|
Post by Cecilia on Nov 7, 2014 16:43:32 GMT 1
"Har du overhovedet læst indbydelsen?" spurgte hun overrasket, da han lød helt forvirret. "Vi kan også have forskellig farve. Bare du ikke har rød", blinkede hun til ham, da rød ville se underligt ud til hans røde hårfarve. Eller der var, hvad hun tænkte. Egentlig burde hun nok ikke gå så meget op i det her balfis, men hun havde aldrig været til bal før, så det første skulle vel være helt perfekt? "Hvis det regner, så tager vi en af fællesstuerne", slog hun fast med et smil.
|
|
|
Post by Marie on Nov 7, 2014 16:46:47 GMT 1
"Egentlig ikke," sagde han og trak på skuldrene. Det var ikke ligefrem det som han gad spilde sin tid på. Desuden, var han vidst også kommet til at glemme den skide indbydelse et eller andet sted. Forhåbentlig skulle man ikke vise den frem, så det var da altid noget. "men rød er ellers lige min farve, det står godt til håret", sagde han og rullede med de gullige øjne. For han var ikke typen der overvejede sådan noget. "Ja ja,.."Sagde han drillende. "Efter jeg har skubbet dig ud i regnen," sagde han drillende.
|
|
|
Post by Cecilia on Nov 7, 2014 19:43:28 GMT 1
Hun rullede med øjnene af ham, da han virkelig var utrolig. Men sådan var det jo. Han kom med til ballet, så der var det vigtigste. "Hey, tag det seriøst. Det er mit første bal, så du har bare at se godt ud", sagde hun drillende og daskede blidt til ham. Det var nok ikke det vigtigste, men hun ville i hvert fald gerne have aftenen til at blive god. Så han måtte vise bare en smule entusiasme. "Hvis du gør det liver jeg ikke for konsekvenserne", sagde hun advarende, men der var alligevel placeret et skævt smil over hendes læber.
|
|
|
Post by Marie on Nov 8, 2014 4:03:21 GMT 1
"Hvordan kan jeg gøre mig umærke når jeg ikke ved hvordan sådan noget forløber? " spurgte han undrende og så spørgende mod hende for han fangede virkelig ikke meningen med det. Nort tøvede han og då mod hebde k Inden ha trak på skulderne og nåede frem til at det sikkert var ligegyldigt.
|
|
|
Post by Cecilia on Nov 8, 2014 8:21:03 GMT 1
Hun sukkede teatralsk af ham og rystede på hovedet, inden et smil brød over hendes læber. "Bare prøv dit bedste så, ik?" sagde hun med et smil og vendte blikket frem, da de snart nåede til udendørsområderne. Da de kom tæt nok på, kunne hun se, at regnen lige så stillede silede ned udenfor, og derfor stoppede hun op et stykke fra døren. "Fællesrum?" spurgte hun med et smil.
|
|
|
Post by Marie on Nov 8, 2014 13:19:25 GMT 1
( Har oprettet et emne til dem til ballet ^^)
Han kunne ikke lade være med at blinke til hende. "Tja, jeg skal gøre hvad jeg kan. Så dresscoden er der? Er der andet jeg skal vide?" Spurgte han og hævede det ene øjenbryn af hende. Regnen silede ned udenfor og han så på hende. Han kunne ikke holde en let latter tilbage. "Bange for at få et skub?" Spurgte han drillende og greb fat om hendes sider.
|
|
|
Post by Cecilia on Nov 8, 2014 13:48:34 GMT 1
(Yay, svarer! ) Hun tænkte sig lidt om for at finde på noget. "Hmm... Ikke andet end at du bare har at opføre dig orden ligt, så skal vi nok få det hyggeligt", blinkede hun drillende til ham, selvom det nok ikke nødvendigvis blev et problem. Det blev nok ikke et problem. Hun rakte tunge af ham ved hans kommentar og grab fat i hans hænder, da han greb fat i hendes sider. "Du gør det ikke", sagde hun advarende, men stadig med et smil.
|
|
|
Post by Marie on Nov 8, 2014 22:11:41 GMT 1
"Hvaad? Jeg opfører mig altid ordentlig. Prøv lige at se på mig, jeg er indbegrebet af ordentlig" Han blinkede med det ene øje på en drillende måde, da han morede sig over det. Det var faktisk ret sjovt. Hun greb fat i hans hænder og han så på hende. "Tør du vædde?" Han havde et legende glimt i øjet og det var virkelig fristende at gøre noget. Hun skulle bare lige udfordre ham.
|
|
|
Post by Cecilia on Nov 8, 2014 22:22:01 GMT 1
Hun rullede med øjnene af ham, men et smil var alligevel fast om hendes læber, da hun ikke rigtig kunne få det af. Han flyttede dog ikke hænderne, så hun vidste ikke helt, hvad hun skulle gøre ved det, og om han rent faktisk kunne finde på det. Det håbede hun ikke. "Hvad væder vi?" spurgte hun derfor udfordrende, da hun ikke ville lade ham vinde så nemt ved at afslå.
|
|
|
Post by Marie on Nov 8, 2014 22:34:17 GMT 1
"Om jeg tør eller ikke tør? Er det ikke det?" Han blinkede til hende og lagde et drillende pres med den ene finger mod hendes side, så det burde have en kildende effekt, hvis hun bare var ene smule kilden. "Men hvis du ikke tør? Og det må næsten være et kys der er vindingen" Sagde han drillende og studerede hende indgående.
|
|
|
Post by Cecilia on Nov 8, 2014 22:41:24 GMT 1
Hun hvinede, da han pressede den ene finger mod hendes side og hun prøvede at komme væk fra den. Unfair kneb! "Så... Hvis jeg nu siger at du ikke tør, og du siger at du tør. Hvis jeg så vinder giver du mig et kys og hvis du så vinder giver jeg dig et kys?" foreslog hun drillende, da det jo så ville være win win ligemeget hvad. Altså lige bortset for, at han måske smed hende ud i regnen, så hun ville blive drivvåd. Men det turde han vel ikke?
|
|
|
Post by Marie on Nov 8, 2014 22:47:42 GMT 1
Han så på hende, han var så klar på at forsøge sig med at smide hende ud. Det kunne være skide skægt, men hun ville sikkert blive pisse pigefornærmet over det, det kunne dog ikke blive i lang tid, for de skulle trods alt til ballet sammen. "Ja faktisk, ren win win" Sagde han og blinkede med det ene øje på en drenget måde til hende.
|
|
|
Post by Cecilia on Nov 8, 2014 22:55:06 GMT 1
Hun kunne ikke regne ham ud, og hun kunne på ingen måde regne ud, hvad i alverden han havde tænkt sig. Men det ville hun nok finde ud af hurtigst muligt. "Nemlig. Men husk, at taberen er den, der får lov til at bestemme kysset", påpegede hun og blinkede til ham. Se, det ville nok give ham nogle overvejelser, da hun ikke var i tvivl om, at han på alle måder ville have kontrollen. Ligesom hende selv.
|
|