|
Post by Cecilia on Oct 30, 2014 21:34:01 GMT 1
Hun holdt blikket i hans og endte med at løfte hagen, inden et suk forlod hende ved hans svar. Hun begyndte ubevidst at se hans hånd med sine fingre, mens hun kort overvejede sine ord. "Erik... Please. Kan vi ikke få en... Fantastisk aften og så se, hvad der sker?" spurgte hun ham let bedende, da hun ikke ville have, at han skulle være skuffet. Det var i hvert fald, hvad hun tolkede det som. Hun holdt de brune øjne i hans.
|
|
|
Post by Marie on Oct 30, 2014 21:39:32 GMT 1
Hun var begyndt at se ned på hans fingre. Han skævede kort til hende og ned imod hånden, inden han hørte hendes ord. "Jo jo.. Det .. Du skal ikke tænke på det, vi ser hvad der sker", slyngede han ud. Selvom han nu var noget i tvivl om det. Men han var jo Erik? Så selvfølgleig ville hun kunne lide ham. Han måtte bare skyde tanken fra sig igen, så han ikke var forvirret over det. Det var også dumt, st begynde at tænke ove rdet. Han var sku da ikke en eller anden tøs vel!? Han løftede blikket og blev mødt af hendes brune øjne.
|
|
|
Post by Cecilia on Oct 30, 2014 22:08:26 GMT 1
Hendes fingre begyndte let at pille ved hans, bare for at have noget at gøre. Hun havde stadig en del nervøs energi over sig, da hun ikke helt kunne vurdere, om han rent faktisk mente det eller bare sagde det for at give hende ret. Begge dele ville faktisk være bonus. Det ville hun dog ikke fortælle ham. "Tak. Og hey, det skal nok blive hyggeligt, ik'?" prøvede hun opmuntrende og sendte ham et skævt smil. Det ville hun i hvert fald uden tvivl få det til at blive.
|
|
|
Post by Marie on Oct 30, 2014 22:12:24 GMT 1
Han så på hende og sendte hende et smil. "Det gør det sikkert. Det finder vi ud af, var det ikke noget med at vi måtte drikke også?" Spurgte han og blinkede til hende. Han havde ikke drukket i lang tid, men ofte været sammen med nogen der drak hele tiden, og folk havde det med at blive meget løse i deres tilstedeværelse, når det var tilfældet. I hvert fald nogen.
|
|
|
Post by Cecilia on Oct 30, 2014 22:24:53 GMT 1
Hans ord fik et let fnis til at forlade hende. "Så det er det, du har i tankerne, hva'? Men ja, man kan godt få noget alkohol. Dog under opsyn. Så du skal regne med, at hvis du tager noget vil der være en vagt helt, helt, tæt på", sagde hun drillende og lænede sig længere frem mod ham, så hendes ansigt kun var nogle få centimeter lige ud foran hans. Hun kunne lige så godt prøve at løfte stemningen.
|
|
|
Post by Marie on Oct 31, 2014 18:08:46 GMT 1
Han trak på skulderne med et drillende smil. "Så det tror du?" Han blinkede til hende. "Tja, det er da ikke hetl dårligt, og hvis alle drikker, så kan de jo ikke holde opsyn helt tæt på vel" Han blinkede kækt til hende. "Så derfor drikker vi begge også smutter vi ud når vi er fulde, der må være et hul i hegnet og sikkerheden den aften", hviskede han tæt ved hendes øre, da han drejede det ene anelse til siden og derefter tilbage for at se ind i hendes øjne.
|
|
|
Post by Cecilia on Nov 1, 2014 16:23:21 GMT 1
Hun havde ikke overvejet, at han så ville komme så tæt på, hvis hun kom så tæt på, men det sendte i hvert fald en sitren igennem mig. "Men hvorfor være fulde og ikke kunne tænke det igennem?" påpegede hun lavt og holdt blikket i hans. Det ville jo ikke give mening at drikke, og så ville en flugt måske blive forpurret af alkohol. Det ville ikke være smart.
|
|
|
Post by Marie on Nov 2, 2014 17:55:49 GMT 1
Han var så tæt på hende, at han kunne høre hvert lille hjertebanken der flød i hendes krop. Den fik ham til at trække vejret en anelse tungere og han måtte koncentrere sig for at ikke at blive påvirket af at være så tæt på hende. "For at lade dem tro, at vi ikke har nogen planer selvfølgelig" Sagde han roligt. Desuden så handlede det jo ikke om at blive fuld, blot at drikke en smule.
|
|
|
Post by Cecilia on Nov 2, 2014 19:29:20 GMT 1
Hvorfor han var så tæt på kunne hun ikke finde ud af. Og hvorfor det fik hende til at lægge så meget mærke til det var endnu en gåde. "Men... Hvad så hvis jeg nægter at drikke?" spurgte hun bare for at være en smule på tværs. Han skulle ikke tro, at han bare sådan kunne gøre sådan noget, hvad det så end var!
|
|
|
Post by Marie on Nov 2, 2014 19:41:46 GMT 1
Han strøg en hånd ned af hendes side, nu hvor han havde fået forbud mod at udforske under trøjen, måtte han gøre det over den i stedet for. Han måtte dog koncentrere sig for ikke at blive påvirket af hendes tilstede værelse. Det var virkelig ikke fair odds. "Så er du røget af planen også kan du ikke følges med mig", sagde han og så på hende. Det var endnu et krav nu.
|
|
|
Post by Cecilia on Nov 2, 2014 20:34:06 GMT 1
Han valgte endda at røre ved hende, så det kriblede igennem hende, og derfor trak hun sig let tilbage, så hun nu kunne betragte ham helt tæt på. For at give ham igen lænede hun sig frem og lod sin næse let berøre hans kind, bare for at se, om hun kunne gøre noget mod ham. "Virkelig? Ville du bare tage afsted? Uden mig?" spurgte hun ham hviskende.
