|
Post by Cecilia on Jan 15, 2015 22:23:52 GMT 1
Han havde ret, men hun havde ikke regnet med, at hun havde så meget kontrol igen. "Så... giv mig et kort forspil. Lige som det skal være", sagde hun lavt og nappede ham i øreflippen, da hans læber gled over hendes hals og et suk forlod hende. Hun kunne tydeligt mærke, hvor klar han var, men hun var stadig så uerfaren, at hu gerne ville være helt sikker på at være klar, inden hun begav sig ud i det.
|
|
|
Post by Marie on Jan 15, 2015 22:34:08 GMT 1
"Så lad gå .. Lige i dag .. Men du skal kræve det", hviskede han, for det var ikke sådan som han fangede det hos hende. Så måtte hun gøre det direkte, så han virkelig ønskede at gøre det. Det der var sådan lidt for .. Ja, prøv, men jeg er ligeglad-agtig i hans øjne. Fingrene var dog allerede på vej ned til hendes underliv og fingrene gled lige mellem skamlæberne for at drille hende, indtil hun valgte at gøre noget ved det.
|
|
|
Post by Cecilia on Jan 15, 2015 22:36:59 GMT 1
Nu var han på vej til at tage kontrollen fra hende, og selvom hun hadede at miste kontrollen, så elskede hun det, når han tog den fra hende i lige præcis de her sammenhænge. "Du skal give mig et forspil. Og hvis du gør det godt nok, venter der måske noget ekstra til dig i den anden ende", hviskede hun til ham og det gibbede igennem hende, da hans fingre gled ned.
|
|
|
Post by Marie on Jan 15, 2015 22:45:05 GMT 1
Han elskede, at tage magten fra hende, og det kunne han fornemme, at han var ve dnu. Hun var dog stadig ikke direkte. "Vi skal vidst have lært dig noget dirty talk", sagde han drillende, da han virkelig ikke kunne forestille sig hende fyre om sig med frække ord. Mest fordi hun var så forpassentlig og kontrollerende i det. Fingrene begyndte bevidst at stimulere hende, mens han angreb hendes hals med kys.
|
|
|
Post by Cecilia on Jan 15, 2015 22:48:31 GMT 1
Hendes kinder blussede let op ved hans ord, da det jo måtte betyde, at hun ikke var så god til det. "Det må være næste projekt", svarede hun ham og håbede, at han ikke lagde mærke til de røde kinder. Hun blev forlegen over nok. Hans fingre begyndte og fik med det samme hendes krop til at bygge sig op, og da han angreb hendes hals med kys forlod det første støn hende, da hun slog nakken bagover. Hendes hænder greb fat ved hans talje, inden den ene gled ned og begyndte at tirre hans nedre dele ved at glide ned omkring dem. Hun prøvede sig frem.
|
|
|
Post by Marie on Jan 15, 2015 23:09:12 GMT 1
"Den kan vi også tage, når vi ikke har sex", sagde han dirllende. Det var faktisk sjovt, hvis han fik hende med på den. Da det også kunne opstemme folk. Han kunne ikke undgå at bemærke de blussede kinder, men kommenterede dog ikke på det. i stedet angreb han hendes hals og sukkede nydende ved bevægelserne. Fingrene tirrede hendes nedre regioner, inden han lod to fingre begynde at glide op for at sætte helt gang i hendes system. Det ene ben gled han tættere på hendes, og skubbede hendes ben længere fra hinanden. Han sukkede med et støn, da hun så begyndte sine stimuli af ham.
|
|
|
Post by Cecilia on Jan 15, 2015 23:14:35 GMT 1
"O... kay", sukkede hun og glemte næsten med det samme, hvad de egentlig havde snakket om. Hans angreb på hendes hals satte med det samme en masse i gang, fuldt op af hans fingre ved underlivet. Da to fingre gled hele vejen op stønnede hun og mærkede, hvordan hele hendes krop med det samme tændte op. Det hjalp heller ikke, at han lod sit ben skubbe hendes ben fra hinanden og hun dermed blev noget mere opmærksom på det, der ventede, hvilket virkelig fik hendes krop til at hungre efter ham. Derfor endte hun også med at gribe fat i hans lem, men med pakken på, vidste hun ikke, om det ville være smart at give ham sådan en stimulering. Derfor endte hun i stedet at give den et klem, inden hun nappede han i øreflippen og lod den anden hånd glide op af hans brystkasse.
