|
Post by Marie on Dec 15, 2014 21:22:29 GMT 1
Hun så på ham og skød derefter blikket ned og pillede lidt ved den sorte kjole, som hun havde på. Stoffet var fint og blødt. Finere end noget hun nogensinde selv havde haft. Hun løftede forsigtigt blikket. "Så .. Vi går bare?" Spurgte hun forsigtigt.
|
|
|
Post by EK on Dec 16, 2014 21:06:14 GMT 1
Flipper så på hende, "hvis ikke du vil noget bestemt sted hen, så ja" sagde han med et lille smil. Han kunne alligevel ikke finde rundt.
|
|
|
Post by Marie on Dec 16, 2014 21:09:53 GMT 1
Hun så tøvende imod ham også ned imod gulvet. "J-jeg .. Du-du vil ikke ned og høre musikken igen? Så .. J-jeg .." Hun endte med at tage en dyb indånding og stoppe let op. Forsigtigt lod hun den ene hånd glide op til sit hår, men spænden var væk nu, og hun pillede i stedet for ved den lok af hendes hår, der nu hang løst i stedet for. "H-hvad kan du lide at lave?" Spurgte hun så forsigtigt.
|
|
|
Post by EK on Dec 21, 2014 18:38:55 GMT 1
Flipper lod hende blot tage den tid hun skulle bruge. "Jeg kan lide at snakke, lave ballade og en masse andre ting!" Sagde han med et lille smil. (Undskyld jeg ikke har været så aktiv, men har haft terminsprøver i skolen, så derfor har jeg mangler lidt overskud til jer herinde )
|
|
|
Post by Marie on Dec 21, 2014 18:42:50 GMT 1
( Det er helt i orden, dejligt du er tilbage ) Hendes blik lå imod ham, men langt fra hendes ansigt. "Det .. B-ba-ballade?" Hun glimtede et par gange med de karamelliserede øjne, og så imod ham. Undgik hans øjne. "Hv-hvordan det? E-er det ikke ulovligt?" Hun så tøvende på ham, og bed sig i underlæben, mens skulderne var skudt op. Hun følte sig underlig bar og derfor foldede hun armene godt omkring sig.
|
|
|
Post by EK on Dec 21, 2014 18:52:32 GMT 1
Han smilte stadig. "Det er nok en af grundene til, at jeg sidder her" svarede han roligt. Han havde en evne til at være rolig og lade det smitte af i sådanne nogle situationer. Han fik det til at lyde som noget der ikke var noget specielt ved.
|
|
|
Post by Marie on Dec 21, 2014 19:02:06 GMT 1
"M-men du står op? D-du sidder ikke ned?" Hendes stemme var tøvende og hun bed sig let i underlæben. Han var så rolig? Hvorfor var han så rolig? Hun lod kort blikket vandre, inden hun forsigtigt trådte et tøvende skridt tættere mod ham. Hun var nervøs. Men det var hun altid, så det var ingen ændring. Forsigtigt lod hun armene glide ned og så lidt imod ham.
|
|
|
Post by EK on Dec 21, 2014 19:07:45 GMT 1
Han smilte stadigvæk. "Underforstået" var hans eneste svar til det. "Taget roligt Lim. Du hidser dig selv op. Bare slap af, og tag det som det kommer. Så vil du finde mange ting lettere" sagde han roligt. Skulle han have sagt det?
|
|
|
Post by Marie on Dec 21, 2014 19:24:56 GMT 1
Hun rynkede let i panden ved de første ord, men hun spærrede øjnene op ved de næste. Hvad var det for noget at sige til hende? "H-hise mig op? J-jeg hidser ikke mig op?" Hendes stemme begyndte at knække. Hun trak sig tilbage. Før havde hun nærmet sig, men nu vaklede hun et par skridt tilbage og lod kort blikket glide ned af gangen, inden hun sank en klump.
