|
Post by Cecilia on Jan 14, 2015 21:46:57 GMT 1
Han trak på skuldrene. "Der er også nogen, der hedder Mark ,og det er jo noget, man dyrker på", argumenterede han, da det jo nok var ca. det samme. Det var det i hvert fald for ham. "Nej, det gør jeg ikke, jeg siger bare, at du ikke skal tale hårdt til hende", sagde han lavt. Det andet kommenterede han ikke på, det måtte hun selv vurdere.
|
|
|
Post by Marie on Jan 14, 2015 21:48:25 GMT 1
"Helt ærligt, Lim? Det lyder jo bare dumt. Hvem kalder sit barn for det? Nogen der sniffer?" Foreslog hun med et fnys, da det var komisk i hendes øre. "Det er sku da det samme, det er lige før, at jeg rent faktisk får lyst til at snakke hårdt til pigebarnet nu", sagde hun og trak på skulderne.
|
|
|
Post by Cecilia on Jan 14, 2015 22:00:30 GMT 1
"Hey, vær sød. Det kan også godt være, at det bare er et alias?" sagde han, da han ikke brød sig om, at nogen snakkede ondt om Lim. Hun var lidt en slags lillesøster for ham. En han skulle beskytte. "Nej, lad være", sagde han lavt. Men han mente det alligevel klart. Ingen skulle tale ondt til Lim.
|
|
|
Post by Marie on Jan 15, 2015 20:34:56 GMT 1
"Og hvad så? Det er ikke mit problem", snappede hun let af ham. "Hvad er hun så? Er hun måske din kæreste? Skal du passe på din lille kæreste herinde?" Gled det legende over hendes læber, da hun fandt ham en anelse morsom, som han sådan ville beskytte en eller anden random pige, som han havde set sig varm på. Svans.
|
|
|
Post by Cecilia on Jan 15, 2015 21:04:15 GMT 1
Han sukkede, da hun endnu en gang blev offensiv. "Nej, hun er ikke min kæreste", sukkede han. "Hun er bare... Du ved som en lillesøster, man vil passe på?" sagde han for at prøve at forklare hende det.
|
|
|
Post by Marie on Jan 15, 2015 21:19:47 GMT 1
"Nej det ved jeg ikke, for søskende er ikke lige noget jeg gør mig i. Men jeg vælger selv om jeg vil snakke ordentlig til hende eller ej. Hvis hun bumler ind i mig som dig, så får hun i hvert fald ikke nogen god behandling", påpegede hun for der var han alligevel stejl. Han havde formået at skabe en dårlig stemning og fundament allerede tilstart.
|
|
|
Post by Cecilia on Jan 15, 2015 21:43:34 GMT 1
Han sukkede tungt af hende, da hun fortsat var virkelig angribende. "Jeg har sagt undskyld... Hvad mere kan jeg gøre?" spurgte han hende en anelse opgivende. Han ville ikke være venner med nogen, da det ville være ret så uheldigt. Men på den anden side, så var hun blind, så hun kunne ikke blive så farlig igen.
|
|
|
Post by Marie on Jan 15, 2015 22:00:59 GMT 1
"Ikke rigitgt noget, du gav et dårligt førstehåndsindtryk og det holder jeg fast ved", sagde hun ærligt for det var sådan hun så det. Han måtte bare tage det til sig. Foden blev stødt imod et hjørne og hun hoppede og ømmede sig noget over det. "Forbandede lorte sted", fnøs hun.
|
|
|
Post by Cecilia on Jan 15, 2015 22:07:09 GMT 1
"Hvordan gav jeg et dårligt førsehåndsindtryk? Ved at du gik ind i mig?" spurgte han hende, da det ikke gav nogen mening. Hun havde selv været med til det, hun kunne ikke give hele skylden til ham og dermed være mobset? Han kunne høre, at hun ømmede sig, hvilket måtte betyde, at hun var stødt på noget. "Du lærer det hurtigt", forsikrede han hende om.
|
|
|
Post by Marie on Jan 15, 2015 22:12:04 GMT 1
"Du kunne høre mig, og det var ikke min skyld, at du stod i vejen. Jeg har aldrig været her før, så du kunne have hjulpet mig op igen", påpegede hun og nægtede at give efter. Der var hun alligevel stejl. "prøv bare lige at træde i det ikke?" Fnøs hun af ham. Han var da hånlig nu.
|
|
|
Post by Cecilia on Jan 15, 2015 22:21:29 GMT 1
"Men hvordan kunne jeg have hjulpet dig, når jeg ikke kan se dig? Jeg ville måske bare have ramt dig i ansigtet eller sådan noget... Men det må du altså undskylde..." sagde han ærligt. Han havde det ikke godt med at have skubbet en blind pige. På ingen måde. Han valgte ikke at kommentere på det sidste, da det sikkert ellers bare ville gøre det værre.