|
|
|
Post by Marie on Jan 16, 2015 9:16:38 GMT 1
Han mærkede et klem om sit lem og øjnene blev en anelse størrere. "Er det en hentydning?", gled hans allerede alt for påvirkede stemme over læberne, og han gjorde en ekstra bevægelse mod underlivet i sine stimuli, inden han trak fingrene til sig og 'skubbede' hende de sidste to skridt hen mod væggen, inden han pressede sin krop helt ind til hendes og lod hænderne glide ned af lårerne for at gribe fat om hendes knæhaser og løfte hende op.
|
|
|
Post by Cecilia on Jan 16, 2015 15:40:33 GMT 1
Hun fik ikke helt fat i hans ord og valgte derfor at lade være med at svare, inden endnu et støn efterfuldt af et andet forlod hende, da hans fingre virkelig fik tændt op i hende. Et suk forlod hende, da han trak fingrene ud, og hun bakkede frivilligt bagud og endte ved væggen med hans krop mod hendes. Hun kunne godt fornemme, hvad han havde i tankerne, og derfor kom det ikke som nogen overraskelse for hende, at han løftede hende fra jorden. Hun svang armene om hans hals, og lænede sig ellers tilbage mod muren for at finde støtte. "Tag mig", hviskede hun tændt til ham og førte hans hoved op, så hun kunne ramme hans læber i et lidenskabeligt kys.
|
|
|
Post by Marie on Jan 16, 2015 19:09:24 GMT 1
Ordene er lige, hvad jeg har ventet på. Hendes hænger glider omkring min nakke, og jeg presser mig ind mod hende, mens jeg holder hende imod væggen. den ene hånd slipper for at glide ned mellem mine ben og hjælpe mit lem op. Det tager ikke meget tid, inden jeg kan begynde at presse mig op i hende med et heftigt og tændt støn, der bliver prsset ind mod hendes læber, og jeg næsten må kæmpe for at holde vejret, men jeg nægter at slippe det vilde kys.
|
|
|
Post by Cecilia on Jan 16, 2015 21:33:55 GMT 1
Hun vidste ikke helt, hvad hun skulle gøre med sine ben, men hun endte med at svinge dem let om ham, for at kunne holde sig oppe og dermed også sprede dem mest muligt. Et nydende støn forlod hende, da han trængte op og hun hev nærmest efter vejret, da et sug gik igennem hende. Men hun opret holdt alligevel kysset, selvom hun tydeligt kunne mærke, hvordan hun havde svært ved at få vejret. Endnu flere støn forlod hende, så længere op, han trængte ind og der var på ingen måde tegn efter smerte længere, selvom det her var en noget anden position end normalt.
|
|
|
Post by Marie on Jan 16, 2015 21:48:36 GMT 1
Underlivet bevægede sig imod hendes, og holdt gang i stimuliene, mens han mærkede, hvordan hun omsluttede sig ham, og det fuldendte essensen af hele oplevelsen. Han stønnede imod hendes læber og pressede sig tættere imod hende, da han ikke kunne få nok af hende nu. Hans ene hånd gled op og greb fat om hendes ene bryst på en tændt og meget eksentrisk måde.
|
|
|
Post by Cecilia on Jan 16, 2015 21:58:14 GMT 1
Støn forlod hende i en lind strøm og hun endte med at bryde kysset og skyde ryggen ind mod væggen, både for at holde balancen og for at kunne trække vejret. Sveden begyndte rimelig hurtigt at samle sig over hendes krop og hendes øjne var lukkede i nydelsen, der overtog alle logiske sanser. Der var ikke andet vigtigt lige nu end ham.
