.
|
|
|
Post by Cecilia on Jan 18, 2015 14:26:40 GMT 1
Han trak sig ud og et suk forlod hende, inden hun lod benene glide ned, så hun igen kunne stå på egne ben, selvom hun tyde ligt kunne mærke, at de havde været i gang. Dog ville hun gerne vise, at hun godt kunne tage kontrollen. "Med det samme du er klar til det", sagde hun og sukkede, da han kyssede hendes hals. Hun endte dog med blidt at skubbe til ham, så de kunne komme væk fra væggen.
|
|
|
Post by Marie on Jan 18, 2015 18:45:57 GMT 1
Han smålo af det. Inden han overvejede det. "5 - 10 minutter", sagde han og lod hende villigt skubbe dem væk fra væggen. Han trak sig væk fra hendes krop og studerede hende grænsende, da han nærmest åd hende råt med blikket. Han ærgede sig over, at han ikke måtte tage hende bagfra, for det ville give ham den ultimative måde, at både ramme dybt i hende og holde fast i hendes bryster.
|
|
|
Post by Cecilia on Jan 18, 2015 20:06:26 GMT 1
Hun smilede af hans ord, og lod ham trække sig væk. "Så kan vi faktisk måske nå et ordentligt forspil?" spurgte hun ham drillende og stillede sig rigtigt til skue med en hånd i siden og let hvilende på det ene ben, da hun lagde mærke til hans blik på hende. Hun kørte den anden hånd igennem håret og sendte ham et skævt og prøvende flirtende smil.
|
|
|
Post by Marie on Jan 18, 2015 21:43:02 GMT 1
"Sagtens vil jeg ligefrem påstå. Vi kan nå alt det forspil du har lyst til. Hvis du kan holde til det", sagde han drillende og trak hende med ned og ligge på en måtte, der lå på jorden. "Så hvordan vil du helst have det? Scenen er din?" Hviskede han tændt til hende.
|
|
|
Post by Cecilia on Jan 18, 2015 22:59:28 GMT 1
Hun blev trukket ned at ligge, og hun valgte at ligge sig ovenpå ham, så hun allerede der kunne have kontrollen. "Hvor svag tror du lige, jeg er?" spurgte hun ham drillende, og valgte at rykke sig op og sætte sig overskrævs ham, så hun sad omkring hans maveparti, da han jo ikke skulle have hele armen endnu. "Altså, det er dig, der er den erfarne her, nu må du lige komme ind i billedet", sagde hun med et drillende smil og lænede sig frem, så hendes barm virkelig struttede mod ham og hendes ende skød i vejret.
|
|
|
Post by Marie on Jan 19, 2015 14:42:55 GMT 1
"Lidt svagt, men nu er det jo også mig, der forfører dig, ikke sandt?" Han blinked ekækt med det ene øje til hende, og mærkede hendes nøgne krop mod sig. Han så hende noget an og slugte hende nærmest råt med synet. Han var helt game på hende lige nu, og trods de lige havde været igang, så ville han nok snart være klar til endnu en tur. Hans fingre gned op af hendes krop og greb om hendes bryst.
|
|
|
Post by Cecilia on Jan 19, 2015 18:01:11 GMT 1
Et smil lå over hendes læber. "Så længe jeg har kontrollen, så ja, det er dig, der forfører mig", hvisker jeg let til han og betragter hans gule øjne, inden jeg læner mig ned og placerer et kys under hans øre, inden jeg fortsætter ned af hans hals med flere små kys. Et suk forlader mig, da han griber fat i mit bryst og jeg skyder ryggen mod ham og røven i vejret, mens jeg fortsætter de små kys.
|
|
|
Post by Marie on Jan 19, 2015 18:42:49 GMT 1
Han små klukkede ved hendes ord. "Tvivler på, at det er dig der har kontrollen, hvis jeg forfører dig, men det siger vi bare", brummede han. Da hun lænede sig mod hans øre, drejede han drilsk hovedet og tyvestjal et kys i stedet for. Hendes røv strutter lige i vejret, mens det kilder i mine nedre regioner. Jeg masserer hendes bryst, inden jeg stryger den anden hånd ned - nu hvor jeg alligevel ligger på ryggen - og begynder at massere hendes klit for at stimulere hende.
|
|
|
Post by Cecilia on Jan 19, 2015 22:48:48 GMT 1
"Shh... Jeg prøver stadig at overbevise mig selv om, at det kan lade sig gøre", sagde hun med et drillende smil, og lod ham stjæle et kys. Det var han selv udenom. Hun gav dog ikke op og fortsatte sit angreb mod hans hals, mens suk en gang imellem forlod hende, da hans masseringen var mere en fyldestgørende. Det gibbede dog igennem hende, da hans hånd gled ned og begyndte at stimulere og et støn forlod hende, da kroppen med det samme byggede sig selv op igen. Hun endte med at bakke lidt længere ned af ham, og til hans stimulering let bevæge sig over hans underliv for at få gang i ham igen.