|
|
|
Post by Marie on Nov 2, 2014 20:35:48 GMT 1
Hendes næse rørte hans kind og hun var utrolig tæt på. Det var fristende at gribe fat i hende, og han mærkede hvordan hans krop snurrede indvendigt og specielt i sine nedre regioner. han bed det i sig. Men det var svært. "Som om du ville turde lade mig det", sagde han hviskende og lænede sig frem inden hans læber ramte hendes i et blidt kys og han lod hånden glide ned ved hendes talje og gav et let klem imod ham.
|
|
|
Post by Cecilia on Nov 2, 2014 21:09:17 GMT 1
Hun smilede skævt til ham ved hans ord, da det jo på en måde gjorde hende sikker på, at han ikke ville tage afsted uden hende. Det var beroligende. Da hans læber ramte hendes i et blidt kys lænede hun sig frem og besvarede det. Hans lette klem mod hende fik hende til at smile i kysset, og hun lod forsigtigt sin hånd glide op og lægge sig på hans ben.
|
|
|
Post by Marie on Nov 2, 2014 21:14:22 GMT 1
Hun hverken skubbede ham væk eller noget, så han lænede sig tættere ind mod hendes krop og lod tommeltotten nusse hende blidt i siden, mens han lod sine læber holde det blide kys. Han kunne tydeligt mærke, hvordan hun smilte i kysset og det fik ham til at smågrine imod hendes læber, inden han fangede roen og lod sine læber skillen en anelse. Han var lige ved at forberede sig på at snave, men kom så i tanke om den uheldige episode sidst og fortrød med det samme.
|
|
|
Post by Cecilia on Nov 2, 2014 21:29:55 GMT 1
Lykken gennembrusede hende af hans berøringer og hun kunne på ingen måde beskrive følelserne, der væltede igennem hende. Hans grin gjorde det næsten bare bedre, da er grin jo var et tyde ligt bevis på glæde. Hun krøb lidt tættere på ham, så hun kunne læne sig helt ind mod ham, inden hun kunne fornemme, hvad han lagde op til. Forsigtigt brød hun kysset og trak sig let tilbage. Hendes hånd gled let op og strøg under hans hage og op på hans ene kind. "Lad os vente med det til balaftenen? Jeg kan måske bedre finde ud af det, når jeg har drukket lidt, så du slipper for at få et sæt tænder i din tunge?" foreslog hun ham lavt og betragtede ham med de nøddebrune øjne.
|
|
|
Post by Marie on Nov 2, 2014 21:37:55 GMT 1
Han så på hende og først forstod han ikke, hvad hun mente, men blev helt bedukket af hendes nærvær. Vent hvad var det nu hun sagde? han rynkede let i i panden ved det. "Vent.. HVordan kunne du?" Han så spørgende på hende. Hvordan kunne hun vide det? Han rystede på hovedet. "Du kan lige vove på at sætte et sæt tænder i tungen på mig, så skal jeg give dig igen - bare vent" sagde han advarende med et drillende udtryk. Han kunne dog ikke lade være. Han strøg hende op af siden, og måtte trække sig tilbage, da det strammede i hans bukseregion og det måske ville blive lidt for upassende ellers.
|
|
|
Post by Cecilia on Nov 3, 2014 20:43:29 GMT 1
Hun fnes af hans overraskelse og kyssede ham kort på kinden. "Jeg må have sådan en evne", sagde hun drillende. Hun vidste ikke hvordan hun kunne fornemme det, men det kunne hun bare. "Hvad ville du kunne finde på?" spurgte hun ham og hævede det ene øjenbryn, inden han trak sig væk. Hun overvejede kort at læne sig ind mod ham for at få kontrollen igen, men på den anden side ville det nok virke hængende. Og det ville hun ikke virke som. Derfor lænede hun sig også let tilbage og strakte let armene over hovedet.
|
|
|
Post by Marie on Nov 3, 2014 21:02:39 GMT 1
Han rystede på hovedet, men mærkede alligevel den behagelige fornemmelse af hendes læber der kolliderede med hans brændende varme kind og mærkede en behagelig fornemmelse forme sig i sin krop. "Sikkert", han rømmede sig da hans stemme var blevet en anelse påvirket af den måde hun drillede ham på. Han rettede sig op og skævede mod hende. "Det er ikke til at vide, når du nu skal være sådan en drillepind", pointerede han og mærkede den kølende effekt muren bag ham havde på ham. Det var også det der skulle til lige nu.
|
|
|
Post by Cecilia on Nov 3, 2014 21:40:21 GMT 1
Hun smilede til ham og valgte at lægge sig ned på sengen. De to dyner hjalp en del på behageligheden og derfor rykkede hun kun let på sig, inden hun lå godt. "Så du ved ikke, hvad du tør gøre mod mig? Er jeg virkelig så skræmmende?" spurgte hun drillende og blinkede til ham. Hun lagde armene under nakken og svang let benene over hans.
|
|
|
Post by Marie on Nov 3, 2014 21:46:00 GMT 1
Han kunne ikke holde en let latter tilbage ved hendes ord. "Selvfølgelig ved jeg det, spørgsmålet er mere, hvor meget af det du vil være med til", han blinkede kækt til hende, og lod sig vælte til den ene side og ned over dynerne i velbehag. Det var perfekt med de to dyner, det gjorde sengen tilpas blød til at man kunne udstå det. "Desuden, så er der intet ved dig der er skræmmende for mig", han blinkede til hende og placerede et kys imod hendes hals lige under øret.
|
|