|
|
|
Post by Marie on Jan 15, 2015 22:26:36 GMT 1
"det er da ikke mit problem? Det skal du selv finde ud af", slynger jeg ud og fnyser kort. Inden jeg ryster på hovedet af det. "Ih ja, fordi det er jo de tførste man tænker på, når man vælter folk", sige rjeg i stedet for og ryster på hovedet af det. Af alle mennesker, så skulle jeg støde ind i en blind første dag?
|
|
|
Post by Cecilia on Jan 15, 2015 22:34:02 GMT 1
HUn var virkelig angribende, og han vidste ikke helt, hvordan han skulle håndtere hende. Hun virkede bare krigslysten sådan hele tiden, og det gjorde ham en anelse forvirret. Sikker blondine lød det hviskende fra baghovedet, da tabletternes virkning snart skulle fornyes. "Det er det da?" prøvede han at forsvare sig.
|
|
|
Post by Marie on Jan 15, 2015 22:42:32 GMT 1
// Og jeg fik den absurde tanke - at Nate rent faktisk ville kunne lide Astraia xD haha
"Det er sku da ikke min skyld, du kunne bare have bevæget dig over på den anden side af gangen. Hvem går også i den samme side hele tiden?" Lød det over hendes læber og hun rystede på hovedet af det. En absurd tanke strøg ind i hende. Hvordan mon det måtte være, hvis man havde haft synet og det forsvandt? Ville man så blive monster depri?
|
|
|
Post by Cecilia on Jan 15, 2015 22:45:17 GMT 1
//Seriøst? Altså Nate, Nate, eller Nathan Nate? xD
"Jeg går da ikke i den samme side, jeg gik jo bare i den side?" sagde han og prøvede dermed igen at forsvare sig, da han blev mere og mere forvirret. Lad mig nu snakke med hende, jeg kunne snakke hende til fornuft. Alex rystede på hovedet og skubbede stemmen tilbage. Det skulle ikke være mere fornuft i det her. Ikke med de præmisser.
|
|
|
Post by Marie on Jan 15, 2015 22:59:36 GMT 1
// Nathan .. Min fejl xD hehe , men ja xD
"Præcist, man skal altid bruge sin venstre hånd til at guide sig, så vidt det er muligt", sagde hun for at orientere ham om det. Hun fangede ikke, hvordan han havde noget igang i sit hoved. Hun overvejede det slet ikke. Det eneste der for gennem hendes hoved var, hvordan det måtte være at kunne se.
|
|
|
Post by Cecilia on Jan 15, 2015 23:02:56 GMT 1
//Virkelig? Jeg tror faktisk bare, at Nathan har et had for alle kvindelige personer, fordi ja, det var sådan han rigtig kom til? xD
"Er det sådan en ordensregel for blinde?" spurgte han, da han ikke havde hørt om den før. Der havde selvfølgelig heller ikke været nogen til at give ham håndbogen for blinde og det havde heller aldrig været et problem før nu. Men på den anden side havde han heller ikke mødt en blind før nu.
|
|
|
Post by Marie on Jan 15, 2015 23:06:09 GMT 1
// hehe, jeg vil gerne finde ud af det xD haha
"ja, det er det?" Løj hun for ham. Det var hendes egne spilleregler, ikke nogen som han burde få flere indsigter i. Desuden så var hun jo også en, der havde levet med det altid. Det havde han ikke. "Han du tænkt dig, at vi skal stå her hele dagen, eller viser du snart vej?" Sukkede hun.
|
|
|
Post by Cecilia on Jan 15, 2015 23:10:12 GMT 1
//Det lyder interessant... Hmm...
Se, det var noget, han ville huske for fremtiden. Han burde virkelig have fået sådan en bog, men det var åbenbart ikke noget, de bare sådan lige delte ud til alle blinde. "Så vil jeg huske det i fremtiden", forsikrede han hende om. Han ville ikke støde ind i hende igen. "HVilken vej?" spurgte han hende, da hun måtte have en destination.
|
|
|
Post by Marie on Jan 15, 2015 23:13:10 GMT 1
// Ja ikke? "God plan, ellers skal jeg nok fortælle dig, at du gør det forkert", pointerede hun kraftigt. Det kunne ikke gå forbi hendes snude, hvis det endelig var. "Ja mod værelserne vel? jeg ved sku ikke hvor vi er nu", sagde hun med et fnys og gled armene over kors.
|
|