|
|
|
Post by Marie on Jan 20, 2015 23:23:23 GMT 1
Han smålo af hele situationen og den manglende alvor i hendes stemme. Han havde et drilsk og drenget smil over sig, da hun pludseligt angreb hans hals, som blev strukket ud. Det kildede en anelse, men på en behagelig måde og det satte straks gang i hans nedre regioner, hvor lemmet begyndte at vokse for behaget ved det mellem hendes ben. Et støn var fantastisk at gøre, og selv sukkede hang tungt og tændt af hendes kys, mens fingrene stimulerede videre og byggede hende op, selvom hun allerede var våd af hendes safter.
|
|
|
Post by Cecilia on Jan 21, 2015 18:03:00 GMT 1
Hun fortsatte med at placere små tirrende kys mod hans hud, mens hun kunne mærke, hvordan han begyndte at være klar igen. Hun ville dog ikke gøre der let for ham, hun ville med glæde have ham til at bede om det. Bare fordi hun ville se, om hun kunne få denne effekt på ham. Endnu et støn forlod hende, da han ramte plet, og hun begyndte let at vugge over hans lem, for at se, om det kunne tirre ham. Noget måtte hun jo prøve.
|
|
|
Post by Marie on Jan 22, 2015 1:01:18 GMT 1
Erik var så godt ved at have bygget sig op til, at kunne klare endnu en tur i sødmen, da hun pludseligt begyndte at vugge over hans lem, og han trak sine arme op og lagde dem under hovedet ganske kort, inden det blev ulideligt. "Det der er vidst ikke helt fair", brummede han og greb om hendes sider og tippede dem ganske bevidst omkring og lod sit lem i stedet for glide op mellem hendes skamlæber, uden at glide ind på noget tidspunkt. Blot for at pirre hende på alle tænkelige måder. Hun havde allerede sørget for at få ham tændt helt op og klar på næste tur, mens den sprudlende member stod klar til indtagelse.
|
|
|
Post by Cecilia on Jan 22, 2015 20:44:22 GMT 1
Hun fik rigtig nok tirret ham, hvilket hun var godt tilfreds med. Sog så havde hun ikke regner med hans reaktion, og da han så pludselig vendte dem om forlod et hvin hende, inden hun kunne mærke, hvordan rollerne nu blev byttet om. Hun kunne tydeligt mærke, hvor tæt han var på, og hun ville bare gerne ud i det lige i det øjeblik, inden hun fik et tag i sig selv. "Hvis du lader mig få kontrollen, kan vi... Komme i gang", hviskede hun lavt til ham, og holdt sig tilbage for at sprede benene alt for meget for ham, selvom hun virkelig bare gerne ville give op for ham.
|
|
|
Post by Marie on Jan 22, 2015 22:06:23 GMT 1
Et kækt og drenget glimt var i hans øjne. Deres kroppe var allerede fyldt med sved og han studerede hende. "Og, hvad hvis jeg vælger at tage den fra dig og bare gøre det?" Spurgte han udfordrende, mens han vuggede sit underliv hen over hendes for at se, om hun på den måde ville overgive sig og sprede benene, så han fik fri entré. Se det ville være en win win for ham. Han følte, at han allerede var ved at eksplodere igen, og det var vidst noget af en overraskelse - i hvert fald for ham selv.
|
|
|
Post by Cecilia on Jan 22, 2015 22:14:31 GMT 1
Hun måtte virkelig benytte sig af al den selvbeherskelse, som hun havde, til ikke bare at følge ham og dermed bare lade ham tage hende. Det var ellers virkelig fristende, da hendes krop ikke ville have andet end ham lige nu, men hun havde hjerne nok med til at stoppe sig selv fra at gøre det. Hans vuggen var dog virkelig tirrende og gjorde det svært for hende at fokusere. Hun endte dog med at samle al sin viljestyrke og fysiske styrke, inden hun i et snuptag fik dem vendt om, så hun sad øverst. "Det vover du på", sagde hun lavt, inden hun langsomt sank ned over ham, da hun ikke kunne vente længere.
|
|
|
Post by Marie on Jan 23, 2015 14:43:36 GMT 1
Et støn forlod ham, da hun væltede dem omkring og hun i stdet for sad øverst lige over hans lem, og han lod sit blik glide kækt op over hende og et glimt der var drenget og frækt satte sig fast mod hende. "Hvad vil du så gøre ved det?" Spurgte han med et tændt blik og lænede sig op mod hende for at fange hendes læber, mens hænderne tog godt fast om hendes hofter.
|
|