|
|
|
Post by Marie on Jan 16, 2015 22:25:00 GMT 1
Støn forlader hans læber, mens han holder fast om hende og mærker sveden springe frem. En absurd tanke om, at døren ikke er låst printer sig kort fast, men han glemmer alt om det igen. Han slipper hendes læber, da han har svært ved at få vejret ordentlig og holder i stedet hovedet tæt ved hendes, mens han bevæger underlivet utrolig heftigt.
|
|
|
Post by Cecilia on Jan 16, 2015 22:36:24 GMT 1
Hun havde helt glemt, hvor meget det her gav. De sidste par dage, hvor hun havde rent rundt i sit lille selvmedlidenhedshul, havde hun på ingen måde skænket, hvor vigtig hun følte sig i dette her. Hans heftige bevægelser får hende hurtigt helt oppe at ringe og flere nydende lyde og støn forlader hende. Hun fjerner hænderne fra ham og placerer dem i stedet mod væggen, for at holde sig bedre oppe. Han får hende hurtigt bygget op, hvis han fortsætter i det tempo.
|
|
|
Post by Marie on Jan 17, 2015 13:42:12 GMT 1
Det er på ingen måde fordi, at han ønsker at det skal overståes, men han har en alt for stor træng og lyst til hende, til at kunne kontrollere sine tempoer på nogen måde. Derfor sænker han på ingen måde hastigheden, men fortsætter i det heftige tempo, mens han hører den svuppende lyde af deres kroppe, der kolliderer med hinanden og griber bedre fat om hendes bagdel for at holde hende oppe. Vejrtrækningen er steget gevaldigt og kører for fulde hammer derudaf.
|
|
|
Post by Cecilia on Jan 17, 2015 17:37:02 GMT 1
Han fortsætter i tempoet og får hende hurtigt bygget helt op. Hun bliver højere og højere i sine lyde, da hun på ingen måde kan holde dem inde, og det hele kører for hende. Hun har ikke styr på noget lige nu. Alle tanker om kontrol er forsvundet, for hun føler sig på ingen måde truet. Bare nærmere tilfredsstillet. Hun kan dog tydeligt mærke, hvordan hun rimelig hurtigt er ved at nå hendes klimaks, da hans tempo er noget heftigt og stillingen nok også gør en del. Og så er hun jo heller ikke så erfaren.
|
|
|
Post by Marie on Jan 17, 2015 18:49:00 GMT 1
Grebet om hendes bagdel strammes, som han mærkede og kunne høre, hvordan hun var fløjet op i en spidst. Hun strammede sig mere og mere om hans lem, og han vidste, at hun snart ville komme. Trods hans interesse i at holde det så længe som muligt, så var han for langt væk i sine dyriske drifter og begæret der hang sammen med det til at få hold på sig selv. Derfor kom han også i hende nogenlunde samtidig med hun trak sigs ammen mod klimaks. Han fortsatte og hev efter vejret med højlydte støn der hang over hans læber.
|
|
|
Post by Cecilia on Jan 17, 2015 18:55:35 GMT 1
Et højt nydende støn forlod hende, da hun nåede klimakset, og det sitrede ud i hele kroppen, mens hun kunne mærke den ultimative nydelse fylde hende. Enkelte støn forlod hende, da han fortsatte, og hun lænede tilfredst hovedet frem og fangede hans læber med sine, selvom hendes vejrtrækning var mere end besværet af elle fornemmelserne. Samtidig holdt hun de svedige hænder mod væggen for stadig at holde sig oppe og ikke gøre det for svært for ham.
|
|
|
Post by Marie on Jan 17, 2015 20:30:07 GMT 1
Han pressede sig helt i bund i det sidste 'hug' og stønnede højlydt, mens han klemte hårdt om hendes bagdel. "Fuck du er dejlig", stønnede han ud over sine læber, inden han åbnede øjnene og blev angrebeta f hendes læber. Han havde svært ved at få vejret, så han gengældte det kort, idnen han blev nødsaget til at slippe hendes læber. Hjertet pumpede og alt føltes afslappet og fantastisk i hans krop.
|
|