|
Post by Marie on Jan 20, 2015 23:21:29 GMT 1
Hun så tøvende mod ham, men undgik stadig hans blik. "H-hvor skal du hen?" Spurgte hun forsigtigt. Hvis hun nu havde selskab, så ville de små sorte væsner måske ikke dukke op? Men det var risikabelt at være sammen med en fremmed dreng. Måske de kunne spille et spil? "Vil du spille et spil?"
|
|
|
Post by EK on Jan 21, 2015 20:38:29 GMT 1
Han stoppede og så på hende. Han skulle til at svare, da hun forslog at spille et spil. Han nikkede så, "det kan vi godt" svarede han. Jeg afventede hende lidt.
|
|
|
Post by Marie on Jan 22, 2015 0:56:23 GMT 1
Hun så lidt tøvnede på ham. Mente han det? "V-vil du gerne det?" Hun var nervøs, men nikkede så imod en af fællesstuerne, der lå nede af den sideløbende gang, og forsigtigt bevægede hun sig ned af den. Hun skævede mod ham i ny og næ for at finde ud af, om han ville med eller ej. Hun ville nødig gøre noget forkert.
|
|
|
Post by EK on Feb 1, 2015 19:54:20 GMT 1
"Ja" svarede han med et lille smil. Han fulgte efter hende, og han kom hurtigt op på siden af hende. "Hvad vil du spille?" Spurgte han. Han gik ud fra at hun havde et spil i tankerne, siden hun spurgte ham.
|
|
|
Post by Marie on Feb 2, 2015 11:10:06 GMT 1
Jeg trækker på skulderne, inden jeg tænker lidt vider eover det. "M-måske .. Skak?" Foreslår jeg en anelse nervøst, mens jeg bider mig i underlæben og ser mod ham. Jeg kan ikke finde ud af om det er godt eller ej.
|
|
|
Post by EK on Feb 2, 2015 21:03:16 GMT 1
"skak?" Jeg kan ikke lade være med at smågrine lidt. "Skak er... Skat er fint" siger jeg så med et smil. Jeg har en enkelt gang prøvet det, men jeg kender ikke reglerne specielt godt. Men det må jeg lære så.
|
|
|
Post by Marie on Feb 2, 2015 22:34:35 GMT 1
Jeg ser lidt på ham med en nervøs mine. Det er ikke godt eller hvad? Jeg tøver. "Så .. D-du kan ikke lide skak? vel" Spørger jeg tøvnede, da han griner oveni, og jeg ikke har hetl styr på det.
|
|
|
Post by EK on Feb 3, 2015 20:53:25 GMT 1
Jeg forstår hende ikke helt. Ville hun have at jeg ikke skulle ville spille skal alligevel? "Altså skak er fint" sagde jeg med et træk på skulderen.
|
|
|
Post by Marie on Feb 8, 2015 18:51:54 GMT 1
Hun er lettere forvirret, som hun ser på ham og bider sig kort i underlæben, inden hun slipper den og tungen kort fugter dem. "S-sikker? J-jeg vil gerne", siger hun så forsigtigt og kigger ned i jorden.
|
|