|
|
|
Post by EK on Dec 21, 2014 21:19:38 GMT 1
Flipper sukkede kort. Måske ikke. "Bare slap af Lim. Du virker bange for mig?" Sagde han. Det ar det han altid gerne villet have, men lige nu ville han ikke rigtig.
|
|
|
Post by Marie on Dec 21, 2014 21:25:23 GMT 1
Hun så på ham og tøvede. Blikket ramte jorden, og hun kunne ikke finde ud af, hvad hun skulle gøre. "D-det.. D-du", hun sank en klump, men ordene kom stammende ud og det gav ingen mening overhovedet. Hun tog en dyb indånding. "E-en smule," sagde hun forsigtigt. Hun var bange for de fleste. Det havde hun altid været. Det var kun hendes tro der var stærkere end alt andet.
|
|
|
Post by EK on Dec 27, 2014 19:28:55 GMT 1
Flipper ventede tålmodigt til hun havde sagt det hun ville. "Men hvorfor?" Spurgte han. Han kunne ikke helt forstå hvorfor. Så slem var han da ikke?
|
|
|
Post by Marie on Dec 27, 2014 19:42:38 GMT 1
Hun vidste det ærligtalt ikke. Hvorfor var hun overhovedet bange for ham? Fordi der kunne skjule sig en dæmon i ham eller faktisk fordi han var en dreng. hendes blik skød mod jorden. "Du .. Du er en dreng", sagde hun forsigtigt og pillede ved sine fingre. De forsøgte tit at gøre noget mod piger, havde hun hørt.
|
|
|
Post by EK on Jan 11, 2015 21:11:53 GMT 1
Flipper forstod ikke hvorfor det skulle være noget problem, men det var det åbenbart. "Din Herre er også en mand" sagde han. Det mente han at han havde hørt et sted før, men han vidste det faktisk ikke.
|
|
|
Post by Marie on Jan 11, 2015 22:50:58 GMT 1
Hun tøvede. Han havde jo ret. Hun rystede let på hovedet, så lokkerne dansede omkring hendes ansigt. "D-Det .. D-det er ikke det samme", sagde hun og bed sig i underlæben. Det kunne da ikke være det samme? Kunne det vel?. "D-du er stadig en dreng", mumlede hun og skød blikket mod jorden igen.
|
|
|
Post by EK on Jan 16, 2015 20:43:14 GMT 1
Flipper lagde hovedet en anelse på skrå. "Det er vel det samme. Han har været ligesom mig" sagde han. Det mente da at han må have været.
|
|
|
Post by Marie on Jan 16, 2015 20:51:07 GMT 1
Hun rystede på hovedet af det, da hun ikke vidste, hvad hun skulle svare til det. Stadig undrede hun sig over, at han sådan havde hjulpet hende. Hvorfor havde han det? Og han var endda en dreng oveni. Hun bed sig i underlæben og kiggede ned i jorden.
|
|
|
Post by EK on Jan 18, 2015 20:35:39 GMT 1
Han så lidt på hende. Han vidste ikke helt hvad han skulle sige. Han vidste faktisk slet ikke hvorfor han stadig var her, men det var han jo. Han overvejede lidt at gå, men han vidste ikke helt om han skulle sige noget, eller bare gå.
|
|
|
Post by Marie on Jan 18, 2015 21:14:10 GMT 1
Det værste var næsten, at hun rent faktisk for første gang, fandt en mand attraktiv, og det måtte ikke ske. Det var ikke sådan noget, hun skulle synes. Hun bed sig i underlæben og skævede tilbage imod festen, hvor musikken stadig kunne ganske svagt høres. "V-vil du ikke tilbage til festen?" Spugrte hun forsigtigt igen.
|
|
|
Post by EK on Jan 20, 2015 21:21:41 GMT 1
Han overvejede hendes spørgsmål en anelse. Men nej. Egentlig havde han aldrig brudt sig om disse fester. Han tog kun derind ifølge med Spider, og Spider gjorde det samme. Desuden så gjorde de det heller ikke for festens skyld. "Nej" svarede han, og lagde an til at gå igen.
|
|